Raskaaksi 2015

Voi Anskunen, täällä vierähti onnenkyyneleet, kun näin sinun pikkuisestasi kuvan :') Olen niiiiiiiiin onnellinen teidän puolestanne!!! ❤️

Plussanneita oli ainakin Tansku ja Ipaipa! Tuhannesti onnea, vauvaliimaa ja tarrasukkia!!! ❤️

Dreamer pahoittelut negasta! :sad001

Pepelläkin ihana pikkuinen siellä köllöttelee! :')

Poucahontas ja Titja, tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Mymmelisti, isosti tsemppiä ja onnenpotkuja tänäselle! ❤️

Mitä Sannuiselle kuuluu? Kyllä sut muistetaan ❤️

Täti oli taas mennyt kiusaamaan vääriä neitoja! :mad: Tulis tänne jo pikkuhiljaa ja jättäisi teidät muut rauhaan! Väärennän sille semmosen kartan matkan jatkoa varten, että varmasti eksyy ja löytää ittensä Siperian perukoilta! :computer005

Mymmelisti::tsemppiä tähän päivään!

Sannuinen: kyllä muistan sut. :D Mitä sulle kuuluu?

Kp 36 ja alavatsaa alkanut kramppailla. Josko ne menkat sieltä tulis pikkuhiljaa :) muuten ei kyllä tunnu missään että menkat olis tulossa....

Lucky, onko sulla raskaus mahdollinen? Jos ei, niin toivottavasti täti tulisi sinnekin pian, että pääsisitte uuteen alkuun ❤️ Täällä kanssa muutamat krampit heittänyt, mutta siihen se sitten onkin jäänyt. Viikko sitten sama juttu.

Moi kaikille! Olen tässä nyt aamun selaillut tätä foorumia ja pakko tulla tänne hehkuttamaan kun tämä ketju tuntui sopivalta :grin Elikkäs eilen miehen kanssa päätettiin jättää ehkäisyt pois ja yrittää toista lasta. :) Yksi yhteinen lapsi meillä siis on ja miehellä vielä kaksi ennestään.

Tämä vauvakuume tuli vähän yllätyksenä varmaan molemmille. Tyttö syntyi elokuussa ja itse olin pitkään sitä mieltä, ettei toista ainakaan pariin vuoteen jos ollenkaan. Mies taas ajatteli lapsiluvun olevan jo täynnä. Mutta kaipa se tytön kasvun ja kehityksen seuraaminen, yhteiset leikki- ja höpöttelyhetket saa mielen muuttumaan :rolleyes:

Tosiaan pillerit lopetin eilen. Syksyllä aloitin Cerazetet joita söin noin puoli vuotta. Ne eivät mulle sitten sopineet ja vaihdoin ne Melianeen joita kerkesin syödä sen pari kuukautta. Joten ihan alussa ollaan vielä. Nyt vain odotellaan ensimmäiset menkat ja siitä se yritys sitten lähtee. Olen kyllä niin innoissani! :Heartred

Anteeksi pika napa !Tämmöistä tänään :oops: onhan siinä taas haamu, mutta eipä se siitä taida muuttua mihinkään.:sad001 Kp kuitenkin jo 29/28-30 eikä mitään oloja mihinkään suuntaan.

Mymmelistille tsemppiä !!

Pepen ultrakuva oli ihana :Heartbigred

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    437.7 KB · Katsottu: 218
Millier, tervetuloa ja pikaista plussaa teille! :)

Mariskan ja Muurahaisen haamuloille toivon kovasti vahvistumista ja kirkuvan punaista väriä! ❤️ Oliko täällä joku kolmaskin, jolla oli hailuraa testissä?

Kiitos kysymästä Anskunen! Viikko sitten todettiin jälkitarkastuksessa, että kohtu on tyhjä ja toipuminen on alkanut hyvin. :) Lääkäri oli aivan ihana ja niin toivon, että sama lääkäri olisi sitten lapsettomuuspolillakin. Sain häneltä numeron, josta varata sitten leikkauksen jälkeen lapsettomuuspolille ajan. Hoidot siirtyy siis isompaan sairaalaan, jossa tuon kkm:n vuoksi lopulta olin hoidossa. Ensi viikolla taasen tehdään sydämen takia tutkimuksia ja leikkausaika pitäisi selvitä. Miten sinun käynti meni? :) Muoks. Taidat olla vasta menossa sinne :p

Mitäs. Nyt odotellaan ekaa inseminaatiota (tavoite heinäkuussa). Ei siis plussia tai mitään tässä välissä, kaksi vuotta ilman ehkäisyä tuli just täyteen... Mutta ihan myönteisin mielin, vaikka eka inssi vähän jännittääkin :)

Millier tervetuloa! :) pikaista plussaa sinne ;)
Missähän se meiän yrittäjien/plussanneiden lista seilaa? :D

Tajusin just et ku kierto nyt palautu tähän 30kieppeille ni seuraavan kerran tädin pitäis kurvailla juhannuksena paikalle. Jänskä paikka sit et saakohan lasin pari kuoharia ottaa vai saako selitellä ystäville jotain ;)

Myy, hyvin meni muuten mutta sanomista tuli mun korkeasta verenpaineesta. Nyt aletaan seuraamaan tiheämmin ja mietitään mahdollista lääkitystä :sad001 sydänääniä kuunneltiin ja siellä se jumputti menemään. Se on kyllä sellainen asia mikä herkistää joka kerta :') harmittaa kun joka kerta eri terkka ja nyt kesäks tulee taas tuuraaja. Mutta lääkäri oli ihana!

Mariska mikä testi tuo on? :) kyllä minäkin haamun nään. Toivottavasti pääset tuonne helmikuisten joukkoon :)

Mymmelistin käyntiä täälläkin odotetaan!

Myy toivottavasti saat saman lääkärin kunhan on oot itse kunnossa ja pääsette aloittamaan taas hoidot.

Sannuinen tsemppiä inssiin :)

Anskunen sulla hyvänä päivänä la ;) jos meidän pieni päättää tulla pari viikkoa myöhässä niin syntymä osuu 1.12 mun synttäreille :D (itse olin myös 2viikkoa myöhässä!) meillä huomenna neuvola ja kysyn kyllä josko voisi ultrata samalla kun sieltä laitteet löytyy. Olisi kiva päästä toista taas kurkkaamaan. Heinäkuun alkuun kun on Liian pitkä aika!

Mariska milloin sulla ovis ollut? Jos ovis ollut myöhässä ja siksi vielä näyttää noin haaleeta?

Takaisin