Mannikka, kuulostaa että sun testitapa on vähemmän stressaava kuin jos tekee yhden testin päivää ennen kuin tietää että menkkojen pitäis alkaa. :) Tiiän ettei sulla ole nyt vaihtoehtoja, kun kierto ei vielä ole alkanut, mutta hyvä tapa silti.
Mut Hipsutin ja Hileinenkin samoihin aikoihin, jes! Kiva kun on piinailuseuraa.
Dreamer, ootko sä testaamassa huomenna vai? Tsemppiä sulle ja plussatuulia!
Jasmi, voi apua mikä uni!

Ja tosi harmi jos nyt mies jarrutteleekin.

Oliko teillä puhetta, kuinka pitkä tauko tulee?
Mimmulih, pakko ehkä nyt kertoa unesta jonka näin noin viikko sitten. En viitsinyt tänne kirjoittaa kun en tosiaan mihinkään enneuniin usko, mutta mä näin unta että sä plussaat. En siinä unessa muistanut yhtään kuinka pitkä yritys teillä on takana.
Silv, sullakin kuulostaa lupaavalta!
Pepe, hurjaa vauhtia menee aika!

Toivottavasti on antoisa neuvolakäynti.
Anskunen, tsemppiä teille ultraan! :)
Mariska oijoi, kumpa nyt viiva vahvistuisi! Mä luulen että jos oli kovin hailakka, kannattaa ehkä yrittää malttaa keskiviikkoon.
Muurahainen, toivottavasti pääset testaamaan. Onpa täällä nyt paljon piinailijoita lähellä testipäivää!
On. Tänään oon taas ulkoillut itapäivällä, ei tällä säällä voi sisällä istua. Satutin kyllä vähän nilkkani kiipeillessä, en edes tippunut tai mitään vaan varasin sille huonosti painon jossain vaiheessa. No, eiköhän se perjantaihin mennessä ole kunnossa taas, silloin olis seuraava kalliokeikka jos sää sallii. Kiipeily parantaa.