Raskaaksi 2015

Anskunen mulla vissiin ihan perusneuvola nyt torstaina. (Puhutaan parisuhteesta yms) Ymmärsin että näillä näkymin nään lääkärin vasta joskus rv28-32 tienoilla ekan kerran. Tsemppiä ultraan. <3 tuu kertomaan miten meni.

Kiitos bb <3

Onko Pepekin jo noin pitkällä ? Ihanaa!! :wideyed: Hui kun aika menee äkkiä !

Mä oon itse sitä mieltä , että saa täällä raskaanakin olla mukana turisemassa :) kiva kuulla kuulumisia.

Tsemppiä Anskunen ultraan !! :)

Mä sain pc:llä haamun kolmen tunnin pidätyksellä :eek: onneton se oli mutta mä näin sen :laughing021 tuskin se kyllä mitään tarkoittaa, kun tuntuu mulla noi tikut aina haamuilevan. Eiköhän se täti kurvaa tänne keskiviikkona.

Isot tsempit ja plussa tuulet kaikille !!

Mariska, mitä jos kuvaa laittaisit? :D

Mä en kestä Silv teidän koiraa! Hirvee koiravauvakuume iski <3 :')

Mariska, tää kans tahtoo kuvaa :)

Muoks. Itse täällä taistelen että maltan odottaa torstaihin asti. Mulla on vaan yksi testi jonka herkkyys tais olla 50, joten ei mitään kiirettä testailla sillä vielä, huomenna kuitenkin vasta dpo 11, ni ei siinä mitään näkyisi edes. Ja menkkajomoja ollu sekä alavatsassa, että alaselässä. :(

En mä kehtaa kuvaa laittaa kun ei siinä mitään näkyisi :laughing021 tuolla olis toinen aamuksi vai pitäiskö ootella keskiviikkoon.

Voi Pepe oot ihana <3 tsemppiä neuvolaan, olet usein mun ajatuksissa :)

Anskunen, sun plussausta muistelen myös lämmöllä :) Onnea ultraan ja laitathan sitten meille kuvaa!!! :)

Mariska nyt sitä kuvaa!! :D

Mimmulih ja Silv plussaa ;)

Täällä alkoi kans armottomat menkkakivut selässä ja vatsassa töissä ollessa. Eli huomenna luultavasti kp 1 ja alkaa The Kierto jota olen tässä puoli vuotta odottanut! :)

Mä vihaan tätä kun mulle tulee stressiä niin samantien maha sekasin ja oksettaa :/ ja ei tietty ruoka maistu joten tupla pahat olot.
Täällä olis laskurin mukaan 4 pv ovikseen mutta tuskin hyödynnetään, ajateltiin että siirretään nyt yrittämistä. Joka tarkoittaa ettei tulla sisään. Jotenkin tuntuu iha hirveeltä kun haluaisin yrittää tosissaan mutta mies nyt laittaa kapuloita rattaisiin. Voi olla että oikeasti onkin parempi mutta sitten mietin vaa miksi ei voi yrittää kun tossa jo melkein meinasi käydä niin että tulee lapsi.. ja ei ole stressiä lapsesta vaan töistä :D nyt tekemään lämppäreitä jos sais tänää syöty jotain :)

Mannikka, kuulostaa että sun testitapa on vähemmän stressaava kuin jos tekee yhden testin päivää ennen kuin tietää että menkkojen pitäis alkaa. :) Tiiän ettei sulla ole nyt vaihtoehtoja, kun kierto ei vielä ole alkanut, mutta hyvä tapa silti.

Mut Hipsutin ja Hileinenkin samoihin aikoihin, jes! Kiva kun on piinailuseuraa.

Dreamer, ootko sä testaamassa huomenna vai? Tsemppiä sulle ja plussatuulia!

Jasmi, voi apua mikä uni! :wtf: Ja tosi harmi jos nyt mies jarrutteleekin. :sad001 Oliko teillä puhetta, kuinka pitkä tauko tulee?

Mimmulih, pakko ehkä nyt kertoa unesta jonka näin noin viikko sitten. En viitsinyt tänne kirjoittaa kun en tosiaan mihinkään enneuniin usko, mutta mä näin unta että sä plussaat. En siinä unessa muistanut yhtään kuinka pitkä yritys teillä on takana.

Silv, sullakin kuulostaa lupaavalta! :smiley-bounce012

Pepe, hurjaa vauhtia menee aika! :eek: Toivottavasti on antoisa neuvolakäynti.

Anskunen, tsemppiä teille ultraan! :)

Mariska oijoi, kumpa nyt viiva vahvistuisi! Mä luulen että jos oli kovin hailakka, kannattaa ehkä yrittää malttaa keskiviikkoon.

Muurahainen, toivottavasti pääset testaamaan. Onpa täällä nyt paljon piinailijoita lähellä testipäivää!

On. Tänään oon taas ulkoillut itapäivällä, ei tällä säällä voi sisällä istua. Satutin kyllä vähän nilkkani kiipeillessä, en edes tippunut tai mitään vaan varasin sille huonosti painon jossain vaiheessa. No, eiköhän se perjantaihin mennessä ole kunnossa taas, silloin olis seuraava kalliokeikka jos sää sallii. Kiipeily parantaa. :wink

Beisla pakkohan sitä on rajottaa testaamista.. Hullukshan sitä tulis jos koko ajan testais :D

Dreamer toivottavasti huomenna ois plussa :)

On: vaaleenpunasta vuotoa bongattu. Mitään oloja ei oo.. Eikä kyllä kai ihmeemmin asiaakaan. Ihmetyttää vaan vähä tuo vuoto.. :confused:

Muoks. Luen taas mitä sattuu.. Siis joo älysin vähä jälessä mitä beisla haki takaa.. "Saan" testata kerta viikkoon kun muut oottelee ain sen kuukauden :p

Beisla. Ihanaa että oot nähny musta unta. Mäkin näin just vähän aikaa sitten unta että mun työkaveri kertoi mulle olevansa easkaana. Nyt odottelen koska siltä suunnalta tulee raskaus uutisia :) toivottavasti pitää sun uni paikkansa. Lauantaina ollaan kaikki viisaampia asian suhteen! :) toivottavasti sun nilkka paranee nopeasti :)

Deamerin testiä ootelles, ja mariskan testin vahvistumista! Ja jonku vielä :D
Ittellä oli molemmis plussakierrois tunne jo monta päivää ennenku menkkojen piti alkaa että menkat alkaa, side oli varmaan kaks päivää housuus jos alkaa ja eipä alaannu ei. :D oire? ;)

Eikös Mymmelistillä tänään ollu lääkäri?

Larissalla vois se täti tulla niin pääsis kunnon kierto ja plussakierto käyntiin ;)

Beislalla vielä piinapäiviä, mulla on tunne että plussa pärähtää ♡

Itte tulin vähä typerästi ryhmään vasta plussan jälkeen ku en tienny tälläsen ryhmän olemassaolostakaa aiemmin, mitta empä vaan uskonu että tämäkää raskaus kestäis niin tulin jo tekemään tuttavuutta. Meillä sitä yritystä oli 1,5v takana ennen pysyvää plussaa.. Toivottavasti mä en oo mielipahaa aiheuttanu kellekkää. :) itte oon täälä taas viimeistään vuoden päästä :hilarious:

Larissa, varmasti kaikki pidempäänkin yrittäneet on tossa vuoden kohdalla ja aiemminkin jo olleet epätoivon kourissa, joten älä pyytele anteeksi :) itsellä on nyt 11kk pillereiden pois jätöstä. Tähän väliin on kyllä mahtunut puoleen väliin ehtinyt raskaus..
kp3 menossa yk nelosta kkm jälkeen ja LA tulee tässä kierrossa vastaan.. viime raskaus sai alkunsa yk kolmosesta. On tässä itselläkin vähän fiilikset lattian tasossa. Tsemppiä ♡ tov terot tuo toivotun tuloksen :)

BB tuskin ketään häirittee sun kuulumisten kertominen, mä ainakin ymmärrän sen että kun kaikki on uutta ja jännää niin tulee omista mietteistä kirjoteltua varsinkin tänne kun on tuttuja jo kaikki :)

Mh, mä tilasin raskauskeijulta aikanaa foolihappoa 2pkt ja sain 1. Palautteen jälkeen tuli toinen pkt parin raskaustestin kera ;) eli vialliset toinitukset kelpaa kyllä! :D

Ilpuri toivottavasti kuulut siihen joukkoon joka tutkimusjonossa plussaa :) mikä siellä klinikalla on se bmi raja tutkimuksiin? Ei tarvii vastata jos et halua, aattelin vaan kun niinkin pienestä kuin 3kg on kiinni... :o

Jasmi hyvät unet sulla :D mä näin kas viime yönä niin ihme unia :D

Itse en ehdi paljon tänne kirjoittelemaan kun teidän tahti on niin kova et hyvä jos lukeen ehtii eikä sot viitti aina napaillakkaan :D viime kiertokin meni siinä errä yritin olla tulkitsematta oireita enkä merkannut ees womanlogiin mitään.. tätipä se sit tuli ja kierto jäi päivän normia lyhyemmäksi.

Tissikivusta sen verran että kerran on ollut kipeet, plussakierrossa muutama päivä oviksesta. Eli tissikipuja odotellessa :D

Seuraavat menkat pitäis alkaa juhannus sunnuntaina.. miehen lapset on meillä jussin niin eipä ainakaan tuu otettua kuin muutama saunalonksu :) tällä hetkellä mieli sanoo että kyllä niitä saunalonksuja saa vielä vetää monta kk.. 2,5vk päästä menen työkaverin kanssa viron laivalle ja aatteöin pari limelonkero päkkiä ostaa plussaa houkuttelemaan :D

Omat navat muuten tulikin jo vastailtua larissalle :)

Pepe & niemja, keskiviikkona on aika ;)

ImageUploadedByVau Foorumi1432585654.489685.jpg

Täällä mä lueskelen teijän juttuja, mut ehkä sitte kerron enemmän kun oon fiksumpi eli siis keskiviikon jälkeen ;P

Kiitos kaikille vastauksista tissiasiassa :) hmm, eilinen jomotus tiessään, mut tän päivän juilinu toisen muniksen tienoilla, ota näistä nyt selvää.. Yritän siis arvuutella ovista tikuttamatta, mutta tuntuu joka kierron oireilut olevan aina vähän erilaiset.. Tuntemuksista huolimatta talleteltu ahkerasti ja samaa linjaa jatketaan vielä kun ei h-hetkestä oo varmuutta :)

Takaisin