Raskaaksi 2015

Larissa halpistestejä pitäs varmaan yrittää vältellä kun väärin näyttää. Mutku ne on nii halpoi :D

Pitää varmaan jatkaa testien kuluttamista jos sais kierrosta jotain selvyyttä :p

Heippa!

Tervetuloa uusille, ihanaa kun tulitte! :)

Superisti onnea plussanneille!

On taas pitänyt haipakkaa pari päivää niin on jäänyt foorumi taka-alalle.

Larissa, I feel you! :)

Viikko sit maanantaina kävin verikokeissa, tänään sain tulokset. Kaikki ok, sokerit, kilppariarvot kaikki!. Äsken kävin hakee testi kupin miehelle. Ja sut kun se on tehty niin mua alkavat tutkia. Fiilikset on jotenkin tosi sekavat, tunteet tuntuu oudolta. En ois uskonu et tähän tullaan. Vähän herkille vetää. :( ai niin, mikäli hoitoihin asti joudutaan menee niin mun pitää min 3 kg saada painosta pois. Koska oon siinä rajalla. Mut siis kyllä mä nyt sit tavoitteen ainakin 6-10 kg. Et ei ois just tyyliin siinä raja maastossa. Mut joo...
Kävin siellä fyssarilla pe, ja mun selkää on vihlassut ihan pari kertaa sen jälkeen . Joten ees jotain hyvää! En tiiä... ens ma ois sit tuomion päivä ennen näitä isompia kuvioita, sillon pitäs alkaa uusi kierto. Eilen kevyesti vihlas alavatsaa muutamaan otteeseen. Mutta niin se on ennenkin tehnyt. Katotaan mitä tuleman pitää.

Kp26/32 dbo7 yk17

Anteeks että omanapailen täällä niin paljon mutta tänään on menkka tuntemukset lisääntyny pakko ollu pitää sidettä ja ravaa vessassa tarkistamassa koko päivän josko olis jo kuukupin aika, saa nähdä kuin käy, mutta tuttuja oloja :D

Ens kierrolla uuteen nousuun :)

Hei ihanat naiset!
Yhdyn meneillään olevaan keskusteluun! Uskon että ei kukaan oo osoittanu henk.koht sanoja kellekään. Ei musta ainakaan tällähetkellä täällä kukaan oo mitenkää pröystäilly raskautumisellaan ☺
Itestä on kans kiva lukea jo raskautuneiden kuulumisia, olise alku tai loppuraskaudesta!
Täällä on tilaa jokaiselle ja tän paikan pitäis olla, ja mun mielestä onkin, sellanen jossa jokainen voi kirjotella miettimättä sen suuremmin. Täällä on niin paljon kuumeilijoitoita että pakostakaan kaikki jutut ei kaikkiin välttisti kolahda! Toki hyvät tavat on aina hyvä pitää mielessä kun! ☺

Mä oon taustaillut kun ei oo ollu oikeen mitään...

Onnea plussanneille! ❤ toivottavasti päästään kakki mukaan aaltoon!
Negan saaneille ja tädin kohdanneille pahoittelut, ei muuta kun pää pystyyn ja kohti uutta kiertoa!

Puhetta oli ollu rintojen kipeytymisestä. Itellä rinnat kipeytyy oviksen aikaa ja sitten menkkojen aikana uudestaan.

On. Täällä piinaillaan myös! En ymmärrä miten oon unohtanu mun dpo:n! :D
WomanLogin mukaan ovis ois ollu kp 14 mutta sillon ovistikku oli vielä haalea ja en kuollakseni kaan muista että sainko plussan 15,16 vai 17 ja kun ehdin tikutkin heittää jo pois!
Eilen kävin tuoksuttamassa 2 viikon ikäistä veljen tyttöä. Itku tuli kun näin hänet, ensimmäistä kertaa tän yrityksen aikana en voinu pidätellä sitä. Hän oli niin suloinen ❤ Mieskin käsitteli pientä niin hyvin, että mahtoikohan siksi mennä niin mun tunteisiin. Ja oli niin muikeena kun otti tytön syliin!
Samalla vietittiin heidän esikoisen kanssa joka on meidän kummityttö niin kummi aikaa. Käytiin leikkipuistossa ja tehtiin kaikkea kivaa ☺
Tänään on mieli ollukin sitten jotenkin maassa, sitä vaan toivois että itellekin suotais tuommonen ihme!

Hipsutin kp 20/28 (26-33) yk 8

Bb, mulla alko myös oireet aikasin. Plussasin dpo 10 juurikin selvien oireiden takia. Rv 4+ oksensin jo ekan kerran ja olo on siitä asti ollut kyllä tosi kurja, edelleen oksentelen eikä juuri mitään saa syötyä. Mut yks tyyppi sieltä vaan ultrassa löytyi :) Eli mä tod näk vaan oon poikkeuksellisen herkkä raskaushormonille ja se myös nousee mulla tosi nopeesti. Tää on nyt kolmas pidemmälle edennyt raskaus ja kahdessa aiemmassakin oksensin yli puoleen väliin, että tässä ois vielä pari kuukautta lusittavaa :P

Azalea, rv 13+2

Mannikka, mustakin toi kuulostaa siltä että ehkä se testi näytti oviksen. No, parin viikon päästä toivottavasti saat tietää.

Ilpuri, hyvä että kaikki oli kunnossa testitulosten mukaan. Vaikka toisaalta varmasti haluaa tietää syyn miksi ei tärppää. Toivottavasti sun miehen simpat on myös kuten pitääkin.

Silvin kanssa samoilla linjoilla, että kiva ajatella että itsekin ehkä joskus pääsee siihen porukkaan. Ja toisaalta, jos joku on jutellut täällä jo pitkään yritysaikana, olis vähän sääli/outoa jos ei enää ikinä kävis kertomassa kuulumisiaan. Mulla kun on kultakalan muisti, harvoin osaan nimeltä kysyä mutta ilahdun kyllä kun joku tuttu sanoo vaikka miten ultrassa meni. :)

Hipsutin, kiva, mullakin on piinapäivät aika lähellä sun lukemia. Pitikin juuri kysellä, onko muita jotka on testivuorossa kesäkuun alkupuolella?
Mulla on nyt kp21/31, testaan todennäköisesti menkkojen oletettuna alkamispäivänä 5.6. Ollaan silloin menossa kavereiden luo leffailtaan, niin pitää varmistaa mitä saa nauttia. Hassu sattuma kyllä, pari kuukautta sitten olin myös menkkojen alkamispäivänä samalla kaverilla kylässä. Silloin täti tuli ajallaan, saa nähdä miten nyt käy. Tää pariskunta ei siis tiedä meidän yrityksestä.

Mä testaan 4.6 jos menkkoja ei näy. Tai voi olla että ehkä jo 3.6 :D
Sillon viikonlopouna ois ristiäiset ja jo valmiiksi tuntuu pahalta mennä sinne jos täti tulee. Yritän kuitenkin pysyä positiivisena ☺

Oon niin hermostunut huomisesta et kohta ihan pää räjähtää. Ja kummiskin semmonen fiilis et mä tipun korkeelta ja kovaa.
Outo fiilis koko ajan.. Ja semmonen tunne et menkat alkaisi.

Onpas täällä jutut menossa.
Mun mielestä täällä on tilaa jokaiselle.
Tietty vähän kirpasee nää tyypit jotka "liittyvät kuumeilijoihin" ja seuraavassa viestissä jo ilmoittaa plussasta. Mutta mutta. Eipä se meiltä muilta kovin paljoa pois ole, korkeintaan saa vähän pahaa mieltä, mutta ainahan se plussa on semmonen ilonaihe jota haluaa hehkuttaa jossakin.

Enkä kyllä itsekään uskonut että tääl kuumeilijoissa saisin näin kauan olla :( mutta aina ei mee nallekarkit tasan.

Olis vaan kiva, et tää pysyis hyvänmielen kuumeiluryhmänä ja nekin jotka tänne tulevat vain hehkuttamaan plussasta muistavat että tänne saattaa joutua tulemaan takaisin.. Valitettavasti kuitenki raskaus voi mennä kesken kenellä vaan.

Mutta en jaksa näistä kummemmin murehtia! Jokaisella on oikeus onneen ja plussaan <3 täällä on niin mahtava porukka että toivon, et jokainen meistä saa pienen lapsosen :")

Mä näin iha hirveetä unta viime yönä.. olin menos synnyttää ja mun piti sit synnyttää semmosessa kyykkyasennossa ja sit muistin että en oo ehtiny käymää kakalla ja no saman tien sitä kakkaa alko tulla hulluna ja piti oikein sankko laittaa siihen alle ja sitä vaa tuli ja tuli eikä päästy ollenkaa synnyttää. Varmaa puol tuntia sitä vaa tuli vaikka yritin pidätellä ja totta kai sen huoneen ovi oli auki ja kaikkihan sen näki ja huoneessaki kävi ihme porukkaa kyselee siltä lääkäriltä jotain samalla kun mä siinä paskoin :D lopulta sit saatiin vauvakin onneks maailmaan ja lääkärikin sanoi että synnytys kesti vähemmän aikaa kun se ulostaminen. :laughing001 mistä näitä unia oikein tulee ja toivottavasti ei ollu enne uni.

Hei mites teillä jotka ootte aiemmin ollu raskaana on pahoivoinnit alkanu? Mulla nyt menossa kp25/28 dpo11. Tänään ja eilen ollu kamalaa pahoinvointia näin iltapäivällä. Etenkin kahvin ja tupakin jälkeen yltyny tosi kovaksi. Äskenki piti ihan ämpäri hakee viereen kun olin varma et kohta laatta lentää :sick006
mietityttää että kuvittelenko kaiken vai voiko todella että olis tärpänny ekasta yrityskerrasta?:eek:

No ehkä mä ylireagoin, jotenki tuli vaan niin tyhjästä se kommentti että en tiiä että oliks se mulle vai kelle.. toki on epäreilua ja väärin tulla lesoomaan mistään. Itse en koe tehneeni niin :) ja jos joku raskautuu pyhästä hengestä ni tuskin sekään sen vika on. :S ei vaan mene aina nallekarkit tasan :/

Azalea, kiitos vastauksesta :) toiv sun pahoinvoinnit hellittäis kans nopeesti. :) mukavia raskaushetkiä!

Mimmulih mulla tästä raskaudesta oli plussaa ennen melkein ainoastaan itkuherkkyys oireena. Ja plussan jälkeen aina kun kerkesi nälkä tulla niin alkoi närästää. Pahoinvointi alkoi mulla joskus rv6-7 ja sinne se sitten jäi. Oksentanut en ole kuin yhden kerran koko raskauden aikaa.

Tosin nykyään jos nälkä yms tulee niin silloin saattaa sohva vetää puoleensa ja mies tekee jotain syömistä.

Mä käyn aktiivisesti lukemassa ja tykkäänässä teidän kirjoituksista. Kyllä teistä tuli sen verran tärkeitä että kiinnostaa tulla lukemaan kuulumisia.

Mymmelisti minä päivänä se aika oli?? Tsemppiä.

Bb en oo varma oonko muistanut onnitella mutta kovasti onnea upeista viivoista <3

Larissa pääsee pian käyttää teroja. Toivottavasti vihdoin tulis teidän vuoro. Mä muistan kun sä tulit tonne raskaaksi 2014 ketjuun ja toit mukanas samanlaista positiivista asennetta kuin kiivi on aina tuonut. :)

Silv mä en kestä sun haukku vauvaa <3 se on niin suloinen.

Lumen haukun mäkin tunnistin hetki sitten villasukkaryhmästä ;)

Kizu muistan sut jostain oisko raskaaksi 2013 ketjusta. Voiko olla? :D toivottavasti teille toinen suodaan helpommin kuin ensimmäinen!

Tervetuloa kaikki uudet. :)

Kaikille muille teille ihanille plussatuulia ja nauttikaa tuosta aurinkoisesta ilmasta joka meillä ainenkin täällä paistaa!

Terkuin Pepe rv14+5 tai 14+6! Tällä viikolla neuvola jes :)

Takaisin