Mimmulih mulla tästä raskaudesta oli plussaa ennen melkein ainoastaan itkuherkkyys oireena. Ja plussan jälkeen aina kun kerkesi nälkä tulla niin alkoi närästää. Pahoinvointi alkoi mulla joskus rv6-7 ja sinne se sitten jäi. Oksentanut en ole kuin yhden kerran koko raskauden aikaa.
Tosin nykyään jos nälkä yms tulee niin silloin saattaa sohva vetää puoleensa ja mies tekee jotain syömistä.
Mä käyn aktiivisesti lukemassa ja tykkäänässä teidän kirjoituksista. Kyllä teistä tuli sen verran tärkeitä että kiinnostaa tulla lukemaan kuulumisia.
Mymmelisti minä päivänä se aika oli?? Tsemppiä.
Bb en oo varma oonko muistanut onnitella mutta kovasti onnea upeista viivoista <3
Larissa pääsee pian käyttää teroja. Toivottavasti vihdoin tulis teidän vuoro. Mä muistan kun sä tulit tonne raskaaksi 2014 ketjuun ja toit mukanas samanlaista positiivista asennetta kuin kiivi on aina tuonut. :)
Silv mä en kestä sun haukku vauvaa <3 se on niin suloinen.
Lumen haukun mäkin tunnistin hetki sitten villasukkaryhmästä
Kizu muistan sut jostain oisko raskaaksi 2013 ketjusta. Voiko olla? :D toivottavasti teille toinen suodaan helpommin kuin ensimmäinen!
Tervetuloa kaikki uudet. :)
Kaikille muille teille ihanille plussatuulia ja nauttikaa tuosta aurinkoisesta ilmasta joka meillä ainenkin täällä paistaa!
Terkuin Pepe rv14+5 tai 14+6! Tällä viikolla neuvola jes :)