Nni pahoittelut negasta

Eikö se plussa vois tulla jo kaikille? Etenkin teille todella pitkään yrittäneille!
Kaverit pitää minua ihan hulluna testeineni ja kp laskuineni. Mutta ei voi ymmärtää jos ei ole itse ollut tilanteessa että ei heti tärppääkkään. Okei itse esikoista tein n. puoli vuotta eli ei paljon mitään, mutta sekin tuntui pitkälle ajalle kun halusi niiiiin paljon. Ensin pari vuotta suostuttelin miestä.... kavereista yksi tuli raskaaksi ehkäisystä huolimatta, yhdellä tärppi ehkäisyn poisjättämisen jälkeen 3 päivän kuluttua vaikka eivät edes yrittäneet. Ehkäisyvälineet olivat loppuneet ja sitten kävivät keskustelun että ottavatko riskin vai ei, olisiko raskaus ok vai kamala asia ym ym. eihän he ymmärrä kun ei ole vauvakuumeessa edes olleet.
Ei tässä siis muutamien kuukausien odottelu, vaan kuume niin kova että pää sekoaa. Haluan just nyt heti!
Bb onnea plussasta! Nyt on kyllä plussapuhuri päällä :)
Oliko se irmis joka kertoi miehestään? Kamalaa toimintaa. Ja lasta vielä suunnitteli sinun kanssa! Ihan oikein, ukko pellolle vaan eikä takaisin vaikka mitä selittelisi! Itse olen sen virheen tehnyt ja sormien läpi katsonut. Elämä parani heti kun tein päätöksen. Muutin uuteen asuntoon ja vaihdoin numeroni jotta yhteydenottoja ei sieltä suunnalta tulisi. Ja tässä sitä ollaan. Omassa uudessa, itse rakennetussa kodissa miehen ja ihanan tytön kanssa. :)Yksi tuhisija vielä ni sitten on perhe kasassa!
Lumelle pahoittelut tädistä. Aivan ihana toukkapussi. Täytyy pyytää jotain tekemään tuollainen sitten kun käyttöä taas on! Itse kun en osaa edes sukkaa kutoa
Haikaranyytti onneksi ei kierto tuon pidemmäksi päässyt.
Aphrael hauskoja häitä! Onkohan se sitten tyttö tulossa jos sanonta "tyttö vie äitinsä kauneuden "pitää paikkansa. Itsellä ainakin piti

niin rähjäinen kyllä olin. Raskausaikana jouduin kyllä läpikäymään elämäni suurimman surun, joka mielessä kyllä edelleen, joten ei ollut voimia eikä kiinnostusta ulkonäköönsä edes panostaa. Siihen päälle vielä raskaudesta johtuva väsymys, paha olo, närästys, turvotus.... eihän siihen sitten muuta vaadittukaan
Jollekin muullekin piti vielä kommentoida mutta ajatus katkesi kun tyttö puraisi varpaasta
Kyllä se naiset nyt taitaa niin olla että ovis on eksynyt matkalla. Liian hyvinhän asiat olisikin loksahtanut paikoilleen
-mies näyttänyt vihreää valoa
-miehen lapset eivät ole meillä nyt vkl kun ovatkin matkoilla
-tyttö yön pois
-nyt vkl olisi kp 19-21 ja toissa kierrossa ovis+ oli kp 19 ja edellisessä kp 21
Osasin tätä kyllä odottaa. Arvatkaa suututtaako! Meni ihan fiilis tästä illastakin. Hepeneet saa jäädä ainakin kaappiin tällä erää. Jos sitä ulkona syömässä vaan kävisi.
Jm kp 20 missä ovis!