Raskaaksi 2015

No se on kyllä, aina kai pitää jostain valittaa.. tosin en valita. Koen järjetöntä epäuskoa hämmästystä ja onnea yhtäaikaa :)

Toivon teille kaikille muillekin kuumeilijoille pikaisesti seuraani liittymistä jotta voidaan jatkaa höpöttelyä. <3

Ja pahoitteluni kaikille joille haluaisin henk.koht. vastailla, nyt vaan on aivot niin narikassa että en tiiä onko lintu vai kala mieski näyttää ihan hymy korvissa olevalta urpolta xD ihanalta sellaselta kylläkin.

Cant belive this... O.o

silv: ihana koiruus :Heartred
junibea: pahoittelut tädistä :(
Gatusa: mitens siellä afrikan maassa menee? miten siellä synnytys yms sujui? onko tyttö pysynyt terveenä?
BB: hienosti viiva tummuu! hauska reaktio mieheltäsi ;D
Lume: ihana toukkapussi, itsekkin tykkäisin tuollaisesta. ikävä kyllä ei ole äitivainaan kädentaidot periytyneet :( :D
darkmimosa: mihin leikkaukseen menet?

hmmm nyt en kerkiä taas enenpiä selaaamaan, ootte niin hitsin aktiivisia. minä en kerkiä muutakun lukemaa uusia virstejä. Tyttö on niin vilkas, että vaatii melkopaljon huomiota ja aktiviteetteja. Tässä yleisesti pahoittelut kaikille tädin kohdanneille, vauvalimaa ja plussa tuulia kaikille <3 <3

on: kp 17 digiCB herkkä ovis testi EI hymyile vieläkään :mumum. Missä on synnytyksen/ raskauden jälkeinen helppous uudelleen raskaustumiselle?? voiko olla niin että synnytyksen jälkeen keho "huonontunut" jotenkin eikä enään ota tuulta alleen noista lääkkeistä. Edellisessä kierrossa söin teroluttia 1tbl/10 pvää ja clomifemia 1tbl/5 pvää. tässä kierrossa teroluttia1tbl/10pvää ja clomifemia 2tbl/5 pvää. Viime kierrossa olin kontrolli ultrassa ja silloin todettii ettei munasarjoissa näyttänyt siltä kun pitäisi. Siis munasolu ei ollut kasvanut niin paljon kuin olisi pitänyt. Siksi nostettiiin annosta. vaan eipä näytä auttavan:scratch. Muutenkin kaikki oireet lähestyvästä ovulaatiosta on tipotiessään. Onko aikaista heittää kirves kaivoon tästä kierrosta? tuon testihän pitäs näyttää positiivista 4pvää ennen oletettua ovulaatiota.

anteeksi pitkä omanapailu. ahdistaa. ketuttaa. en tahtois syödä noita pillereitä päivääkään enään.styles/default/xenforo/hmh.gif

Nni pahoittelut negasta :sorry:
Eikö se plussa vois tulla jo kaikille? Etenkin teille todella pitkään yrittäneille!

Kaverit pitää minua ihan hulluna testeineni ja kp laskuineni. Mutta ei voi ymmärtää jos ei ole itse ollut tilanteessa että ei heti tärppääkkään. Okei itse esikoista tein n. puoli vuotta eli ei paljon mitään, mutta sekin tuntui pitkälle ajalle kun halusi niiiiin paljon. Ensin pari vuotta suostuttelin miestä.... kavereista yksi tuli raskaaksi ehkäisystä huolimatta, yhdellä tärppi ehkäisyn poisjättämisen jälkeen 3 päivän kuluttua vaikka eivät edes yrittäneet. Ehkäisyvälineet olivat loppuneet ja sitten kävivät keskustelun että ottavatko riskin vai ei, olisiko raskaus ok vai kamala asia ym ym. eihän he ymmärrä kun ei ole vauvakuumeessa edes olleet.

Ei tässä siis muutamien kuukausien odottelu, vaan kuume niin kova että pää sekoaa. Haluan just nyt heti! :grin

Bb onnea plussasta! Nyt on kyllä plussapuhuri päällä :)

Oliko se irmis joka kertoi miehestään? Kamalaa toimintaa. Ja lasta vielä suunnitteli sinun kanssa! Ihan oikein, ukko pellolle vaan eikä takaisin vaikka mitä selittelisi! Itse olen sen virheen tehnyt ja sormien läpi katsonut. Elämä parani heti kun tein päätöksen. Muutin uuteen asuntoon ja vaihdoin numeroni jotta yhteydenottoja ei sieltä suunnalta tulisi. Ja tässä sitä ollaan. Omassa uudessa, itse rakennetussa kodissa miehen ja ihanan tytön kanssa. :)Yksi tuhisija vielä ni sitten on perhe kasassa! :wacky:

Lumelle pahoittelut tädistä. Aivan ihana toukkapussi. Täytyy pyytää jotain tekemään tuollainen sitten kun käyttöä taas on! Itse kun en osaa edes sukkaa kutoa :grin

Haikaranyytti onneksi ei kierto tuon pidemmäksi päässyt.

Aphrael hauskoja häitä! Onkohan se sitten tyttö tulossa jos sanonta "tyttö vie äitinsä kauneuden "pitää paikkansa. Itsellä ainakin piti :grinniin rähjäinen kyllä olin. Raskausaikana jouduin kyllä läpikäymään elämäni suurimman surun, joka mielessä kyllä edelleen, joten ei ollut voimia eikä kiinnostusta ulkonäköönsä edes panostaa. Siihen päälle vielä raskaudesta johtuva väsymys, paha olo, närästys, turvotus.... eihän siihen sitten muuta vaadittukaan :grin

Jollekin muullekin piti vielä kommentoida mutta ajatus katkesi kun tyttö puraisi varpaasta:hilarious:

Kyllä se naiset nyt taitaa niin olla että ovis on eksynyt matkalla. Liian hyvinhän asiat olisikin loksahtanut paikoilleen
-mies näyttänyt vihreää valoa
-miehen lapset eivät ole meillä nyt vkl kun ovatkin matkoilla
-tyttö yön pois
-nyt vkl olisi kp 19-21 ja toissa kierrossa ovis+ oli kp 19 ja edellisessä kp 21

Osasin tätä kyllä odottaa. Arvatkaa suututtaako! Meni ihan fiilis tästä illastakin. Hepeneet saa jäädä ainakin kaappiin tällä erää. Jos sitä ulkona syömässä vaan kävisi.

Jm kp 20 missä ovis!:mad:

Ilpuri, mulleon esikoinen :) miehellä edellisestä suhteesta tänä kesänä 8 vuotta täyttävä poika. :)

Haikaranyytille piti sanoa ainakin että onnee kp1 ! Jospa se kystakin olisi hävinnyt kontrollissa :)

Itse en yhtään tipantippaa olisi odottanut tämän käyvän näin nopeasti ja tunnen hitusen ristiriitaisia tunteita kun oon tänne foorumille tullut ja oikeasti moni teistä ansaitsisi tämän ennen minua.. mutta minkäs teet, otan todellakin ilolla vastaan. Itsekin unelmoinut jo muutaman vuoden perheestä ja kun pääsin viimein yrittämään ni uskon että olen osani myös tavallaan jo odottanut. Mies ei kuulema yllättynyt laisinkaan hän oli aivan varma asiasta että hänen siittiönsä on mainiota kamaa.. mä jo sille sanoin että en todellakaan uskonut tämän käyvän näin nopeasti ja että ei hänenkään pitäis pitää omia kassejaan itsestäänselvyytenä.. Itse on täällä hitusen oppinut sellaista nöyryyttä ja tuntuu nytkin tyhmältä täällä tuulettaa haluaisin jo siirtyä raskautuneiden puolelle varovaisesti.. mutta ei siellä ole ketään :(

Onnea plussasta bb!!!

Tulin vaan nopeesti napailemaan. Harmittaa kovin että menee tää kierto hukkaan. Tänään sain kyllä niin selkeän plussan ovistestiin ei tartte arpoa... Olin käyny max puol tuntia ennen pissillä, mut suihkuun mennessä ajattelin et nyt samalla tikistän pikkulirut et saan testin tehtyä. Mun äiti kun on täällä niin vähän vaivihkaa pitää tehdä. No tämmönen oli tulos (alempi eilinen testi ylempi nyt äsken otettu)

Liitteet

• 1432369304506.jpg
    1432369304506.jpg
    25.2 KB · Katsottu: 178
Heips täältäkin. Lueskellu oon,mut ollu mieli vähän matalalla ja välillä suorastaan harmittanu vaikkei pitäisi, joten parempi olla kommentoimatta.
Viikko unikoulua takana ja 3yötä ilman tissiä 23-06. Ihan ok on menny,mut väsy on. Senkin takia varmaan pieni blues päällä.
Täti pakkaili kamansa eilen,tänään enää jotain hyvin hailakkaa vv seassa. Kp7 yk5.

Silvillä ihana koiravauva,onnea <3

Nyt tärinäterapiaa kerta kuopus koisii ja esikoinen pelailee koneella. Oisko se paita nro7 itselle tuloillaan ja sit kevät/kesätakkia babylle :)

Luin puhelimella semmoset 350viestii jotka oli tullu 2,5 päivän aikana :D on pikkasen silmät ristissä!

Beisla, en päässy lenkille. Istuin koko päivän yökkärissä sohvalla. :/

Silv, ihana pentu! Onneks otitte kotiinne (tähän hymiö jolla sydämmet silmissä) :)

Larissa, ihana trimmattu kaveri sulla siellä! Ja ihana kuva, tollanen kesänen!!! :)

Lume pahoittelut tädistä. :(

Tyttötiikeri, tosi kurja toi teidän tilanne! :( voikun saisitte asiat kuntoon! Kukas se kävi sitä netti terpia juttuu? Ootteko kokeillut sitä? sinkkiä ja vettä miehelle ;)

On. Väsyttää. Nyt ois vapaa vkl ja sais nukkua niin mä herään 5.00 apua oon myöhässä ja tajuun et ei saan nukkuu. 8.00 herään siihen et on kylmä enkä saa peittoa, avaan silmät ja mun poika on siinä (kissa) ja se kun ei normisti tuu mun viereen sillain ni olin niin myyty et vein miehen peiton :D
Tänää pitäs salille mennä rehkimään! Ja jotenki pitäs keksii ruokavalio kuntoon kun enää 10viikkoa aikaa pienentyä. Kävin eilen mun ystävän luona kokeilemassa sitä mekkoa ja meni päälle mut tissit ei meinannu mahtua sisälle.. xD
Menkat vaikutti kerranki normaaleilta ja olin aika yllättny! Kesti n.4päivää ja siihen loppuun vielä pientä tiputtelua eli 5päivää?
En tiiä miks mut jotenki nyt on semmonen olo et kesän vois olla yrittämättä ja kesän jälkee alkaa taas yrittää (tää fiilis luultavasti koska menkat just loppu ja itelleni uskotellu et se ei haittaa kaikki hyvin..) no mutta keskiviikkona olis se naistenklinikka reissu!!!! Äää! Enää 3päivää, nyt ku laskin niin leuka loksahti lattialle.. Omg! Nyt jännää!

- mymmelisti kp 6/29-32 yk 34

Ihanaa viikonloppua naiset<3

Heips naiset!

Silv ihana tuo pentu! Ja eiköhän se mieskin lepy ;)

Bb ja sä meinasit luovuttaa! Hienot viivat siellä on! :)

On. tääl päästy kotiin! Ihanaa! Eilen kävin kattomas eppuja ja tänään pöpeda! :)
Likka on niin onnellinen tääl oli laitettu sille tramppa sil välin kun oltiin reissus. :)
Ja koirista puheen mä löysin sen mitä oon ettiny jo monta vuotta tai siittä asti kun jouduin yhden koirista lopettaan. Pariviikkoo vanha pentu mutta on ulkomailla.. Ja veikkaan että isäntä ei mun anna sitä hakee.. Äh se on niin unelma! Tätä mä oon ettiny!. Mut noh ei voi mitään.. :/

Pikainen omanapa, CB digillä ylläri ovisplussa jo tänään! Eilen hyvä jos viivaa lainkaan ja tänään hymyili jo kauniisti :) Hyödynnetty on -4, -2 ja 0. Nyt taas jännätään.. josko tää 10. kerta toden sanoo.

Hile kp16/31 dpo 0 ja yk10

Nuuhku, niimpä.. no oon mä vieläki vähän harmailla vesillä.. vasta sitte uskon että tää on pysyvää kun on sylissä pikkunen.. tai edes menis ton menkkojen oletetun alun ohi.. ja sais tosiaan viivatki vahvistumaan kunnolla :) ja niin edelleen.. niin yleisiä noi keskenmenotki että en uskalla vielä kiintyä... Mun mieski just taputti mun mahaa kotona ja sano että mitäs mamma? :D jäädyin ihan totaalisesti.. mamma, äiti... Huoh millonkaha mä tajuan tän..

kizu mitäpä täällä, tyttö päikkäreillä, ikää 5kk 6pvä, sanoo kauniisti äiti ja on sellai touhuilija ettei mitää rajaa. alan tekeen vaatteit neulomal myyntiin. mitä synnytykseen tulee ni ei tod menny toiveiden mukaan, kroppa oli liian väsy ja stressaantun, mul käynnisteltii 5pvä eikä mitää tulosta vaikka kalvot puhkastii ja laitettii cyntocinon ja yks toinen lääke supparei aiheuttaa ku prostaglandiinigeelist ei ollu 4 annoksen jälkeekää melkei mitää hyötyä joten sit päädyttii illal 17.12 saliin sektioon mikä oli nopea kyllä ja oli mahtava tiimi alhamdulillah ja siel anestesialääkäri puhu sujuvaa englantia (mahtava huumori sillä..."nyt mä laitan kaupungin isoimman neulan sun selkään" pikkusenko mä repesin siinä vaiheessa), leikkaava lääkäri aivan ihana kans. sit anestesialääkäri laitto mulle mun puhelimen korvalle et kerron ukolle et tyttö syntyny ni ukko soitteli koko yön mulle et mitä kuuluu enkä saanu nukkua. täällä täysimetys päällä ja tyttö kasvaa hyvin. talvella tyttö otettii sairaalaa sisää yskän takia mut minä kotiutin samana päivänä ku siel oli kuollu vauvoja flunssan takia sairaalassa (menee nuhan takia ja sit saa siel väh.3 tautia lisää ja hoitohenkilökunta voi jopa aiheuttaa kuolemia) ja yks vauva oli ollu koomassa ku keuhkot täynnä vastiketta ku yövuorolaiset oli laittan pullon alle jotai että se korvike menee suuhun eikä pitän huolta vauvast ni vauva oli lähellä kuolla ku keuhkot oli täynnä vastiketta. minä sanoin et ei tytöllä mikää flunssa ol ku allergia ja sanoin et minä hoidan paremmin kotona ku mitä sairaalas hoidetaa ni mulleha kandi alko kukkoilee ja hyppii nenälle ni lähettii silti. ei olla tarvittu sairaalas käydä sen päivän jälkeen.
siinä mun synnytyskertomus ja kuulumiset. ukko kuumeilee jo lisäystä lapsilukuun vaikka menkat ei ol alkan ees imetyksen takia.

bb ihana että tärppäs. :)

haikaranyytti hyvä että menkat tuli, nyt sit plussatuulia kunha menkat loppuu :)

Huh Gatusa kuulostaa niin erilaiselta siellä toi sairaalatoiminta :rolleyes: Suomessa kuitenkin lähtökohtaisesti ei tarvitse pelätä, että lapsi sairastuisi pahemmin sairaalassa... Oli varmaan ihan oikea päätös hoitaa tyttö kotona :)

Onnittelut bb:lle ja kaikille muille plussasta (en muista ketä kaikkia tässä välissä on plussannut). Ja haikaraniitylle tsempit uuteen kiertoon! Hyvä että alkoi :)

Silv oi ihana pentu :Heartred kaikki eläinvauvat on niin ihania ja iskee aina lemmikkikuume vaikka noita omia lemmikkejäkin on ihan riittävästi :grin

Oma mieli on jotenkin maassa. Joka puolelta kuuluu vauvauutisia ja uskomattoman paljon näitä "ekalla tärppäsi"! Vaikkei se itseltä olekaan pois ja meillä on vasta eka kunnollinen yrityskierto menossa, kun aiemmin vain tjottailtiin, mutta esikoistakin saatiin odotella vuosi niin pelottaa, että pikkukakkonenkin antaa odottaa monta kiertoa :sad001 Koitin miehelle myös ehdotella eilen illalla, vaikkei ovisoloja vielä olekaan ja jotenkin hän oli niin väsynyt ettei jaksanut kiinnostua. :shifty:

Lupasin itselleni, että jokaisesta tärppäämättömästä kierrosta ostan itselleni skumppapullon ja haen jotain superhyvää suklaata ja vietän laadukasta oma-aikaa itsekseni ja nautin siitä, että saa vielä juoda skumppaa :grin Että on jotain kivaa odotettavaa sitten, jos ei-niin-toivottu täti saapuu vierailulle.

mandinia täällä se on sääntö ei poikkeus ja sit lisätää kulkukissat jotka juoksentelee vapaast sairaalas osastoilla jopa synnyttäneiden osastolla...mä oon sellai et mä en näit paikallisia lääkärei liiemmin kunnioita enkä arastele sanavalinnois sanon niinku asiat on ja mitä oon kuolleiden lasten vanhemmilta kuullu tai siis mies kuuli ku jutteli muiden isien kanssa. ite ku oon ollu lähellä menettää henkeni sairaalassa ni oma kokemus viel lisäks siihen ni kyllä on vaikee lääkärien puhua ympäri. yhel vauval oli sinä aamuna tippa kädessä ja puolilta päivin ei ollu enää vaa ne oli laittan tipan vauvan päähän ja vauva oli ihan harmaa sillo. aamulla oli normaalivärinen. alhamdulillah mein tyttö oli siinä mieles hyväs kunnos ettei tippaa tarvinnu.

Gatusa: johan oli synnytys! Hienoa että sait/te viimein yhteisen nyytin ❤️❤️ mites isoveli on suhtautunut pikkusiskoon? Onko sun sukulaiset vielä tavannut tyttöä? Saako udella? Mikä tytön nimeksi tuli? Tosi mahtavaa että täysimetys onnistunut ❤️ :)

Bb eikö sulla oo tammikuussa laskettu? Vai meneekö jo helmikuun puolelle? Voithan sä tammikuisiinkin tulla :)

Takaisin