Raskaaksi 2015

Vastailen teille illemmalla, kun on mieli nyt niin maassa. Täällä taitaa täti tulla kylään. Siteeseen tullu hiukan vaaleanrusehtavaa vuotoa ja pyyhkiessä sitä tuli aika paljon. Menkkafiilis ollu muutenki koko aamun...
nni 27/28

nennaa juu onha tuo aikamoine myräkkä mikä tuol ulkona on edelleen ja sit ku hiekka lentää viel ni voi elämä...ukko on töissä (kerää simpukoita myyntiin merellä laskuveden aikaan) ja vaikka on tuollai tuuli ni on töissä. minä oon tässä virkannu reunusta ku kaikkii neuleisii on napit jo kiinnitetty, inshaAllah tänää tulee kuvia :)

tervetuloa tansku ja plussatuulia :)

netti ollu poikki eillisest myrskyn takia.
photo0913.jpg Photo0919.jpg photo0917.jpg

Mä en nää siin lumen testissä haamua tai joku viiva siin on mutta onko oikeessa paikasssa? Mun mielestä se on tavallista kauempana siitä toisesta. mutta ehkä siel oli jotai yritystä tai sitten toi on antanut viivanpaikkaa joka ei kyllä olis eka kerta :shifty:

Minni, toivottavasti olis kivut raskausoireita vaikka voi toki johtua pillereiden jättämisestä. Mulla ei noin pahoja kipuja ole oviksen jälkeen. Mut totta joo, jos kerran alkoi heti oviksen jälkeen, tuskin on raskausoire. Mutta ehkä ne myöhemmät sit on. :wink

Aphrael, sääli kun salaisuus ei pitänyt mutta kiva kun työkaverit oli iloisia sun puolesta. :)

Lume, pahoittelut tädistä. :sad001

Tansku, ihan lupaavalta kuulostaa kyllä. Tiedätkö mikä kp sulla on meneillään?

kizu, tervetuloa! Toivottavasti lääkkeet auttaa teillä taas tuomaan pikaisen plussan. :)

nni, voi ei kun tulee tuhrua. :sad001 Kumpa nyt jäisi vaan tuhruksi eikä menkat alkais.

Gatusa, tosi ihania vaatteita! :) Joko teillä on myrsky ohi?

On. Täällä vielä pitkä aika piinailtavana, eipä mitään tuntemuksia. No, mahdolliseen kiinnittymiseenkin on vielä aikaa. Kp 18/31

Voi miten upeita Gatusa!!! :) oot kyllä taitava :)

Itse vietän täällä vapaapäivää pihahommissa. Koira ei taaskaan jaksa ottaa ressiä mistään vaan makaa ojassa :'D Uudessa kesäturkissa kelpaakin köllöttää :)

ImageUploadedByVau Foorumi1432288910.953592.jpg

Ihanaa ja aurinkoista perjantaita kaikille!

Bb onnea!

Tääl testattu nega. Oiskohan sit käyny niin et oviksen huomannu r-testi. Ärsyttää kun ei oo tietoa kierrosta. Päätin et teen r-testin kerran viikkoo ni tietää sit ainaki melkein heti jos raskautuu..

Mannikka raskaustesti ei voi näyttää ovista käsittääkseni. Ovistestit mittaa lh- hormooni huippua ja sit noi raskaustestit mittaa hcg hormonia jota erittyy vaan ja ainoastaan raskaana ollessa. Toisin päin tosin voi onnistua mut ei noin päin?

Muokattu viimeksi:
Joo nii miekii oon aatellu, mut eilen vähä lueskelin muitten kokemuksia ni jotkut on saanu oviksen aikaa haamun myös r-testii.. Ei sillä et ois väliä onko ollu vaan virheelline testi vai kiinnittymisyritys. Myöhemmi sit oikee plussa (:

Beisla: Nyt näyttäs olevan kp 27. Eilen tein viimex testin ja se negatiivistä näytti. En usko, että tässä mitään positiivista on.. Mahaakin (tai siis kohdun seutua) nippasee samaan tapaan kuin menkat ois alkamassa.

Tansku84, meillä sit sama tilanne. Mullaki kp 27 ja menkkamainen olo. Vaaleenrusehtavaa vuotoa tulluki jo hiukan tänää...

Se voi olla :) tai sitten tosiaan oli väärä viiva ja testissä vika :) ei se kuitenkaan sinänsä haittaa mä olen koiran tulon myötä vähän rauhottunu ja seksikin on jäänyt kun tuo kaveri tulee aina väliin :D

Neulomisesta tuli mieleen, tein kaverin vauvalle toukkapussin en tiedä olenko ennenkin laittanu tänne kuvan. Mutta tässä :)
ImageUploadedByVau Foorumi1432298993.879449.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1432299016.283173.jpg

Takaisin