Raskaaksi 2015

Kiitos :) ystävä pyyti tekemään vauvalleen niin minähän tein :) <3

Silv ihanaa kun haitte hauva vauvan <3 ne on niin ihania :) oliko pitkä matka ja kallis ? :)

Silvergrinda voisit plussata ni voitas sit yhdessä mennä tonne helmikuisiin :) siel ei oo ketään.. mulla on ihan järkyttävä väsymys ja pää ku haminan kaupunki.. miehelle en oo viel uskaltanu sanoo mitään. Aattelin et sunnuntaina teen sen digin ja sit jos se näyttää viel plussaa ni sit kerron jotenki kivasti :P

Silv, onnea miehelle työpaikasta! Ja onnea uudesta kodista! Ihania uutisia! ❤️ Nyt vielä se plussa kahden viikon päästä, niin perfect! ❤️ Mutta olen niin pahoillani, että teilläkin on jo vuosi takana.... :hug013 Niin toivon, että tämä kierto on teidän The Kierto! :smiley-angelic001

Beislalle onnea ovisplussasta! Tärppionnea!!! ❤️ Voi kumpa tämä olisi nyt teidän kierto! :smiley-angelic001

Kyfi86, olen niin pahoillani! Paljon paljon voimia ja halauksia sinne! ❤️

Olipas Lumella kuiva lääkäri! :angry4 Turhauttavaa!!! :mad:

Tuhannesti onnea Taikatuuli!!! :happy093 Tonneittain vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan!❤️

Azalealla aivan ihana ultrakuva! :love017

Mitä ihmettä Irmis!?! :angryfire Olen niin pahoillani! ❤️ Valtavasti voimia sulle!!! :hug013

Huh huh, ompas Gatusallakin ollut exä! :angryfire Aivan ihania neuleita!!!

Tinttarilla, sama juttu, vasta toisesta kiinnijäämisestä pihalle...

Sivulla 827 oli lista. Tähtityär sai km:n mun kanssa samaan aikaan. Hänet voinee siirtää yrittäjiin?

Nuuhkulle pahoittelut tädistä! ❤️ Selvän viivan mäkin näin...

Lucky, täällä edelleen kkm:n jälkeinen kierto. ÄLLÖVAROITUS! Ovislimoja tullut jo kolmeen eri otteeseen, välillä vaaleita klönttejä, välillä saharaa, välillä tropiikkia.

Tuhannesti onnea Aphrael!!! :excited001:dance011:dance018Tonneittain vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan!!! ❤️

Onnea Mimi ihanista uä-kuulumisista! ❤️

Tervetuloa Tansku ja pikaista plussaa! :)

Starling oli myös plussannut!!! :excited001 Tonneittain onnea, vauvaliimaa ja tarrasukkia!!! ❤️

Tyttötiikerille suuren suuri halaus! :hug013 ❤️

Smurffiinalle ja Lumelle pahoittelut tädeistä ja onnea uuteen kiertoon! ❤️

Hyvänen aika bb, siellähän on tuplaviivat!!! :gen053 Tuhannesti onnea, vauvaliimaa ja tarrasukkia! ❤️

Ihana toukkapussi Lume! :cool01

Onnea Silv hauvavauvasta!!! :smiley-bounce013

Kizu, tervetuloa kuumeilemaan ja pikaista plussaa! :)

nni, nyt tuhruttelut hus pois sieltä!

Mikäs Junibean tilanne on?

Diku, Dreamer, Psykoenkeli, Tikku, mitä teille kuuluu?

Jäikö Milttis vallan pois täältä vai mahtaisikohan taustailla? Olisi kiva kuulla kuulumisia!

Myy82 yritys tauolla

Kiireinen päivä ollut. Hiukan veristä vuotoa, menkat alkamassa. Laitan toiveeni ens kiertoon, jos ens kierto on vielä sekaisin varaan lääkäriajan. :happy:

Oon ihan poikki kun ollut aikainen herätys, kävin tentin tekemässä ja kiirellä piti hakee lapset ennen kun päiväkoti meni kiinni. Mies tekee pitkän iltavuoron joten oon yksin muksujen kanssa. Ihanaa että viikonloppu alkoi. :Heartred

onnea bb mashaAllah :)

kiitos larissa :)

beisla ei ol niin paha tuuli ku eile. kiitos, makuupussi ja 3 nappinen takki menee kaverille, tuo nirkkoreunuksinen on mariamin :)

pysyis ees 30 min netti mut ei 1-2min ja poikki. pitäs kattoo mallei neuleit varten. illal olin sulaa vahaa ku tyttö oli olal ja sano korvanjuures äiti, äiti. <3

Onnea plussista Aphrael, Bb ja Starling!!! Mahtavaa!
Mimille onnea hyvistä ultrakuulumisista

Täällä näyttää luget (400mg /päivä) tehonneet kun terot eivät vaikuttaneet muhun mitenkään. Toivotaan Larissa että ne auttavat kuitenkin sinua! Nyt jo dpo 13. Testailen vasta dpo 15 ja pakko kai onkin, kun tarkoitus jatkaa lugeja mikäli raskaudun.

Onnea bb ja tarrasukkia ♡

Aivan ihana pentu silv!! Meidän pentu on jo kaksi. Kyllä aika rientää :)

Tääklä edelleen piinaillaan. Kp 22/28 dpo8. Tarkotuksena olis yrittää sinnitellä testaamisen kaa ens lauantaihin. Onneks tulee rahaakin vasta ens perjantaina ni se vähän jarruttaa :D
Jouduin nilkan takia uudelleen sairaslomalle :/ ei kestänyt vielä työntekoa. Koko ensi viikko pitäis jaksaa maata kotona koipi pystyssä. Buranaa oon yrittänyt välttää kun oon lukenyt että voi haitata raskaaksi tuloa. Noh onneksi ei oo kivut mitään ihan tähtitieteellisiä kun malttaa lepäillä.

Nyt on kunnon plussa aalto menossa yritän itsekkin surffata sen kiinni ;)
Plussatuulia naiset ja aurinkoista viikonloppua! :)

Rosann, huippu juttu että oot saanu lugeista avun! Nyt toivotaan, että se plussakin sieltä ilmestyy tikkuun :wink

Mimmulih, toivotaan että saat plussan tästä kierrosta :) Tsempit nilkan paranteluun! :)

Täällä on ollu puhetta siitä, että monille (kuten minulle) panadol ei tehoa kipuun ja buranaa vältellään raskauden/raskaustoiveen takia. Ostin vaiheeksi panadol zapp:ia ja se auttoi nopeasti viime menkkojen aikaan! Mikähän siinä on erilaista normi panadoliin verrattuna..? o_O

Gatusa ihania neulomuksia :)

Lume, mitkä värit toukkapussis! Varmasti mieluinen :) pitääs kans ittelle alkaa vääntää, en vaan tiä millasta tekis, näin jossain sellasen palmikkoisen ja se oli kyllä hieno...

Silv voi mikä ihanuusvauva teillä! ♡ Tuli taas koirakuume...

Pöh ja pah tädeille keillä niitä ny oli tullu kylään!

Nyt ollaan miehen kans onnellisesti oman asunnon omistajia, meinasin hakia viinipullon sen kunniaksi kunnes muistin että oon raskaana enkä saa juoda :hilarious: eli vihdoin olot helpottanu ja melkeimpä jo alan nauttia tästä olotilasta, varsinki ku liikkeetki alkaa olla selvempiä koko ajan :) onpa nyt jo 17+3 että piakkoin puoliväli :) viimenen vapaa viikonloppu hetkeen, joten nyt saa vaan nauttia ja olla ♡

Muoks Larissa vielä, sen takia se zipp vaikuttaa paremmin ku se imeytyy heti limakalvoilta jo verenkiertoon suurimmaksi osaksi, normaali liukenee ensin vatsassa ja pikkuhiljaa vasta imeytyy veenkiertoon jolloin apu tulee hitaammin :)

Silv eikä! Sait sen pennun! Ihuna pieni pallero <3 voi että <3 hurjasti onnea karvaisesta perheenjäsenestä! :)

ON nopeesti: testailin raskauskeijun erittäin herkillä ovistesteillä tässä samalla eli n viikon ja melko vahvoja viivoja sain sillon ku r-testikin oli haamu. Nyt ovistestissäkään ei juuri viivaa oo. Onko nuo raskauskeijun testit miten hyviä? Oon kyl aiemmin saanu ihan oikeen ovisplussan, nyt en siis saanu. (Jos siis nyt ees oli ovis) kuvasta puuttuu eilinen ja tän päiväne ku en tajunnu kuvata enää.. Alin on uusin ja neljä alinta on tehty 2/pvä. Menipäs taas vaikeeselkoseks..

Liitteet

• 1432319351064.jpg
    1432319351064.jpg
    48 KB · Katsottu: 192
Takaisin