Heippa taas!
Niin paljon taas jäljessä keskusteluissa et turha yrittääkään kaikille kommentointia....
Mutta plussaajille miljoonasti onnea!!! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
Uusille lämpimästi tervetuloa! Toivottavasti visiittinne täällä jää lyhyeksi!
Kyfille suuret pahoittelut! Mutta ihana asenne! Toivottavasti pian tärppää uudelleen ja sitten jo sujuu loppuun asti hyvin kaikki!
Mimillä oli ihania ultrakuulumisia! Ja jollain toisellakin oli, Azalea? Onnea jokatapauksessa kaikille joilla niitä nyt on ollut!
Toivonsa menettäneille paljon jaksuja ja voimia! Kyllä se tästä naiset!
Ja kaikille tasapuolisesti jälleen kerran voimia tsemppiä jaksuja hermoja onnea ja kaikkea positiivista! :)
Uusia on tullut aika paljon, voisin minäkin lyhyesti esitellä itseni. Eli minä 28 -vuotias (syksyllä 29) ja mies vuoden vanhempi. Yksi lapsi on, ihana 1-vuotias taapero. <3. Toinen lapsi siis toiveissa. Lähinnä tjottaillen mennään vielä toistaseks. Aluksi mies oli sitä miletä että ei toista muutamaan vuoteen, lopulta sovittiin alustavasti (mies asenteella et "en vielä lupaa mitään)että elokuussa alkaisi yritys, niin mies ehtis varmasti valmistua ennen lapsen syntymää, mut sit kuitenkin jo joulukuussa miehen toimesta kumit jäi laatikkoon eikä muutakaan ehkäisyä ole ollut esikoisen syntymän jälkeen käytössä. Meillä vaan seksielämä on aika hiljaista joten välillä on jäänyt ovis hyödyntämättä...
Nyt tilanne se, että Womanlog ennusti ovista tälle päivälle, mutta Ovistesti vielä nega. Uskoisin että ovis on edellisten kiertojen tapaan kp 21 paikkeilla eli ensi viikon maanantaina. Limat ilmesty toissapäivänä, sekin on merkki siitä et ovis olis alkuviikosta, oon huomannu et viikkoa ennen ovista on melko runsaastikin limoja.
Oon tässä taas useamman päivän yrittänyt kellistää miestä, mut ei oo onnistunu. Mun äiti tulee meille huomenna, lähtee vasta sunnuntaina ja mä meen sillon yövuoroo, niin sanoin miehelle et vaikka jääkin todennäköisyys pieneksi, niin tänään on melkeinpä ainoa mahdollisuus pupuilla jos haluaa tästä kierrosta tulla raskaaks.. Mies vastas "no ei haluu". Vähän ajan päästä sanoin et "no mut eikö silti voitas, ku viime kerrasta on niin pitkä aika.. vaikka sit kumi kanssa". Tilanne jäi vähän auki, mut katsotaan kuinka käy. Kovin korkeella ei kuitenkaan toiveet ja odotukset ole tän kierron suhteen...
-Tyttötiikeri kp 17/31, tjot-k 6-