Raskaaksi 2015

Mulla maistuu paska joskus suussa ja tiiän mistä se johtuu mulle tulee välillä semmosia valkosia kökköjä suuhun. Äitipuoli sanoi että ne on iha normaaleja mutta ne on kyl todella ällöjä :depressed: sit ku ne lähtee nii makuki lähtee

Mimillä ihania ultrauutisia! Onnea!!! :)

Junibea, Mä oon ostanut ihan cittarista ja s-marketista. Ja nää on sit siel kylmähyllyssä.

Uusille tervetuloa joukkoon! :)

Nyt ku näki pienen punaisen viivan tekisi mieli olla koko ajan pyyhkimässä ja tuijottelemassa :D

Heippa taas!
Niin paljon taas jäljessä keskusteluissa et turha yrittääkään kaikille kommentointia....

Mutta plussaajille miljoonasti onnea!!! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Uusille lämpimästi tervetuloa! Toivottavasti visiittinne täällä jää lyhyeksi!

Kyfille suuret pahoittelut! Mutta ihana asenne! Toivottavasti pian tärppää uudelleen ja sitten jo sujuu loppuun asti hyvin kaikki!

Mimillä oli ihania ultrakuulumisia! Ja jollain toisellakin oli, Azalea? Onnea jokatapauksessa kaikille joilla niitä nyt on ollut!

Toivonsa menettäneille paljon jaksuja ja voimia! Kyllä se tästä naiset!

Ja kaikille tasapuolisesti jälleen kerran voimia tsemppiä jaksuja hermoja onnea ja kaikkea positiivista! :)

Uusia on tullut aika paljon, voisin minäkin lyhyesti esitellä itseni. Eli minä 28 -vuotias (syksyllä 29) ja mies vuoden vanhempi. Yksi lapsi on, ihana 1-vuotias taapero. <3. Toinen lapsi siis toiveissa. Lähinnä tjottaillen mennään vielä toistaseks. Aluksi mies oli sitä miletä että ei toista muutamaan vuoteen, lopulta sovittiin alustavasti (mies asenteella et "en vielä lupaa mitään)että elokuussa alkaisi yritys, niin mies ehtis varmasti valmistua ennen lapsen syntymää, mut sit kuitenkin jo joulukuussa miehen toimesta kumit jäi laatikkoon eikä muutakaan ehkäisyä ole ollut esikoisen syntymän jälkeen käytössä. Meillä vaan seksielämä on aika hiljaista joten välillä on jäänyt ovis hyödyntämättä...

Nyt tilanne se, että Womanlog ennusti ovista tälle päivälle, mutta Ovistesti vielä nega. Uskoisin että ovis on edellisten kiertojen tapaan kp 21 paikkeilla eli ensi viikon maanantaina. Limat ilmesty toissapäivänä, sekin on merkki siitä et ovis olis alkuviikosta, oon huomannu et viikkoa ennen ovista on melko runsaastikin limoja.
Oon tässä taas useamman päivän yrittänyt kellistää miestä, mut ei oo onnistunu. Mun äiti tulee meille huomenna, lähtee vasta sunnuntaina ja mä meen sillon yövuoroo, niin sanoin miehelle et vaikka jääkin todennäköisyys pieneksi, niin tänään on melkeinpä ainoa mahdollisuus pupuilla jos haluaa tästä kierrosta tulla raskaaks.. Mies vastas "no ei haluu". Vähän ajan päästä sanoin et "no mut eikö silti voitas, ku viime kerrasta on niin pitkä aika.. vaikka sit kumi kanssa". Tilanne jäi vähän auki, mut katsotaan kuinka käy. Kovin korkeella ei kuitenkaan toiveet ja odotukset ole tän kierron suhteen...

-Tyttötiikeri kp 17/31, tjot-k 6-

Starling, onnea! :)

Täällähän on kodinhengettäriä enemmänkin! :') Miä oon siitä outo ihminen, et tykkään kotitöistä ja siististä kodista. Ruoanlaittoinnostus tulee ja menee, leivonnasta kyllä tykkään! Tavaroilla on omat paikat ja välillä ahistaa jos mies ei niiden paikkaa ( muka) tiiä! :'D Ja nyt tässä rivarissa asuessa musta on tullut hullu puutarhaihminen... nytkin on kuunliljat ottamassa penkkiin pääsyä ulos :)

On. Ovis lähestyy! Eilen vielä negaa CB:n digillä. Testaan huomenna taas, tummumaan päin on kuitenkin. Viime kierrossa ovisplussa oli kp 17, eli onhan tässä vielä aikaa. Nyt kp 14 ja oireita myös. Ekoja talletuksia tehty joilla jo jotain teoreettista tsäänssiä ois :P Greippimehuu on litkitty kiltisti vaik pahaahan se on ku mikä... :D Tulee ehkä taas enempi kirjoteltuu ku on omaki kierto taas jännemmässä vaiheessa. En osaa jotenki turinoida mtn vaik täällä päivittäin käynki :D

Hileinen kp14/31 yk10

Ja joo, uusille voisin kai minäkin jotain itsestäni mainita. Miä oon 27v ja mies 29v, esikoinen toiveissa. Heinäkuussa 2014 jätin pillerit pois. Kierrot alkoi heti säännöllisinä, mutta loppuvuotta kohden ne alkoi venyä. Pisin kierto ollut 38 päivää ja epäily etten aina ovuloi. Kävin yks. gynellä tammikuussa, ultrassa ja "käsikopelolla" kaikki ok. Lähetteen sain labroihin, mut en oo menny ku päätettiin vielä odotella josko tapahtuu. No ei oo tapahtunut. Ei niin mitään. Viime kierrosta aloin tikuttaa ovista ja näin mennään nyt. Toiveikkaana edelleen :) Labrat yms ehkä sitten kun yritystä vuosi täynnä, eli heinäkuulla.

Tyttötiikeri, melkeen samoissa mennään kierron suhteen! Saisitpa ukkelin kellistettyy et päästään sit piinailee :)

Silv Mie täällä yksinäni repesin ihan totaalisesti tuole pupu hömpälle. Ja johtunee ihan vaan siitä, että meillä kani osaa olla pahempi kiusanhenki mitä koiran pentu :D Ohan tuoki ihana pieni söpö pallero siinä vaiheessa ko on häkissä lukkojen takana ja nukkuu, mutta ai että se osaa hermojaki koetella.

Kivaa kuulla teidän tarinaa paremmin tyttötiikeri ja hileinen :)

Tyttötiikerin miehelle nyt joku himomehiläisen pisto kiitos.

Ovisplussia sinne teille ja muutenki +++ tuulia kaikille kaikissa testeissä :)

Tämmöistä raparperi-mansikkapiirakasta tuli :P

ImageUploadedByVau Foorumi1432227334.486000.jpg

Voi Tyttötiikeri, saisi se sun miehesi ymmärtää antaa eikä vaan antaa ymmärtää! ;)

Lume itse oon käyttänyt sitä ja siihen tuli kyllä viiva, mutta joko oli kemiallinen tai näytti väärää plussaa tai viivanpaikka, täti tuli siis pian testin jälkeen. Voin koittaa kaivaa sen testikuvan vielä.

ImageUploadedByVau Foorumi1432228787.527504.jpg

Larissa Nam!! Mulla oli mustikkapiirakkaa tänään tehtävänä ja jonkin meni uunissa pieleen eikä näyttänyt yhtään mustikkapiirakalta :D

Olipa hyvän näköistä piirakkaa :p .

Okei :) noi väärät viivat on niiiiin inhottavia :( harmi Pepe että ei ollut paikkaansa pitävä.

Mulla tosiaan tuli vähän ruskeaa ja sit yks punainen pienen pieni viiva paperiin kun pyyhin.
Katsotaan onko täti Aamulla saapunut vai ei.

Larissa NAM! Maistuis mullekkin! :hungry: Mää onnsituin polttaan mikrossa patongin karrelle ja olin vielä hajamielisyyksissäni laittanu sen muoviritilän päälle enkä sen metallisen :oops: Mahtaa mies olla innoissaan kun oon ollu vauhdissa ja kämppä haisee ihan karseelle :grin

Yhden päivän oksentelu ja toisen päivän vähäinen syöminen, on hyvä dieetti. 3 kiloo tippunu reilussa kahessa päivässä. Tuleevat kyllä varmaan tosin takasin kun kroppa alkaa taas toimiin.

Larissa en mä usko kun nyt on jo kp38/30 ja dposta ei kyllä tietoakaan että millon ollut :D

Onneksi Pepe kuitenkin niin <3 ihana kun onnistuitte :) ja toivotaan niin !

Ruskea vaan jatkuu pyyhkiessä, eli täti saapuu aamulla :(

Takaisin