Raskaaksi 2015

Kyfi, sulla on kyllä hyvä asenne! Toivotaan että kaikki olisi ultraan mennessä tyhjentynyt niin pääsisitte eteen päin <3

Gatusa, onpas siellä myrsky! Onneksi sait langat niin voit viettää aikaa sisällä :)

BB, älä nyt tommoisia mieti :) plussaat jos plussaat! Kyllä me kaikki täällä plussataan aikanaan :)

Ihanaa Mimi! Tämän pikkuisen saatte syliin asti! :)

Lume, testaa testaa testaa!!! :D

Napaa: Niin kuin arvasin niin tuhru alkoi. Pääsispä jo pian uuteen kiertoon niin olisi viimein jonkinlaiset mahikset plussaan niiden terojen kanssa! :)

Larissa kp 23/27-31, dpo 8

Murkku itse ostin eilen samaa. Ihan vain koska oli edullisempaa kuin esim tropicana. Ja hyvää on :)toivottavasti myös tuottaa tulosta! :wink

Mimille onnittelut mukavista ultrakuulumisista <3

Gatusa aika kamalaa tuulta luvattu sinne! Huhheijaa :D parempi viettää päivä sisätiloissa lankojen kanssa ;)

Meilläkin lemmikkiasiat on kovasti mietityttänyt. Rakas koirahauva nukkui pois vuosi sitten ja kova lemmikin kaipuu alkais olla. Mut koiraa en vielä haluis ku on suht pieni lapsi. Molemmat vaatii hoivaa ja rakkautta niin paljon että koira saa kyllä odottaa. Jos vielä vauva tänne saadaan ni ei kyl hauvavauvaa sit samaan aikaan :D pupuja ollaan käyty paljonkin ihastelemassa, mut mies menee heinistä tukkoon ni ei semmostakaan ehkä uskalla ottaa... Kissat ei hirveesti herätä meissä mitään tunteita :/

onnea mimi mashaAllah :)

larissa jep täällä kunnon myrsky, uutisis sanottii et tänää ni sanoin eile jo ukolle et haetaapa vaatteet sisää ja suljetaa puusäleiköt ikkunoitten eessä koska se alkaa kohta ei huomen ja niihä siinä kävi.

beisla eiks oleki puhast puuvillaa joten hengittävä ja kevyt :)

täällä siis myrsky iski kunnolla, tässä ompelen nappei neuleisiin jotka valmiita ja pitäs se nirkkoreunus virkata kans, sit alkaa kesämalliston teko eli boleroita ja ehkä liivejä inshaAllah :)

Voi hitto että mua ottaa nyt päähän.. Sori tää purkautuminen mut mä vaan ihmettelen että miten h******llä voi tulla raskaaksi kuin harrastamalla sitä kauneinta juurikin silloin oviksen aikaan.. Siis morjes kyllä vaan voi lapsen tekeminenkin olla niin tähtitiedettä.. Ja jos sitten tolla konstilla ei onnistu niin millä sitten? noh ei millään.. Joten ehkä mä hommaan sen puputtimen tai uuden koiranpennun..

Kiitos ja anteeksi tämä avautuminen tulipahan parempi mieli kun sai purkaa :)

Plussa tuulia muille! :)

Mistä kaupasta "murkun" mehua voi ostaa? Ei oo silmään sattunu.. ja ehi mistä semmoasta vehnänalkioöljyä voi ostaa ja käytetäänkö sitä joka päivä? Ja mikäs oli foolihapon suositusmäärä raskautta yrittävälle?

Heissan kaikki!

Mä voisin vihdoin ja viimein ryhtyä yrittäjäksi ja jopa raskaustoiveita voisi tälle vuodelle toivoa ja uskoa tulevan tänä vuonna.

Yritystä pitkän kaavan kautta, 9/12 lähtien pienemmällä ja isommalla vaihteella.
Lapsettomuustutkimukset tehtiin vuoden 2014 lopussa ja tän vuoden alussa. Nyt ensimmäistä kertaa pitkään aikaan kaksi munasolua kasvoi sellaiseen kokoon, että voisivat jopa irrota (todettu uä:ssä 7.5./kp 12). Nyt eletään kierrossa sellaista aikaa, että odotellaan menkkoja alkavaksi (tai sitten ei), nääs kp 26. Viime aikoina kierto ollut sellaista 21-24.
Omituiset olotilat ovat tulleet kuvioihin, jo noin viikon verran. Etova olo lähinnä.

Tsemppiä kaikille yrittäjille ja jo plussanneille.

Taikatuuli, pakko mielenkiinnosta kysyä että polven takia vatsan uä? Miten se siihen liittyy? :D ja kyllä sielä sitte näkyy, työkaveri kävi vatsan uä:ssä kipujen vuoksi, syyksi paljastui kaksosraskaus, rv9 jo menos... :)

Nuuhku joo mä ihmettelen samaa, niin paljo kuullu ympäriltä näistä vahingoista jotka tullu yhden illan jutusta, mitä hemmettiä... Ja sitte ittellä menee yli vuosi että mitää tapahtuu. No, elämä on, aina ei mee nallekarkit tasan.

Larissa, olis se tuhru voinu pysyä poissa!

Mimi onnea hyvistä ultrauutisista :) ja Johannalle onnittelut viikoista! Hyvältä kuulostaa :) välillä mietin miten te joulukuiset ootte jo nuon pitkällä ku tuntui että marraskuisista justii vasta kaikki on tuon saavuttanu :D

Tansku tervetuloa! :) toivotaan pikaista plussausta ;)

Nuuhku, mietin aivan tuota samaa joka kerta kun täti punainen kurvaa paikalle :D
Ja niin vissiin myös mieskin, ku oltiin puhuttu ettei lemmikkejä enempää otettais (pari jyrsijää entuudestaan), ni täähän meni sit ottamaan ton kissan :D iltasin se vaan paijailee ja silittelee kissaa ja nukkumaan käydes ihmettelee missä kissapappa, jos ei sen päällä oo vielä nukkumassa jne. :D eli vaikuttaa olevan vähän sellanen "varavauva" ku ei toi oikee tuu ihan niin helpolla...
Tsemppiä sinne kamalasti!❤

Gatusa, hui kamala mikä myrsky siellä, en osaa edes kuvitella! Mut onneks löytyy sisältäkin tekemistä lankojen parissa :)

Takaisin