Raskaaksi 2015

mulla oli kanssa km jälkeisessä kunnon sademetsä koko kierron. valkkaria tuli vaikka missä muodossa. sit seuraavassa ei ollu enää nii koskee läpi kierron :D

Mulla oli km-vuodon jälkeen lyhyt kuivempi ajanjakso mut pian alko lorisemaan. Aloitin tosin samoihin aikoihin greippimehun käytön että voi johtua siitäkin.

Lucky, olitko jo lääkärissä? Toivottavasti niskakivut helpottais!

Lumikello, ymmärrän kyllä hyvin sun ajatukset, varsinkin kun oot keskenmenon kokenut. Mutta ihan sama ajatus tuli mieleen kun jollekin toisellekin että jos ei oo mitään oireita niin siellä on varmasti kaikki hyvin. :shy:

Kyfille suuret pahoittelut ja voimia! :hug013

Azalealla oli ihania ultrakuulumisia. :happy:

Lume, vieläkö on täti pysynyt poissa? Koska oot viimeks testannu?

Mami, onpa kurjaa kyllä toi oksutauti. :sad001 Toivottavasti voit jo paremmin!

Irmis, voi ei! :sad001 Ihan törkeää tollanen, paljon tsemppiä sulle jatkoon!

Nuuhkulle pahoittelut tädistä!

Aphraelille onnea! :happy: Kuvaa ois kiva kattella, vinks vinks. :p

Täällä on vietetty rauhallista vapaapäivää. Huomenna ois tarkotus mennä vähän ostelemaan jotain kivaa keväistä parvekkeelle. :) Ihanaa kun on kevät ja kesäkin ihan nurkan takana!

Lissu kp 21/33

Kiitos kaikille! :) Nyt on jo parempi olo ja nälkä koko ajan :grin Toivon vaan että poitsu ei saa mahatautia, voin kuvitella että on tuskaa katella kun pieni oksentaa ja tietty sitä pelkää sit että ei vaan toinen tukehdu oksuunsa.
Ens viikolla on hammaslääkäri ja juurihoitoo luvassa joten pitää tehä testi ennen lekuria.

Kp 21/27-30

Tässä nyt pikaisesti vain kuva. Kuva on siis otettu 5min kuluttua testin tekemisestä ja tuo raskaustestin viiva hieman vahvistui tuosta vielä testiajan puitteissa. plussatestit.jpg

Varmaan yli 200 viestiä pikaisesti luettuna :D hohhoijaa, ootte ollu aika ahkeria ;)

Plussanneille isosti onnea <3
Negoista pahoittelut! Erityisesti Nuuhkun tädin saapuminen ihmetytti, testissä kun jotain olin näkevinäni :/ no mutta uuteen kiertoon vaa!

Mitähän muuta tääl oli puhuttu.. Yritän täs illan aikana päästä paremmmin kärryille jos jaksaa valvoa :D

On. Kiertopäiviä ehkäpä 22/37... Ovistesteihin ei vieläkäääään tuu mitään! Hitto. Ehkäpä en sit ovuloi ollenkaa enää :o pupuilua kyllä tullu jo valmiiks harrastelua parina päivänä. Viikonloppu ollaan kylässä joten sillon ei edes onnistu.

Joku puhui, että piti vaan olla "yrittämättä" vauvaa aluksi mutta ei se täälläkään onnistunu:D ihan koukussa testeihin ja oireisiin ym :D melko huvittavaa mutta toisaalta kiva olla vähän jännitystä elämässä!

Kyfille suuret pahoittelut :(

Irmis apua ihan sika ollu miehes kyllä! Oikein laittaa tollanen pihalle laiduntaan!

Nuuhkulle pahoittelut tädistä, kyllä ainakin viivanpaikan näin!

Onnea aphrael! Hienot viivat :)

Kp 28 Dpo 4 täälä ja repäsykipuja paljon pitkin päivää :( ikävältä tuntuu!

Irmis: kamalaa! Voimia! Ukolle teit oikein

Nuuhku: jospa plussaa
Haamu viivalle vahvistumista! Jospa olis kiinnittymistä tai vale menkat ku noin aikasi tuli

Niemja: onnea uuteen kotiin!

Bb: en nää testissä mitään. Mutta toivotaan että siihen tulisi pian viiva. Kuvasta meinasin kuolla nauruun. Mulla on kans tollanen olo tosi usein

Jasmi93: jospa tää vuoto kuuluisi ihan asiaan

Aphrael : onnea plussasta!

Joku kyseli mun niska kivusta... juu pää kyllä kääntyy jo mutta kipee on joten äkkinäisiä liikkeitä ei voi tehdä. Dolan reseptin sain... 2 otin ja ei vaikutusta vielä ainakaan... näkee aamulla....

Onnea plussasta ihan kamalasti <3 :) ihana kun aalto vaan vahvistuu :)

Joku kyseli että onko täti pysynyt poissa. Kyllä se on eli tänään siis kp37/30 ja testasin ekan kerran su jolloin oli haamu ja maanantaina aamulla jossa ei mitään.

Olo kuitenkin semmonen outo, itkettää, vituttaa , nukuttaa, naurattaa..... Suussa koko ajan paskan maku :D nii ja tissit kipeenä ( joka kuukausi ennen tädin saapumista )

Kaikki voi kyl olla myös pms oireita :)

Takaisin