Raskaaksi 2015

Voi irmis.. Ei oo todellista.. Hirveetä.. Toi varmasti satuttaa ihan hirveesti... Mä en tiedä mitä sanoa.. :/

Irmis :Heartred no ei ole ihme että vähän on shokki tila päällä. Kertoiko mies sulle itse? voimia, luuserimaisia ne jotka pettää :( yäk

No ei kertonu. Narahti kun unohti puhelimensa kotiin ja lähti kaupungille. Sitten se piippaili ja soi koko ajan. No mä vastasin ja naisääni kysy isäntää. Anteeks, siis ex-miestä :) kysyin kuka soittaja on ja löi luurin kiinni. No sitten mä pläräsin sen puhelimen, fasen ja kaikki whatsapit ym. Hyypiö on pitäny koko kevään peliä ja puhunu et ollaan eroomassa.. No nyt ei olla vaan on.

Masukk1, mä oon ajatellu tai ajattelin kans ennen että en ala tälleen yrittämällä yrittää ku en ees tienny tyyliin mitä ovulaatio tarkottaa... Nyt ku tietää "liikaa" niin ei osaa olla niin rennosti kun jos ois autuaan tietämätön kaikesta :D tiiä sit kumpi on parempi ja kummalla tyylillä saa lapsia... Tunnetusti kaikki ne jotka ei yritä saa lapsia ihan vahingossa.

Nuuhku kuvaa? :) samaten Aphrael :)!!

Ja irmis voimia vielä toistamiseen sulle.. aivan uskomatonta touhua.. :(

Höh en nyt muista, että kelle piti kommentoida ja mitä, kun olen selaillut ketjua pitkin päivää. :/

Mamille tsemppiä vatsataudin kanssa! Kuulostaa inhottavalle :/

BB, itsekin jossakin kierrossa mittailin lämpöjä, mutta en sen jälkeen enää ole mittaillut. Jotenkin koen sen yhtä stressaavana kuin ovistestit joten olkoon :D Ja elä vielä menetä toivoa, jos ei vielä edes menkkoja näy :)

Irmis, siis mitä ihmettä?? Kauheaa :( valitettavasti tiedän miltä susta tuntuu, eksyn kanssa ei kylläkään ollut yritys päällä. Mutta teit oikean ratkaisun!!! Idiootti ja raukka koko mies eli pärjäät hyvin ilman vaikka plussa nyt tulisikin! Ja tänne saa avautua! :)

Nuuhku, kuvaa vaaditaan!!! ;)

Napaa: Täällä meneillään kp 22/27-31 ja dpo 7. Ei oo tuhrua vielä näkynyt, mutta valkovuotoa lorisee kuin oviksen aikaan :D

Muokattu viimeksi:
irmis jaksamista, teit kyl iha oikein ku pistit pihalle ukon. ihme touhua. itellä kokemusta siitä et aikoinaa olin raskaana, isi päätti pistää mut sairaalaa ja seurauksena tuo eka menetys rv 19+6, lopulta ku kokoajan oli et mä petän sitä kuulemma ku olin äiteen luona viettämässä päivää tai hänen kans ostoksilla ni pistin pihalle lopulta, vuosia myöhemmin sain kuulla yhteiselt tutulta että ukolla on samanikänen lapsi jonku muijan kans ku meillä ois ollu eli oli pistän pikkujouluis paksuks jonku muijan ja laskettuaika oliki sit samoihi aikoihi mun kans.

no niin ukko piristää mun päivää sillä et tuo 20 nappia, 2 virkkuukoukkua, 2kg lankaa inshaAllah, tuleeki sit kesämallisto ku lanka on ohutta :) inshaAllah tois vettä kaupasta ni saa vettä meneen kurkust alas ku raanavesi on jotai iha hirveetä.

Siis ette usko kuinka oon yrittäny saada kuvaa teille tosta testistä ja tää nyt on paras jossa vähän edes pitäis näkyä jotain.. Paljain silmin tuon näkee ihan helposti.. Mutta väristä en sit tiiä.. Ja onko jollekkin tullu apteekin omaan viivanpaikka jos ei oo ollu raskaana.. Tää ois kyl ensimmäistä laatuaan mulle koska kyllä ne on niin puhtaan valkosia ollu jos ei oo raskaana ollu.. Jouduin pikkasen muokkaan tota kuvaa että edes vähän paremmin näkyis teille.. Tai sit te pidätte mua ihan hulluna :D image.jpg

Azalea, ihana ultrakuva :Heartred

Masukki, mulla näkyi joka aamu kymmenen päivän ajan väriä testeissä. Kolme kertaa oli vahvempi viiva, mut ei koskaan edes yhtä vahva kuin kontrolliviiva.

Onnea Aphrael!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan :Heartred

Irmis :eek: oksettavaa touhua mieheltä! Onneksi heitit tyypin pihalle. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Löydät ja ansaitset kyllä jonkun paljon paremman! :Heartred

on. Toivossa on hyvä elää. Oon huviksi mitannut kolmena päivänä lämmön. Maanantaina oli vielä 36,14 mut eilen ja tänään 36,8 enkä oo kipeenä. Valkkaria tullu tänään sen verran paljon, et pikkarit meni vaihtoon ku pääsin kotii tossa tunti sitten. Odottelen kuitenki tätiä ja JOS ei näy eikä kuulu, nii yritän hillitä itteni etten tekis testiä ennen torstaita, ku meen vast kymmeneks kouluun. Oli tulos kumpi tahansa, nii en haluu heti sen jälkee rientää kouluun
nni 25/28?

Nuuhku, kyllä siinä ihan värillinen viiva on!! Apteekin testit ei tosiaan kuulemani mukaan viivanpaikkaa näytä! :) mikä kp sulla nyt menossa?

Apua! Ootteko tosiaan sitä mieltä?? Oon kyllä niin äimän käkenä että huh.. Mutta silti toi on vaan roskis haamu.. Ja niitähän ei pitäis kattella.. :/ nyt on siis dpo ööh 12 vai mikä.. Luulen että sama kuin aphraelilla.? Perjantaina viimestään pitäis alkaa menkat.. Uskaltaako sitä huomen aamulla tehdä uuden...

Takaisin