Raskaaksi 2015

Aile: Jep ei kuulu täti ihan jokapäiväisiin toiveisiin :D

Beneathbeautiful: Ekana on suunnitelmissa mennä tasan kuukauden päästä polille selvittämään kystan tilanne joha sit seuraava kuukaus jo otetaan clomit taas käyttöön :) Eli ei sen suurempia suunnitelmia mut ens kierrossa kyllä tikutan koko kierron, onko fiksuinta esim. Tikuttaminen aloittaa kp10 vai mikä? :) kerran jo kahesti tietämättä ovuloinu.

Muurahainen: Onneks se on lähteny pois! :) muistatko millanen kysta sulla oli?minkä kokonen?

Mua harmittaa et en siinä shokissa tajunnu missä kohassa mulla se kysta on mut kai se tässä oikeella sit oli ku sitä koskee taas :( Litalgin vissii enää vaikuta...)

nni, mulla sama että negatestit ottaa tosi koville. Monet pystyy testaamaan ennen menkkojen alkupäivää, mutta minä en. Tai siis oon yrittänyt, kun jännitys kasvaa liian suureksi, mutta aina negatestistä minä joka harvoin itken saan kunnon itkukohtauksen. Vaikka siis toivoa oliskin vielä. Nyt tässä kierrossa yritän kiltisti odottaa sinne menkkojen oletettuun alkupäivään asti.

Lucky, toivottavasti sulla on jo parempi fiilis.

Bb, en nyt sanois että oon oppinut olemaan odottamatta mitään (nyt yk5) mutta on mulla jo maltillisempi (tai skeptisempi?) fiilis kuin ekassa parissa kierrossa.

Minni, ihana sun mies! Tsemppiä pitkään piinailuun. :)

Myy, hyvä että puhuit miehes kanssa. Varmasti nyt näyttää synkemmältä kun vielä leikkaus jännittää, mutta eiköhän sekin tosiaan huomaa että joskus onni käy ja asiat sujuu parhain päin.

jm, kumpa sulle vielä o-plussa pärähtäis. Jos ei tässä kierrossa, niin eihän seuraavista voi tietää. :)

masuKK1, hyvältä kuulostaa! Monet kai sanoo että usein pillereiden jälkeinen kierto on erityisen hedelmällinen.

Sofieemilia, mä oon ite tilannut ovistestit kotitesti.fi:stä, mutta monet täällä on tilannut myös raskauskeijulta. Molemmista oon kuullut vain positiivista palautetta; tuotteet tulee nopeasti ja huomaamattomassa paketissa ja myös vialliset on korvattu mukisematta.

Merink pahoittelut. Kumpa seuraava kierto olis normaali.

Haikaranyytti, voi ihana minkä yllätyksen sun mies oli laittanut!

Lumikello, jo on komeaa katseltavaa sun viivat! :cool:

Irmis: kiitos <3
Toivon et kipuki hellittäis mut miu kysta on ilmeisesti "räjähtäny"jos oikein ymmärsin ku vuotaa verta... Uskaltaako sitä muute touhuta? Apua ku oon ni varovainen nyt :D

Aile, laita säkin sitten kuvaa hienoista viivoista. :wink

Mymmelisti, ihana sun laskuri. :grin

Irmis, hyvä että tallettelut on kunnossa, ei tartte ainakaan sitä pohtia. :)

On. Tänään illalla oli ovistestissä jo niin vahva testiviiva, että tuijotin pitkään olisko melkein tasavahva kontrollin kanssa. Vaimon mielestä oli vielä haaleampi, mutta sorruin sitten tekemään mun viimeisen ClearBluen digin varmistuksena. Negaa näytti, mutta luulen että huomenaamuna tai viimeistään illalla on o-testi jo plussa.
Kp14/28-32

Haikaranyytti, yleensä ovistestipaketeissa lukee kierron pituus ja millon kannattaa aloittaa testaus ellei itsellä oo jtn näppituntumaan millon ovis voisi olla.. ite ainaki alotin tässä kierrossa sillo josku kp10 aikaan taisin alottaa jo aiemmin ku oon vähä hölmö :D mutta siis tosiaan sen jälkeen kub ovulaatioplussa tulee niin ei kannata kai enää testailla kun sit ne saattaa antaa "vääriä" tuloksia :)

Ite kans tilasin sieltä kotitestit.fi: stä :) ja sofi merkkisiä liuskoja. Ja sit ostin ihan cittarist noita pc:n tosin tais ne sofit olla parempia :) mietin että josko jo laittas kohta uuden tilauksen sinne ku tuskin saan plussaa vielä. :]

Aile, Onnea!

Ipaipa, Tervetuloa!

Nennaa, Aivan mielettömän kiva lääkäri ollut sinulla! Toivottavasti asiat lähtee nyt rullaamaan eteenpäin sujuvasti :)

Haikaranyytti, Ihana lohdutustarjotin sulla :)

Haaleita haamuja tai mahdollisia viivanpaikkoja oli muutamalla. Toivotaan, että vahvistuvat ihan kunnon viivoiksi niin päästään onnittelemaan!

Myy, Ollaan me voitukin törmäillä tietämättämme. Kuulun siihen sinipukuiseen massaan jota ravaa pitkin käytäviä ;) Jos haluat niin voidaan joskus yrittää ihan sopia treffitkin kun siellä päin olet. Toki muutenkin voidaan, mutta jos kaipaat jotain piristystä sairaalaelämään niin onnistuu (mikäli mun työtahtini joustaa sen verran). Kiva, että saitte miehesi kanssa juteltua aiheesta.

Beisla, Hyvin ajoitettu teidän inssi kyllä jos nyt näyttäisi huomennakin plussaa.

On. Tänään olisi sitten kai dpo 10. Mahan nippailut, juilimiset, jomottelut ja vihlaisukivut on jatkunut koko päivän. Tosin vatsakin on sekaisin eli johtunee siitä. Mietin kyllä, että voisi vaikka huomenna huvikseen jo testailla vaikka tuskin vielä mitään näkyisikään. Toisaalta jos nämä oireet viittaisivat raskauteen eikä menkkojen lähestymiseen niin saattaisi jo joku haamu näkyäkin. Mieskin jo kyseli, että meinaanko juoda alkoholia siellä kavereitten häissä lauantaina vai mennäänkö autolla. En viitsinyt suoraan sanoa, että riippuu alkaako menkat vai tuleeko plussa testiin ;) Edelleenkään ei siis oikeasti ole toiveet korkealla raskautumisen suhteen, koska meidän taustalla en usko, että yksi kerta dpo -2 riittää mihinkään..

Aphrael: plussa onnea silti siulle tosi paljon ja kaikille muille <3
Tänää oli sen verra rankka päivä et meni oikeeti monen viestit ohi joten pyydän anteeksi :( En ole ihminen joka katsoo omaanapaa vaan ihan päinvastoin, usein unohdan itseni kun ajattelen muita. Toivon kaikille haaleille plussille vahvistumista, ovisplussia ja raskautta <3

Vielä ois yksi testi. Tekisi mieli tehdä :P tää on aika piinaavaa.

Sit miettii onks tää oire onks toi oire ja eihän siitä mitään tule. Lämmöt alle 37 mutta tosi väsynyt olo. Vaikka oon laihtunut niin rintsikoiden ympärys mitta tuntuu tiukalle....

Mites muiden kierrot ? :)

Haikaranyytti, en kyllä yhtään muista, eipä mulle lääkäri paljoa avannut asiaa silloin, sanoi vaan et sitä on seurattava, et lähteekö itsestään pois. En tie sit millä tavalla on lähtenyt, mutta poissa on. Tää on nyt puhtaasti omaa pohdintaa, mutta olisko sulla lähdössä pois se jos se vuotaa verta?

Muurahainen: mä toivon et ois lähössä pois ni oon käsittäny mut selvii enskuussa sit:) nyt en halua mitään muuta ku et nä kauheet kivut loppuis ja tulis täti!!!!

Naiset mun womanlog laittaa ilmoituksia että "olet tainnut unohtaa kuukautisesi" :D vaikka oon kyllä laittanut että raskaana ollaan!

Tänään käytiin ostaa mun unelmavaunut <3

Ja tänne oli plussia tullut ihanaa! Tsemppiä kiertoon jokaiselle olitte missä vaiheessa tahansa :)

Aphrael: kyllä se voi hyvin riittääkin

Smurffiina: plussaa nyt Säki :D ++++

PepeXXL: muistan vaunuostokset... se oli kivaa!!!

On. Jälleen....täällä mä ryven itsesäälissä ym. oon huono ihmissuhteissa ja ja ja... kateellinen miehen siskolle ku sillä on niin huomaavainen mies juttelevat pitkin iltaa niitä näitä, sen ukko jos jotai tyhmää on töksäyttänyt sanoa ni se korjaa heti ja pyytää anteeksi. myö ei mitään jutella oman ukon kans...se ei ees kuuntele. Ei tuolle omalle ukolle voi mistä vaan puhua.. ei me olla ees kavereita... Mä saan vaan yksin haaveilla ja unelmoida ja saan yksin toteuttaakkin niitä... no pitäis perhana olla kiitollinen... mul on 1 lapsi ja oma uusi talo jossa piha on ihan mullin mallin ku yksin saan tehä kaiken kun seki oma vika kun pakko saada kaikki heti valmiiks että sit ku on loma ni saa vaan nautiskella omasta pihasta tai käydä jossai... valkkaria lorisee. .. liekkö syy antibiootti kuurin vai hiivan ilman hiiva oireita vai vieläkö toissapäiväiset mömmöt valuu pellolle... siitäkään mitäön hyötyä tässä vaiheessa... niin tekis mieli itkeä ja kertoo miehen siskolle km:sta .... huomenna lähdettävä kotiin pojan kans ja töihin... kahdestaan siellä muutama päivä se aika ku ollaan ja sit tulee ukko sinne... leikkii pojan kans ja mä en saa ukolta mitään...korkeintaan muistutuksia ja neuvoja ja ohjeita ja mielipiteitä... ei niitä jaksais kuunnella ku ei oo hyvä mieli.. Jospa ne menkat olis tulossa ku tällaiset ajatukset... no...tuliski

myy ei siinä mitää mut jos pääsee leikkauksee ni se on sen elämän 7 tai 8 leikkaus muistaakseni. sit ku sairaalas viimeks leikkauksen jälkee sitä ei tarkkailtu vaan lääkärit juorus ni sil tuli vaahtoa suusta ja oli lähellä kuolla, hänen isä näki ja oli et mitä te siin seisotte auttakaa tyttöä ni ne sano mitä se sulle kuuluu ni totes et kyllä kuuluu ku oon hänen isä ni kyllä tuli lääkäreille kiire.
inshaAllah miehes lämpenee ajatukselle lapsista vielä, ei se sydänvika ja leikkaus sitä estä kuten sulle sanottiiki jo. sua varmaa vaa tarkkaillaa enemmän jos raskaudut. :)

haikaranyytti täälläki ollu kysta ja teki kipeetä, mulle sano nkl:lla lääkäri et sit ku se puhkee ni kivut voi olla sitä luokkaa että tuut sit ambulanssilla sairaalaa ku et pysty tehä mitää. no kysta tuli ja meni mut eipä menty, oviksen takia kerran oon menny sairaalaa aikoinaa ku luulin umppariks ku sopivast oikeel puolel oli järkky kipu mut lääkäri käsituntuman perusteel sano et ovis varmaanki päällä.

mulla vissii tekemisen puute tai pakkomielle neulomiseen, mul on vähä mintunvihreetä lankaa ni alotin tekeen vauvan boleroa/vyötärömittast takkia, takakappale on melkei valmis... :) koko on 4-6kk.
täl viikol jos saan lankoi ni alan neuloon naisten boleroita ja ehkäpä pari liiviä myyntiin, yritän saada jäänsinistä, valkosta ja ehkä vaaleanharmaata lankaa inshaAllah :)

Uusi kuumeilija liittyy joukkoonne! :)
Kakkonen olisi toiveissa, esikoinen nyt 1v 8kk. Kierukka poistettu maaliskuussa ja ensimmäinen kierto osoittautui 35 päivän mittaiseksi. Nyt menossa toinen kierto ja kp 15. Ovistestiin sain plussat kp 12 ja 13 iltoina, jolloin mies oli tietysti reissussa. Kp 14 aamulla oli ovistestissä jo viiva selkeästi haalennut mutta miehen kotiuduttua hyödynnettiin se mitä oviksesta oli mahdollisesti jäljellä. Ovisplussien aikaan oli selvää alavatsajomotusta joka oli tuolloin kp 14 jo mennyt kokonaan ohi. Tämä kierto näyttäisi jäävän onneksi lyhyemmäksi kuin edellinen.

Yritän lukea ketjua taaksepäin ja "tutustua" teihin, mutta siinä saattaa hetki vierähtää :)

Takaisin