Raskaaksi 2015

Käsittääkseni ihan suht luotettavia noiki.. mymmelisti eikös saanu tolla hailakan viivan? Mut se olo kyllä kiinnittymisyritys ! Toivotaan että mannikka sulla pysyis pieni kyydissä :)

Mannikka, Odota pari päivää ja testaa uudelleen. Jos on vahvistuakseen niin silloin kyllä jo pitäisi näkyä paremmin.

On. Katsoin sitä aamuista testiäni vielä n. 20min testiajan jälkeen kun oli kuivunut ja siinähän näkyi oikeasti vähän punaistakin siinä viivassa :o Hämmentävää. Edelleen kyllä epäilen viivanpaikaksi. Jos ehdin huomenna aamusta niin saatanpa testaillakin jo silloin, mutta viimeistään perjantaina sitten uudelleen. Mullahan siis edelleen on tämän työn suhteen kanssa se ongelma, että tiettyjä työtehtäviä ei voi tehdä raskaana kun röntgensäteiden kanssa ollaan tekemisissä eli sen vuoksi on ehkä parempi testailla jo vähän turhan aikaisinkin..

Tervetuloa mukaan joanmarie! :) pikaista plussausta toivon sulle! Se tuntuukin olevan enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että uudet tulokkaat plussaa tässä ketjussa nopeasti ;) Me tjottaillaan miehen kanssa esikoista ja nuvaringin jätin pois 6/2014. Koko tämän vuoden olen kärvistellyt loppukierron tiputtelun kanssa ja nyt viimein sain apuja siihen eli ensi kierrossa käyttöön terolut :)

Aphrael, mun silmiin sun testissä näkyy haamu eikö mikään viivanpaikka! ;) ääää sulla on niin jännä tilanne siellä!

Mannikka, kyllä siellä haamu näkyy. :) Pidä nyt välillä yksi päivä taukoa testaamisessa. Hcg tuplaantuu joka toinen tai kolmas päivä, joten siksi ei viivat ole vielä vahvempia ;)

Napaa: vielä ei ole tuhrua näkynyt, mutta hyvin tässä ehtii vielä. Tai olisihan se toki mun tuuria, että kun on vuoden tätä tuhrua katsellut niin sitten kun olisi apu seuraavaan kierto. Tiedossa niin tuhru jää pois :D Dpo 6 meneillään eli tässä voisi kohta alkaa kiinnittymisoireita kuvittelemaan :D ;) nyt kun oikein tutkailen niin kyllä kohdussa tuntuu jotain kolotusta ;) haha :D

Larissa kp 21/27-31, dpo 6, tjot-kierto 11

Muokattu viimeksi:
add0fad7d057f21c27c1f301b1170364

Tässäpä..oikeen puoleinen eilisillalta ja vasen tänä aamuna :) ja on se vahvempi nyt ku aikasemmin kyllä kai se on vaan uskottava,että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan. La ois 23.1.2016 ja viikkoja nyt 4+3..:)

Larissa, Ei pelkästään se tuhru jää pois vaan tulee plussa ;) Ja oikeassa olet, että nyt mua vähän jo jännittääkin.. Ei pitäis kyllä, koska todennäköisyydet on edelleen aika pienet sille oikealla plussalle eli täytyisi pitää vaan pää kylmänä.

Onhan noihin pc testeihinkin niitä viivoja tullut mukaanlukien itelleni. Tosin mun mielestä tossa oli ehkä hiukan punastakin. ehkäpä se alkaa vahvistumaan :)

Mä muuten eilen sain kunnon ahaa elämyksen kun pari vuotta sitte mä heräsin aivan järkyttävän alavatsa kipuun (ykkösestä kymmeneen kipu niin 10+++). Mä sit koitin viel nukkuu ja käydä vessassa jne jos helpottuisi mut ei mikää auttanut ja sit soitankin jo äitipuolelle itku silmässä että sattuu nii paljon ja siitä sit terveyskeskukseen ja sieltä lähetettiin sairaalaan ja epäiltiin umpparia mut se kipu alkoi lähtee siitä päivän myötä pois ja pääsin illalla kotiin. Eli tajusin että olikohan mulla siel semmonen kysta joka räjähti. eihän sitä voi enää tietää mut tuli vaan mieleen:hilarious:

Kiitos kaikille, ootte aivan ihania tsemppaajia! :)

Tervetuloa uudet ja pikaisia plussia :)

Haamuille toivon taas vahvistumisia ja selkeitä plussia, nyt mukana aphrael :)

Pikainen omanapa viesti taas lähinnä: Soitin eilen aikaa lääkäriin, mutten omasta kunnasta saakaan varattua naapurikuntaan ja siellä oli tietty just sen puhelun aikana menny ajanvarausaika umpeen. Eli tänään uusi yritys saada aikaa sinne :)
Ainiin ja koska miulla on unettomuutta, masennusta ja anoreksiaa taustalla ja nyt taas univaikeudet tullu. Ni pääsen juttelemaan heti ensiviikolla jo psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa, ei tartte teitä ja miestä enää rasittaa samalla jankutuksella ;)

Oon niin älyttömän onnellinen nyt kun sain soitetuksi ja vastaanotto oli ihan eri, kuin miksi sen olin mielessäni kuvitellu :)
Tää yks puhelu oli siis muutaman viikon voimienkeräyksen tulos ja ahh, nyt tunnen olevani huomattavasti vahvempi :D :)

Larissa, minkälaista se sun loppukierron tiputtelu on ollu? Jotenkin toi sun kommentti avas silmät... siis et mullahan on kans, ollu ns aina ja "enteilee" menkkoja. Semmosta rusehtavaa tuhruttelua siis joskus 4kin päivää ennen varsinaista vuotoa. En oo osannut yhtään aatella et siitä vois olla haittaa raskautumisessa. Huh! Vai onko siulla ollu ihan veristä tiputtelua? Täytyypä marssia uudelleen gynelle, tammikuussa kävin mut en miä tästä osannu mitään sanoa. No, ovislabraan meen viikon päästä siitä ku tikussa plussa - ehkä odotan ne mukaan ja meen hakee jeesinkiä.

Muoks. Hile kp12/31 yk10

Lume, mihin aikaan sun soittoaika on?

Pepe, ihanalta kuulostaa sun vaunut! Voi kun pääsis itekin shoppailemaan.

Lucky, voimia. :hug013 Kuulostaa kyllä rankalta sun parisuhde.

Joanmarie, tervetuloa! Hyvä kun ovis tuli ajallaan, varmasti kiertokin on sitten normaalin pituinen. :)

Gatusa, hyvin sanottu foorumin "säännöt". :grin

mh, kuulostaa hyvältä suunnitelmalta pitää kesällä vähän taukoa vauva-ajatuksista, jos ei nyt tärppää. Mullekin taukokierto teki ihmeen hyvää.

Aphrael, toivottavasti viiva sieltä vielä nousee!

Smurffiina, pahoittelut negasta. :sad001 Kun nyt vaan menkat alkais ettei kierto venyis. Toi odottelu on inhottavaa.

Mannikka, ehkä näkyy väriä pikkasen? Mäkin neuvoisin odotamaan pari päivää ja tekemään sit uuden testin. :)

Larissa, toivotaan että tuuri kävis ja lääkkeiden ajatuksen voimalla tulis tärppi nyt! :grin

Nenna, tosi hyvältä kuulostaa, etenkin että pääset juttelemaan jonkun kanssa. Ehdottomasti parempi jutella jo nyt, kuin myöhemmin jos tilanne menis pahemmaksi.

On. Tänä aamuna oli testiviiva jo niin vahva, että arvoin pitkään laittaako luovuttajalle viestiä vai ei. Päätin nyt kuitenkin tehdä toisen testin vielä iltapäivällä, eipä se paljoa muuta kun luovuttaja on kuitenkin töissä päivällä. Mutta kyllä oon 90% varma että ovis on huomenna.

Mulla siis ikää 30 ja ensimmäistä lasta yritetään. Kotona on miehen sijaan vaimo, joten raskautumisyriys menee avustetusti. Saatiin kaveri-mies mukaan projektiin luovuttajaksi, mutta jos nyt ei noin puolen vuoden aikana tärppää niin suunnataan klinikalle. Ei nyt viitsi kaveria loputtomasti rasittaa. Nyt ollaan kuitenkin menty koti-insseillä, kertakäyttömukin ja lääkeruiskun voimin. :) Yk5 käynnissä.

Beisla kp15/28-32

Hileinen, mulla myös tiputtelee jopa 3-4 päivää ennen menkkojen alkua, on tehnyt niin ehkä pari vuotta. Kävin gynellä asiasta kuukausi sitten. Oli yksityinen, erikoistunut lapsettomuuteen. Hän oli sitä mieltä, että noin lyhyt (gynen sanat) tiputtelu ei vielä pitäisi haitata raskautumista. Ultrasi vielä mut, ja kaikki oli kunnossa. Mutta kannattaahan siitä kysyä, mäkin kuulisin mielelläni jos jollain gynellä on toinen mielipide.

Hileinen, mulla tämä on lievimmillään ollut tuollaista kuin sinulla. Suurimman osan kierroista on tiputellut viikon ennen menkkoja, joskus alkanut jo oviksesta. Vuoto on ollut alkuun ruskeaa tuhrua, mutta muuttunut veriseksi menkkoja kohti mentäessä. Tän lisäksi mulla on ollut myös lyhyt luteaalivaihe, vain 8 päivää (nyt onneksi vehnänalkioöljyn avulla pidentynyt 12 päivään). Eli eipä ole paljoa ollut alkiolla mahiksia kiinnittyä vaan huuhtoutuu tiputtelun mukana pois (gynen sanoin). Kannattaa hakea apuja, jos tiputtelu häiritsee :)

Aphrael, nooooo katotaan nyt :) Ei ole talletetut sattuneet ihan kohdilleen tässä kierrossa niin ei senkään osalta ole mitkään huippumahikset :D

Nennaa, Ihana, että sait aikaiseksi soittaa ja apujakin noin pikaisesti! Mullakin on usein tosi korkea kynnys soittaa ja varata erinäisiä aikoja. Nytkin itseasiassa roikkuu 3-4 sellaista kiireetöntä asiaa jotka pitäisi lääkärin kanssa hoitaa. Ehkä syksyllä sitten kun kesää vasten en sellaisia viitsi ihan resurssipulankaan takia varailla.

Beisla, Tosi kiva järjestely teillä kyllä tuo kun kaveri luvannut olla luovuttajana. Olen lueskellut sun viestejä aina sillä mielellä, että teillä on ihanan joustava luovuttaja :)

Onnea Aile! :) vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan :)

Aphrael, jännityksellä seuraavaa testitulosta odotellaan :P monesko yk sulla onkaan menoillaan? :)

Larissa, minäkin menossa dpo 8 nyt ja no oireita löytyy joka päivä lisää joten hieno mielikuvitus ärsyttää.. oon nii varma ettei oo mtn tapahtunu, toivotaan että sulla ois siellä jomotteluista päätellen kiinnittyminen meneillään eikä tuhru tai täti tulis ollenkaan kylään :)

Jasmi, tiedä vaikka oli kysta tai eikös gatusa just kertonut sairaalaan vieneestä ovulaatiosta? Mahtaa kyl olla superovis sellanen.. ite en koe mtn kipuja oviksen aikaan..

Nennaa, hyvä että sait asiat eteenpäin. Tiiän miten hankalaa on soittaa tollanen puhelu. Itse kävin psykologin juttusilla muutaman kerran tuossa vuoden vaihteen jälkeen ja mietin välillä että olis varmaan vieläkin ihan kohdallaan mut en kehtaa alkaa tk:n kautta soittelee.. aikasempi oli työpaikan oma psykologi... Mut sille pääs rajallisen määrän verran juttelee.. ihan ku se kaikilla riittäs se pari kertaa..

Beisla toivotaan että insseily osuu just eikä melkein kohilleen ja pääset sinäkin pian jännäilemaan parin viikon päästä :)

On. Tylsä vaihe ei jaksa odottaa.... Kp 23/29 dpo 8

Oot niin ihana Aphrael ❤️ Voisi seuraavalla sairaalajaksolla katsoakin näkemistä. Viivalle isosti vahvistumista ja väriä! ❤️

Voi Lucky ❤️ Toivottavasti tänään parempi mieli! Suuren suuri halaus! :hug013

Gatusa, oon järkytyksestä sanaton... Miten tollanen voi olla edes mahdollista? :eek: Tai no, ei sinäänsä pitäisi yllätyksenä tulla, kun muistelen kaikkea mitä olet kertonut sairaalan toiminnasta... Huh huh... :mad: Laitathan kuvia sitten neulomisistasi? :)

Joanmarie, tervetuloa ja pikaista plussaa! :welcome Täällä ensi viikolla 33 täyttävä akkeliini ja mies vuoden nuorempi. Yritystä 11/12 ja takana ensimmäinen raskaus ja siitä keskeytynyt keskenmeno. Nyt yritys tauolla sydämen vajaatoiminnan ja mitraaliläpän vuodon ja siitä aiheutuvan tulevan leikkauksen vuoksi. Mutta empä vaan osaa olla poissa täältä foorumilta, täällä on niin ihania naisia! ❤️

Mannikka, lisää viivalle vahvistumista! ❤️

Larissa, tuhru nyt jääköön pois ja plussaa!!! ❤️

Smurffiinalle pahoittelut negasta! :hug013

Nennaa, hienoa, että pääset keskustelemaan! ❤️

Mitä Silv:lle kuuluu?

Voi kuulkaa naiset, täällä on ihan hillitön halu tehdä ja tilata ovistestejä, kun katselen teidän testikuvia! Ja kun siinä ei ole mitään järkeä, kun ei saa raskautuakaan! :grin Täytyy nyt vaan koittaa kiltisti odotella syksyyn :hilarious: Kohta pääsen hierojalle :excited001 Istualteen joudun kyllä, uus kokemus sekin :)

Beisla ja hileinen, mulla oli kans tuollaista tuhruttelua ja naistenklinikalta määräsivät siihen keltarauhashormonia (lugesteron tai crinone) 3 pv ovulaatioplussasta 12 pvn ajan. Tuhruttelu loppu heti ekana kiertona ja nyt noita oon syöny vissiin 4 tai 5 kiertoa. Ainoo miinus noissa on, että jos haluis ilman yrittämistä vaivoja tehdä, niin noita käyttäessä on bongattava testillä ovisplussa.

Joku muuten puhui niistä ovistestien taulukoista. Ne on ainakin mun kohdalla suuntaa antavia, koska mulla on tutkitusti ovulaatio jo kp9 tai kp10 joka kierrossa. Itsekkin olin alussa tehnyt testejä liian myöhään.

On: täällä dpo17 on muuttumassa alavatsa tuntemuksien mukaan varmaan kohden kp1 ja yk oisko jopa 20 :) kilppariarvoissa oli jotain häikkää viimeksi, labrat uudestaan viikon päästä ja jos arvot kunnossa, niin päästään etiäpäin hormoniklinikan hierarkioissa. Meidän kohdalla se merkkaa inssiä mun tietojen mukaan. Kesätauko tulee tohon väliin, että syksyllä sitten, ellei kesän aikana tärppää luomusti. Jotenkin on hyvä ja stressitön fiilis vaikka tässä onkin jo tovi lasta toivottu. Kesä ja kaikkea :)

Plussatuulia kaikille!!!

Takaisin