Raskaaksi 2015

Mymmelisti: nyt sit ens kierrossa raskaudut lopullisesti. :D ja pahoittelut kiinnittymis yrityksestä

Haikaranyytti: ne veri kokeet on vaan aika kalliita ja pissa testit on melko luotettavia näyttää raskauden

Mannika: haamu näkyvissä

Aile: vahvistumista viivalle ja varovaisesti onnea!

Nennaa: ihanaa että tutkiivat viimein! Toivottavasti asia olisi hoidettavissa ihan pikku jutuin ja saisitte pikaisen plussan ja Nyytin syliin !

On. Täällä keljuttaa. ..kävin tunnin lenkillä ja se vähän helpotti... en vaan osaa olla paikallaan. Ukko töissä...eipä tuosta muutenkaan mitään hyötyä/iloa ole taas ollu... no käytiin me yhessä kukka ostoksilla tosin se oli eri kaupassa ku mä :D

Tuli mieleen kun oliko se junibea joka ihmetteli facen mainoksia niin esim mullakin tulee kaikkia vauva juttuja kun mä oon käyny semmosien kauppojen sivuilla niin ne alkaa työntää niitä mainoksia joka paikkaan. Esim jos oon kattonu meikkejä netistä nii ei oo vaikee arvata mitä mainoksia tulee amppareissa ja muissa sivuissa. :D kävi nolosti kun kerran saatiin idea tilata jotain huippukivaa tyyliseltä sivulta vähä piristeitä makkarin puolelle niin meillä tuli varmaan pari viikkoo niiltä kaikkia mainoksia niin hävetti jos kaveri sattui käymään esim just ampparissa ja siel lukee niiden mainoksia :D

Beisla, juu joskus tekis mieli painaa nappia "älä ajattele" mut ku ei oo löytyny sellast nappia vielä nii ei kai se auta ku kärvistellä :D ja toivoa että kuvitellut oireet oiski aitoja.. ees jossain välissä :) en tiiä onko täällä jo pidempään kuumeilleet oppineet olemaan odottamatta mitään vai mikä siinä on mut mä varmaan menetän järkeni tässä yk1 aikana :(

Niin ja mä laitoin sen limalinkin :D äklö kuvat mutta sain paljon hyödyllistä tietoa ja osaa seurailla noita limoja eri tavoin :)

Jasmi noi mainokset on niiiiin ärsyttäviä :D

Paljon paljon tarrasukkia plussille (aile ainakin selvä plussa) ja hailurat saakoot vahvistua!

Beisla toivotaan superovista ja vielä että tärppäis! ;)

Muutenkin paljon plussatuulia sekä oviksiin että r testeihin ja tsemppiä piinailijoille!

Näin puhelimella pelkästään kirjottaessa on tälläselle hyvälle mutta lyhyelle muistille hankala vastailla kaikille erikseen :D pahoittelen vaikka elän kyllä ihan mukana melkein jokapäivä kaikki plussat negat tädit ym!

Omaa napaa.. Kuulun näihin piinailijoihi! Ärsyttävää kun on pitkä kierto niin joutuu jännittään kauan aina sekä ovista että kierron loppua :D Ei mitään erityisiä tuntemuksia vielä ainakaan. Tallettelut osu sitten dpo-6, -2,-1 ja 0 mutta nollassa ei taida olla tärppimahista :D nyt vaan odotellaan pää kylmänä!
Mies on kyllä todella lämmenny lapsensaannille joka tietty tuntuu niin kivalta kun ajattelee asioissa myös mahdollista lapsen tuloa :) Esim ollaan lähdössä matkalle ensiviikolla ja sanoi että toivottavasti on viimenen ulkomaanmatka hetkeen kahdestaan ;)

Kp 26/38-40

Nennaa aivan ihana lääkäri sattunut teille!!! :) kyllä tuommosesta lääkäristä kannattaa pitää kiinni että saa aina ajan sille :)

Ipaipa tervetuloa mukaan ja pikaista plussaa! :)

Raskaustestit sekä vitsasta että verestä neg. Ultraan pääsin mut se gyne oli aika vittumoinen ja runno suunnille ultrassa. Käteen jäi tältä reissulata siis että sinulla kysta joka vuotaa verta sisällä!!!
"katotaa kuukauden päästä uudelleen onko kasvanu"
Ei mitään tietoa mikä se on? Millo alkaa menkat? Mitä ny oikee tapahtuu :( itku väännän vain! Tuntuu ku koko elämä ois romahtanut !

Haikaranyytti, voi pahus mikä reissu :oops: eikö ne mitään noin olennaista kertonu sulle!? Tsemppiä! :hug013

Smurffiina, itse tykkään first signalin testistä. Esikoista odottaessa tein kyseisen testin ja sain selvän plussan. Toisaalta mulla tais silloin olla jo vk 5+2

Ei kertonu :( olis ees ollu suomalainen joka ymmärtää kun kysyy... Siksi toivon että jollain on kokemusta kystasta minulla siis 4cm joka vuotaa verta sisällä! Pelottaa jos mulla oikeesti on joku syöpä kohta tai menetän toisen munatorven tai jtn! Pelottaa ja itkettää vaan :( miten jaksan oottaa kuukauden ja samalla pelätä mitä kk päästä on kystalle tapahtunu!

Haikarannyytti, mulla ollut kaksi kystaa jotka leikattiin viime kesänä. Harvemmin nuo kystat on pahanlaatuisia, ja sitä laatuakin näkee jonkun verran ultralla/verikokeilla. Jotkut ja useimmat kystat lähtee itsestään pois. Ei ne kystat mitenkään vaarallisia ole, jos ei ole pahanlaatuisia. Itekkin pelästyin ensin aikalailla, kannattaa lukea netistä niin ymmärtää että kuinka yleisiä ne ovat.

Tädilläni oli kysta kanssa joka kipuili tosi pahasti joten jos alkaa sattumaan niin heti yhteyttä jonnekkin. Todella inhottava käynti kun jätetään toinen ihan ymmälleen :o..

Ailelle onnittelut plussasta!

Haikaranyytti, ei nuo kystat vaarallisia ole, jos eivät ole pahanlaatuisia. Joskus suuriksi kasvaessaan ne täytyy leikata pois. Useimmat kystat ovat kuitenkin ns. toiminnallisia kystia, jotka syntyvät esim. puhkeamattomasta munarakkulasta tai keltarauhasesta, joka ei surkastukaan normaalisti. Toiminnalliset kystat "sulavat" itsestään useimmiten seuraavan kuukautiskierron aikana. Yli 4 cm:n kystat ovat sellaisia, joiden kasvua tulisi kontrolloida.

Nyytti, mä olen käyttänyt RFSU:n ovistestejä ja liputan niiden puolesta. Antaa todella selkeän tuloksen mulla eikä tarvitse arpoa, onko nega vai positiivinen.

Beislalle tsemppiä ja pikaista ovista, niin saatte hyödyn molemmista insseistä! Oon samaa mieltä, että tuo luomupimun sivu antaa hyvää tietoa kierron vaiheista ja auttaa seuraamaan omaakin kiertoa hurjasti.

No siis miul oli miu muistaksee joko toi puhkeamaton munarakkula/ keltarauhasesta!! 4cm kooltaa. Eli katoaako tää siis pois vai onko siul lisää kerrottavaa noista? Mie oon ihan maani myyny ja itken vaan! Mies hätääntyneenä vieres kyselee mikä mulla on ku soitin jo äitille ja itkin va! En pysty kertoo tästä ees miehelle :(

Mitta mitäköhän se vuoto mist se puhu et vuotaa siel :O
Ovuloinko siis jos on puhkeamaton munarakkula vai mitä toi tarkottaa ? Tai toi keltarauhas juttu?

Voi ei Gatusa! Toivottavasti kälysi pääsee pian leikkaukseen ja kaikki menisi hyvin! :smiley-angelic001 Ei sitä voi käsittää, ettei kaikkialla ole yhtä hyvää terveydenhuoltoa, kuin Suomessa. Asiat, jotka pitäisi olla itsestään selvyyksiä, ei kaikkialla olekaan... :sad001

Aphrael, ollaankoos mei vahingossa "törmätty"? Viimeisinä päivinä kuljin fyssarin ja vieraiden kanssa paljonkin ympäriinsä. Mulla oli muuten karb:llä, ennen d:lle siirtoa, semmonen jännä olo, et lähistöllä olis joku foorumilainen. Niin toivon, että saatte toteutettua molemmat haaveet! Saisitte tämän ihanan talon ja asiat järjestymään niin, että voisit jäädä myös mammalomalle! ❤️

Lumen ja Mannikan testeissä näkyy selvästi jotain! Vahvistumista viivoille! :woot:

Taas tätä jauhan, mutta sulla on Mymmelisti aivan mieletön asenne! Tän kierron on nyt pakko olla jo teidän! ❤️

Beislalle nyt suuren suuri ovisplussapuhuri! Jännittää kovasti sun puolesta koska plussa tulee! ❤️

Haikaranyytti tsemppiä! ❤️:hug013 Komppaan Starlingia. Onko sulla mahdollisuutta soittaa huomenna omalääkärille ja kysyä häneltä selvennystä asiaan, kun sinua jäi mieltä kalvamaan?

Onnea Minttulaku ihanista uä-kuulumisista! ❤️

Nuuhkun lorinat kuulostaa oikein hyvälle! :wink

Nyytti, tsemppiä pikkuisen unikouluun! RFSU:n testeistä ainoa kokemus on r-testistä ja siinäkin sain vain hailakan, mutta selkeän viivan, kun pc näytti jo leffaviivoja ja digi viikkoja 2-3 :shifty:

Bb ❤️ :hug013 Niin tuttuja ajatuksia....

Aile!!! Siellähän on plussa! :excited001 Mielettömästi onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan! :dance018

Voi nennaa, kuinka sydäntä lämmitti lukea tuo lääkärissä käynti! ❤️ Ihana lääkäri oli ollut!

Ipaipa, tervetuloa ja pikaista plussaa!

Kyllä mies myönsi säikähtäneensä pahasti, eikä halua enää kokea samaa. Yritin puhua, että tämän kuului nyt mennä vaikeimman kautta, että sydänvika löytyy, mutta hän nyt vaan uskoo, ettei meiltä onnistu mikään helpommalla, kun kaikki menee aina päin honkia. Uskon, että ajan kanssa vielä muuttaa mielensä. :)

Myy82 yritys tauolla

Haikaranyytti mihin kokeeseen siis olisit halunnut?

Hysteerinen maailmanromahdus on kamalaa. Täti tuo sen aina tullessaan. :grinMenee monta päivää niin maassa. Ihailen teitä joilla mahtava ja positiivinen asenne! Omat ongelmat on pieniä, sitä vaan on niin pessimistinen ihminen. Pois se minusta!

Olette hienoja ja sinnikkäitä naisia! Monen asenteesta vastoinkäymisten kohdatessa voisi ottaa mallia!

Itsellä ei siis ongelmana ole varsinaisesti tulla raskaaksi, ovulaatioita vaan harvemmin. Todennäköisesti olisin jo raskaana jos mies olisi yrityksessä täysillä mukana.

Nyt pakko avautua taas johonkin: musta niin tuntuu että ovis jää haaveeksi tässä kierrossa ja varmaan muutamassa seuraavassakin. Kaksi jo oli... vai voisiko olla kolmas kerta toden sanoo. :grinMä niin toivoisin että se ovis olisi jo ollut silloin kp 12 mutta millä todennäköisyydellä kierto olisikin nyt 26 kun aiemmin ollut 33 ja 36. Silloin oli kyllä oireina limat, näppylöitä, halukas olo, päänsärky ja tuo alin viiva, joka ei kyllä vielä plussa ole?

20150514_150325.jpg

Ei ole lämmötkään noussut kuten aiemmin oviksen jälkeen. En taida uskoa ja toivoa nyt luoda sen tallettelun varaan. Toivottavasti plussa tulisi nyt viikon sisään ja petot pöllyäisi. :grin

Anteeksi taas niin masentava ja negatiivinen avautuminen. Latistan tätä positiivista tunnelmaa täällä :shy:

Jm kp15-?????

jm: en nyt tajunnu kysymystäsi " mihin kokeesee olisit siis halunnut" ?
Hcg verikokeeseen. Tk:ta ei kiinnostanu joten meni sairaalaa. Siellä neg. Mut kannatti vaatia ultraa ku kystaki selvis :(

Tätäkö tarkotit?

Itse kävin aikoinaan yksityisellä kokein selvittämässä ovuloinko. Samalla otettiin kilpirauhaskokeet. Oli muistaakseni 140e.....

Takaisin