Raskaaksi 2015

Aile, paljon onnea ja vahvistumista viivoille, ni voit sit tyytyväisenä jatkaa mammailijoiden ketjuun ;) ❤ :)

Minttulaku, kiva kun kävit kertomassa kuulumisia! :) voi että kun oot jo pikällä, vastahan plussasit?! :D ihanaa raskausaikaa sinne :)

Haamuille vahvistumisia!! :)

Enempää en nyt enää muista :(

Muttaaaa mie tein sen!!!! Sain aamulla soitetuksi tk:hon aikaa ja kävin tänään lääkärissä ja nyt pitäis soittaa uus aika ihan vaan lapsettomuutta varten jajaja se lääkäri oli ihan ett "siis no tottakai me sitä aletaan tutkimaan kun noin kauan ootte jo yrittäny aktiivisesti, eikä me täällä ikää katota, vaan sitä aikaa" ja se oli aivan ihana lääkäri!! (se edellinen lääkäri oli tosiaan sitä mieltä ett meillä on vielä hyvästi 20vuotta aikaa miettiä niitä lapsia...)
Naapurikuntaan asti joutui tätä varten lähtemään, mutta taatusti yritän saada samalle lääkärille tuon toisenkin ajan! :)
Tuli varmaan tosi sekanen viesti kun näin tohkeissani tätä kirjotan, mut voi elämä ett voin olla tyytyväinen!! :) :) :)

Kiitos, ihanat! :)

Nennaa, hyvä että löyty noin ihana lääkäri. Mun mielestä on kans ihan tyhmää kattoa pariskunnan ikää, koska jos haluaa lapset nuorempana niin miksei vois hoitojakin alottaa aikaisemmin! Ja koskaan ei tiedä kuinka nopeesti hoidot auttaa. Toivotaan nopeeta etenemistä asioissa :)

Nyt päivystykseen, jos ultraakin pääsis :) kannattaa näköjää soittaa sairaalalle suoraa ku tk:lle :) puhelimes sano et "pitäähä toi tutkia" ni toivottavasti tämä tarkottaa ultraa ;)
Ja näkis et ylipäänsä kaik on sisäl hyvin ku ei tosiaa o clomienkaa kertaakaa ultrattu ettei siel kasva vaik kysta tai joku...

Aile, molemmissa näkyy haamu eli varovaiset onnittelut :)

Nennaa, huippua että sielläkin lähti asia vihdoin eteen päin! Jes! :)

Haikaranyytti, hyvä että sinäkin saat asiaan selvyyttä!

Haikaranyytti hienoa että pääset tutkimuksiin :) pääsetkö piankin?

Yöllä näin unta että isä ja äitipuoli saivat toisen yhteisen lapsen ja mä halailin ja pusuttelin sitä kun viimeistä päivää ja sitten aloin itkemään kun ei omaa saatukkaan :( mä niin haluan oman vauvan vaikka onneksi tuo pienin veli on vielä niin pieni että sitä voi paijjailla :)

Haikaranyytti, toivotaan että saat sieltä etsimäsi avun :)

Nennaa hyvä kans että sinä sait noin ihanan vastaanoton sen edellisen jälkeen :) mahtavaa!! :)

Ihana et Nennaa teilläkin asiat vihdoin alkaa kunnolla etenee! :)

Haikaranyytti, kiva et säkin saat piakkoin selvyyttä sun tilanteeseen! Tuu toki meille sit kertomaan kuulumiset lääkärin jälkeen.

Paljon onnea plussanneet !! Tarrat ja liimat matkaan :)

Haamuille vahvistumista ja tärppi onnea oviksen bonganneille !! :)
Beisla eritoten :)

Pahoittelut tädeistä ja negoista :( sekä suunnattomat voimahalit jos jollakin mieli maassa!

Tervetuloa uudet ! :) ja pikaista plussaa !!

Kaikille tasapuolisesti mukavaa alkavaa viikkoa ja plussatuulia.

Nyt on käyty hakeen apteekin testit ja oottelen hesessä tortilla-aterioita mulle ja miehelle..:D ah nam..kaamee nälkä..joka väliin saa olla syömässä. Ja vessassa ramppaamassa. Tätä ollu jo pari viikkoa niin onneks nyt sai epäilyille varmistuksen :)

Nuuhku, mäkin mietin että milloin testaat? :)

Nyytti, tsemppiä unikouluun! Alku ainakin mennyt hyvin. Varmaan tulee vielä myös protestointia, mutta pysykää lujana niin kyllä se siitä. :) Jospa sun kierto tosiaan korjaantuisi sen myötä.

Gatusa, kiva kun pääset jo ostoksille niin saat kohta kaupan pyörimään. Ite vaan tykkään myös neuloa kovasti ja kaapit pursuaa, mutta eiköhän täältäkin foorumilta löydy innokkaita ostajia. :)

Bb, kuulostaa ihan mun pohdinnalta kiertojen loppupuolella. Paitsi noi suvun lapsettomuudet, en oikein ole perillä kuinka helposti meidän suvussa on tärppi käynyt. Mutta mieli heittää suuntaan ja toiseen, tietää ettei pitäis laskea oireiden varaan mutta silti niitä on mahdoton olla huomioimatta.

Nennaa jee, tosi hienoa! :grin Ja vielä että sattui noin mukava lääkäri, johan oli onni ettei käynyt huono tuuri toista kertaa.

Haikaranyytti, hyvä että sulla oli parempi onni sairaalassa.

Ipaipa, tervetuloa! Toivottavasti sun kierto tasaantuu pian ja tärppi käy. :)

Kiitos kaikille ovistsempeistä. Mä nyt kävin googlaamaan ovislimoja. Muistan, että joku (sori, en muista kuka) linkkasi tänne muutama päivä sitten ovislimoista linkin, jossa oli kuulemma myös kuvia. En silloin ollut paikassa jossa oisin voinut avata sen, mutta nyt omalla googlauksella taisin löytää saman. Oli todella hyödyllinen! Laitan sen vielä tähän jos joltain muultakin oli mennyt ohi. (ällövaroitus, kuvia!) http://luomupimu.blogspot.fi/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html
Mutta pitää sanoa, että olisinpa nähnyt tuon jo puoli vuotta sitten. Olis tikutuskin voinut olla stressittömämpää ja helpompi suunnitella inssejä, mutta tästä eteenpäin voin ainakin tarkkailla enemmän. Joka tapauksessa tuon perusteella ovulaatio on kyllä tulossa mun luo, ei ihan ehkä ovislimoissa olla mutta melkein.

No nyt ois 32/30-38. En ehtiny testailla muita :) yhen negan oon elämässäni saanu ennen esikoista. Oon aina ootellu selvät merkit ja sit vaan varmistanu asian. Olo on aika hyvin kertonu missä mennään :)

Aile onnea plussasta!:)

Nenna siel lähtee nyt homma etiä päin kun noin kiva lääkäri löytyi :)

Ja ne jotka kyseli mun testaamisesta.. Niin vähänkö himottais testata( osaan jopa ajaa lähimpään apteekkiin):D mutta kun ollaan tääl reissussa.. Että jos vaan päästään sillon pe lähteen kotiin niin ajattelin sillon testata vielä illalla jos siis on edes aihetta ;)
Ja muuten näin toissa yönä kamalaa unta! Olin jostain lukenu että jos tisseistä tulee nestettä voi se olla merkki raskaudesta ti rintasyövästä. Sit samana yönä mun tisseistä vaan rupes vuotaan nestettä ihan tuhottomasti. Ja olin ihan nolona kun se ei loppunu ja oltiin tääl kylässä. Sit kun se ei loppunu niin rupesin epäileen että ei tää mistään rakaudesta johdu vaan rintasyövästä.. Siis hyi! Onneks tää kaikki oli unta!:D

Aile, onnea! :):Heartred

Ipaipa :welcome Olkoon visiittisi täällä lyhyt :)

Haikaranyytti, toivottavasti pääset ultraan :wink

Nennaa, mahtavaa!! :)

Beisla, tekis kyllä mieli tehdä r-testi, mut tuntuu että tuun vaan pettymään, kun "vasta" kp23/28?. :confused: negat ottaa aina niin koville

O-testissä tänä aamuna haamu. Huomenna aamulla teen mun vikan testin, enkä kyllä noiden kymmenen testin perusteella osaa sanoa, koska ovis on ollu...

Takaisin