Olen taas viime aikoina ehtinyt vain lueskella teidän tekstejä ja silloin unohtaa aina kenelle piti jotakin kommentoida kun ei ole ehtinyt sitä samalta istumalta tekemään.
Haikaranyytille tervetulotoivotukset minunkin puolestani.
Mymmelisti, Kyllä mä uskon tuohon sun plussaan hyvin vahvasti. Ja tosiaan jos nyt jotakin mutkia tulisikin matkaan niin tuo on vähintäänkin merkki, että raskautuminen on mahdollista. Mutta huomenna ihaillaan sitä digin "raskaana"-tekstiä porukalla!
Murkku, Harmi, ettei mies enää suostunut kun niin hieno ovisplussa tuli, mutta niinhän nuo tilastot väittävät, että muutamia päiviä aiemminkin riittää yllättävän monella..
On. Istun hiusväri päässä ja tajusin juuri etten katsonut kelloa kun laitoin tämän

Nooo, ehkä tästä jotain tulee siitä huolimatta :D No mut ei toi mies paljon fiksumpi ole. Vonkasi tuossa hetki sitten ja sanoin ettei nyt oikein tekisi mieli kun on alavatsa samalla tavalla kipeä mitä oviksen aikaan on. Hän sit tuumasi vaan, että eikös silloin juuri olisi paras aika heilutella peittoja

Täsmensin sitten, että ai silloin kun mua sattuu vai niin vastaus oli et ei kun nyt jos kerran ovis on. Oikeasti en voinut olla nauramatta ääneen, ettei mulla tietääkseni ole kahta ovulaatiota kierron aikana kun juuri reilu viikko sitten kai oli yksi sellainen

Mutta tänään siis tosiaan dpo 8 ilmeisesti ja alavatsa ollut normaalia kipeämpi iltaa kohti kierron vaiheeseen nähden. Tosin syyllinen taitaa olla mun mummun luona syöty pulla kun ilmaakin riittää
Pitää vielä kehua kuinka reipas 3,5v meillä on. Käytiin siis tänään mun mummun luona jonne on meiltä matkaa n. 4km ja tyttö pyöräili sinne ja takaisin tosi hienosti. Toki ylämäessä aina avustettiin ja välillä muutenkin, mutta keskimäärin vauhtikin oli kyllä aika reipas. Esikoinen jäikin mummulle yökylään samalla reissulla eli hieman normaalia rauhallisempi ilta tässä talossa siis.