Raskaaksi 2015

Oiiiiih mitä uutisia foorumilla!!!! :happy093Mymmelistin plussa näkyi puhelimessa ihan ilman mitään zoomailuja! :) Ehkä toi 33 on enne ja on kolmoset tulossa! :wink

Oliko jo Tinttarillan nt-ultran tuloksia?

Jm ootko seuraillut limoja? Viittaavatko plussaan?

Aneska ihania ultrakuulumisia! :Heartred:Heartred

Minnillä on superovis! Onhan hyödynnetty? :wink Ja Silvilläkin lähestyy! :)

Nyyttikin plussaa viikon päästä! :)

Beislalla ihana asenne! :Heartred Tärppiä huomiselle!

Höh Murkku, jospa mies vielä muuttaisi mielensä... :(

Ihanat plussauutiset foorumilla riittivät tänään pitämään mut erossa testeistä. :) Mutta pitihän ne kumminkin mukaan ottaa tänne Hkiin. :grin On kyllä niin menkkaolot että ihme on, jos ei tädistä saada seuraa ens yönä...

Muurahainen, :( voi että sun miehes kanssa just ku sinä sait toivonkipinän... On tosi epäreilua toimintaa sua kohtaan.. toivottavasti se nyt vielä innostus!!!!

Liityn :)

Minun tarinani: olen nainen 21 vuotta. Vuoteen ei pientä vauvaa yrittämisestä huolimatta kuulunut joten otin yhteyttä muuton jälkeen uuden paikkakunnan perhesuunnittelu neuvolaan jossa meille kirjoitettiin lähete naistentautien polikliniikalle. Ensi käynnillä tehtiin semmonen perus tutkimus ja kyseltiin kaikkea, otettiin verikokeet minusta ja sen sellasta. Samalla saatiin purkki mukaan ja miehen piti mennä Kuopioon sperma"testiin" kaikki oli miehellä mallikkaasti. Itselläni seuraavalla kerralla tehtiin munatorvien aukiolotutkimus. Se oli kokemukseltaan todella kivulias ( selkään poltti niin mahottomasti ) mutta siitä selvittiin. Kaikki oli auki ja mallillaan. Loppujeen lopuksi selvisi että ensinnäkään en ovuloi ollenkaan. Tottakai oli iso helpotus että ns. Luomuraskaus on mahdollinen kun munatorvet on nätisti auki mutta kun miettii aikaa taaksepäin niin aika toivottomalta vielläkin tuntuu kun vielläkään pientä nyyttiä ei ole.No saatiin avuksi clomifenit 7-9päivä 1 tabl. söin niitä 5 kuukautta. Viidentenä clomi kuukautena tehtiin verikokeet ja OVULOIN mutta meidän harmiksemme se kuumausi ei peitto ekaa kertaa heilunut kun oli flunssaa ja vaikka mitä sinä kuukautena. No tottakai nyt on uskoa tulevaan enemmän mut kai se on va päähän pelko hakattu jo että ovuloinko enää kun clomit ei ole käytössä...pelko riivaa mieltä. Kaikkein vaikeinta on lapsettomuudessa ollut tämä miettiminen ja pettymykset vaikka niihin osaa jo varautua ja ei ne enää niin vaikeilta tunnu kuin alussa mutta edelleen toivoo ja "luulee" olevansa useasti raskaana kun kierto venyy yli 30 päivää ja miettii kaikkea ja intoilee kunnes maa revitään jalkojesi alta ja vuoto alkaa... Vaikka kuinka yrittää olla ajattelematta asiaa niin sitä nyyttiä vaan toivoo sitä toivoo joka ikinen kuukausi ja yrittää jaksaa uskoa että viellä jonain päivänä, mutta väkisinkin takaraivossa kummittelee että milloin? Mitä jos me ei koskaan saada vauvaa!!!:sad001 Monilla on varmasti huonomminkin asiat ja en halua väheksyä / liioitella kenenkään lapsettomuuden matkaa vaan haluaisin vertaistukea, ihmisiö jotka tietävät mistä puhun ja ovat itse käyneet/ käyvät tätä läpi! Tottakai mieheni on tukenani mutta hän eikä kukaan joka ei ole tai ole ollut lapseton tiedä OIKEASTI mitä tämä on! Toivon että tästä ryhmästä saadaan vertaistuki ihan jokaiselle jossa saa kertoa ihan kaikesta ja olla avoin :Heartbigred Ps. Itselläni siis 5 kuukautta clomeja takana ja nyt 4 kuukauden tauko kokonaan hormooneista, jos ei raskautta vielläkään kuulu niin uutta aikaa polille. Ja lisään viellä että joskus nuorena käytin Nuvaring rengasta muota ehkäisyjä en kortsun lisäksi ole käyttänyt kun ei sovi minulle...

Tänään: Tilannehan on nyt tämä että olen kp 35 päivällä ( kierto 28-32 ) ja tässä kierrossa ei siis hormoonilääkkeitä mukana eli jos ovuloin niin ns. Luomukierto. Mutta sitä ei kukAn tiiä ovuloinko :( tikutin minä mut en oikee ota selvää noista... Ku jouduin halppis tikuilla tikuttamaan ni tuntu et melkee kokoajan oli 2 viivaa huoh...
Joka kuukausi olen sujuvasti "kuvitellut oireet" mutta nyt on pakko sanoa että ekaa kertaa ei tunnu miltäään rinnat ei ole kipeät niinkuin normaalisti, ei ole pahaolo ym...ainoa mikä vaivaa on kauhea väsymys vois nukkua ja nukkua vaa joten yöunetki menee useesti 12-17h joku 5 päivää sit oli aivan kauheat kivut mahassa nipisteli vas. Munatorvenkohalta ja kramppas mutta menivät parissa päivässä ohi. Ennen ei ole moista ollut... Selkä on kipeä jostai kumman syystä ollut ovulaatiosta asti enemmän ja vähemmän : o raskaustesti kp 33 oli viellä negatiivinen ja tänään kp 35 negatiivinen! Nyt meni totaaliusko ja selkää kramppaa niin että taitaa TAAS kerran tulla täti rytinällä :( mitäs meiltä olette tilanteestani?

Ui , hienoa Murkku :) mä oon niin iloinen sun ovisplussasta ! Täräytä sitä miestä kupoliin et älä oo tyhmä nyt hommiin !!

Ja Mymmelistin hieno plussa :) tarrat ja liimat matkaan !! Hihkun täällä ilosta !!

Nyt on pää ihan sekaisin kun näin hienoja uutisia :) ja mikä ihana henki täällä foorumilla on !!
VAU!

Mukavaa että Beislalla oli onnistunut ilta kirsikankukkajuhlilla :) tärppi onnea sinne !

Onnea hyvistä ultra kuulumisista kun niitäkin oli saatu ! :)

Paljon on lupaavia oireita ! Täällä taitaa alkaa oikein kunnon plussa-aalto ! :talk017

Täällä ollaan vapailla. Lapset on isällään ja me ollaan ihan kahdestaan miehen kanssa. :love2

Mukavaa iltaa kaikille ja alkavaa viikonloppua !!

Mymmelisti: minä ainaki koittasin 3 tuntia pidätellä. :Heartred

Haikaranyytti: ovulaatiotesteissä tosiaan näkyy 2 viivaa läpi kierron. (ainakin lähes kaikilla) ovulaatio on silloin kun testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva. Tsemppiä kovasti, toivottavasti tulet pian raskaaksi. :Heartred

Toivottavasti muurahaisen mies kuitenkin lämpeni tälle illalle vielä. :Heartred

Minä aloin just lataileen kuvia ompelemistani vaatteista kansioon.. huh mikä homma.. lähes 200 kuvaa :joyful: Aloitin juuri uuden ompeluaiheisen blogin. On mulla ennenkin ollut ompsuaiheinen blogi, mutta poistin sen vastikään kun siellä oli muutakin juttua kun ompelu.. halusin nyt tehdä selkeän linjauksen että vain ompelujuttuja. (on mulla kyllä tähän vuavakuumeeseen/yrittämiseen liittyvä blogi erikseen olemassa.. )

Murkku,nyt kyllä kellistät sen miehes!! :)
Tosi tympee asenne ja aikamoinen möläytys,pah.

Mymmeli malttamattomana siellä testin kanssa jo heiluu ;)

Mymmelisti, mee vaan ajoissa nukkumaan ja pissi sit aamulla :)

Väliaikatietoja, täällä ei tapahdu mitään. En jaksa enää vongata, joten antaa olla... Mrr...

Mymmelisti mä digin pissin alle tunnin pidätyksellä 3+ sillon, liuskan 3h pidätyksellä..

Haikaranyytti, voimia tilanteeseen ♡ puhut täälä asiasta niin auttaa, otat nämä avut käyttöön mitä täälä porukka käyttää, ja koitat olla ressaamasta asiasta vaikka ei varmaan onnistu.

Muurahainen, ompas kurja mies! Toivottavasti vielä onnistut kellistämään ;)

Mymmelisti, eiköhän nyt liuskan voi käyttää silloin puolen yön aikaan, jos maltat hereillä pysyä ;) jännittää niin kamalasti!!❤ :)

Murkku, höh onpas ikävä mies just tänään ba sanoi tosi ikävästi! >:( ehkä vielä nukkumaan mennessä lämpeis, toivottavasti...

Tervetuloa Haikaranyytti! Toivottavasti saat täältä kaipaamaasi vertaistukea, miulle täältä on ainki löytynyt, ja aivan ihana yhteishenki täällä! :)
Toivottavasti ovuloit vielä clomienkin jälkeen ja pikaista plussaa toivon sinne :)

Täällä taas niin vahvat menkkajomot (kp17/33) ett voi hyvää päivää, varmaan joku suolisolmu vasemmalla puolella :D
En muuten saanut ovista kiinni edes niiden himojen aikaan (liuska oli AIVAN valkoinen testiviivan kodalta, ei edes paikkaa näkynyt, enkä testannu ku sen kerran) mut limat viittasivat siihen, ett ovis ois ollu pari päivää sitten. Ja tiettyhän tuli vielä ilman kumia mentyä, kun ei sattunut yhtään kotona olemaan kun oli PAKKO saada :D eipä kyllä kamalasti mietitytä onneks, ku kuitenkin 15 ehkäsemätöntä kiertoa takana, ni tuskinpa nytkään :D täytyy kyllä muistaa käydä ostamassa kumeja ni voi sit limojen ilmestyttyä niillä mennä.. :)

:welcome Haikaranyytti! Älähän menetä toivoasi! Täällä on monta, jotka ovat plussanneet pian sen jälkeen, kun ovat oppineet ottamaan rennosti. Kyllä se vaavi vielä teillekin suodaan! :)

Junibea: aijaa :D no sillä lailla enpäs tuota tienny mut eipä o paljoo tarvinnu tikuttaa ku vasta viimekuussa ovuloin ekan kerran. :/

nennaa: kiitos :) toivon myös että saan vertaistukea!

Tänään on koskenu koko päivän mahaan ja selkään enkä tiedä yhtää mitä tämä on :( Osaako joku veikata jtn?
Mulla normaalisti ku täti on tulossa se tulee ja sit koskee mahaa ei tällee etukäteen. Ja tä selkäkipu on ihan uutta :o

Gatusa ja Beisla, kiitti tsempeistä :)

Murkku, toivottavasti mies antoi myöten :)

Haikaranyytti, tervetuloa. Kyllä tekin jo oman ihanan saisitte saada! Tiedän niin tuon tunteen tosta ainaisesta pettymisestä! Sun oireet kuitenkin nyt kuulostaa hyvältä, joten jos menkat ei oo alkanu niin raskaana kunnes toisin todistetaan :)

Mä sit kävin tosiaan ensiavussa, oli kuulemma vähän jonoa mut itkeä tirautin niin pääsin ekaks :D mulla on kuulemma hermopinne alaselässä. Ei ne mitää kuvannut kun ei ollu enää röntgen auki mut en usko et siinä mitään näkyiskään. Jos tää ei ala paranemaan niin varaan ajan ortopedille ja vaadin pääsyä magneettikuvaan. Kipupiikin sain kuitenkin pyllyyn ja lihasrentouttajia suppoina ja kipulääketabletteja. On kuulkaa autuas olo! Kipua vieläkin on mut järjellisissä määrin. Eli en ala itkemään kun laitan kenkiä jalkaan. Mut kyllä tää nyt kaiken kaikkiaan tuli niin huonoon saumaan! Töiden ja kaiken kannalta! Ja olis vissii se oviskin päällä. Tänään en mitään uskalla mut katotaan huomenna uudestaan. En tiiä Ehtiikö ovikseen mut nyt tää kipu pelottaa enemmän. Ja voihan olla et tää nyt on aiheuttanut niin paljon stressiä et ei tärppäiskään :( pääasia tänään kuitenkin se että en tee kuolemaa :)

Takaisin