Raskaaksi 2015

Oi Mymmelisti, mäkin näen väriä sun testissä! :smiley-bounce012 :wav
Nyt hurjasti tarrasukkia ja vielä tsemppiä digin kanssa!

Mymmelisti toivotaan että sun plussahaamu on ihan todellista totta !!! :)) yritähän ottaa rennosti ja tosissaan tuut sit näyttää meille digin !! ;)

Kyl nää mun vihlasut on varmaa jtn ihan mielikuvitusta tai jotain muuta :D suunnilleen heti ku lähin gyneltä ni jo kuvittelin ties mitä kun sanoi nin ovuloineen ja oltiin edellisenä iltana pupuiltu.. plaah menis vaan aika jo eteenpäin että pääsis ees testaa sen negan :D

Liisu, toivottavasti luget toimii!

Gatusa, onnea synttäreistä! :)

Meritähti, toivottavasti jaksoitte vielä pupuilla. :grin

Ilpuri ja Aphrael, mustakin koristeomenat on kauniita keväällä, mut ikävästi monilla jää omenat maahan mätänemään syksyllä. Vielä viime vuonna pidin niitä ihan turhina puina, koska luulin että hedelmät on täysin syömäkelvottomia. Sitten sain tietää, että niistä saa kyllä tehtyä esim. mehua. Sääli vaan kun monet ei käytä niitä, ja on sitten rumia maassa.

Nuuhku, tsemppiä piinailuun, oireet kuulostaa lupaavilta. :)

Muurahainen, johan on hieno ovisplussa! Kyllä sä vielä niille lääkäreille näytät!

Mukkis, hyvä kun sovitte riitanne. Riitely on ikävää mutta joskus parempi niinkin, kuin että jää hautomaan pahaa oloa.

Mimmu ja Larissa, mun alavatsakivut on enemmänkin jatkuneet menkoista lähtien, vaikka oviksen pitäis tulla aikaisintaan sunnuntaina. Ei siis koko ajan satu, mutta joka päivä pidemmän aikaa. Ainakin sulla Mimmu clomit sitten toimii, jos näkyi jo johtofollikin! :) Mutta joo, oon todennut että naisen kroppa on ihmeellinen ja välillä sattuu sinne ja tänne ilman parempaa syytä. Ihmettelin vain kun mulla ei mitään ulkoisia muutoksia, paitsi se vehnänalkioöljy.

Lucky, johan ootte olleet todella ahkeria! Kuulostaa upealta teidän pihasuunnitelmat. :cool: Tsemppiä sinne hammaslääkäriin, hyvä kun sait soitettua.

Beisla, todellakaa jaksanu pupuilla :D nukkumatti tuli aika nopeesti hakemaan :D
Sunnuntai-iltana _pakko_! Onneks toi mies on aina valmiina hommiin et enemmän se on vaan musta itestäni kiinni!

Eilen tein ekan ovistestin ja ihan hailakka viiva vasta. Nyt yritän päivittäin tehä niitä ja toivon et ovis olis vähä myöhemmin ku maanantaina ;)

Taikatuuli, huh minkä urakan teit kun luit viestit läpi! :hug013 Ja polvikin ollut noin kipeänä, toivon totisesti että se paranee. Surku tuli sun puolesta kun luin sun edellisestä suhteesta, todella rankkaa aikaa, oot vahva nainen kun pääsit siitä pois. Onneksi sulla nyt mies, joka osaa arvostaa sua.

Anskunen, paljon onnea! :)

Minni haha, voihan sen niinkin ajatella vaikka raskautta toivookin. :grin

Elyssei, ei kyllä kuulosta helpolta sun oviksen arviointi. Kumpa nyt ei ainakaan kierto olis pidemmästä päästä.

nni, sullakin kuulostaa exä aivan kamalalta ihmiseltä. :sad001 Ja vielä joudut sen kanssa olemaan tekemisissä, varmasti stressaa edelleen.

jm, ihana sun mies, toivottavasti sen mieli olis muuttunut muutenkin kuin tän kerran. Ja kyllä tuo ovistesti ainakin lähestyy plussaa mun mielestä.

Merink ja Nyytti, tsemppiä piinailuun! Toivottavasti oireet kielis plussasta. :)

Junibea, älä vielä toivoa menetä, jos kuitenkin puuhastelitte ovisplussapäivänä. Joskus se kerta riittää!

Bb sama, joskus se kerta riittää, plussatuulia!

Tinttarilla, tsemppiä ultraan ja tulethan kertomaan kuulumiset! :grin

Meritähti, jos ovistikku on vasta hailura niin eiköhän sunnuntaina ole toivoa vielä. :)

On. Että siellä kirsikankukkajuhlassa oli ihmisiä! Tuntui että puol kaupunkia paikalla, mutta kyllä siellä kukkia silti pääsi ihastelemaan. Ei me kyllä hirveän kauaa viivytty; vaikka ei satanut juuri silloin niin aika kylmä tuuli kävi ja väenpaljous ei innostanut. Istuttiin sen hetken että syötiin parit sushirullat, (tein sushia ja leikkasin rullat vain puoliksi, en perinteisiksi paloiksi, helpompi syödä retkieväänä) ja käveltiin hetki. Loppuilta pelailtiin kaverin kotona ja tehtiin vielä risottoa. Jo oli hyvää valkoviiniä! :grin
Beisla kp11

Aaa mymmelisti aaaapuva! !!. ONNEA! viivahan se siinä näkyy.

Täällä tänä aamuna taas haaleampi ovisviiva. Eipä tainnut siis olla. Pyh.

Tässä taas koko rivi. Eipä tuo eilinenkään enää muita tummemmalle näytä :sad001ai hitto jos nyt ei ovista tulekaan kun mies näyttää vihreää valoa. Kuitenkin kahtena edellisenä kertana ovis todistetusti oli!

20150515_101304.jpg

Mymmelisti, noi apteekin omat ei yleensä anna valehaamuja, ainakaan noin värillisiä. Kannattaa testata vaikka ihan PC-liuskalla (mulla PC näytti jo ihan kirkasta viivaa, kun tuolla samalla apteekin testillä testatessa tuli samanlainen haamu kuin sulla). Isosti onnea ja tarrasukkia!

Takaisin