Raskaaksi 2015

Kiitos vielä kaikille! :) Joo ei mua oo koskaan acutasta pois käännytetty ja kerran aiemminkin oon flunssan takia sinne joutunu meneen, sillon olikin jo alkava keuhkokuume ja kaikki maholliset tulehdukset, sillonkaan en ollut lääkäriin päässyt ajoissa. Toi 2,5 tunnin jonotus on vielä lyhyt aika, tiedän monia jotka on jonottanu siellä tositakymmentä tuntia. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, nyt voi alkaa paraneminen kunnolla. :) Toivottavasti lauantaina on jo vähän parempi olo kun pitäisi vähän juhlia omia synttäreitä ja tehdä täytekakut ym :)

Murkulla hienot viivat ovistestissä! :happy:

Juntturalle pahoittelut km:sta ja voimia! :Heartred Sulla on kyllä loistava asenne! :)

Ai niin Beisla, puhuit alavatsakivuista oviksen yhteydessä. Kun mullakin on ollut tässä kierrossa alavatsakipuja. Sen lisäksi mulla kipuilee molemmat munikset. Clomien ansiosta mun vasurissa on johtofolli vaikka sen ei pitäis toimia ollenkaan. Oikealla pari pienempää follia ja ne kipuilee paljon enemmän.

Juntturalle voimia :Heartred Pahoittelut keskenmenosta! Ihanaa kuitenkin, että jaksat löytää myös positiivisen puolen tilanteestasi!

Murkulle onnea talletteluihin!! :sign17:sign19 Kyllä pitäisi mäntin lääkärin nähdä nuo sun ovistestit!

Beisla, nautihan kirsikankukkajuhlasta! Kuulostaa ihanalta ja puistossa on varmasti tosi kaunista! Mä rakastan kukkivia kirsikkapuita ihan yli kaiken!

Plussatuulahdus kaikille!!

Liisu, toivottavasti luget toimii ja tuo jopa plussan! :)

Beisla, kuulostaa ihanalta toi juhla! Pitäkää hauskaa :)

Ilpuri, hyvällä asenteella olette miehesi kanssa ja niin se pitääkin! Ei sitä muuten pääse eteen päin :) tsemppiä selkäkivun kanssa! Ja plussatuulia ovisviikonloppuun! :) olisi teidänkin jo aika plussata!!!

Mymmelisti, testaamaan jo siitä! :D

Nuuhku, hyvältä kuulostaa! Siellähän saattaisi olla kiinnittymisen aika ;)

Murkku, tuohan vaikuttaa ovikselta!!! :D Olettehan hyödyntäneet? ;)

Mimmu ja Beisla, mulla on usein oviksen yhteydessä lähes menkka-tyyppisiä kipuja alavatsassa, alaselässä ja muniksissa. Ja nyt kun tiesin, että oikealta oli munasolu irtoamassa (ultrasta näkyi) niin huomasi, että se kipuili selkeästi enemmän kuin vasen puoli.

Larissa kp 16/27-31, ehkä dpo 1,
tjot-k 11

Muurahainen onnea ovisplussasta! Onneks on hyödynnetty, toivottavasti tuottais tulosta. Joskos lapsi haluaa olla luomu ;)

Juntturalle voimia, mulla ei kkm aiheuttanu mitää vuotoja ja huomattiin nt-ultras sillon, yrittivät pistää kotia ja käskeä seuraavana päivänä tyhjennykseen mutta en suostunu vaan halusin jäädä heti sairaalaan (oli 30.12 nii en halunnu uuttavuotta olla sairaalas), ja sitte sain sielä tabletit ja kohtu alko tyhjeneen... Sain vielä kohtutulehduksen jälkikäteen, enkä mitään kontrollia tai seurantaa.

Mymmelisti toivotaan että ne menkat myöhästyis tällä kertaa kunnolla ;)

Kiitos kaikille osanotosta! Vuoto on lisääntynyt tänään ehkä lääkäri ajatteli että katsotaan jos tulisi itsestään pois.

Muurahaisella ollut luomuovisplussa, ja se saatu hyödynnettyäkin, hienoa! +++puhureita sinnepäin.

Beislalla oli tulossa ihanat juhlat, nauttikaa!

Vähän tuntuu raskaalta kun tänään meille tulee ruokavieraita, mutten kehdannut peruakaan! Toisaalta on hyvä kun on muuta tekemistä niin ei ajatukset pyöri koko ajan keskenmenon ympärillä! Toivottavasti osaan / pystyn pitää itseni koossa koko ruokailun ajan.

Minni: Meillä esikoinen sai alkunsa kun mun kierto heitteli 45-55 välillä, eli mahdollista on raskautua
Oltiin muuten siinä vaiheessa jo vuosi yritetty ja mies lähti toiselle paikkakunnalle töihin talveksi niin ajateltiin pitää taukoa yrittämisestä. No ensimmäinen viikonloppu vapaa ja ei tietoa oviksesta niin tärppäsi. :D

Muurahaisella hieno ovis plussa, hyvä että on tullut myös talleteltua, vaikkakin ei tietoa että ovis käsillä

junttura: pahoittelut kesken menosta! Halaus <3

muurahainen: Onnea oviksesta!!! IHANAAAAAAAA!!!!

gatusa: Myöhästyneet onnittelut!!! Tanska kuulostaa siltä että voisit jopa päästä ilma ukkoa jossai käymään, saada töitä ja ja ja.... :) tai ruotsi :)

joku oli mua jo kaipaillut....

mää oon nyt niin pihalla ku lumiukko täältä keskustelusta... ei oo ollut kun nuo piha hommat vaan mielessä viime perjantaista asti... nyt olis pensas aita istutettu ja nurmea paikkailtu... saatu liikaa vettä taivaalta jonka seurauksena piha nurmi lainehtii ku pohjat tehty aikanaa huonosti tähän... joten oon sitte ideoinut yötä päivää että laitan istutuksia koko pihan täyteen ja vain etu ja sivupihalle nurmikkoa... sit sellasia polkuja ja reittejä sinne tänne jotta jää mahdollsimman vähän nurmikkoa... ei tuo lapsi tartte jalkapallo kenttää tähän pihaan kun vieressä on leikki puisto :) tosin mitä enemmän pansaita ym. ni sitä enemmän kaikkia öttiäisiä... ei voi mitään joka tapauksessa pitää kärsiä jostai :) mutta hirveen levoton olo on kun joutuu jouten olemaan... oon sitä tyyppiä että kaikki pitäis saada heti valmiiksi...

sain hammaslääkäri ajan viisaudenahampaan leikkaukseen hyi kauheeta että mua pelottaa mutta luulen kroonisen tulehduksen vaikuttavan raskautumiseen joten parempi siitä on luopua kun jatkusvasta tulehduksesta kärsiä...nyt siis antibiootti kuuri...

tämä kierto ei tunnu loppuvan koskaan nyt kp 22 vasta ja tää aika on tuntunut ikuisuudelta kun en mitään oviksia ja oireita oo seuraillut. Toissa yönä näin unta että sain vahvan ovis plussan :) se olis ollut niinku kp 21 voishan se pitää paikkansa vaikkei mitään oireita ollut... ohi se meni kuitenki ku mitään olla ees peittoja heiluteltu... ens kerralla sitten... vähän oon tympääntynyt tuohon ukkoon... oliski hyvä kun näkiski unessa aina nuo ovis plussat ja ne vieläpä pitäis paikkaansa ni ei tartteis testejä ostella...

ihanaa kun iltavuoro muuttuikin yö vuoroksi joten nyt sit 2 yötä ja 3 vapaata :) sit anoppilaan ja pääsen käymään plantagenissa ja terrassa kaikessa rauhassa kattelee kukkia ja varmasti jotain ostanki :)

Nuuhku, kuulostaa hyvältä ja jännittävältä!

Murkku, onnittelut oviksesta!

Mukkis, riitely on niin inhottavaa mut kyllä sit sen jälkeen kun on saanut sovittua tuntuu taas hitusen paremmalta!

Junttura, varmasti on hyvä et saa vähän muuta ajateltavaa ja aikakin menee nopeemmin kun tekee jotai muuta ja juttelee ihan muista jutuista vieraitten kanssa.

Lycky, Kylläpä kuulostaa hyvältä sun piha suunnitelmat! Munkin varmaan pitäs pikkuhiljaa alkaa miettimään samoja juttuja

kiitos bb :) tsemppiä sinne :)

muurahainen inshaAllah tärppää :)

lucky kiitos, et sanon myöhässä :) oi kuulostaa ihanalta noi sun puutarha ideat. meillä viikunapuut on täynnä hedelmiä ja kohta kypsiä, viiniköynnös täynnä isoja terttuja, inshaAllah hyvä sato tiedossa :)

plussatuulia kaikille tasapuolisesti täältä paahteisesta etelästä :)

huoh ruoka laitettu, on vähä siivottu, tyttö päikkäreillä. mulla pää täynnä ideoita mut ei pääs toteuttaa mitään vielä pitkään aikaan ilmeisesti. ilma on kuuma eikä jaksais tehä yhtää mitään. ukko on varmaa hakees esikkoa koulusta ja muutaman minuutin päästähä tuo pääsee jo koulusta inshaAllah, täytyy toivoa ettei ol tehny mitää tyhmää ku vika kuukaus ennen kesälomaa.

Muokattu viimeksi:
Moi taas! En sitten ehtinytkään kirjoittaa maanantaina mitään, vaikka niin lupailinkin.:sorry: Silloin valvoin melkein yhteen asti ku lueskelin noin 1500 viestiä pika -lukuna ja laittelin paperille ylös, kelle pitää kommentoida. Tiistai-iltana jatkoin lueskelua ja lukematta oli vielä viitisen sataa viestiä ja silloinkin meni yli puolen yön, ni en jaksanu käyvvä kirjoittamaan enää. Ku viimeksi oon kirjoittanut 23.4 ku olin yövuorossa ja kommentoin silloin siihen astisiin viesteihin, mutta sen jälkeen en oo ehtinä kommentoimaan paljonkaan, vaan on menny oma napailuksi. Tästä taitaa tulla aika pitkä " romaani".

:welcome uudet: Hileinen,Irmis, Mendinia, Nni, Mirelyn, Eetuha, Sofieemilia, Johkuliini, Silvergrinda, MasuKK1 ja Rosanna. Olkoon visiittinne lyhyt!:)

Onnea plussista: Nannu, Terkku, Zanasa, Lauruskaah, Mimi ja_Mirelyn_! Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia pienille!:)

Pahoittelut Lucky: Oot vahva nainen ja siulla on mahtava asenne!:)

Mukkis: Pahoittelut ku ette saaneet taloa!:sad001

Nennaa: Oot ihana ja vahva nainen. Siulla on ihana mies!

Freyja: Tsemppiä ja jaksamista!:)

J3nni,Pepe, Aneska ja Liliina: Ihania ultrakuulumisia!:)

Nyytti ja Gatusa: Ootte tehny ihania vaatteita!:)

Tyttötiikeri: Kiva kuulla, että teillä menee paremmin!:)

Soma: Kiva ku löysit morsiuspuvun.:)

Niemja: Onnea uudesta kodista!:)

Larissa: Hienoa, että kaikki on hyvin!:)

Junibea: Onnea ovisplussasta!:)

Voi Myy: Tsemppiä ja voimia!:hug013

Muurahainen: Hienot viivat ovistestissä! Nyt vaan lisää hyödyntämään.:sex

Junttura: Suuret pahoittelut!:hug013

Mommyme: Kiva ku kävit kertomassa kuulumisia!:)

Onnea Gatusa!:)

Minni2 kyselit, miten tärppää pitkillä kierroilla. Myö aloitettiin yrittäminen edellisen lapsen kohdalla 2011 syyskuussa ku poistatin kierukan. (ol miulla käytössä 4/10-9/11 välisen ajan.) Ennen kierukkaa miulla oli suht säännöllinen kierto, mutta syytän kierukkaa, että kierto meni ihan sekaisin!:angry4

Miulla oli vaihteli kierto 34-39 välillä, yhen kerran ol peräti 42! 1v ja 1kk meni kun viimein tuli plussa 20.10.12!:) Tälleen meni meillä, mutta voihan se plussa tulla aikaisemminkin.

Omaa napaa. Polvi edelleen kipeä, turvoksissa ja kipuakin on.:sad001 Aamulla suht ok, mut jo parin tunnin jalkeilla olon jälkeen turvotus on lisääntynyt ja illalla on kauttaaltaan koko polven ympäristö turvonnut. Viime viikolla kävin työterveydessä torstaina ja sain saikkua huomiseen asti ja lääkäri pisti silloin kortisonipiikin ja siitä oli vähäksi aikaa apua, että turvotuskin hieman laski, mutta nyt ollaan taas alkutilanteessa.

Lääkäri määräsi miulle vatsan alueen ultraääni tutkimuksen, koska turvotus oli silloin taannnoin reidestä alaspäin. Siis tutkitaan onko suurentuneita imusolmukkeita vatsassa ja nivusissa. Sen ajan sain vasta kesäkuun puoleen väliin!:angry4 Hitsi ku sinne asti pitää jännätä, onko kaikki hyvin! On tullu netistä luettua kaikenlaista ja hoitajana ku tietää kaikenlaista, ni tieto lisää tuskaa!:sad001 Alkaa jo turhauttaa tää tilanne ku ois kiva päästä välillä töihinkin ja saada tää polvi kuntoon ennen kesälomaa joka alkaa miulla jo 1.6 3 vkoa.

Huomenna on taas soitettava työterveyteen, mut saattaa olla turha soitto ku eihän sinne taas saa aikaa ja sit pitää varmaan koittaa saaha lää.aika omaan th:hon, joka menee kiinni huomenna jo kahelta. Laittasivat vaikka magneettikuvaan tai ees ottasivat röntgenkuvan, et jotain saatas selville! Sairaalaan en kyllä lähe ku viikonloppukin tulossa ja onhan tässä kotona pärjäilty tähänkin asti, mitä ny olin sen yhen yön päivystyspolilla pari viikoa sitten.

Joku kyseli, ehittiinkö myö hyödyntää ovis ku sattu se sairaalareissukin. No, joo, torstaina 30.4 alko limoja ilmaantumaan.... Sunnuntain vastaisen yön olin sairaalassa. Sillo su 3.5 oli limoja runsaasti ja niitä oli tiistai-iltaan saakka. Oviskipuja mie en havainnu, mutta johtui siitä ku lääkäri määräsi Burana 600mg tbl x3 pvässä. Peittoja heiluteltiin 29.4, 1.5, 3-4.5. Voihan se olla et oltiin oikeeseen aikaan, mutta mutta ku mie tuota lääkettä otin, ni sehän vaikuttaa ovikseen ja hedelmöittymiseen, et saa ny nähä,miten käy. Viimesen Buranan otin torstai-aamuna. Miun ois pitäny sitä ottaa vielä sunnuntaihin, mutta ku sain kortisonia, ni ei tarvinnu kuuria syyvä loppuun. En tässä kierrossa tehny ovistestiä ku päätin, etten tee sitä ku tunnistan oviksen. Oishan noit 2 testitikkua viel jäljellä, mut jää seuraaviin kiertoihin. No, eikähän tässä tärkeimmät, palailen.:happy:

Taikatuuli74 kp28/32

Kauheesti tullut tekstiä.
onnea plussanneista ja halit tädin yllättäneille.

on. täällä menossa kp 32/35. Toivottavasti kierto ei veny yhtään tuosta.
Puhuttu miehen kanssa että jos vain yksi yhteinen.
Täällä lapset sairastelleet kuumetta. Nuorin kahteen otteeseen 39 asteen kuumeessa. Molemmilla kerroilla vain päivän. Itse rupeaa oleen väsynyt kun öitä ei olla nyt sit enää nukuttu putkeen

Onnea Gatusa! Hyvä syntymäpäivä, itsellä tuli tänään 27 täyteen :wink

Murkku, onnittelut luomuovisplussasta! Toivottavasti tallettelut tuottavat halutun tuloksen :)

Taikatuulelle tsemppiä! Toivottavasti kaikki olisi hyvin :hug013

Lucky kiva kuulla susta! Hyviä suunnitelmia sulla puutarhan suhteen. Oon itekin sellanen tyyppi että pitäis saada kaikki heti valmiiks.

Mukkis, riitely tekee kyllä välillä hyvää. Hyvä puhdistaa välillä ilmaa.

Täällä juhlittu synttäreitä tänään ja oon aivan loppu! :grin taitaa mennä loppuilta rentoutuessa ennenkuin Suomen matsi alkaa! Tänään 11+2 :love017

Ensinnäkin oikein paljon onnea teille joilla nyt synttärit ovat!❤ :)

Murkulla niin upea ovisplussa siellä, ett mitähän ne lääkärit oikeen puhu :D hyvä ett ootte saanu hyvin hyödynnettyä ja toivottavasti tuottaa toivotun tuloksen❤ :)

Taikatuuli, kamalaa kuinka siulla on pitkään toi polvikipu kestänyt :( toivottavasti tutkisivat asian nyt kunnolla, eivätkä vaan määräisi särkylääkettä kipuun. Tsemppiä!❤

Takaisin