nennaa, hyvä kun jaksat uskoa mun plussaan. :) No, jos ei tuuri käy niin syksyllä mäkin suuntaan jo tutkimuksiin, saa ainakin jotain selvyyttä. Maalla asumisesta kun vielä on puhetta, alkaa itsekin kaivata sitä. Mun ainoa maalla asuminen tähän asti tosin oli neljän kuukauden maatilaharjoittelu (ulkomailla). Farmi oli tunnin päässä lähimmästä pikkukylästä ja kaupasta, eikä mulla kyllä tylsää tullut.
Silv, mäkään en taida ehtiä plussata sun synttäreinä, mutta voin koittaa kehittää raskausoireita.
nni, oliko sun ovistestin ohjeessa että pitäis ottaa aamupissasta? Aika usein testiohjeessa lukee, että suositellaan testattavan vasta kymmenen jälkeen aamulla, ei ekasta pissasta, koska silloin lh:n pitäis näkyä paremmin. Jotkut kyllä saa plussan myös aamulla, toisille toimii paremmin esim. ilta.
jasmi, pahoittelut menkoista.
Nuuhku ja nni, tosi ikävät noi tarinat.
Aphrael totta, ehkä se toimii vippaskonstina.
Mami91, hyvä että sentään sait lääkkeet vaikka jouduit odottamaan!
Junttura, oon tosi pahoillani.

Oot kyllä vahva nainen, kun löydät positiivisia puolia asiasta. Vielä teille pieni suodaan!
Mommyme, ihana kuulla sun ultrakuulumiset. :)
Ilpuri, ihana mies sulla kun osaa tukea sua noin.
mh, pahoittelut kp1:stä.
Lumikello, mä luulen että mulla kävis ihan samoin, nälkä kasvaa syödessä... onneks ei tee mieli tuhlata ovistikkuja, kun meillä tosiaan tikkuja eikä liuskoja joten meidän liuska-raskaustestit on itse asiassa halvempia.
On. Sateiselta näyttää, vaikka sääennuste lupaa parempaa iltapäivälle. Taidetaan silti suorittaa ruokailuosuus sisällä, ja käydä vain kävelyllä ulkona. Tänään on Itä-Helsingissä japanilaisessa puutarhassa Hanami, kirsikankukkajuhla. Monena vuonna on pitänyt mennä sinne, mutta nyt pistetään suunnitelma toteen. Kerrankin sentään osuu kukinta oikeasti juhlan aikaan.