nni, Mun silmään sun ovistestit näyttää siltä, että viiva on vahvistumassa eli ovis on vasta tulossa. E-resepti näkyy välittömästi apteekissakin kirjoittamisen jälkeen eli puhelua lääkärille, että tekee sen reseptin jos on luvannut..
MindiS, Ei kyllä yhtään käy kateeksi sun oksentelu. Tsemppiä! Mä oksensin esikoisesta yli puoleen väliin raskautta jatkuvasti ja nuoremmankin kanssa pahoinvointi jatkui jonnekin 15+ viikoille. Toivottavasti pääset vähemmällä!
Lumikello, Mä olen testannut satunnaisesti ovistestillä oviksen jälkeenkin (en siis päivittäin toki) ja olen saanut aika vahvojakin viivoja vaikka kierto on ollut ns normaali eikä raskautta ole ollut. Toivottavasti kuitenkin sun ovistesti viittaisi raskauteen
Larissa, Lääkärin täytyy joku diagnoosi laittaa ja ilmeisesti kyseinen lääkäri ei keksinyt parempaakaan tai sitten diagnoosilla on merkitystä esim lääkkeiden kelakorvattavuuteen (osasta lääkkeitä kun saa korvauksen vain tiettyjä diagnooseja tai sanamuotoja käyttämällä)

Hurja toki lukea tuollaista diagnoosia ja aika erikoista jos lukee, että mies on ollut paikalla vaikka ei ollut. Oliko teksti muilta osin oikein? Pohdin lähinnä onko lääkäriltä voinut mennä potilaat sekaisin jos ei ole ehtinyt sanella heti vastaanoton jälkeen.. Ja nyt sit peitot heilumaan jos noin selvät ovisoireet!
Mami91, Terveysasemille on kyllä tosi vaikea saada aikoja välillä vaikka olisi mikä vaivana. Ja Acuta ei ota vastaan edes kovin mielellään jos asian voi hoitaa myöhemmin omalla terveysasemalla eli ei pidä yllättyä jos niin käy. Aikuinen kun saa sairastaa aika pitkään tai olla tosi huonossa kunnossa ennen kuin on päivystysasia..
Mymmelisti, Se olis sit varmaan testauksen paikka huomenna?
Ilpuri, Toivottavasti kipulääkkeet ja fysioterapia auttaa pian ja selkäkipu helpottaa!
Bb, Joo ei tätä loppukiertoa turhaan kutsuta piinaviikoiksi.. Ärsyttävän pitkältä tuntuu aika kyllä.
Beisla, Kuulostaapa kivalta tuo piknik vaikka tosiaan sää varmasti ajaakin sisälle. Ja eikös viinillä ole todettu jopa positiivisia vaikutuksia raskauden alkamiseen
Silv, Onnea oviksen bongaamiseen ja hyödyntämiseen! Toivotaan, että joku plussaa silloin 22.5.
Jasmi, Pahoittelut menkoista! Taisi tosiaan olla aika jännä peli.. Itse sammuin viimeisellä erätauolla. Itseasiassa ihme, että jaksoin edes siihen asti kun herään kuitenkin arkisin viiden aikaan jo.
Minni, Ei kai sillä pitkällä kierrolla sen vaikeampi ole raskautua jos ovulaatio tulee. Monet pitkät kierrot kai on vaan sellaisia joissa ei ovulaatiota tule eli siksi vaikea raskautua pitkistä kierroista
On. Dpo 5 ja rinnat kipeytyneet perinteiseen tapaan. Tänään ollut myös jotain vatsakramppeja, mutta taitavat olla suolistosta lähtöisin. Mulla kun on vähän "tuollainen" tuo suolikin niin ei aina tiedä mikä johtuu mistäkin. Onneksi huomenna on vapaapäivä. Mä nukuin viime yönä tosi huonosti ja tänään aloitettiin tuolle nuorimmaiselle uusi ruokakokeilu eli ensi yöstä tuskin tulee sen parempi. Huomenna askartelua kun jäi neljä äitienpäiväkorttia tekemättä ja toimittamatta

ja itselle pitäisi vielä helmistä tehdä korut sinne häihin.