Mä en ihan suurperhettä ole kaivannut, mutta ajattelin että kolme lasta olis kiva. Mutta vaimo on nelilapsisesta perheestä ja sitä mieltä, että kahden jälkeen loppuu meidän lastenteko. No, kaksikin on hyvä luku, mekin siskon kanssa hyvin pärjättiin.
Mukkis, kiva kun vielä juttelet meidän kanssa. :)
Mami91, hyvin näkyy ovis! Nyt vaan hyödyntämään.
Nyytti, kivalta kuulostaa sun vaateprojektit. Toivottavasti lutis nyt pitenis niin olis paremmat mahikset plussaan.
Sofieemilia, ovisplussatuulia!
Nuuhku, sori ymmärsin väärin aiemmin mutta kiva että teillä on pitkä reissu! :)
Mimmu haha, kuulostaa kapinalliselta.
Onko sulla lisää piikityksiä vai riittikö yksi?
mh, kumpa olis haamu ja siitä vielä vahvistuisi! Ei sulla kuvaa olis?
neimja, onnea asunnosta! Mahtaa olla hieno tunne. Harmi jos et oo pysyny nauttimaan raskaudesta, joillekin se kai vaan on hankalampaa aikaa kuin toisille. Mutta katse päämäärässä, varmasti nyytti on kaiken vaivan arvoinen!
Liliina, ihania uutisia ultrasta! Kuulostaa ikäviltä noi kivut, mutta tosiaan kun vauva on sylissä ei noita mieti enää. Joko olette kertoneet tutuille, nyt kun ultrassa on käyty?
On. Kp 7 ja menkat taitaa olla ohi. Ihmeellisesti mulla tuntuu kipuja vieläkin, vaikka yleensä kipuja on vaan parina ekana päivänä. Tiedä mistä johtuu, ei sentään ovis voi vielä olla.
Mukkis, kiva kun vielä juttelet meidän kanssa. :)
Mami91, hyvin näkyy ovis! Nyt vaan hyödyntämään.
Nyytti, kivalta kuulostaa sun vaateprojektit. Toivottavasti lutis nyt pitenis niin olis paremmat mahikset plussaan.
Sofieemilia, ovisplussatuulia!
Nuuhku, sori ymmärsin väärin aiemmin mutta kiva että teillä on pitkä reissu! :)
Mimmu haha, kuulostaa kapinalliselta.
mh, kumpa olis haamu ja siitä vielä vahvistuisi! Ei sulla kuvaa olis?
neimja, onnea asunnosta! Mahtaa olla hieno tunne. Harmi jos et oo pysyny nauttimaan raskaudesta, joillekin se kai vaan on hankalampaa aikaa kuin toisille. Mutta katse päämäärässä, varmasti nyytti on kaiken vaivan arvoinen!
Liliina, ihania uutisia ultrasta! Kuulostaa ikäviltä noi kivut, mutta tosiaan kun vauva on sylissä ei noita mieti enää. Joko olette kertoneet tutuille, nyt kun ultrassa on käyty?
On. Kp 7 ja menkat taitaa olla ohi. Ihmeellisesti mulla tuntuu kipuja vieläkin, vaikka yleensä kipuja on vaan parina ekana päivänä. Tiedä mistä johtuu, ei sentään ovis voi vielä olla.