Raskaaksi 2015

BB: raskauskeijulta saa niitä. Siellä ihan edullisia tarjouspaketteja, koskaan r testeihinkään saanut edes viivanpaikkoja näkyviin. :) Sieltä minä tilasin nyt niitä kamala kasa käyttämättömänä :D Miksi roikun täällä vieläkin ?!

Miksi nää viestit lähtee kokoajan ennenku ehdin loppuu kirjoittaa!!

Tänne tullut nyt kaveriksi kamala pissahätä ja aamukuvotus... Tulisi jo se maha !? :D Tahtoo tahtoo.

Rv 9+0

Ihanaa äitienpäivää<3

Soffie saa kait täällä roikkua :) oisha se kiva ku kaikki täältä plussais samaan aikaan ja vois jatkaa juttelua samojen ihmisten kanssa :D

BB: Raskauskeijulta tilasin, niinkun ehdittiin jo vastaamaan. Halpaa huvia siellä sivustolla. Mutta käyhän tälläinen ovistesti tutkimus pidemmän päälle miun lompakolle turhan kalliiksi ;)

Rosanna. Tervetuloa (: aika jännä tutkimus, pitää kyllä itekki tehä ehkä jopa tässä kierrossa vois tehä :P

Bb: Hyvänen aika, ei ole enään,mitäs mä nyt ostan kun nuo loppuu :Dkääks! Niitä testejä morkattu tosi paljon, oisko siksi poistettu? Oletko kokeillut digiä?

Elyssei: Auttaa jotenkin hahmottamaan omaa kiertoa :D

Rosanna en oo kokeillu digii ku sairaan kalliita ja vast toka kierto ku tarkkailen ovista :) aattelin jo muutenki oikeestaan alkaa sit ehkä tjottailemaan..

bb, mun mielestä toi ei ole vielä melkein plussakaan.. mutta se lh-hormonin nousu voi olla tosi nopea eli ensin on tollainen viiva ja seuraava jo kirkuu punaisena. Onnea oviksen metsästykseen :) Itse tikuttelin muutamassa kierrossa ja bongasin kyllä oviksen, mutta jotenkin toi tikuttaminen stressaa mua turhaan, kun ovisoireet on kuitenkin niin selkeät.

Rosanna, ovistestit näyttää usein jonkinlaista viivaa koko kierron ja saattavat jopa vahvistua kierron loppua kohti. Eli ne ei tarkoita valitettavasti välttämättä mitään :sad001 Mun silmään toi kp 30 testi ei ole o-plussa. Jotta ovistesti näyttäisi raskautta niin viivan tulisi olla selkeästi yhtä vahva/vahvempi kuin konrolliviiva ja silti kannattaa r-testillä varmistaa. Toivottavasti plussaat r-testillä kuitenkin :wink

Muokattu viimeksi:
Larissa: Hahha täällä ei edes uskota moiseen, että ovis testi näyttäisi raskautta.:D Ihan vaan mielenkiinnosta testattu, äsken vielä uudestaa testasin viiva vahvistuu entisestään. On tosi mielenkiintoista, katsoa miten oma kroppa käyttäytyy eri kierroissa. Raskaudella ei vielä tässä osoitteessa ole kiire :)
Taidan ensi kierrossa tehdä samaa tutkimusta, eri merkillä :D

tervetuloa rosanna :) juu onhan täällä noit keskenmenoja useampia sattun mut vihdoin on oma pikkunen sylissä alhamdulillah. no tokaha tää mulle on jo mut kuitenki. plussatuulia sinulle :)

noin nyt on ruokaki valmis ja ootellaa josko se ukko tulis jossai vaihees kotiinki. saapi tänää nähä valittaako ukko ruuasta...pistän sen syömää vaikka suoraa siitä muovikulhosta joka vetää monta litraa couscousia ja kastiketta. eilen se valitti kaikesta taas ni takasin maksun aika.

Larissa kaipa sen pitäs lähimailla olla kuitenki ku pitäs jo kierron suhteenki olla lähellä :D mut arvotukseksi jää taidan itseki luovuttaa noi ovistestit muiden käyttöön ku ärsyttävää ku ei tiiä että miten nopeeta se menee jo ohi jos menee? O.o noh jos ei raskautta näy tulevaisuudessa ni sit vasta huolestun. :)

Täältä taustalta huutelen! Aina tasaisin väliajoin tulee täälläkin puheeksi että näyttääkö ovistesti raskauden, niin tässäpä omaa tarinaa.

Itse nyt kun plussasin ja sattui olemaan vielä ovistestejä kaapissa testasin heti mitä ne sanoo ja alla on tulos.

Vihreä tikku siis ovistesti ja punainen on raskaustesti. Testi otettu 3 päivää ennen kuin menkat oli edes myöhässä. (Ovistikku on nyt väärinpäin, mutta se vahvempi viiva on siis testiviiva).

2e71b221fb8f089da8dcd57702209ee8

Plussaonnea koko porukalle! <3

Rosanna, loppukierrosta tulee lähes aina suht samantapanen hormonihuippu kuin oviksessakin, joten tuo on ihan normaalia että on vahva viiva loppu kierrossa :)

Mulla ainakin sen verran kokemusta ovistesteistä, että hyvin hailakkaa testi on näyttänyt silloin kun menkkojen pitäisi alkaa jos en ole ollut raskaana, mutta silloin kun r-testiinkin plussan sain ovistestiin tuli hyvin vahva plussa kanssa.

BB: minäkin sanoisin ettei ole vielä plussa. Mulla taisi olla kp 21 samanmoinen ja kp22 tulis ovisplussa. kp23 vielä vahvempi viiva ja olettaisin ovulaation olleen kp23. Ainakin ovisoireet tukis sitä.

nni: mullakin on kaapissa valmiiksi jo 2 liuskatestiä + digitesti.. kiusaus voi jossain vaiheessa käydä niin suureksi että ei pysty enää taistelemaan vastaan, mutta toivon pääseväni sinne dpo 12 asti ainakin ennen kun on "pakko" testata. :rolleyes:

Silvergrindan mies on kyllä sanonut ihanasti :Heartpink
Tyttötiikeri: voin samaistua sun tunteisiin. Joskus kun on ollut parisuhteessa vaikeaa, niin se kun saa parisuhteen ulkpuolella huomiota tuntuu luvattoman hyvältä. Tsemppiä sulle.
Rosanna: vihan olla ettei sulla tuukkaan kp 1:stä :grin

Mun oli pakko alkaa leipomaan kääretorttukakku kun en oo saanu kakkua tänään :joyful: helppo ja nopea. suosikktäyte siihen on vadelmahillo ja kermatuorejuusto.

Ja siis en ymmärrä missä vaiheessa kysymykseni itkuherkkyydestä kääntyi siihen, että itkisin sitä kun toiset tulee raskaaksi.

Lähinnä tarkoitin sitä, että mainokset, vieraat lapset jos tekee jotain söpöä, telkkariohjelmat ja lapsettomuus keskustelut saavat kyyneleeni virtaamaan. Miehestäni se on kyllä ihan söpöä, välillä sitä jopa huvittaa. :)

Se ei todellakaan ole minulta pois kun muut tulevat raskaaksi, mutta se on kun itse ei tule! Elämäni aikana olen yhteensä kohta viisi vuotta tjottaillut ja yrittämällä yrittänyt. Ja voin sanoa että kyllä se jättää jälkensä...

Rosanna. Ootko kattonu mammaksi sivustolta? Ite aattelin sieltä tilata nyt sitte ku vuoto loppuu.. paitsi että en nyt tiiä enää että onkohan sittenkää kp1 kun tosi vähän tullu yhtäkkiä, laitoin tamponellin ku lähettiin käymään äitienpäivä kahvittelemassa niin monta tuntia oli ja oli vaikeuksia saaha pois ku oli melkeen kuiva 0.o

Voi ei BB, nyt munkin tekisi mieli tehdä uusi ovistesti! :grin

Junibea, on kaks viikkoa kyllä niin pitkä ja piinaava aika, että en tiedä missä asennossa pitäisi olla, etten sorru tekemään r-testiä aikasemmin :woot:

Takaisin