Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille!!! Toivottavasti ensi vuonna saa kaikki viettää äitien päivää äitinä!
Kysymys. Kun mulla menkat kesti 4 päivää, 5. päivänä tuli vielä vähän tuhrua, ei siis siteeseen asti mut aamupäivällä/päivällä vähän rusehtavaa vuotoa pyyhittäessä, illalla ei enää sitäkään. Niin laskisitteko te vikaksi vuotopäiväksi sen päivän ku tuli vielä kunnon vuotoa vai ton viidennen päivä jolloin tuli vaan pari kertaa pyyhittäessä enää?
Pakko tänne avautua, eilen olin viihteellä kavereiden kanssa. Ja kun mullahan on ollu tätä kriisiä miehen kanssa ja itsetunto on mitä on niin... no, tapasin siellä sitten yhden miehen. Se oli niin hyvännäkönen ja muutenkin niin ihana! Voi elämä! Siinä päädyttiin samaan porukkaan ja yhdessä tanssittiin, tavallaan, siinä porukassa siis oltiin... No sit kun lähdettiin niin käveltiin yhdessä, tarjos se mulle nukkumapaikkaa mut kiitin ja kieltäydyin kohteliaasti. En mä halua miestäni pettää. Ja kerroinkin toki että mies odottaa kotona. Hän sit kuitenkin saattoi mut taksiin ja halattiin hyvästeiksi. Mitään ei siis tapahtunut, mutta vitsi että oli ihana mies ja meinas kyllä viedä jalat alta. Ja toi oli taas ihan hyvä itsetuntobuusti.
Mutta vaikka en mitään väärää tehnytkään ja ihan puhdas on omatunto, niin laittoi taas kyllä miettimään että mitä tässä nyt oikeasti haluaa ja kenen kanssa oikeasti haluaa olla....