Raskaaksi 2015

Bb kiitos <3

Ihanaa äitienpäivää teille kaikille jotka ootte jo äitejä tai odotatte <3

Ja plussatuulia teille kaikillle. Toivottavasti teillä kaikilla upeilla naisilla on ens äitienpäivänä vauva sylissä<3

Puhvis, täällä täsmälleen sama tilanne! Kp 3 siis ja vuoto loppui ku seinään :o Ovistestissä oli mulla plussa kp 17 ja ovisoireetki kaikki.. kierto oli nyt siis 31 päivää. Ikinä ei ole näin vähällä vuodolla päässyt, usein jopa 7 päivää kaikkiaan vuotelee. Mitähän touhua tää nyt sitten on, kysyn vaan... :D Kivutkin ollu erilaisia. Go figure.

Beislalla taas kauniita sanoja siellä <3 Oon iha itkupilli ollu koko viikonlopun, tollekki jo ennätin kyynelehtiä...

Onneksi saan illasta ajaa reilu 300km yksin autolla, tiiä vaik itken liikennemerkeille :D

Hyvää äitienpäivää kaikille, myös meille tuleville äideille! <3

Junibea samaa mietin. 23.5. on siis meidän plussapäivä! :gen014 vaikka eiköhän me sorruta testailemaan jo aikasemmin :grin menin ja ostin eilen ovistestien lisäksi raskaustestejä ja niitä perhania on siinä pakkauksessa neljä! :laughing002

Hileinen, mulla ollut ennen se 4 päivää, edelliset kaks kolme päivää ja nyt sit kaks?! En ymmärrä kans. Samanlailla ei samoja kipuja mitä yleensä ja itkuherkkä myös.. Onpas jännä et molemmilla samanlaista :D itsellä kierrot olleet epäsäännölliset, mut uskoisin oviksen olleen kp19 ja edellinen kierto 33 ja nyt sit kaiketi 34.. En tiiä kans..

Muoks. Mies tossa vieressä just sano kun tätä ihmettelin että foorumi-tautia :D

Ihanaa ja aurinkoista äitienpäivää kaikille, äidiksi haluaville ja tuleville äideille!:)

Ollaan menossa miun vanhempien mökille äitienpäivän viettoon. Ootte ollu miun mielessä, mut en oo ehtiny kirjottelemaan tänne. Polven takia oon edelleen saikulla ens perjantaihin asti.:sad001 Lupaan, että kirjottelen tänne enemmän huomenna kuulumisia ja kommentteja.:)

Heissan! Pakko kertoo mitä mies sano eilen, tuli NIIN hyvä mieli :D oon siis töissä kaupassa ja meillä on tapana jakaa äideillä ruusuja näin äitienpäivän alla. Ajettiin kaupan pihaan ja oli puhetta että mitä pitää tuua. Mies sano että nyt tekee mieli aivan älyttömästi päärynää ja vitsaili et onkohan hän raskaana. Minä sitte kysyin et tuonko sille äitienpäiväruusun. Mies vastasi et älä tuo, haetaan sulle sitte ens vuonna oma :) Kyl oli hyvä mieli sen jälkeen :)
Onko muuten teillä kokemusta semmosesta kun mulla alko menkat kaks päivää aikasessa ja kesti neljä päivää niin ku normaalistikkin. Eilen aamulla loppuivat kokonaan ja nyt aamulla on tullu semmosta tuhrua. Vähän ihmeissäni olen..

Hileinen, juu onneks on joku jännäämässä samaan aikaan! Ja ystävänpäivä-vauva ei kuulosta yhtään huonolta ;)

Silvergrinda, voi ihana mies sinulla! Täällä tuli oikein kyyneet silmiin!

nni- , minä tein taas ovistestin xD viimeinen sellainen jota varmaan ikinä teen koska ihan typeriä noi viivat ku jos nyt noiden mukaan mennään ni mulla ei pitäs mitään ovista olla.. ja sit taas ku oireita miettii ni tavanomaiset limat on tullu tai alkanu muuttuu juoksevammaks ja oon ollu ihan himoissani ja mahakin vähän kipuillut menkkamaisesti.. no ota tästä selvä... Onpas mukavaa mahdollisesti jännäillä yhdessä!

Silvergrinda tommonen tuhruilu on ihan normaalia mulla ainaski ollu aina jonkun sortin tuhrua päivä tai pari ennen ja jälkeen menkkojen.

BB kp 14/29 :)

Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille!!! Toivottavasti ensi vuonna saa kaikki viettää äitien päivää äitinä!

Kysymys. Kun mulla menkat kesti 4 päivää, 5. päivänä tuli vielä vähän tuhrua, ei siis siteeseen asti mut aamupäivällä/päivällä vähän rusehtavaa vuotoa pyyhittäessä, illalla ei enää sitäkään. Niin laskisitteko te vikaksi vuotopäiväksi sen päivän ku tuli vielä kunnon vuotoa vai ton viidennen päivä jolloin tuli vaan pari kertaa pyyhittäessä enää?

Pakko tänne avautua, eilen olin viihteellä kavereiden kanssa. Ja kun mullahan on ollu tätä kriisiä miehen kanssa ja itsetunto on mitä on niin... no, tapasin siellä sitten yhden miehen. Se oli niin hyvännäkönen ja muutenkin niin ihana! Voi elämä! Siinä päädyttiin samaan porukkaan ja yhdessä tanssittiin, tavallaan, siinä porukassa siis oltiin... No sit kun lähdettiin niin käveltiin yhdessä, tarjos se mulle nukkumapaikkaa mut kiitin ja kieltäydyin kohteliaasti. En mä halua miestäni pettää. Ja kerroinkin toki että mies odottaa kotona. Hän sit kuitenkin saattoi mut taksiin ja halattiin hyvästeiksi. Mitään ei siis tapahtunut, mutta vitsi että oli ihana mies ja meinas kyllä viedä jalat alta. Ja toi oli taas ihan hyvä itsetuntobuusti.

Mutta vaikka en mitään väärää tehnytkään ja ihan puhdas on omatunto, niin laittoi taas kyllä miettimään että mitä tässä nyt oikeasti haluaa ja kenen kanssa oikeasti haluaa olla....

Nyt kyllä ku kävin tsekkaa tota ovisviivaa ni näyttää vahvemmalle ku aiemmat. Toi on nyt eri merkkinen liuska eli toi sofin liuska.. loppu ne pc:t niihin oon saanu vaan ihan samanvahvuista heikkoo viivaa koko ajan ja viime kierrossaki. Tosin uskon että viime kierrossa kerkes mennä ehkä ovis ohi.. nyt noi viivat on melkein tasavahvat jo tossa. Harmi ku oli viimenen ovistesti.. :( noh täytyy uskoa itseä ja ajatella että LH huippu on tänää mahdollisesti ja ovis näillä näppäimillä... Saiskohan tänää miehen innostuu O.o hehehe.... Huomenna ois se gyneaika sit...

Pikaisesti toivotan kaikille äideille hyvää Äitienpäivää ja toivottavasti me joille ei vielä ole pientä suotu, saadaan omat toivotukset sitten ensivuonna! ❤❤❤
Mies ei suostunut ostamaan miulle kukkaa, vaikka olisin halunnut, koska en ole äiti. Lupasi ensivuonna ostaa oikeat Äitienpäiväkukat miulle❤ saas nähdä kuinka käy, vai siirtyykö ensvuonnakin vuodella eteepäin miun kukkien saamiset :D

e2b134e100e51094260852faa97993f0

Laitanpa kuvanki nyt. Onks tää nyt jo melkeen plussa?

Tsemppiä mietintöihin Tyttötiikeri :) uskon että itse tiedät parhaiten mikä päätös on oikea !

Bb:lle onnea oviksen metsästykseen ! Itse en ole ovista tikuttanut niin en tiedä noista mitään :oops:

Kaikille oikein ihanaa äitienpäivää :) itse lähetin äidilleni lähetin avulla suuren kukkakimpun kun emme sinne tänä vuonna päässeet ( matkaa 180km).
Toivon koko sydämmestäni, että jokainen meistä on ensi vuonna saanut nyytin syliin asti :)

On: täällä pohdintoja ja isoja valintoja. Löysimme aivan mahtavan okt, mutta se on aika kaukana. Esikon pitäisi vaihtaa koulua ja pienemmän hoitopaikkaa. Talo on aivan maalla ja matkaa tulisi esim isoille kaupoille paljon..
Tämä pohtiminen on kamalaa, sydän halajaa sinne, mutta järki käskee pysyä täällä.
No katsotaan nyt mitä tapahtuu :rolleyes:
Tuo alla oleva kuva kertoo aika ihanasti näistä pohdinnoista. :)

Mariska kp 12/28-30

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    154.3 KB · Katsottu: 161
Hileinen, tosi hienoa että ootte menossa tukiperhetoimintaan! Apu tulee varmasti tarpeeseen. Oon kuullut siitä ja mietin että voisin tehdä sitä joskus, mut ensin haluaisin kokemusta omista lapsista, kun en hirveesti oo lasten kanssa ollut.

Soma, mä tunnistin vaan kerran kunnon limat; sillon ne tuli päivää ennen ovista, mutta en tiiä onko kaikilla niin.

Bb, vitsi miten herkullisen näkönen kakku!

Nyt pitää mennä syömään, ollaan vaimon porukoilla. Aamulla lähdettiin mun vanhemmilta, sit puolison isovanhemmat välissä.

Olen taas yli 100 viestiä jäljessä
Mutta pikainen omanapailu

Kiitos teille jokka tärppionnea lähetteli, mutta ei taitanu onnata..

Toivon että on vaan jotain kiinnittymisvuotoa mutta en ihan ehkä usko enään, sen verran runsastunu..
Eli kp1 nyt todennäkösesti :/
Ihme kyllä kun selvät ovisoireet ja limat oli tossa 3-6.5 ja jos olis kiinnittymistä niin viikkohan tuosta on kun alko limat ja ovisnippailut 0.o

Eli jos nyt onkin kp1 niin kierto on kyllä ihan sekasin kun nyt sitten kp27/30-44 alko :/

MYY. Ihan hirveästi teitä koetellaan kokoajan! :'( mutta aivan mahtava juttu että löydettiin nyt se sydänsairaus eikä vasta sitten kun jotain vakavaa tapahtuu, tiedän yhden tapauksen jossa ihan hyväkuntoiselle 22 vuotiaalle (nyt 23) tuli sydänkohtaus ihan puskista ja nyt joutuu elämään tahdistimen kanssa mutta kävi tuolla toisella puolen parin minuutin ajan.. toivottavasti pääsette yrittämään sitten leikkauksen ja toipumisen jälkeen vielä ja pikkunen teille suotaisiin ♡ voimia hirmuisesti ja oikein IIISO halaus ♡

Hei ihanat naiset ja hyvää äitienpäivää! Olen taustaillut täällä joulukuusta lähtien ja nyt sorruin luomaan tunnuksetkin tänne. Esikoista yritämme aviomieheni kanssa, yritystä ollut tammikuusta-15. Ollaan asenteella tulee jos tulee, emme kumpikaan ole mitään överi lapsirakkaita, mutta silti ajatus omasta tuntuu lämpimältä :) Kommentoin ensin teille ja loppuun avaan lisää omasta kierrosta!

Gatusa: mä ihan hämmenyin, kun luin tuota sun allekirjoitusta. Niin monta pieleen mennyttä plussaa. Eikä se elämä ilmeisesti nytkään niin helpppoa ole. Hali ♥

Soma: nauti hääjärjestelyistä sitä aikaa tulee niin kaipaamaan :) Tulee ihan haikeus, kun alkaa omaa päivää miettimään. Ihana kun löysit puvun, se on melkein se tärkein juttu sulhasen lisäksi :D

BB: toi kakku.... oon melkein vihanen, että latasit kuvan tänne. Nam!

Myy: Hienoa, että syy keskenmenoihin selvisi ja olet tilanteeseen nähden hyvässä kunnossa. Iso hali ja tsempit ♥

Jasmi93: mulla davidin ovis ja raskaustestit on toimineet hyvin. Mitään turhaa viivanpaikkaan saanut koskaan! Hauska tuo koira juttu, mie en oo koskaan kuullut että koira aistisi noin varhain raskauden, mutta kun alkaa miettimään niin ei se mikään mahdottomuus olisi.

• Tuohon itkuherkkyyteen ymmärrän, että pitkään yrittäneillä on itku herkässä, mutta yritetään muistaa ettei toiden onni ole meiltä pois♥
  • Tääällä myös ihanan kannustavia ja mukana olevia miehiä teillä :)
  • Pahoittelut menkoista ja te keillä ovis käsillä niin peitot heilumaan!

Mä päätin tässä kierro tehdä oman pienen tutkimuksen, eli oviksen jälkeen testaan joka päivä ovistestillä päivän toisesta pissasta. Niin paljon ollut niiden analysointia joka palstalla ja onhan noi ovistestit lähtökohtaisesti aikamoisia myseerejä. Noh kp1-kp16 ilmiselvää negaa toisen viivan näki juuri ja juuri tihrustamalla. Kp17 plussa ja kp 18 todella selkeä plussa, kp19-kp28 ilmiselvää negaa (yleensä siis oviksen jälkeen kuukautisiin asti täysin negaa, kun aiemmin olen testaillut) Nyt eilen kp29/30 lähti yhtäkkiä ovis plussa vahvistumaan ja tänään kp30/30 tuli eilistä vahvempi ovis plussa. Olen lukenut jostain että joillain se lähtee vahvenemaan kierron loppua kohden. Meinasi mieli heittää häränpyllyä, kun tänään ollut sellaista aaltoilevaa oviskipua, mutta ehkä ei :D Taitavat kivut vain enteillä huomisia kuukautisia. Mutta tosiaan tälläisen pienen tutkimuksen päätin tehdä, kun meni hermot siihen jatkuvaan arpomiseen ovistestejen kanssa.:bom Miten teillä muilla ovistestit on käyttäytynyt kierron loppua kohden? Mun on varmaan pakko seurata, miten viivan vahvuus muuttuu kp1 :D Täällä muut adiiktoituneet r-testeihin niin mä ovis. Ovistestinä käytetty Davidia. Huom "ovis plussa" , eli testi viiva lähtee vain tummumaan.

Rosanna kp30/30 .... Miten tää miun fontti koko on näin merkillinen? :D

moi.jpg

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa rosanna :) ja toivottavasti visiittisi jäisi lyhyeksi ;) plussaa toivotan ! Pahoittelen kakusta ! :'D
Mistä noit davidin testejä saa? Vois ottaa seuraavaks testikohteeksi. :D

Takaisin