Raskaaksi 2015

Nyt on pakko kysyä, että miten paljon te muut hyvin pitkään yrittäneet itkette? Ja miten herkästi? Riittääkö, että näette pienen vauvan kuvan? Olen alkanut miettimään, että johtuisiko tämä minun itkuherkkyyteni jatkuvasta pettymisestä?

Kiitos kaikille kommenteista liittyen ovistestiin. Tein vielä illalla uuden ja se oli jo himppasen haaleampi, vagva edelleen, mutta ei niin vaha kun päivällä mut siihenkin voi moni asia vaikuttaa.. no mutta mun ilta on pelastettu, sillä sain kaadettua ukon :happy093 Senhän te kaikki varmasti halusitte tietääkin.. en usko että huomenna innostuu enää mutta jos ottas varmuuden ja sunnuntaina sitten äitienpäivän kunniaksi pidettäs lisää aikusten kivaa.

Bb:llä kyllä herkkukakku tulossa.. Pelkkä kuva tarvikkeista saa jo veden kielelle.

oon ihan katkera kaikille jotka voi mansikoita syödä.. itse olen allerginen mansikoille.. jossain mehussa ja hillossa voin syödä, mutta tuoreet mansikat allergisoi sen verran pahasti ettei tee mieli edes koskea.

mh- mulle aiankin raskaustestetihin on tullut viivanpaikka, ovistestit toimii hyvin

Jos ovistestissä oli tänään 2 yhtä vahvaa viivaa, ja huomenna testiviiva oiskin kontrolliviivaa vahvempi niin onko ovisplussa tänään vai oisko se huomenna? Kannattaako mun enää testata kun tänään oli yhtä vahvat viivat?

Hei ihanaiset ❤️
Anteeksi napailu, mutta menee tovi, että pääsen perille mitä täällä on tapahtunut 2 1/2 viikon aikana (1100viestiä jäljessä nyt)...
Mutta juu, mut kaavittiin vielä kaksi kertaa isommassa keskussairaalassa. Tarina on pitkä ja aika rankka, joten en halua ketään säikyttää. Olin taas se harvinainen tapaus, kenellä mikään ei mene putkeen. Mutta keskenmenolle ja monelle epäonnistuneelle toimenpiteelle löytyi tarkoitus. Kaavintojen yhteydessä selvisi, että mulla on sydänsairaus, joka on ollut piilevänä kauan. Useat nukutukset laukasivat tilan ärhäkän aktiiviksi ja jouduin sydäntarkkailuun ja hoitoon, lopulta Tays:iin asti. Tilanne on vakava, mutta saatiin vakaaksi ja tänään pääsin kotiin. Lähikuukausina on edessä sydänleikkaus. Sen aikaa raskautuminen on ehdottomasti kielletty. Jos tämä raskaus olisi mennyt loppuun, loppuaika olisi ollut vaikea ja toinen meistä ei olisi selvinnyt.. Olen nyt sujut asian kanssa.
Huomenna koitan saada teitä kiinni kirjoituksissa. Iiiks, kun jännittää ketkä on plussannut!!!

Voi hurja Myy :sad010 mulla tuli kyllä ihan itku.. onneksi selvisi tilanteesi ja sait hoitoa. Voimia kovasti sinulle. :Heartred

Mirelyn onnea plussasta! :Heartred

Pahoittelut kp1:stä ja negoista :shifty:

ON Kamala hinku tehdä huomenna raskaustesti, vaikka tiedän sen olevan nega, kun menossa vasta kp14/28? :rolleyes: Jalat on tosi väsyneet vain tunnin kävelystä kaupungilla ja nyt kuljetaan klenkaten, kun lonkka kipeä. Kävellessä alkoi yhtäkkiä oksettaa ihan kamalasti ja illan aikana kotona häntäluukin päättänyt alkaa ilmoittamaan olemassaolostaan säryn kera :mad: tuntuu, että kroppa alkaa lopullisesti lahota :help

Voi Myy :( Paljon voimia tuleviin kuukausiin! Saako kysyä, onko lääkärit mitä mieltä toipumisesta leikkauksen jälkeen, entä jatkosta?

Murkku, mä olen tänään itkenyt lähes koko päivän yhtä raskaus uutista, enkä ole enään yhtään varma onko tää normaalia.

Nyytti, meillä tjottailu meinaa sitä että ehkäsy on jätetty pois ja seksiä harrastellaan silloin kun sille tuntuu, oviksesta välittämättä enkä pahemmin laske kiertopäiviä. Pienokainen saa tulla sitten kun tulee :)

Myy sinua olenkin kaipaillut <3
Oon täysin sanaton. Ootte joutuneet kokemaan ihan liian paljon. Voimia tulevaan ja onneksi sydänsairaus löydettiin ennen kuin oli liian myöhäistä <3
Niinkuin murkku sanoikin että teidän pieni enkeli pelasti sinut <3 kaikkea hyvää tulevaan ja voimia leikkaukseen <3

Voi Myy... Kauheesti voimia ja pikaista toipumista leikkauksen jälkeen! Kuitenkin onni onnettomuudessa, että asia selvisi ja saat kunnon hoitoa!

Komppaan Aphraelia mehuasiassa! Tropicanan mehu ehdottomasti parasta!

ONNNNNEEEEEAAAA Mirelynille! Tarrasukkia ja kaikkea hyvää odotusajalle! :)

Beisla yritän parhaani odotella tuon vielä jäljellä olevan 7 päivää ja pyrin välttämään varaslähtöä testaukseen, vaikka kuinka houkuttaa. Mun aivot ei käsittele kovin hyvin noita mahdollisia ennakkoon testattuja negoja ja johtavat pahanpäiväiseen katkeamattomaan testauskierteeseen. :)

Voi myy ❤️ Vetää ihan sanattomaksi! Onneksi kuitenkin löysivät syyn ja sua hoidetaan nyt!! Paljon tsemppiä!! ❤️

Voi Myy mikä tilanne! Paljon voimia tulevaan! Toivottavasti jatkossa kaikki sujuis ja onnistuis kerralla. Ja toivottavasti toivut leikkauksesta hyvin. Onnea matkaan! :)

Myy: ohhoh! Aikamoinen juttu! Hienoa että se vika löydettiin nyt ja tosi hyvä että olet ehtinyt käsitellä asiaa itsesi kanssa! Oma hyväksyminen on aina tosi tärkeätä. Mutta onneksi vian voi leikata ja pääset taas sit kuumeilemaan :)

Nuuhku, oviksen suhteen samoissa joo, eli täällä oli ovis varmaankin eilen. Vähän jomottelee edelleen kyllä. Mutta oletan et dpo ois nyt 1. Kp:t onkin sit jo 22 kun kierto venähti.

Junibea, hienoa et sait miehen kellistettyä :)

Voi Myy, vedet kihos silmiin... Kyllä sua on koeteltu ihan urakalla :( Ei oikein löydy sanoja edes, mutta paljon paljon voimia tulevaan ♥ Onneks tilanne selvisi ja saatnythyväähoitoa!

nni, juu ei ehkäole kauhiasti järkeä tehdä raskaustestiä kierron puolivälissä, oviksen aika enemmänkin ja sit parin viikon odottelu :)

on. kp22 ja dpo1. Kuten nuuhkulle jo kirjottelin niin mahaa jomottelee edelleen, panadolin otin heti aamulla.
Miehen kans jättiriita, ei pal haittaa ettei ovispäivää tullu hyödynnettyä. Pah.

Myylle ihan tosi paljon sinne voimia ja tsemppiä <3 kaikella on näköjään tarkoituksensa, onneksi olet nyt kunnossa ja pääset leikkaukseen <3

Takaisin