Eilen oli todella mielenkiintoista ja tärkeää keskustelua, ja olisin toivonut että mulla olis ollut enemmän aikaa kommentoida pidempään, mutta oli kaveri yötä kylässä joten meni vähän pikaluvuksi. Mutta nyt taas paremmalla ajalla.
Lumikello haha, milloin meinaat aloittaa testailun? Vasta silloin kymmenen päivän päästä? Vai aiemmin, kun kerran sulla niitä testejä on riittämiin?
Nyytti, mahtavaa että vauva nukkui läpi yön! Mahtaa olla voittajan fiilis. Lisää samaa nyt vaan. :)
Voi teidän lapset kun tekevät pupuilun haastavaksi, hyvä että onnistui kuitenkin.
Lucky, mulla poistettiin kaks viisaudenhammasta muutama vuosi sitten, ja jännitin ihan hirveesti etukäteen. (Ei tosin mulla hammaslääkäripelkoa ole.) Mutta tosi osaava hammaslääkäri ja nopea toimenpide, ei ollenkaan niin kamala kuin pelkäsin. Parempi hoitaa alta pois vaikka hirvittääkin.
nni, onpa sulla tosiaan kipuja.

Toivottavasti hellittää.
Aphrael, toivotaan että saat miehen tänään kellistettyä.
Bb, eiköhän se ovis ole tulossa. Tosin älä huolestu jos viiva haaleneekin, mulla ja joillain muillakin viiva joskus haalenee ennen plussaa.
Larissa, mahtavaa että sait hyvää kohtelua lääkärissä! Varmaan tosiaan tuntuu että liian kovaa mennään jos puhui noin paljon eri tutkimuksista vaikka haluatte ottaa rennommin. Mutta toisaalta mieluummin noin päin, helpompi varmaan sanoa että ei vielä enempää tutkimuksia, kuin joutua vaatimalla vaatimaan lisää ja lääkäri olis nihkeä ja haluton. Ja ymmärrän myös jos ehdotti simppatutkimuksia, mies on yleensä yksinkertaisesti niin paljon helpompi tutkia kuin naisen kropan eri puolet. Sulla tosin niin selkeä syy se tiputtelu, että sen korjaus olis varmasti se ensimmäinen liike juuri nyt. Harmi ettet vielä saa aloitaa teroja, mutta pian se aika menee. :)
Vehnisöljystä, mulla taas sama kuin Mymmelistillä, ja mun mielestä maistuu ihan hyvältä. Hyvä kun sanoit säilytyksestä. Meillä on rypsi- ja oliiviöljyt huoneenlämmössä, mutta niinpä tuossa purkissa lukee että avattuna jääkaapissa. Niinhän ainakin manteliöljyssä on myös, ei vaan tullut mieleen tarkistaa. No, eipä tuo ehtinyt olla huoneenlämmössä kuin pari päivää avattuna.
jasmi, kuulostaa lupaavalta jos noin on kivut yhtäkkiä muuttuneet! :)
mh, toivottavasti pääset vielä testikaupoille. Mutta jos haluaa välttää testaamista, on paras keino kyllä se jos ei ole testejä kotona. Näin ainakin mulla, eli hyvä jos maltat pysyä kaupoista poissa viikonlopun.
Kyselit Sofin testeistä. Mulla on ollut käytössä ovispuikot ja toimineet tosi hyvin, ei pahaa sanottavaa. (Mulla on pakko olla hyvät ovistikut, koska muuten ei inssi tapahdu.) Myös kokeilussa sofin r-testissä sekä puikko että luiska. Kummastakaan en ole saanut yhtäkään turhaa viivanpaikkaa. (Ei siis takana yhtään plussaa.) Oon ollut tyytyväinen, vielä kun voisin antaa palautetta kahdesta viivasta.
Puhvis, pahoittelut kp1:stä.

Helmivauvaa tekemään, mä liityn siihen joukkoon!
Mirelyn, valtavan paljon onnea!
Hileinen, pahoittelut sullekin menkoista.

Varmasti jo lannistaa pitkä yritys. Mullakin kyllä mieli heittelee niin että kierron loppupuolella oon ihan pimpelipom, ja muutama päivä kp1:n jälkeen taas ihan järkevä (siltä tuntuu). Hyvä että sulla on kuitenkin lähetteet takataskussa, jos tuleekin fiilis että haluais mennä. Jos joskus päädytte menemään, eihän sen tarvitse muuttaa pupuilukäytäntöjä (hölmö ilmaus joo) yms., ajattelee vain että tietää kropastaan vähän enemmän. Mä luulen että on tavallaan omista fiiliksistä kiinni, minkä laskee yritykseksi ja minkä tjottailuksi. Joskus musta esim. tuntuu että me yritetään, joskus taas oon tjottailumielellä vaikka olosuhteiden pakosta mun täytyykin tikuttaa ovis.
Nennaa, kyllä mä puhuisin nukkumisongelmista terkalle. Sehän vaikuttaa jo muuhunkin elämään aika paljon. Tosi hölmöä kyllä että väittävät poikkeukseksi aikaista kiinni menoa vaikka olis todellisuus toisin.
Junibea, onpa sun mies myöhään töissä, voi harmi. Toivottavasti ehditte huomenna varmistaa oviksen hyödynnyksen. (Kyllä toi mun mielestä jo plussa on.)
Ninukki, voithan sä sanoa miehelle että jos greippimehu onkin vaan vippaskonsti, ainakin siitä saa vitamiineja niin ei sitä turhaan ole juonut.
Liisu, pidä hauskaa kavereiden kanssa! Kuulostaa tosi kivalta tapaamiselta.
Beisla Kp3/28-32