Raskaaksi 2015

Onnea plussasta mirelyn :Heartred
Larissalla oli ollut hyvä lääkärikäynti. Peukut sille. :thumleft

Kiitos Beisla sympatiasta :Heartbigred

Siis voi mahoton.. ovisplussa pärähti testiin.. tänään kp23. Jotenkin ootin vasta sunnuntaille.. ja valmiiks suustuttaa kun mies on kuitenki töiden jälkeen niin väsynyt ettei jaksa alkaa millekään.. tulee kotiinkin vasta 23 aikaan. Huomenna ehkä jo liian myöhäistä.. :laughing3 Tää kierto on ollut vähän kummallinen kun yhdessä aviheessa oli päivän ajan pientä tuhrua, oviskivutkaan ei oo kestäneet niin pitkään kuin yleensä eikä ole niin mahottoman kovia.. tai sitten jos tää onkin normaali kierto ja muut olleet epänormaaleja.. mene ja tiiä.. laughing6

Surkea kuva.. mutta tän päivän testi alla, eilinen ylimmäisenä.. oisko se tänään o-plussa? Mulle passais plussa kyllä huomisella paremmin.

Liitteet

• IMG_0506.JPG
    IMG_0506.JPG
    9.4 KB · Katsottu: 155
Mirelyn ihanaa, onnea matkaan!! :)

Ja larissalla hyviä uutisia, Jes!

Kylläpäs monella menee kierto aika lähellä samaan tahtiin, tuntuu että kp ykkösiä ropisee nyt oikein urakalla, höh.

On. Kp3 ja tätiä ei enää näy, mihinkähän sillä nyt oli kiire.. Tähän kiertoon otin uutena mukaan greippimehun, ennestään ollut monivitsku, foolihappo ja omega-3 sekä mulla että miehellä.. Täällä ei kaupassa kyl ollu ku verigreippimehua, ja se on oikeesti jopa hyvää :) katotaan onko mitään vaikutusta mihinkään, mies totesi ku selitin miks nyt pitää tota mehua saada, että oon ihan pöljä :D

Minkä merkkistä greippi/verigreippimehua juotte? Oon yrittäny ettiä jotain sellasta missä olisi todella vähän sokeria, kun mehuista en niiden makeuden takia tykkää. Harmi kun tuo greippikausi pääsi loppumaan joten aika harvakseltaan enää mein pikkukaupassa greippejä on. Ajattelin nyt pitää tässä tauon noista vippaskonsteistakin, mutta heinäkuussa taas varmaan käyttöön, joten siiheksi pitäisi löytyä "juotavan" makuinen mehu (onneks mies juo kaikki mitä miulta jää, ni ei täysin hukkaan mene kaikki kokeilut kuitenkaan :D ) :)

Meidän isommassa s-marketissa on ainaki ihan sika hyviä Jaffan verigreippejä oon vetäny niitä ihan tunteella tässä. En tiiä onko joku luontainen himo nyt niihin mutta on muuten mehukkaita :) nams.

Mirelyn, onnea!!!

Larissa, jes että rupee tapahtuu! Hyvästi tuhru \o/

Hileinen ja puhvis, pahoittelut :(

Junibea, kyllä tuo plussalta näyttää, tässä tapauksessa harmi! Nyt taklaat sen miehen kyllä illalla tai aamulla viimeistään!

Liisu kp 15/23-27, ovista vielä odotellaan. Ihana vapaa viikonloppu ja huomenna ois tarkoitus ottaa päiväkännit tyttöporukalla :D tätä on odotettu kun hyviä ystäviä näkee piiiitkästä aikaa! Ihanaa viikonloppua!

Asiasta kukkaruukkuun... Onko kukaan tilannu tuolta kotitesti.fi:stä nuita sofin testejä? Onko ollu minkälaisia? Suht halvala saa näköjään nuita paketteja jossa ois ovulaatio ja raskaustestit.

nennaa, Valion ja God Morgonin verigreippimehuja oon lipittänyt ja mun muistaakseni niihin ei ole lisätty yhtään sokeria eikä oikein muutakaan. Tähän kiertoon en muistanu ostaa, mutta näyttää tota kosteutta olevan muutenkin :grin

Kuka täällä käytti vehnistä ja oli ihan ultrasta "todisteita" että se vaikuttaa limikseen positiivisesti? Mulla on nyt kp 10 ja limis oli kuulemma 4-5 mm. Oikealla oli johtofolli (noin 12 mm) ja vasemmalla 2 himpun pienempää. Joskus kp 17 tienoilla kuulemma ovis tulossa (niin kuin yleensäkin).

Mh- sofin testit on ihan jees oon tilannu :) tosin siirryin noihin cittarin pregcheckeihin nyt ku ei nekää tosiaan kalliita laisinkaan ja luotettavia ainaskin tuntus olevan :)

Okei, eli god morgonia kokeilemaan! Sitten seuraa Valio, jos ei god morgonit maistu, kiitos vinkeistä! :)

Mirelyn, Onnea! Visiittisi oli lyhyt :)

Larissa, kiva kuulla että lekurissa meni hyvin ja asiat lähtee edistymään :)

Bb:llä ei oo enäämontaa päivää gynellä käyntiin :)

nuuhku,mikäs kp sulla on ja oliko sullakin ovis tänään? :)

Hileiselle pahoittelut tädistä,mutta leuka pystyyn ja kohti uutta kiertoa! :)

Junibea, kyllä toi plussalta näyttää mun silmiin.. Toivottavasti miehes jaksais vielä töiden jälkeen talletukset tehdä1

Liisu, päiväkännit tyttöporukalla kuulostaa hyvältä! :D Mä en ees muista koska oisin ollu ees pienesti kännissä.. ehkä pari vuotta sitten? Saati tyttöporukalla.. Perhe-elämä on vieny mennessään ja hurvittelut jäänynnä.
Pitää kyllä lähteä kaveriporukalla grillailemaan tms taaskesällä :)

Tjottailiat, oon jo tovin miettiny et miten te tuon tjottailun ajattelette?
Siis kun mulle lause "tulee jos on tullakseen", tarkottas ns. normielämää ilman sen suurempia yrittämisiä ja asian ajattelua, mutta ehkäsyä ei käytetä.
Silti moni ns. tjottailia täällä tikuttaa ovista, laskee kiertopäiviä ja kuulostais olevan hyvinkin vauvakuume ja yritys päällä :)
Ei siis oo tarkoitus kyseenalaistaa kenenkään tapoja tms, vaan ihan mielenkiinnosta kyselen :)

Täällä alkoi aamupäivän aikana sellainen alavatsan jomotus/särky ettei mitään epäilystä oviksesta jäänyt. Panadol helpotti oloa vähän ja nyt ihan siedettävä olo. Liekkö jomottelu jo helpottanu vai auttaako lääke vaan edelleen.
Kävin lasten kans tuossa läheisellä hiekkakentällä ulkoilemassa, pesisjuttuja, frisbeetä, pallon potkmista yms. Koira sai tosi hyvää liikuntaa kun löi pallon hulintuuttiin ja koira täysillä sitä hakemaan.. :)
Nyt ois olo ihan poikki. Harmi ettei ipanat oo :D
illalla ois sauna ja mies tulee varmaan vasta myöhään töistä. En tiiä jaksaako kumpikaan tänään enää talletella, mut onneks eilinen hyödynnettiin :)

Nyytti kp21/? yk4

Bb:n leivontapuuhista tulikin mieleen, että onko niin että myös juustokakku (siis perinteinen hyydytetty, ei uunissa paistettu) on nounou-listalla jos on raskaana?

Eilen oli todella mielenkiintoista ja tärkeää keskustelua, ja olisin toivonut että mulla olis ollut enemmän aikaa kommentoida pidempään, mutta oli kaveri yötä kylässä joten meni vähän pikaluvuksi. Mutta nyt taas paremmalla ajalla. :grin

Lumikello haha, milloin meinaat aloittaa testailun? Vasta silloin kymmenen päivän päästä? Vai aiemmin, kun kerran sulla niitä testejä on riittämiin? :wink

Nyytti, mahtavaa että vauva nukkui läpi yön! Mahtaa olla voittajan fiilis. Lisää samaa nyt vaan. :)
Voi teidän lapset kun tekevät pupuilun haastavaksi, hyvä että onnistui kuitenkin. :grin

Lucky, mulla poistettiin kaks viisaudenhammasta muutama vuosi sitten, ja jännitin ihan hirveesti etukäteen. (Ei tosin mulla hammaslääkäripelkoa ole.) Mutta tosi osaava hammaslääkäri ja nopea toimenpide, ei ollenkaan niin kamala kuin pelkäsin. Parempi hoitaa alta pois vaikka hirvittääkin. :hug013

nni, onpa sulla tosiaan kipuja. :sad001 Toivottavasti hellittää.

Aphrael, toivotaan että saat miehen tänään kellistettyä.

Bb, eiköhän se ovis ole tulossa. Tosin älä huolestu jos viiva haaleneekin, mulla ja joillain muillakin viiva joskus haalenee ennen plussaa.

Larissa, mahtavaa että sait hyvää kohtelua lääkärissä! Varmaan tosiaan tuntuu että liian kovaa mennään jos puhui noin paljon eri tutkimuksista vaikka haluatte ottaa rennommin. Mutta toisaalta mieluummin noin päin, helpompi varmaan sanoa että ei vielä enempää tutkimuksia, kuin joutua vaatimalla vaatimaan lisää ja lääkäri olis nihkeä ja haluton. Ja ymmärrän myös jos ehdotti simppatutkimuksia, mies on yleensä yksinkertaisesti niin paljon helpompi tutkia kuin naisen kropan eri puolet. Sulla tosin niin selkeä syy se tiputtelu, että sen korjaus olis varmasti se ensimmäinen liike juuri nyt. Harmi ettet vielä saa aloitaa teroja, mutta pian se aika menee. :)
Vehnisöljystä, mulla taas sama kuin Mymmelistillä, ja mun mielestä maistuu ihan hyvältä. Hyvä kun sanoit säilytyksestä. Meillä on rypsi- ja oliiviöljyt huoneenlämmössä, mutta niinpä tuossa purkissa lukee että avattuna jääkaapissa. Niinhän ainakin manteliöljyssä on myös, ei vaan tullut mieleen tarkistaa. No, eipä tuo ehtinyt olla huoneenlämmössä kuin pari päivää avattuna.

jasmi, kuulostaa lupaavalta jos noin on kivut yhtäkkiä muuttuneet! :)

mh, toivottavasti pääset vielä testikaupoille. Mutta jos haluaa välttää testaamista, on paras keino kyllä se jos ei ole testejä kotona. Näin ainakin mulla, eli hyvä jos maltat pysyä kaupoista poissa viikonlopun.
Kyselit Sofin testeistä. Mulla on ollut käytössä ovispuikot ja toimineet tosi hyvin, ei pahaa sanottavaa. (Mulla on pakko olla hyvät ovistikut, koska muuten ei inssi tapahdu.) Myös kokeilussa sofin r-testissä sekä puikko että luiska. Kummastakaan en ole saanut yhtäkään turhaa viivanpaikkaa. (Ei siis takana yhtään plussaa.) Oon ollut tyytyväinen, vielä kun voisin antaa palautetta kahdesta viivasta.

Puhvis, pahoittelut kp1:stä. :sad001 Helmivauvaa tekemään, mä liityn siihen joukkoon!

Mirelyn, valtavan paljon onnea! :wav

Hileinen, pahoittelut sullekin menkoista. :sad001 Varmasti jo lannistaa pitkä yritys. Mullakin kyllä mieli heittelee niin että kierron loppupuolella oon ihan pimpelipom, ja muutama päivä kp1:n jälkeen taas ihan järkevä (siltä tuntuu). Hyvä että sulla on kuitenkin lähetteet takataskussa, jos tuleekin fiilis että haluais mennä. Jos joskus päädytte menemään, eihän sen tarvitse muuttaa pupuilukäytäntöjä (hölmö ilmaus joo) yms., ajattelee vain että tietää kropastaan vähän enemmän. Mä luulen että on tavallaan omista fiiliksistä kiinni, minkä laskee yritykseksi ja minkä tjottailuksi. Joskus musta esim. tuntuu että me yritetään, joskus taas oon tjottailumielellä vaikka olosuhteiden pakosta mun täytyykin tikuttaa ovis.

Nennaa, kyllä mä puhuisin nukkumisongelmista terkalle. Sehän vaikuttaa jo muuhunkin elämään aika paljon. Tosi hölmöä kyllä että väittävät poikkeukseksi aikaista kiinni menoa vaikka olis todellisuus toisin.

Junibea, onpa sun mies myöhään töissä, voi harmi. Toivottavasti ehditte huomenna varmistaa oviksen hyödynnyksen. (Kyllä toi mun mielestä jo plussa on.)

Ninukki, voithan sä sanoa miehelle että jos greippimehu onkin vaan vippaskonsti, ainakin siitä saa vitamiineja niin ei sitä turhaan ole juonut. :wink

Liisu, pidä hauskaa kavereiden kanssa! Kuulostaa tosi kivalta tapaamiselta. :grin

Beisla Kp3/28-32

Ihanaa Mirelyn! Onnea plussasta! Ja onnea matkaan, toivottavasti kaikki sujuu hyvin. :)

Hyvä Larissa että lääkärissä ottivat asian vakavasti, vaikka ehkä vähän "turhankin"! :D No ei, onhan se hyvä että ovat valmiita tutkimaan kaiken.

Nyytti, mä ainakin pidän tätä meidän yritystä tjottailuna siks, ku ei kuitenkaan niin aktiivista ole vielä tämä yritys, et en niin stressaa siitä jos ovis jää hyödyntämättä, vaikka se harmittaakin. :D Ja oon nyt tikuttanu ovista pääasiassa kierron seuraamisen vuoksi, kun on raskauden jälkeen kuitenkin jonkun verran heitelly...

On. Kp 4/31 (28-35) ja täti pakkailee jo kamojaan... Oli ihan kauhee työpäivä tänään, mut onneks ens viikko lomaa ja huomenna pitkästä aikaa vähä viihteelle kavereiden kanssa! Tarpeeseen tulee! :D

Mulla ei muuten edelleen session kierrossa ollu oikeestaan minkäänlaisia kipuja, ei menkkajomoja eikä oviksen aikaan, vaik aiemmin on ollu aika koviakin kipuja. Nytkään ei ollu mitään kipuja ollu vaik muuten ihan normaali tädin vierailu... :o

Takaisin