Hyviä huomenia täältä harmauden keskeltä.
Ihan ekaksi pahoittelut niille kaikille, joille täti on tullut kylään, teitä on kyllä ihan liian monta.

Erikseen ketään mainitsematta toivotan tsemppiä kullakin menossa olevaan vaiheeseen, olipa sit oviksen pongaus, piinaviikot tai tädin poistumisen odottelu menossa!
Lukutoukalle on pakko sanoo, että oisin niin halunnu testata tänään aamulla sun kanssa sen plussan, mutta se pahuksen täti löysikin teille jo eilen

Pahoittelut siitä, mutta älä lannistu vaan, heti uutta matoa koukkuun, kun on sen aika!!
Puhvis: Voi ei, se täti löysi sinutkin
Oliko vielä muita tämän aamun testaajia kuin minä?
ON: Täällä tänään kp 30/24-32 ja
Plussahan sieltä aamulla testeihin pärähti
Puikko näytti aluksi negaa kun sitä heti testauksen alussa katsoin, mutta sekunttien kuluessa viiva alkoi hieman saamaan väriä. Ajattelin että jos tuo on plussa niin ompa haalee ja kaivoin kaapista cb:n viikkonäyttötestin ja ajattelin, että sama se on varmistaa sillä se tulos, koska se antaa "satavarmasti" oikean tuloksen ja viikot vielä siihen päälle. CB:n testi oli samaa mieltä haalean puikon kanssa. Raskaana 1-2 siis ollaan, kunnes toisin todistetaan! Olo on iloinen, mutta samalla en halua vielä innostua liikaa, sillä ennen edellistä onnistunutta raskautta, meillä meni raskaus kesken viikoilla 5+. Joten odotellaan tässä ihan rauhassa miten tää etenee ja juhlitaan sit, kun oon käyny alkuraskauden ultrassa varmistamassa, että siellä on pienellä kaikki kunnossa
Mä vielä koitan saada tähän kuvan nuista testeistä, mut en mee vannomaan onnistunko, kun kuvat on tabletilla ja ite oon nyt läppärillä, mut koitetaan