Raskaaksi 2015

Jasmi, eiku oho sä vastasitkin jo, mutta voi se olla menkoista ilmoittelua, tai sit oikeasti kiinnittymisvuotoakin :)

Hyviä huomenia täältä harmauden keskeltä.

Ihan ekaksi pahoittelut niille kaikille, joille täti on tullut kylään, teitä on kyllä ihan liian monta. :sad001 Erikseen ketään mainitsematta toivotan tsemppiä kullakin menossa olevaan vaiheeseen, olipa sit oviksen pongaus, piinaviikot tai tädin poistumisen odottelu menossa!

Lukutoukalle on pakko sanoo, että oisin niin halunnu testata tänään aamulla sun kanssa sen plussan, mutta se pahuksen täti löysikin teille jo eilen :sad001 Pahoittelut siitä, mutta älä lannistu vaan, heti uutta matoa koukkuun, kun on sen aika!! :Heartred

Puhvis: Voi ei, se täti löysi sinutkin :sad001

Oliko vielä muita tämän aamun testaajia kuin minä?

ON: Täällä tänään kp 30/24-32 ja Plussahan sieltä aamulla testeihin pärähti :Heartred

Puikko näytti aluksi negaa kun sitä heti testauksen alussa katsoin, mutta sekunttien kuluessa viiva alkoi hieman saamaan väriä. Ajattelin että jos tuo on plussa niin ompa haalee ja kaivoin kaapista cb:n viikkonäyttötestin ja ajattelin, että sama se on varmistaa sillä se tulos, koska se antaa "satavarmasti" oikean tuloksen ja viikot vielä siihen päälle. CB:n testi oli samaa mieltä haalean puikon kanssa. Raskaana 1-2 siis ollaan, kunnes toisin todistetaan! Olo on iloinen, mutta samalla en halua vielä innostua liikaa, sillä ennen edellistä onnistunutta raskautta, meillä meni raskaus kesken viikoilla 5+. Joten odotellaan tässä ihan rauhassa miten tää etenee ja juhlitaan sit, kun oon käyny alkuraskauden ultrassa varmistamassa, että siellä on pienellä kaikki kunnossa :Heartpink

Mä vielä koitan saada tähän kuvan nuista testeistä, mut en mee vannomaan onnistunko, kun kuvat on tabletilla ja ite oon nyt läppärillä, mut koitetaan :happy:

Liitteet

• 20150508_104635.jpg
    20150508_104635.jpg
    640.3 KB · Katsottu: 192
Muokattu viimeksi:
Joo aika näyttää saapuuko täti vai ei :) en mä jaksa sen enempää miettii kun ei näistä kierrosta enää ota selvää

Onnea plussasta mirelyn! :)

Nyt on Naistenklinikalla käyty. Ultrassa kohtu ja munasarjat näytti hyvältä, ei mitään poikkeavaa. Tämän kierron lopussa oviksen jälkeen otetaan keltarauhashormoniarvot labrassa. Ensi kierron alkuun lisää labroja ja kierron loppuun käyttöön terolutit. Puhuivat jo etukäteen aukiolotutkimuksesta, letrozolista (jos ovis ei tapahdu kunnolla) ja miehen simppatutkimuksista! Vähän meinasi ruveta hirvittämään, kun mehän ei yrittämällä yritetä vaan ollaan meiningillä "tulee jos on tullakseen"... :D mutta joo, ensin noi labrat ja terot, jospa tää ratkeaisi ilman noita muita keinoja. Mutta tässä taas huomataan tämä lääkärien asenne eri-ikäisiin ihmisiin! Me ollaan miehen kanssa 28 ja 29 niin heti otetaan tosissaan (verrattuna esim. Pepen ja Nennaan kokemuksiin...)

Hyvä larissa että näytti hyvältä ;) täällä jo mietinkin sua! :) onneks olit vastannut. Musta tuntu et meijätki kyllä otettiin tosissaan, mut ehkä sekin vaikuttaa et ite 24 ja mies 32 :) tai sitten meillä vaan oli niin tunnollinen lääkäri, toisin ei kyllä hänkään kauheen vanha ollut.. :)
Mitäs sun mies sanoo kun nyt alatte "yrittämään" :) ?

Onnea plussasta mirelyn! Toivotaan että pieni pysyy tiukasti mukana loppuun asti. :)

Mahtavaa Larissa, että lääkärikäynti meni hyvin eikä mitään vakavaa löytynyt. Jospa teillekin nyt plussa saataisiin pian!

Pahoittelut kaikille kp1:n kohdanneille! Älkää lannistuko <3

Mymmelisti, en tiiä sanonko sille vielä mitään simppatutkimuksista :D ehkä vasta sitten jos ne pitää oikeasti tehdä. Nyt mennään kuitenkin näillä eväillä kesään ja aukkari, letrot ja miehen tutkimus olis edessä vasta joskus heinä-elokuun jälkeen, jos on tarvis. Toivon niiiiin paljon että tää selviäisi pelkillä teroluteilla :D ärsyttävää, että saan aloittaa ne vasta ensi kierrossa... :D mutta onpahan jo resepti takataskussa!!!

Nennaa, joo mul viimeks meni kai ovis ohitse ku alotin testailun kp 14 joten oletan että se ois tosiaa nyt huomenna tai ylihuomenna ku nyt on kp 12/29 :) eipä sillä että sitä pääsis enempiä hyödyntämään..

Larissa joo no siiis mä oon miehelle tehny aika selväks että haluaisin.. siia jo piiiiiitkääään. Ja siis hänkin kyllä tahtoo, ite vaan aluksi tein semmosen säännön että ootan eka sen papan ja tosissaan ei jaksa odottaa millään.. pupuiltiin tossa kp9 muistaakseni iha ilman mitään ehkäsyä, ja eilen ku oltiin pupuilemassa ni mies kysy vaan että onkos se ovulaatio miten lähellä ja ja ku totesin että no jooo pitäs olla ni hän päätti sit vielä et ei oo valmis.. ja no illalla sit puhuttii lisää siitä ja oli että kyllähän se vaavi pitää rueta tehtailemaan.. tosin kun työttömänä on ni se on vähän haluton tähän hommaan.. mut mä elän siinä toivossa et se saa töitä kyllä vuoden aikana :) jooo tulipas romaani.. ja tosiaan se papa kontrolli + gynekäynti on maanantaina ! Odotan!

Kiva larissa että menee etiäpäin tuo tutkiminen ja toivotaan että še tiputteluvuoto saadaan loppumaan :)

Aphrael saadaan taas yhdessä jännittää.. Tosin.. En kyllä tiiä koska pääsen testaan ( kun ollaan sillon vielä reisussa) tai sit ei ees tartte testailla:D

Monelle muullekkn piti jotakin kommentoida.. Mut ei tää lahopää mitään muista.. ;)

Mirelyn, onnea plussasta! <3 :)

Täällä ei tarvinnut edes testata, täti kurvasi salakavalasti yöllä kylään.. eli kp1/31 ja yk10. Ja mieli maassa, pettynyt olo :(

Yritän pysyä positiivisena, mutta jotenkin masentaa kun pian jo vuosi ilman tärpin tärppiä.. toki sairaanhoitajana tiedän realiteetit, ei tässä vielä hätä ole eikä kiire tutkimuksiin. Olen aatellut, että kaksi vuotta annan "aikaa" luonnolle, tulee jos tulee. Sitten vasta tutkaillaan tarkemmin. Yritystä jatketaan aktiivisesti ja yritän tässä samalla rykästä ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon, pysyy ajatukset vähä muuallakin kun tässä lapsenteossa :D

Nyt kummipoikaa päiväunille laitteleen ja sit purjehduskauteen kiinni! Veneidenlasku tänä viikonloppuna :)

Mukavaa viikonloppua ihanat!

Hileinen kp1/31 yk10

Pahoittelut menkoista Hileinen :( tiedän niin ton sun fiiliksen. Täällä ollaan myös oltu 11kk ilman ehkäisyä ja ei oo näkynyt mitään plussaan vihjaavaakaan. Tuntuu jotenkin käsittämättömälle, että joku voi tulla raskaaksi vahingossa... Mutta osa on onnekkaita :) ei meilläkään onneksi mikään kiire ja hätä ole. Olen ajatellut asian niin, että meille annetaan se plussaamisen onni sitten kun ollaan siihen valmiita ;)

Larissa, me käytiin tammikuussa yksityisellä kans tsekkauksessa. Mulla kans ultrattu ja kaikki päällisinpuolin ok. Sain lähetteet kans em. verikokeisiin ja aukiolotutkimukseen, mut en oo menny vielä. Koen jotenkin, et sitte ressaisin asiaa liikaa ja tulis meininki et tekemällä tehää.. ku me kans ollaa sillee et tulee jos tulee :D noh, nyt taas kp 1-mentaliteetti et perkele mikä täs on ja tutkittava heti,mut kuha järki taas palautuu ni oon ok tän yrityksen kanssa. Se plussa meille tulee, kun sen aika on :) Kauniisti sanoit tuossa, ehkei oltu vielä tammivauvaan valmiita. Helmivauva sit! <3

Hileinen, vähän samalla mentaliteetilla ollaan mekin eli ei hampaat irvessä yritetä vaan tulee kun on tullakseen :) Siksi vähän nousi karvat pystyyn klinikkakäynnillä, kun heti alkoivat puhumaan aukkarista, letroista ja miehen simppatutkimuksista! Jotenkin yli-innokkaina olivat meitä hoitoihin valmistelemassa vaikka kerroin meidän tilanteen ja että haluan ensi alkuun vaan ton tiputtelun pois! :O Joten tragikoomista että toisille ollaan jo suunnittelemassa kaikki mahdollinen hoito ja toisille sanotaan, että ottakaa 2 vuotta tärppiä!!

Onnea plussasta mirelyn! :)

Pahoittelut kp ykkösistä :(

Larissa, hyvä ett siellä näytti kaikki olevan ok! :) toivottavasti terot tuovat plussan :)

Täällä terkka oli mennyt kiinni kahdelta (ilmeisesti menee nykyään aina perjantaisin, vaikka viimeksi sanottiin ett "menee poikkeuksellisesti kahdelta kiinni tämän viikon perjantaina")
Hitto vie kun ärsyttää, kun nyt joudun sitten heräämään joku päivä ensiviikolla aiemmin kun olen yövuorossa :( täällä kun noi "kiireettömät" ajat saattavat mennä parinkin kuukauden päähän. Tosin, en tiedä pitäisikö yrittää päästä nopeammin nyt sinne, kun en edes nuku enää kun pohdin kaikki yöt tätä hommaa ja tartten kuitenkin hakea jotkut nukahtamislääkkeet.. Oih ja voih onneksi alkoi viikonloppu! Toivottavasti pääsisin eroo tästä mahakivustakin... :)

Hyvää viikonloppua kaikille! :)

Takaisin