Raskaaksi 2015

Pepelle ja sohwialle tsemppiä ultraan! Toivottavasti kaikki on hyvin <3 Tulkaa toki kertomaan kuulumisia kunhan ehditte ;)

Täällä odotellaan et pääsis testailee ovista! Jos vaikka tässä kierrossa ehtis niitä testejä tehdä useampanakin päivänä niin vois saada oviksen kiinni, ehkä ;) hyödyntäminen voi olla hankalampaa kiireiden takia mut täytyypi yrittää!

Meritähti kp 9/37?
Womanlogi ennustais ovista kp22 eli aika kauan tässä saa viel venailla :/ pyhpah tylsääääää.

Tervetuloa uudet Eetuha ja Johkuliini! :welcome Älähän Johkuliini vielä luovuta mein kanssa! Tää vertaistuki täällä on ihanaa, mutta toki hetki menee, ennen kuin on täysin kärryillä (tota Beislan linkkiä mäkin lueskelin pitkään aluksi). Ja tuoho kiertoasiaan: itselläni ekat menkat tuli 30 pv km-vuodon alusta eli just saman verran mitä mun kierto normaalistikin kestää. Lääkäri suositteli odottamaan ekoja kuukautisia ennen yrityksen jatkamista jotta limakalvo ehtii vahvistua. Kuumeilu unohtui varmaan viikoksi ja taas tuli sellainen olo, että eikun jatkamaan yritystä! Nyt päästään ekaa kertaa piinailemaan kun saatiin ne pakolliset välikuukautiset pois alta. Tosin toipuminen on hirmu yksilöllistä ja joillain menee pitkäänkin -ei se helppoa ole!

Onnea mimille plussasta ja Freyjalle ihanista vauvakuulumisista ja Aneskalle ultrakuulumisista! :happy:

Mh:lla lupaavia oireita, eiköhän plussat pian pauku! :) Ja miten mahdan yöllä nukkua kun odotan huomisia testituloksia, kuvia sitten Mirelyn, Hileinen, Lukutoukka ja muut! :)

Vähänkö ottaa päähän kun menin just ostamaan ekaa kertaa muualta kuin apteekista testejä ja just noita pc:n testejä (siis ne vaan hyppäsivät väkisin kärryihin mukaan, ei ollut mitään tehtävissä). :wink Mutta parempi siis kai ne kuin rfsu:t...

Mää saan yleensä kaikkiin testeihin tosi vahvan viivanpaikan mutta Pc:n testiin en oo saanu kun super haaleen viivanpaikan jota en kyllä mitenkään pystyisi kääntelemään ees plussan esi esi esi äidin asteeks :) Mutta Mariskan testissä oli kyllä tosi tumma viivanpaikka o_O Oisko ollu sit susi testi? Kyllähän noita susia hyvienkin joukkoon aina joskus eksyy.

Tilasinpa sitten 21 ovistestiä ja löysin halvalla tripla pakkauksen siteitä, jokohan tää ois se meidän kierto kun tulevaan on varauduttu näin hyvin :grin

Kp 6/27-30 Yk 11

kiva larissa että oot vissii kaivannu :)

tsemppiä piinailijoille. :)

nuuhku plussatuulia :)

junibea jep jep paras aika päivästä on ku saa nukkua pikkusen vieressä, minun kohta 5kk neiti on niin vastustamaton unikaveri mut valitettavast herää usein päiväl just ku aattelee nukkua vieressä :)

Junibea, hienosti oot jaksanut kouluhommia vääntää vaikka lapset sairastaa. Hatunnosto!

Sofieemilia, tervetuloa! Toivottavasti seuraava kiinnittyminen ei jäisi vain yritykseksi. :)

nennaa, jos sun mies on allerginen mehiläisille, ei se välttämättä tarkoita että mehiläistuotteille myös. Tai en tiedä. Mietin vaan, jos on pistoille allerginen niin kai silti voi syödä esim. hunajaa? Ehkä jos varovasti kokeilee. Tsemppiä tupakoinnin lopetukseen! Ajattele vaikka että säästetyt rahat voi laittaa yksityistä gyneä varten tai jotain. :)

Mariska, sulla tuli kunnon menkat kuitenkin? Nyt tuhrun lisäksi siis.

Lissu, Nizza kuulostaa ihanalta! Ja varattu loma kyllä piristää mieltä. :grin

Aneska, tsemppiä kontrolliultraan. Toivotaan että pienellä on kaikki hyvin. :Heartred

Tintti, onpa outoa. Jospa sieltä kuitenkin vielä plussa tulis!

Ilpuri, kuulostaa tosi ikävältä sun selkäkivut. Vielä yrittäjälle kun sattuu tuollaiseen aikaan. :sad001 Hyvä kuitenkin että teidän tutkimukset etenee!
Mutta lääkkeistä, oletko kuullut teratologisesta tietopalvelusta (huh mikä sanahirviö)? http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/teratologinen-tietopalvelu/Sivut/default.aspx
Työterveyslääkäri ja gyne molemmat suositteli tuota mulle. Vielä en tosin ole soittanut, mutta tuolta saa tieto eri lääkkeiden vaikutuksesta yritykseen ja raskauteen. Siellä on kuulemma virallisten lääkkeiden käyttöohjeiden lisäksi koottu tietoa käyttäjäkokemuksista, jos nainen on esim. käyttänyt tiettyä lääkettä raskausaikana. Ihmiskokeet kun lääkkeiden ja raskauden suhteen olisivat epäeettisiä, jälkeenpäin kerätyt kokemukset ovat yksi harvoja keinoja lisätä tietoa. Joka tapauksessa, nettisivujen lisäksi on infopuhelin joka maksaa vain tavallisen puhelun hinnan.

Pepe ja Sohwia tsemppiä ultraan! :)

Lumikello, mä luulen että useimmat on kuitenkin saaneet hyviä kokemuksia pc:n testeistä. :)

Mami91, jos tuo ei houkuttele plussaa niin en tiedä mikä sitten. :wink

Plussatuulia kaikille testaajille ja oviksen metsästäjille! :wav

On. Juttelin luovuttajan kanssa, ja näyttää että hänelle sopii kp12 inssi ja toinen sitten ovisplussan mukaan. Menis viikon päästä lauantaille, eihän sinne enää kauaa ole! :smiley-bounce012

Voi täällähän on nyt tiedossa jännä loppuviikko, kiva kun muutki piinailee samoihi aikoihi! :) ja ultrakuulumisiaki odottelen innolla!

Pikaista napaa: oon iha varma et pian on kp1.. Mahaa juimii, tuhru voimistuu, ei kyl veristä vielä. Taidan ottaa yöksi varalle jo panadolin, jos täti kramppeineen saapuu. Oon iha koomassa, päikkärit 2h ja jo vois mennä yöunille peiton alle. Ota tästä nyt tolkkua.

Muoks kp28/31 dpo10 yk9

Beisla, mistä ostit vehniksen? Oliko kallis? Seuraavaan kiertoon voisin minäkin sortua vippaskonsteihin.. :)

Hileinen ostin Cittarista, tais olla vähän päälle 11€ 250ml. En kyllä jaksanut tehdä mitään hintavertailua, oliko tuo kallis vai halpa.

Beisla, totta! Jos molemmat saatais lopetettua tupakointi, säästyisi todella nopeasti summa yksityiselle! :) voikun se vain olisi niin helppoa.. Nyt jo vähentänyt niin, etten polta enää työpäivän aikana ollenkaan ja se oli yllättävän helppoa, kun päätin sen jo ennenku menin tuonne töihin ;) myös mies innostui siitä, eikä sekään polta työpäivänsä aikana! :)
Voikohan tuonne soittaa, vaikkei kuulukaan hyssin sairaanhoitopiiriin? :)

Iiik huomenna tulee toivottavasti paaaljon hyviä uutisia tänne! :)

Ajattelin soittaa jo tällä viikolla terkkaan aikaa lääkärille, jolle saisin selitettyä tämän meidän tilanteen, jotta voitais saada lähete ja aika vähän nopeammin sitten kesän jälkeen. Onnistuukohan se, vai sanovatko ett pitää odottaa tän tauon loppuun ja sit vasta soittaa uusiks? :o

Mimi kiva kuulla susta ja ihan mahtavia uutisia sulla! Paljon onnea!!!

Uusille kovasti tervetuloa!

Pepelle ja sohwialle tsemppiä ultraan!

Ilpurilla kamalan kuulosta selkäkipua! Toivottavasti saat siihen jonkun avun pian!

Beisla kiva että luovuttajalle sopi teidän teidän ehdottama aikataulu. Kovasti tärppionnea sinne! <3

On. Täti saapuikin jo tänään tänne. Olin odotellut sitä vasta loppuviikoksi, mutta nyt kun katsoin womanlogia niin olihan tänään jo kp 31... Keskimäärin mulla on kierto nyt ollutkin sen 31 päivää, tämä kierto jäi 30 päivään... No mutta hyvä että tuli nyt, saattais sit olla jo täti häippässyt lauantaihin mennessä jolloin olis tarkotus piiiiitkästä aikaa lähteä vähän viihteelle. Ja tulee muuten tarpeeseen!
Tässä kierrossa yritän taas bongata oviksen ja toivotaan että saisin miehen sitten kellistettyä sopivaan aikaan. :D

Tyttötiikeri kp 1/31, tjot-k 6-

tääl tämä mamma ei nyt haaveile seuraavast ku oli sellai riita et tulevaisuus taas epävarma...tuntuu et ei taida koht liitto enää kasas pysyä...pitää saada kansalaisuus ja henkkarit mulle ja tytölle...

kitos mut en tiä kauanko mun pää kestää ukon jokapäiväst valitust, nyt viel alko uhkailee...alkaa mulla olee pinna lopus...

Takaisin