Junibea, hienosti oot jaksanut kouluhommia vääntää vaikka lapset sairastaa. Hatunnosto!
Sofieemilia, tervetuloa! Toivottavasti seuraava kiinnittyminen ei jäisi vain yritykseksi. :)
nennaa, jos sun mies on allerginen mehiläisille, ei se välttämättä tarkoita että mehiläistuotteille myös. Tai en tiedä. Mietin vaan, jos on pistoille allerginen niin kai silti voi syödä esim. hunajaa? Ehkä jos varovasti kokeilee. Tsemppiä tupakoinnin lopetukseen! Ajattele vaikka että säästetyt rahat voi laittaa yksityistä gyneä varten tai jotain. :)
Mariska, sulla tuli kunnon menkat kuitenkin? Nyt tuhrun lisäksi siis.
Lissu, Nizza kuulostaa ihanalta! Ja varattu loma kyllä piristää mieltä.
Aneska, tsemppiä kontrolliultraan. Toivotaan että pienellä on kaikki hyvin.
Tintti, onpa outoa. Jospa sieltä kuitenkin vielä plussa tulis!
Ilpuri, kuulostaa tosi ikävältä sun selkäkivut. Vielä yrittäjälle kun sattuu tuollaiseen aikaan.

Hyvä kuitenkin että teidän tutkimukset etenee!
Mutta lääkkeistä, oletko kuullut teratologisesta tietopalvelusta (huh mikä sanahirviö)?
http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/teratologinen-tietopalvelu/Sivut/default.aspx
Työterveyslääkäri ja gyne molemmat suositteli tuota mulle. Vielä en tosin ole soittanut, mutta tuolta saa tieto eri lääkkeiden vaikutuksesta yritykseen ja raskauteen. Siellä on kuulemma virallisten lääkkeiden käyttöohjeiden lisäksi koottu tietoa käyttäjäkokemuksista, jos nainen on esim. käyttänyt tiettyä lääkettä raskausaikana. Ihmiskokeet kun lääkkeiden ja raskauden suhteen olisivat epäeettisiä, jälkeenpäin kerätyt kokemukset ovat yksi harvoja keinoja lisätä tietoa. Joka tapauksessa, nettisivujen lisäksi on infopuhelin joka maksaa vain tavallisen puhelun hinnan.
Pepe ja Sohwia tsemppiä ultraan! :)
Lumikello, mä luulen että useimmat on kuitenkin saaneet hyviä kokemuksia pc:n testeistä. :)
Mami91, jos tuo ei houkuttele plussaa niin en tiedä mikä sitten.
Plussatuulia kaikille testaajille ja oviksen metsästäjille!
On. Juttelin luovuttajan kanssa, ja näyttää että hänelle sopii kp12 inssi ja toinen sitten ovisplussan mukaan. Menis viikon päästä lauantaille, eihän sinne enää kauaa ole!