Raskaaksi 2015

Onnea mimi :Heartred

Nyytti: oireista päätellen ovulaatio on ihan lähipäivinä sulla. :gen014

Täällä kp19 tänään, ovistesti yhte selkeä nega kun eilen.. nyt ehkä avaistuksen alkanut jometela ovismaiseen tyyliin joten saattaa olla ehkä viikon päästä ovulaatio.. tosin samanmoista jomttelua oli viikko sitten ja ovulaatio edelleen hukassa.. kyllä tää on tympeetä.

Yöllä sain yhden kouluhomman loppuun ja toisen loppusuoralle.. illan/yön aikana teen sen loppuun.. tänään meillä sairastaa 2 pienintä :eek: Onneks näyttäs menevän jo parempaan suuntaan, mut kotipäivä tästä tuli.

Nyt pitää lähtee päikkäreille jotta saa vähän univelkoja kuitattua pois. Yks parhaista hetkistä päivän aikana on mennä nukkumaan ja napata tuhiseva 1v5kk kainaloon. :love7

Ketkä on testaamassa tällä viikolla?
Mä testaan loppuviikosta mutta en usko plussaa, oireita ei viel suuntaan tai toiseen. Välillä vaan jotain tuntemuksia alavatsassa mutta ne nyt voi johtua mistä vaan. Nännit on vähän herkät.
Kp 26/31

Ihan kun joku jossain välissä olisi heittänyt että jollain vitamiinilla ois osuutta siihen että jotkut saa noita viivanpaikka ja tai jos on paljon hormoonia. En nyt kyllä varmaksi sano.
Hyvä että on testaajia tällä viikolla nii pääsee ehkä taas tutkii noita testejä :D

Itsekkin mietin että vaikuttaako joku tuollainen testin viivanpaikkaan.
Ennen kuukautisia sain siis haamujen haamuja ja nyt tuollaisen eilen, mutta tänään oli haaleanpi kun tuo eilinen. :)

Plussaa kaikille :talk017

En miekään oo kyllä ikinä saanu pc:n testeihin viivan paikkoja, en toki kyllä plussaakaan :D Täälä kp 24 ja oletettu dpo 10, kivut on loppunu, turvotuski on helpottanu jo, mutta lämmöt tuntuu pysyttelevän tuossa 37-37,5 välillä vaikka normaalisti on siinä 36:n pintaan. Niin ja nännit on kosketusarat, hautasin jo eilen ajatuksen rintsikoista :D Vähän nyt toki alkaa olemaan vain jotenki semmonen olo, että taitaa tulla taas toivoneeksi liikoja.

Tervetuloa kaikille uusille :)

Onnea paljon Mimi! Olkoon nyt pysyvä plussa!!! :)

Nennaa, suututtaa ihan tuhottomasti toi lääkärin asenne! Itse ehkä tossa tilanteessa säästäisin hieman rahaa ja kävisin yksityisellä gynekologilla perustutkimukset. Iso halaus sinne! Liian pitkään olette joutuneet plussaa odottamaan!

Kiva kuulla vanhojen tuttujen mm. Gatusan ja Freyjan kuulumisia! :)

Mariskako oli saanut haamun pc:n liuskaan menkkojen jälkeen? IKINÄ en ole niihin mitään edes viivanpaikkaa saanut! Oisko sulla voinut olla kiinnittymisyritys?

Täällä kp 7/27-31 ja enää 3 päivää aikaa naistenpolin lääkäriaikaan!!! :)

Täällä yksi kuumelia lisää, hei kaikille :)
Vieressä leikkii ihana 1-vuotias tyttö ja nyt toiveissa toinen ihme ❤

Kierto on heitellyt paljon nyt alkuvuonna, yhden tero kuurin söin tammikuun lopussa ja kierrot vaihdelleet n 50 päivän molemmin puolin. Nyt näyttäisi vähän paremmalta sen osalta. :)

Taustalla olen lueskellut teidän juttuja jo tovin, paljon onnea kaikille plussanneille ja paljon plussatuulia muille! :)

Ainiin, noista pc:n liuskoista; niihin en ole haamuja saanut, mutta viime pe testasin aamulla kun oli reilu viikko oviksesta (hätähousuna teki mieli kokeilla ;) ) ja värillisen haamun sain! Siitä pari tuntia ja vuoto alkoi todella runsaana, jatkuu edelleen ja sen jälkeen ei ole haamuja tullut. Eli taisi kiinnittymisyritys olla..

Kp 5/30 (?) yk 2

Tervetuloa uusille! :)

Mariskan testi on kyllä melkonen koska Kyllä meikäläiselläkin pcn testit näyttäny ihan puhdasta negaa ei viivanpaikkaakaan. Ja plussaa kun siihen oli aihetta. Viimekesänä mulla oli samanlailla negaa tai jotain haamujen esiäitiä näytti ennen menkkoja ja menkat oli niukat kaks viikkoo menkoista alko taas vuoto ja oli pakko testata..testissä hailura viiva. Eli luultavasti valemenkat ja sit meni kesken..

Mutta jännä tilanne siellä peukut on pystysssä! :)

Kiitos kaikki! <3

Mä oon muuten kans joskus saanu pcllä haamun vaikken raskaana ollukkaan, mutta silti luotan niihin jotenkin enemmän.

Täällä on varmaan kokemuksia rfsun testeistä?
Oon siis pcillä testaillu ja hyvin on lähteny viiva vahvistumaan ja lähestulkoon yhtä vahvaksi kun kontrolliviiva.
Eilen ja tänään testasin rfsuilla ja testiviiva ei oo läheskään yhtä vahva mitä pcillä oon saanu! :((
Iski taas ihan järkyttävä pelko, että mitä jos tämäkään raskaus ei jatku? :'(
Vai onko noi rfsut ihan susia ja saan syyttää niitä huonoiksi testeiksi?
Digit tulee varmaan huomenna, pitää kattoo mitä viikkoja ne näyttää.

Voi nyytti miten upeita vaatteita! Olet todella taitava!!

Paljon onnea mimi!!

Ja täällä jännätään kaikken testaajien puolesta! Hileinen, mirelyn, hipsutin ja muut!

Nennaa, toivon että saatte tauon jälkeen pian plussan. Olet sen niin ansainnut ❤️

Piti kommentoida jotain monelle muullekin mutta kännykällä on niin hankala vastailla ja te kaikki ihanat kirjoitatte niin ahkerasti että vallan jo unohtui mitä kenellekin piti sanoa!

Täällä odotusvaihe meneillään.. :D

Kerttu kp 19/28 yk1

Miusta rfsu ois 25?? :o

Ohoh lähti vähän ajoissa :D

Larissa, ihanaa kun siulla on niiiin pian jo lääkäri! :) tsemppiä sinne ja toivottavasti saat apuja :)

Suuri plussapuhuri kaikille jotka ovat testaamassa tulevina päivinä :)

Suuri kiitos kaikille, mies sai jo valettua hiukan uskoa plussan mahdollisuuteen tauon jälkeen :)
Lupasi tosiaan kokeilla kaikki mahdolliset keinot heti tauon jälkeistä kiertoa varten ;) mitäs niitä muita olikaan miehille ku meihläisenkakkakapselit, sinkki ja vehnis? :D pelkäänpä vaan ett mies on allerginen mehiläisenkakkakapseleille, mut lupasi kuitenkin kokeilla, jee! :)

Muokattu viimeksi:
Hoo, niinpä netissä näköjään seisoo :O Joka puolella oon kuullut puhuttavan, että ois 50...oisko sitten vaan niin, että siinä viivat kuitenkin näkyy myöhemmin, kun niin moni luulee, etteivät oo herkkiä...?

Azalea, ainakin rfsun sivuilla meinattiin että herkkyys ois 25 :o
Tästä on tainnu olla täällä ennemminkin puhetta että mikä se herkkyys oikeesti on. Koska mäkin oon joskus luullu että rfsun herkkyys on sen 50.. :o

Mä just yhdelle kaverille sanoin (mun henkireikä <3) että seison käsilläni tammikuulle asti :D

Takaisin