Raskaaksi 2015

Hileinen tervetuloa mukaan :) tän foorumin naiset on aivan ihania!! Pikaista plussaa! :)

Larissa mä oon saanut susta täällä foorumillakin semmoisen tosi sosiaalisen ja miellyttävän kuvan, niin ei mikään ihme jos asiakkaat ihastuu suhun :) jokos sieltä on siis treffipyyntöä tullut? ;) ja nopeasti se 2viikkoa menee, onneksi ei siis enää kauaa!! Ja kivoja vappusuunnitelmia siellä eli korkkarit kattoon vaan tyttöjen kanssa! Ja ihana uni siitä pienestä tyttövauvvasta ollut sulla <3

Pisama aivan ihana tuo sun mies kun haluaa kehittää ja parantaa teiän parisuhdetta!! Kyllä se kannattaa! Itsekkin oon nyt vähemmän näppäillyt puhelinta (roikkunut vähemmän foorumilla) ja ollaan vietetty iltasin aikaa yhdessä ilman puhelimia. Molemmilla vaan vahvistuu tälleen tunteet toisiaan kohtaan :)
Toivotaan että insseily on tuottanut tulosta ja pääset vappun jälkeen plussaamaan! :)

Lauruskaah oi nam mimmonen kokki oot! Kyllä hemmottelet miehes ihan piloille tommosilla ruoilla! :P ja sulla on aika hyviä oireita eli jospa siellä ois pikkuinen kyytiläinen!

Nennaa sielläkin siis viikonloppuna ollut remppatalkoot! Ittekkin olin remppailemassa veljen uutta asuntoo, melkonen hommahan siinä on/on ollu mut tykkään touhuta niin mikäs siinä :) oon edelleen niin kateellinen sulle kun saat asua maalla! <3 ja ihania sun miehet olleet kun ovat sulle tehneet ihanan yöpalan eli tortilloja ja olivat vielä pöydänki kattanu ja luvanneet tiskata! Ihana kun miehetkin välillä osaa yllättää! :) onpas sulla ollut kauhea yö tuo su-ma välinen yö!! Onneks kuitenkin aamulla jo alko sulla olot helpottamaan! :)

Freyja aivan ihania kuulumisia!!! Mahtavaa että pikku prinssi pääsi kotisairaalan keskolaan ja vointikin on kohentunut ja painoa tullut! Kenguruhoito on niin tärkeää lapsen ja vanhempien kannalta <3 ihanaa <3

Aphrael siellähän on nyt kunnolla panostettu kun on kaikki kikat käytössä ;) nyt sais jo siis tärpätä noilla avuilla!! Ihana kun sulle järjesty sitä omaa aikaa! Välillä se on niin tärkeetä :)

Tyttötiikeri oi, täällä nousi puna poskille kun mietin sun ja ihastumises tuota keskustelua jossa se tuumas että oot ihana :) ja mitä sun omaan miehees tulee niin voithan sä kokeilla vielä esim pariterapian avulla että saatteko homman toimimaan ja muutenkin että jos selviäis mikä miehelläs on. Tuommoinen suhde vaan pidemmän päälle syö myös toiselta elämänhalun. Mutta kuitenkin kaikkea hyvää ja ihana kun käyt täällä kertomassa kuulumisia! Tsemppiä <3 nennaa ja muut tais ehtiäkin jo aika hyvin vastailla sulle! :) ja olittekin vähän saaneet näköjään jo miehen kanssa avattua keskutelua! Toivotaan että se siitä lähtee paranemaan!

Murkulle pahoittelut negasta :( jospa seuraava ovis ois sit megasuper ovis niin sieltä tarttuis pieni matkaan!

Mymmelisti myöhästyneet synttärionnittelut!! Ja tosissaan toisesta voi nauttia täysin myös muulloinkin kuin oviksen aikaan. Ihanaa kevättä ja vappua <3 jee!! Teillä onkin aika klinikalle tullut! Ihanaa! Nyt pääsette päiviä taas laskemaan! :)

Miilia ihanaa,vähänkö suloisia kisuja <3 siellä on sit pikkuisten tassujen vipinää kohta luvassa. Synnytyskin tais mennä hyvin?

Ootellaan tervetuloa! :)

Mariskan testissä nään kyllä väriä vaikken viivalaseja omistakkaan! :) vahvistumista siis viivalle! :)

Meritähti pahoittelut tädistä mutta onneksi kierron pituus jäi nyt tällä kertaa paljon inhimillisemmäksi! Jospa se teiän kierto ois nyt tämä kierto! :)

Lunaodessa jokos siellä on tullu selvyys asiaan? Ja vaikka r-testi oiskin plussaa ni voithan sä silti heilutella vähän peittoa miehes kanssa ;)

Soffie täälläkin toinen joka on ihan super kiintynyt tähän ryhmään!! Ja raskauskin sujunut mulla samoin tähän asti kuin sullakin eli energiaa riittää iha normaalisti ja ei mitään oireita :D tosin oon sua vielä paljon jäljessä kun vasta 5+3

Kukalle pahoittelut negasta!

Lukutoukkako siellä oli leiponut sämpylöitä ihan hulluna! Rupes niin kuola valumaan kun kuvittelin uunituoreen sämpylän tuoksun! :P

Meritähti itse käyn gynellä kerran vuodessa kontrolli papassa ja mullakin tk:ssa oma lääkärinä mies niin oonki siksi käynyt perhesuunnittelu keskuksen gynellä :D

Ilpuri tervetuloa takaisin foorumitauolta! Välillä se pieni tauko tekee oikein hyvää :) jospa siellä ois plussattu nyt!

Starling onneks joskus tuo julkinen terveydenhuolto osaa yllättää positiivisesti kun siellä hommat rullaa! :)

Terkku plussahan siellä!! Ihan mahtavaa! Nyt siis vapun plussa-aalto käyntiin!! Isosti onnea! Liimaa ja tarroja matkaan!! :)

Niemja aivan ihania kuvia!!

Onnea Nannu ja Terkku :wav

Murkku ja Soma olen niin pahoillani tädin saapumisesta :sad001

Mulla kans Niemja tulee oleen ressaavaa päättää koska on pakko kertoa sukulaisille yms. monille muillekin... Sen takia koska eivät ole onnellisia tästä raskaudesta ja siksi, että halua kuulla niitä ikäviä kommentteja kun itse olen onneni kukkuloilla :sad001 Parille ihmiselle olen kertonut, jotka tiedän oikeasti olevan onnellisia meidän puolesta... Onneksi asutaan niin kaukana kaikista, ettei kukaan ole näkemässä mahan kasvua, sittenkun se alkaa...

Me jännitetään täällä, josko saatais uusi asunto, jota käytiin eilen katsomassa. Oli niiiin ihana omakotitalo (siis vuokralle) juuri remontoitu. Täällä kylällä kun ei juuri ole vuokra-taloja tarjolla. On vaan joku toinenkin, joka olis halukas vuokraamaan saman o_O Minä HALUAN sen, pitäkää peukkuja :wink

Aika kuluu jotenkin hidastetusti, tulis jo kesä! (täällä vieläkin lunta ihan liikaa)

Mukkis rv 4+5

Olitte niin ahkerasti kirjotellu että kesti useempi tunti kahlata läpi. Jospa kaikille muistin vastailla, mutta jos jonkun unohdin niin olen pahoillani. Kuitenkin kaikille plussatuulia tasapuolisesti ja ihanaa tiistaita! :)

Napailua: tänään alotettu aamu 4.5kilsan aamulenkillä ja käyty ihailemassa kaverin uutta perheenjäsentä eli 8viikkoista koiravauvvaa! Niin suloinen pieni seropi että koirakuume vain kasvaa! Mutta jospa tässä ensin odottais tämän vähän karvattomamman vauvvan maailmaan <3 täällä siis 5+3 eli piiitkä piiitkä aika vielä ennen kuin voi käydä varmistamassa että sykkiikö siellä pieni sydän :)

Paljon Onnea Nannu ja Terkku !! :) tarrat ja liimat matkaan !!

Pahoittelut Soma ja Murkku tädistä !!
Voimahaleja hurjasti ja uuteen kiertoon positiivisia asioita <3

Täällä pientä ruskeaa tuhrua, näinköhän se täti kuitenkin tulee... Aamulla testattu ja kyllä siinä haamu on edelleen, en vaan tiedä oliko testi virheellinen kun kontrolli viiva levisi kummallisesti ja oli sellainen violetti/sininen :rolleyes: no edelleen siis epätietoisuudessa.

Mariska kyllä mäkin näin testissä jotain :O jospa se täti kuitenki jättäis tulematta ja viiva vahvistuis! :)

Tein eilen lisää r-testejä, negoja oli. Joten ajattelin että kai se on sitten uskottava että nyt jo on ovis, tuli kyllä hyödynnettyä ;) tulee kyllä tosi lyhyt kierto, jos menkat alkaa jo taas parin viikon päästä, silloin kp 21 :/ tämän aamunenkin r-testi nega.

Mutta tänä aamuna vielä tiirailin sitä eilis aamun testiä, jossa jotain varjoo olin näkevinäni. No nythän se on jo vanhetunu, mutta siihen on ilmaantunu ihan selkee haamuviiva!! Koitan saada kuvaa tänne. Mut eikai se voi enää luotettava olla, 24h vanha..? Mutta sit taas tänään on toinen tissi kipeytyny sivulta, tää oire mulla on vaan raskaana.. Että häh.

ImageUploadedByVau Foorumi1430215206.273724.jpg

Mä en enää kattelis roskikseen sen jälkeen kun se aika on mennyt.. melkein kaikkiin tulee kuivuttuaan se viivanpaikka nii menee vaa sekasin niistä sit. Kyllä sieltä se plussa sitten tulee jos on tullakseen ihan testi ajalla :)paitsi ehkä jos tulee ihan punainen viiva nii sitten ehkä vois vähä uskookkin niihin roskis viivoihin. Mulla oli noita halppistesti puikkoja ja niihin kyllä tuli vahvat viivat turhaan mutta eihän sitä koskaan tiedä ;)

Sillähän mä oonkin ihan pihalla, kun miksi kaksoishormoni ovistesti näyttää ovista heti menkkojen jälkeen, tissit on kipeet ja testissä vanhentunu haamu :/ kun JOS olisin raskaana, kävis järkeen että se mun "menkkavuotoni" oli kiinnittymisestä, noin viikko oviksen jälkeen (oviksen tarkkaa ajankohtaa en tiedä kun testit loppu heti kun sain kontrollia vahvemman viivan). JA huomenna tulis tasan kaksi viikkoa siitä mahdollisesta hedelmöittymisestä, ja viikko mahdollisesta kiinnittymisestä. Mutta en tajuu..!!! Mun kroppa kai on vaan ihan sekasin :(

Mulla ei oo kyl koskaan tullu minkään näköstä viivaa testiin jos en oo raskaana. Siis mitään varjookaan eikä viivanpaikkaakaan oo tullu näkyviin. Varjo tai roskishaamu tullu vain sillon kun oon oikeesti ollu raskaana.

Tulin itse kertomaan pitkästä aikaa kuulumiset. Eilen oltiin ultrassa ja siellä se pienen sydän sykki ihan hurjana <3

Joo näköjään vaihtelee just niin että toiset saa sen lähes aina ja toiset ei ikinä ellei oo syytä :)

Onnittelut plussista!:)

Murkku ja soma pahoittelut menkkoista! Tääl kans yks joka rupee oleen aika luovuttanut jo.. Mua ei enään ees harmita ja olo on jo että aivan sama.. Jospa sitä pitäis pienen tauon täältä taas ja rupeis vaan odottaan kunnolla tuota kesää.. :)
Suoraan sanottunua mua ei enÄän kiinnosta koko vauva touhu.. Menny ihan maku vaikka ois se silti olu kiva saada pieni nyytti. Noh tuskin mitään ehkäisyä käytettään mutta nyt lopetan ressaamisen ja piste. Toivon kaikille plussaa! Mut nyt tää menee nauttiin kesästä täysin rinnoin! ;)

Tein taas yhden raskauskeijun testin (niitä kun on läjä laatikossa) ja nyt tuli testiajan ulkopuolella selkeesti (naisen silmin) näkyvä, himmeesti punertava viiva (3h pidätyksellä) Mutta tosiaan taas testiajan ulkopuolella, silti selkeempi kuin mikä oli eilen aamulla sitä tihrustaessa.

Hain apteekista apteekin oman ja digin. Teen kuuden aikaan sen apteekin, jos pystyn pidättään sinne asti, vähän väliä sais juosta vessaan.

:headphone:Pistä Lunaodessa kuvaa, niin mekin voidaan tihrustaa :)

Mä en oo ennen saanut haamun haamua edes roskikseen, ja tuo kkm jälkeinen nega oli puhdas nega vaikka kuin käänteli.
Mutta voiko testi loppukierrosta aina näyttää viivan paikkaa ?
Hmm... Oon ihan pihalla :shifty:

Eipäs luovuteta siellä ! Vaikka itsekkin tiedän että ajatukset on välillä hyvä kääntää ihan muualle :) ainaisen vauva vauvan sijaan !! :Heartred

Takaisin