Raskaaksi 2015

Jasmi: mulla tulee myös sähköpostiin noita viikkoposteja :( juuri eilen tuli että "onneksi olkoon, 14 viikko käynnistynyt!" Niinpä..

Ihan perseestä, kun joudutte niitä kirjeitä lukemaan :( ottakaa yhteyttä vau:n ylläpitoon/toimitukseen jos ei muuta kautta onnistu lopettaa niitä.

Joo mä koitin kattoa kohtaa missä lukis että lopettaa niiden lähettelyn mut ei löytynyt. Varmaa sit marraskuussa saan lukea että onnea vauva on nyt syntynyt!!

Laitoin sähköpostilla että lopettaa niiden lähettelyn. Silv avaa se sähköposti ja ja siel oikeella lukee että muokkaa omia tietoja ja sit siel lukee että se sähköposti jne..

Muoks. no kiva jos ei se auta että laittaa niille postii siitä :o

Piirsin tuon tapaisen mitä siellä näkyi... ei osattu keksiä mikä se olis. Kohdussa kai tuo oli :D tuo vihreä pallo oli vaan semmonen muista kirkkaampi juttu. Muuten tommonen harmaa köntti jossa oli ontto viiva keskellä. Maanantaille sain lääkäri ajan klo 13.

Liitteet

• 1429861723546.jpg
    1429861723546.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 219
Jasmi: mä oon lukematta poistanu ne postit aina suoraan.. Ja mulla tulee ne BabyCenteriltä eikä täältä vausta..

Muoks. Sieltä BabyCenterin sivuilta sai näköjään poistettua kaiken tiedon raskaudesta, joten nyt ei pitäis tulla enää mitään postejakaan.

Mullekkin tuli yhessä vaiheessa niitä vaun sposteja ja laitoin sinne viestiä niin korjasivat sen ja enää ei tuu niitä että "onneksi olkoon"

lucky, Mikähän tuo mahtaa olla.. Siis voisi toki olla se ruskuaispussi vai miksi sitä nyt sanotaan, mutta mikä kumma tuo pallukka sitten on :o En kyllä muista _yhtään_ raskauteen liittyvistä asioista koulunpenkiltä.. Hyvä, että lääkäri kuitenkin heti maanantaina sitten. Toivottavasti vuoto on nyt ainakin loppunut ja etenkin jos kyse jostakin muusta kuin km:sta.

Sarina, Ihania ultrakuulumisia!

Silv, Juu mä en tiedä miten cyston kanssa ohjeistetaan, mutta me ainakin pegin kanssa ohjeistetaan tunkemaan sinne reikään edes joku katetri tms jos nappi irtoaa eikä uutta saada tilalle tms. Mutta toki peg on epästeriilissä tilassa eli ei ole niin väliä vaikka mehupillin laittaisi ;) Siis periaatteessa toki :D

Oon täällä ahkeraan käynyt lukemassa mutta, puhelimella naputtelu ei ole houkutellut. Pakko kommentoida teille kaikille jotakin kun ehdin...

Mutta pakko LUCKYLLE kommentoida: mulla eka keskenmeno alkoi sillein että ilman testiä olisi voinut luulla että kk myöhässä kaksi päivää. No reilu viikko vuodob alettua alushousuihin oli tullut juuri tuollainen siisti klöntti, mutta se pallo oli siinä keskellä.. Ikinä mulle ei selvinnyt mikä se on ja se kiinnostaisi tietää :D Juurikin tuollainen, vaalean luumun värinen tuo röpelö ympärillä ja valkoinen pallo keskellä. Toivotaan parasta <3

Täällä mennään rv6+6 ja pikkuisen sydänääniäkin päästy jo kuuntelemaan :)

Okei silv, meillä tilataan vaan sit ambulanssi, mekin ollaan koti olosuhteissa. Ja ite en kyllä ottais riskiä laittaa cystoa, siinä on aika suuri tulehduksen vaara, vaikka oonkin alalla ollut monet vuodet.. :o

Lucky, eikö se ultraaja osannut ollenkaan danoa että mitä vois olla? Sika outoa että uskaltaa lähteä ultraamaan jos ei ole tarpeeksi koulutusta/ammattitaitoa ko. toimenpiteeseen. Hui. Toivottavasti siellä olisi jotain selvempää ensi viikolla ja vuoto loppuisi.

Mulla näkyi ultrassa jotain tohon viittaavaa ja sanoi että jotai lapsivettä on ainaki siel vähä ja näin myös valkosen pallon siel lillumassa mut en tiiä mikä se oli koska siinä vaiheessa se oli tullu jo ulos. Ainakin luulen niin. Olispa nyt vaa ollut heti se lääkäri sulla nii ois voinu saada vastauksen. Mä mietin että miltä näyttää jos on kohdunulkoneraskaus? Kaverilla oli just se vois kysyä

Soffie: tuo oli ultrakuvassa sellanen harmaa vaaleampi alue jonka keskusta oli musta (tyhjä) ulko reunassa näkyi sellanen kirkas piste kun välillä sauvaa liikautti tiettyyn asentoon. Kun katselin noita varhais ultra kuvia rv. 6 tms. Niin vois ollanoikeasti joku raskauteen liittyvä juttu... maanantaina selviää mikä se on vai näkyykö enää yhtään mitään.

Lucky, olikohan se musta alue sitten lapsivettä, ja se vaalea se alkio juuri? Mitenkäs se vuoto, onko loppunut?

Musta tuo Luckyn piirros näyttää kohdulta ja kyllähän nyt hoitsun pitäisi se tunnistaa, jos lähtee kerta ultraamaan. Kohdun ulkoinen näkyy mun käsityksen mukaan munasarjoissa, koska sinnehän se kait kiinnittyy?

Toivotaan, että kaikki selviää parhain päin maanantaina.

Lucky, mun mielestä toi sun piirtämä kuva näyttää kohdulta. Hitsi kun joudut oottelemaan maanantaihin asti vielä! Löysin kuvahaulla englanniksi jotain rv 6 ultrakuvia jotka näytti samalta kuin sinun piirtämä kuva.

Juu itse löysin kans Tollasen. Mutta mustan ympärillä olevat reunat oli paljon paksummat niinkuin kuvaan olen. Piirtänyt haalealla ja musta alue oli ohuempi enkä sisällä nähnyt mitään... ulkopuolella vain kun sauvaa liikautti ni näky sellanen kirkas vaalea piste.

Liitteet

• 1429865826642.jpg
    1429865826642.jpg
    48.6 KB · Katsottu: 208
Takaisin