Raskaaksi 2015

Aphrael: just jätin soittopyynnön neuvolaan. Ennen soitan sinne kun omalle työntekijälle etten tuu töihin. Ku jos onki kaikki ok. Ni mitä ne töitten suhteen sieltä sanoo ja pääsenkö ultraan... jos ei tämän enempää vuotele tänään kuin normaalit menkat ni enköhän tuota töihin voi mennä...yöllä ei ollu tursunnu yhtään siteestä yli ja ei ees ollu kuin vähän tullut yön aikaan siteeseen. Aamulla sit normaalisti Alko valumaan ku vessaan menin. Alavatsa kyllä tuntuu kuin olis puukolla hakattu tuolta sisältä. Vaikka en mihinkään ultraan pääsis ni kyllä ei ajatukset oo normaalilla tasolla todellakaan...tosiaan eilinen huimaus/ lämpö/huono olo ja se vuoto ei mun mielestä normaalia ole. Joten haluan kyl saada asiat tietää mitä mun kroppa meinaa.

Mutta lucky, raskaana olevalla voi olla huimausta ihan oireena, ja mulla ainakin raskaudessa lämpö yli 37 koko ajan.. Toivotaan että olis jotkut valemenkat tai hyytymä mikä siellä vuotaa :/ koita päästä ultraan. Ite en menis kyllä töihin.

Tulipa taas todistettua tämä meikäläisen heikko luonne. Aamulla testailin sen yhden testin, joka kaapissa valmiina oli. Ihan puhdas negahan sieltä tuli. Tänään kp 27, ehkä dpo 11? Aikaista on, mutta pitipä mennä kokeilemaan. Laitoin uutta testiarsenaalia tilaukseen, ja jos firma pitää lupauksensa, lähetys on mulla maanantaina tai tiistaina. Maanantaina pitäis menkkojen alkaa, eli jos ei mitään silloin kuulu niin sitten ti tai ke uutta testiä kehiin. Odotukset ei kyllä ole mitenkään hurjan korkealla, vaikka plussaa tietysti kovasti toivoisinkin. Uutta kiertoa kohti sitten vaan.

Niin mä just tuota hyytymää ajattelinkin ja lämpö ja huimaus normaalia. Mutta voi huimaus johtua siitä stressin määrästäkin minkä eilen nosti. Ennenki ollu. Ja yökkäilen monesti stressissä. Eile oli huono oloki. Mut oli eilen kyl tosi kipee oloki. Ihan ku oisin jyrän alle jäänyt. Pitää nyt odottaa puhelua mikäli nyt soittaavat sieltä ees takas. Ajattelevat vaan että kas, yks häirikkö lisää.

Lucky, no ei ne sillai ajattele! Kaikki niille on yhtä tärkeitä ja toivottavasti ottavat kaikkien huolet tosissaan! Millainen olo sulla henkisesti nyt on? Mites se sun miehes, onko yhtään empaattisempi ja järkevämpi kuin eilen?

Lucky, kauheasti voimia sulle! Toivotaan edelleen, että kaikki on kuitenkin hyvin ja raskaus jatkuu. <3

Tänään klo 10 ultraa se hoitaja :D ja kattoo näkyykö mitään. Luulis että se ees tyhjän kohdun tunnistaa. Sanohan tuo ennenki ultranneen mutta vähä arpa peliä se on kuulemma. Ja niitten mukaan viikkoja oli 6+ mutta mun laskujen mukaan 5+ jotain ni ei ees sykettä ehkä pitäis näkyä. .. Jos siellä jonku näköinen pussin tapainen näkyy ni joko ei oo tyhjentyny tai sit voi olla että on jotai odotettavissa vielä... saa nähdä... sanoki että voi olla että on eilen tyhjentyny ku ei näillä viikoilla sitä tavaraa vielä paljoo siellä oo mitä tyhjenis... no arpa kohtalon on aina arvaamaton.... ei muuta tuu mieleen. Maanantaina uudelleen lääkärille jos nyt ei saa vastausta mihinkään suuntaan.

No mutta hyvä lucky että pääset ultraan, ilmoittele sit että mitä siellä sanotaan!

Lucky täällä peukut pystyssä sun ultraan! Toivotaan parasta!

On. Yö oli kamala.. Pari kertaa kouras mahasta niin pahasti että heräsin sikeestä unesta.. Ihan jäätävät kivut ja nyt on ainakin koko aamun jatkunu sama.. Mä oon kuulu että joskus km:jälkeen saattaa menkat olla kipeät. Mut hyi hitto tää on jo vähän liikaa.. Ja ällövaroitus mut mä vuodan kuin seula! Mä kuukahdan kohta verenhukkaan :D

Huomenta leidit!

Ja tsemppiä lucky vielä täälläkin sulle! <3

Mä kävin äsken ultrassa ja sieltä löyty pikkuinen ja sydän sykki vimmatusti <3 pituutta jo yli sentin ja ultran mukaan vastais viikkoja 7+2 ja mun omien laskujen mukaan 7+4. Lääkäri sano et voi hyvinkin heittää vanha laite muutaman päivän, mutta noilla hujakoilla mennään! :) aivan mahtavaa!

Nyt olis neuvolan laskujen mukaan 6+5 ja vaun mukaan 36 päivän kierrolla 6+1... joten nyt vaan kattoo että näkyykö mitään ja jos näkyy ni mikä se on....
Niin ja vuoto on ollu niukkaa tänä aamuna... muutama tippa tullu siteeseen.

Lucky paljon tsemppiä sulle!! :Heartred
Mulla noi varhaisimmat km:t ollu niinkun ois menkat ollu mut vähän kovemmat kivut ja noi vähän myöhemmillä viikoilla olleet alko niin että verta tuli ihan törkeen paljon ja kivut oli kauheet. Mutta onneks on aina kohtu tyhjentyny itestään kokonaan.

Onpas meitä vapputestailijoita paljon! Pakko on tulla useempi plussa! :joyful: Mullakaan ei oo mitään tuhrua ollu. Navasta alaspäin vähän enemmän oikeella puolen ollu yöllä repäsykipuja ja eilen oli muuten vaan kipeenä sama kohta, oispa jotain hyviä oireita, kun mulla harvemmin mitään oireita on. :)

Äh, en yhtään muista enää että mitä piti kommentoida. Palaan asian jos/kun muistan taas, sama pää kesät talvet :biggrin

Kp 22/27-30 Dpo 6-7

Ainiin, hyviä ultrakuulumisia oli, onnea niistä! :joyful: Ihanaa että teillä on pikkuiset virkeinä masussa! :Heartred

Kukka, tänne saa ajatuksia purkaa! Mullakaan ei ole tällä hetkellä ketään jonka kanssa näistä jutuista juttelisin. Pari kaveria ja sisko tietää meidän yrityksestä, mutta koska tässä on mennyt jo melkein vuosi niin eivät enää kysele, että onko tärpännyt. Tämä on juuri paras paikka kuumeilla ja höpistä! :)

Jm, joillakin on "kuiva kausi" ja joillakin ei. Mulla ei varmaan ikinä ole ollut :D ja tuskin hieronnasta mitään haittaa on.

Onnea Sarina!

Paljon tsemppiä ultraan Lucky! Toivotaan että kaikki on ok!

Nuuhkulle tsemppiä menkkojen kestämiseen <3

Larissa kp 25/27-31, dpo 8

Täällä aivan ihana aurinkoinen aamu.. :cool01 Poika koulussa ja mieski lähti just töihin joten jäin elukoitten kans ihan keskenään.. Outo hiljaisuus, onneks radio pauhaa taustalla, ahistaa täyshiljasuus.. Muutaman päivän ollu kipeenä ja veto pois joten tänään ois paljon siivousta edessä, jippiiii... :smiley-bounce022

Lucky: Ensinnäkin, tsemppiä ultraan! :thumright Toiseks, alko kyl otsalohkos sykkii ku luki tosta sun miehen käytöksestä ja "tukemistyylistä", todella ala-arvoista käytöstä aikuiselta mieheltä.. :angry5 Jos oma mies ois todennu samanlailla kaupassa niin ois saanu varmaan kahvakuulasta päähän kotona... :schocked028:laughing021

No ei kai ny sentään mut on kuitenki ton suklaansyönnin kans ihan päinvastainen.. En oo meinaan teini-iän jälkeen himoinnut suklaata, silloin tällöin syöny pari palaa ja se siitä.. Nyt viime aikoina mussuttanut pähkinäsuklaata (mikä siis teininä oli intohimoni) lähes joka ilta ja ennen ku pääsee puoleenväliin asti levyä niin mies jo kysyy et lähteekö hakemaan kaupasta lisää... :laughing002

Omia tuntemuksia ja ihmetyksiä :think005

Esinnäkin, suurena ja intohimoisena kahvin lipittäjänä ihmettelen kovasti ettei ole pariin viikkoon oikein kahvi enää maistunut... Joka aamu sitä pitää silti keittää (niin vahvasti aamurutiineissa) mut ku saa kupin eteen niin otan hörpyn pari ja loppu jää juomatta.. Toiseks, varmaan jo neljättä päivää ollut outo kipu alavatsassa.. Aluksi mietin, josko ois menkat alkamassa mut muistelisin ettei oikeestaan koskaan ollu mitään kipuja vaan aina olleet tosi helpot ja kivuttomat menkat.. Alkuviikosta kun tallustelin Skanssissa niin huomasin et kipu tuntuu enimmäkseen vaan vasemmalla puolella vatsaa ja siis vain kävellessä ei sillon ku istuu tai makaa.. Mitäs kaikkii näit nyt viel oli.. No lopetin kokonaan colan juonnin ja join pitkään pelkkää vichyy, nyt on tullut mieletön colahimo ja juon sitä varsinki iltasin litratolkul... Muutenki on kokoajan pöhöttynyt ja väsynyt olo mut ne voi johtuu ihan tost jokapäiväsestä suklaanmussutuksest ja väsymys ihan vaan flunssast jne... Mut toi kahvi kyl silti ihmetyttää..
Parina päivänä jo luuliin et alko menkat mut oliki vaan runsasta valkovuotoo..
Mies on ihan varma et masussa on "alkuasukas" :joyful: mut ite yrittää pitää jalat maassa eikä toivoa turhia... Sunnuntaina kuitenki tulee vasta tasan 4 viikkoo ku jätin pillerit pois ni eihän näin nopeest vois mitään tapahtuu, saatikka olla tämmösii oireita.. Vai voisko..???? :wideyed:
Todennäköisesti taas turhaa mut tänään kauppareissul käyn ostaa digitestin ja yritän malttaa aamuun asti sen tekemisessä... :shy:

Tähän loppuun vielä onnittelut plussanneille!! :talk017

Ja tsemppiä kaikille yrittäjille!! :thumright

Mut sekin jo että ne näkee vuotaako se veri kohdusta vai ulkopuolelta. Eikös papa koe oteta kuitenkin tosta ulkopuolelta nii näkee johtuuko siitä. tsemppiä luckylle! <3 ihanaa että pääsit noin nopeesti. mä jouduin odottaa sillo pari päivää ku oli viikonloppu se oli tuskaa ja maanantaina sit pääsin ja ei ultrattu vaan se tehtiin vasta keskiviikkona.

Lucky, toivottavasti saisit vastauksia ultrasta. Harmi, ettei miehesi ole löytänyt sanoja tukeakseen sinua, mutta hänellä voi myös olla tosi vaikeaa ja hän saattaa myös pelkää mahdollista menettämistä. Tsemppiä! :Heartred

Tällä heräilty keskellä yötä jäätävään kurkkukipuun. Olo aika karsea ja voimaton, jostain olen tähän nyt jonkun flunssankin sitten kaivanut, vaikka onnistuinkin välttämään n. kuukausi sitten tartuntaa miehen ollessa kipeänä. Kurjaa tässä on se, ettei opiskeijalla ole paljoa varaa sairastaa, kun joillain luennoilla on 100% läsnäolopakko.. Tunnin päästä lähdenkin sitten yliopistolle nuokkumaan, ei mitään järkeä tällaisessa.

Nannu dpo10. Voisiko flunssa olla merkki raskaudesta? Immuniteetti alhaalla ja kaikki pöpöt tarttuu?

Aphrael: lueskelin sillon yöllä että sama systeemi :) jotenkin vain pelottavaa vatsanpeitteiden läpi alkaa väkisin tunkea yhtään mitään :D

Timbe: oon kurssia vaille lähihoitaja! Ei niitä tossa keskussairaalallakaan mun ymmärtääkseni tee kuin urologit.. Mutta tollasessa pakkotilanteessa se varmaan on parempi että edes joku sen laittaa ettei vallan lyö umpeen.. Ja siis oon töissä asiakkaan kodissa joten lähin päivystävä sairaala on tunnin ajomatkan päässä.. On kuulemma kerran aiemminkin käyny noin että katetri katkeaa just nukkuun mennessä.. Ei halunnu lähteä mihinkään (tänään aika tohon paikalliselle lääkärille jokatapauksessa et saavat katsoo) mutta kyllä se nyt toimiin ainakin lähti..

Luckylle tsempit <3

Ja sarinalle onnea ultran hyvistä uutisista :)

Mitenköhän saa lopetettua nuo vaun uutiskirjeet.. tänää tuli että 13 viikko ja ensimmäinen kolmas ohitettu :'(. Jep olispa

Takaisin