Raskaaksi 2015

Taikatuuli pahoittelut menkoista. Oisko siellä sitten ollu yritystä tapahtua jotain jos vuotaa pidempää ja on muutenkin erilaiset kun normaalisti? ☺
Paljon plussa onnea ja tsemppiä tammivauvan yrittämiseen! Uskon kyllä että saatte vielä oman pikkunyytin!

Sairaanhoitajana yökköilen

Taikatuuli, pahoittelut tädistä :( miullakin tuli kyllä mieleen, ett jos siellä onkin yrittäny jotain tapahtua kun on niin kovin erilaiset menkat ku viimeks? :o

Onpas meitä yökukkujia (töissä) monta täällä tänäyönä :D

Hipsutin: Täällä lähihoitaja!:)

Nennaa ja Hipsutin: Sitä oon vähän itekin miettiny.....et mitä tää on.:anyone Menkkakipuja tai varsinaisia oloja miulla ei oo ollu. Ne vaan alko.

Meitähän on täällä paljon yötöissä. Ootteko työ ens yönäkin? Miul on sillo toka yö ja samal vika. Ois kiva jutskailla, ni yö menis noppeemmin. Nyt täytyy lähtee viel pari asukasta hoitamaan ja napata jotain suuhunsa ja kirjata koneelle. Palaillaan ensi yönä.:)

Taikatuuli, juu miulla ensyö 5. ja viimeinen :)

Anskunen, hyvin se ultra menee! Tuuhan sitten kertomaan pikkusen kuulumiset :)

Tikru, mie kyllä komppaan muita, eli koittakaa vielä puhua, vaikkapa kun miehelläsi on vapaata (ei ehkä niin paljon esim. stressiä työstä). Ehkä ite yrittäisin aloittaa keskustelun kysymällä mitä miehelle kuuluu, miten töissä menee ja onko jotain suunnitelmia tai haaveita tulevaan (lähinnä siis tuollaisia yksinkertaisia kysymyksiä, jos vaikka saisitte kaksin syödä tms jos pääsisit tekemään jotain pientä sapuskaa/iltapalaa teille, niin ainakin meillä saa silloin miehen huomion paremmin. Helppohan se täältä on huudella, miten siun tulisi toimia, sori..)
Toisaalta taas jos olet jo kaikkea kokeillut, niin kannattaa ehkä miettiä olisiko tauko tai ero kaikkien kannalta paras vaihtoehto, varmasti nimittäin myös lapsi vaistoaa ettei vanhemmilla ole kaikki ok :( huonoon suhteeseen ei kannata jäädä, jos kaikki keinot on jo kokeiltu, eikä vaan toimi. Kaikkien kuuluu rakastaa ja tulla rakastetuksi. Enkä usko ett noin ihana ja mahtava nainen yksin jäisi loppuelämäksi ;)
Tsemppiä kamalan paljon siulle!❤

Testattu on ja eipä tässä mitään näy.
ImageUploadedByVau Foorumi1429761512.498569.jpg

Muurahainen kp 26/28-37 dpo 9

Anskunen, Onnea ultraan! Tulet sit heti kertomaan meille uutiset! :)

Mäkin olen yökköillyt hoitajana viime yön taas. Tosin kotona eli palkatta.. Nyt matkalla hoitamaan palkallisena eli ihan oikeisiin töihin.

Murkku, jospa se oli vielä vaan aikasta testata, toivoa vielä on!!

Täällä kanssa yks hoitaja joku just raahautui aamuvuoroon, olis kyllä niin uni vielä maittanut, vaikka illalla olinkin jo normaalia aiemmin kanttuvei.. Tää on taas tätä kierron aikaa ku alkaa kehitteleen jos jotakin oireita, huoh, nyt väsyttää, kummallisia vilukohtauksia oli eilen pitkin päivää, aamuisin edelleen etova olo, alamaha tuntuu oudolta: on semmonen paineen tunne ja välillä tylppää jomotusta, alaselkäkin sillai kipee ku yleensä tädin aikaa.. Mitähän vielä?? :D voi naisen mielikuvitus ja toiveajattelu sentään!

Siellä meinaa aurinko paistaa vaikka tälle päivälle luvattiin räntää, ihanaa päivää teille naiset!! :) <3

Ninukki kp20/30(-50) yk5

Anskunen tsemppiä ultraan!

Murkku pahoittelut negasta. Mikä dpo on menossa? Voisko olla liian aikasta testailla?

Kiitos ihanat tsempistä, "synninpäästöstä" ja vinkeistä.

Eilen vielä miehelle sanoin että meidän olis pakko puhu, että suurin ongelma on just se ettei hänen kanssaan saa ikinä puhuttua mistään ja että sen takia kaikki asiat vaan jää vaivaamaan eikä mikää selviä kun niistä ei saada puhuttua. Ja että mä en voi mitenkään tietää mitä se todellisuudessa haluaa ja ajattelee ja tuntee kun se ei puhu. Ja että meidän suhde tulee kaatumaan tähän ongelmaan, vaikka kuinka rakastettaisiin toisiamme, koska näin ei vaan voi elää. Ainakaan mä en voi. Heitin jopa ilmoille et pitäiskö kokeilla olla vähän aikaa erossa, niin vois molemmat sitten vähän tunnustella että olisko parempi olla yksin vai yhdessä.

Mies näytti siltä että ekaa kertaa oikeesti kuunteli ja ymmärsi että tilanne alkaa olla vakava, mut ei oikein osannut mitään sanoa.
Ja mäkin nyt siis ihan hyvässä hengessä ton sanoin, en huutanut tai muuten ollu ilkeä. Mut toivottavasti sain miestä vähän heräteltyä ja saatais joskus puhuttua... :)

Täällä yks hoitsu myös, joka tosin menee vasta iltavuoroon :grin

murkku, eiköhän se plussaksi vielä muutu!

Enun testiä tässä kanssa odoteltu!

ninukki, näköjään suurinpiirtein samoissa ajoissa mennään, täälläkin mieli ruvennut tekemään oireita vaikka juuri oviskin oli vasta :grin

puvis kp 20/33(-42)

Taas taustaillut täällä viikon ja koittanut päästä kirjautumaan takaisin... jouduin latamaan appiksen kokonaan uusiksi, että alkoi toimimaan. :D

Noista testeistä: kokeilin yhteen kiertoon noita halpis testejä ja meni täysin fiilis. Digillä menty melkein koko ajan ja melkoiseati hirvittää tuo rahamäärä, jota niihin saa uppoamaan. Onneksi mulla on melkein kellontarkka kierto, ettei ovis bongailuun mene kuin muutama tikku. (Ja vainoharhaisella hymynaaman jäljeen vielä muutama :) )

Onnea kaikille plussista ja onnea uuteen kiertoon neganneet.

on. Mulla meni eilen vika crinone ja yleensä menee 2 pv, että menkat alkaa. Että katsotaan kumpaan joukkoon liityn loppuviikosta. Rinnat on kipeät ja todella raskaat, mutta muita oireita ei sitten olekkaan ajoittaisen nippailun lisäksi. Sormet ja varpaat on ristissä, mutta aika vahva fiilis on, että yk 19 alkanee :)

Ihanaa torstaita kaikille, laitoin juuri pulled porkin uuniin ja laahustan tuohon työhuoneen puolelle. Teen töitä kotoa, joka on kivaa kun ei tarvi pukeutua jos ei halua, mutta samalla myös aika hanurista :D

Tyttötiikerille tsemppiä toivottavasti saatte nyt puhuttua asiat halki poikki ja pinoon :)

Voi myy! Koita jaksaa! Ja vaikka nyt tuntuiskin että maailma kaatuu. Niin voin kertoo että ihan varmasti se aurinko rupee paistaan ja. Näiten koettelemusten jälkeen pystyy toden teolla iloitseen sit niistä hyvistä asioista. (Oon varma että saatte ensvuona pienen nyytin syliinne!) <3

Murkku pahoittelut negasta. Mutta nythän on vielä aikaista. Joten eiks niin että se plussaksi vielä muuttuu ;)

On. Ei vieläkään menkkoja kp nyt 34 huoh.. :/

Tyttötiikeri, Ehdotapa miehelle jos hän haluaisi mielummin vaikka kirjoittaa sinulle omista ajatuksistaan. Mä olen itse sellainen, että mielummin kirjoitan kun puhun ja tuo johtuu puhtaasti siitä, että puhuessa en malta ajatella sanomisiani riittävän pitkälle ja vaikeista asioista puhuttaessa käy sit helposti niin, että toinen ymmärtää väärin. Ja sit jos asia on tunteita nostattava (niin kuin parisuhdeasiat yleensä) niin keskustelukin on hedelmällisempää jos kumpikin voi rauhassa miettiä asiaa, saa kirjoittaa omassa rauhassa omat mietteensä ja toinen voi rauhassa lukea ne jne. Jää se riiteleminen vähemmälle.

Muurahainen, Sulla taisi olla vielä melko pienet dpo:t jos en väärin muista eli vielä ehtii plussaksi muuttua. Toivotaan, että olisi tärpännyt kun niin hieno ovisplussakin tuli "ovuloimattomalle"!

Nepa, Mun mies tekee pääasiassa kotona työnsä ja mä olen aina ihan kateellinen sille. Kömpii sängystä ylös kun jaksaa (koska voi hoitaa osan töistä jo sängystä vastailemalla puhelimella sähköposteihin jne), keittelee kahvin ja menee aamupalansa kanssa sohvalle kalsarit jalassa ja ottaa työkoneen viereensä. Sit kun sen työ on sen luonteista, että osa asioista tapahtuu ilman että pitää itse oikeasti tehdä mitään niin tekee välillä neljää työtehtävää (kaikista oma laskutus) päällekkäin tai sit tekee kahta työtehtävää ja imuroi samalla tms :D Mä sen sijaan herään reilua tuntia ennen töiden alkua, raahaudun työpaikalle ja jos joskus olisikin muka rauhallinen hetki niin se aika menee "hukkaan" kun ei voi edistää esim niitä kotihommia sillä aikaa. Sit taas työpäivän jälkeen kotimatkalle. Ja ennen kun mä pääsen kotiin on mies ollut jo hyvän aikaa lenkilläkin, koska hänellä ei ole sitä työmatkaa viemässä aikaa.. Voiskohan ruveta etäsairaanhoitajaksi.. ;)

Nuuhku, Toivottavasti sun kierto ei nyt enempää venyisi..

Tyttötiikerille tsemppiä! Toivottavasti asiat helpottais nyt puhumalla! Ei oo helppoa tai kivaa yksin kannatella perhettä ja koko taloutta. Kuormittaa sun jaksamista varmasti ihan hirveesti! :/

Murkulle harmit negasta ! Mut kyllähän se vielä plussaks ehtii muuttua ;) ei pidä vielä heittää hanskoja tiskiin!

Testasin tänää sen vikan OneStepin ja negahan sieltä tuli. Ja heitin kyl roskiin sen jo 10min päästä. En aio jäädä tihrustaa sitä samalla tavalla ku edellistä :D tulee vaan paha mieli.

Nyt sit tätiä odotellaan. Jos ei tuu ni ehk ens viikol vois testailla uudellee ;)

Meritähti kp34/30(-65)

Heippa ihanaiset!

Myytä kyllä on koeteltu ihan liikaa :sad001 hirmuisesti tsemppiä ja jaksamista toivon sulle! :Heartred Tulkoon teille pian onnistunut raskaus ja ihana täydellinen vaavi :Heartred

Pahoittelut negoista ja tädeistä!

Kaikista plussista paljon paljon onnea ja tarrasukkia ja vauvaliimaa roppakaupalla!! :joyful:

Näyttäis olevan plussa-aalto liikkeellä toivottavasti pääsen tähän aaltoon mukaan :)

PLUSSATUULIA!!! ++++++ :joyful:

Ketkäs kaikki testailee vappuna?

Kp 21/27-30 dpo 5-6

Takaisin