Raskaaksi 2015

Oon nyt vaan lueskellu teidän juttuja. Paljon onnea plussanneille ja voimia sitä tarvitseville ❤️
Mulla menkkojen masennus- ja kiukuttelukausi menossa, enkä oikein jaksa paljoo kirjotella, sori :( taidan ottaa viikonloppuna pari............lohduttavaa :D

Etova olo kyllä lähti aamun jälkeen pois eli tuskin ainakaa mahatautia siis on :D plussaan en jaksais uskoa, ku ei muita oireita oo.

Pitää kyl varmaa huomen tai ylihuomen taas testailla. Ärsyttävää ku ei tiiä millon ovis on mahdollisesti ollu vai onko ollu viel ollenkaan :D eikä testejäkään kamalasti ole eli pitäis varmaa täydentää varastoja ;)

Meritähti kp32/30(-65)
Olisin kyl toivonu et olisin päässy takasi normi 30pv kiertoon mut ei näköjään :/ stressikin on helpottanu huomattavasti! Enää vauvanteko-stressi jäljellä ;)

Täälläkin muuten joko vappu-täti tai vappu-plussa tiedossa!!!

Äitipuoli tossa soitteli ja kertoi tietävänsä että kun suvusta yksi lähtee niin toinen alkaa tehdä tuloaan... Mun mummu siis kuoli lauantaina :(

Mutta en tiä.. Jotenkin on menny toivo jo tässä yrittämisessä.. Pitänee silti laittaa sormet ja varpaat ristiin että vanhat uskomukset pitäis paikkaansa!

Tänään kp 22/30-? Dpo 4 Yk 10
JA OVISOLOT TAAS???!!!!

Kiitos onnitteluista <3
Päivä mennyt ihan sumussa, kun ei voi todeksi uskoo... :) mut voi kait sitten lisätä plussanneisiin jos joku jaksaa, ite en osaa. Eli mukkis yk 4 , la laskujen mukaan 1.1.2016, (mutta tuskin menee laskettuun aikaan kun kaikki lapset syntyny ennen laskettua, jos siis kaikki menee hyvin..)

Aivan ihana kirahvi Miilia!!! :love017 Oireetkin kuulostaa hyviltä! :wink

DarkMimosa, Ootko saanut jo uuden leikkausajan?

Maaritmarianne, tsemppiä! :hug013

Et sie Meritähti täydennystä tarvii, kun paukautat seuraavaan testiin plussan! :woot:

Olen niin pahoillani Silv! ❤️ Voimia! :hug013 Pakko kyl sanoo, että nuo sinun ovisolot pisti hymyilyttämään :wink

Mukkiksella kiva laskettu aika ;)

Ihanan kiraffin oli joku tehny! :)

Pahoittelut silv, ehkäpä se pitää paikkaansa! <3
En muista kerrinko mä täällä tästä, mut mulle kävi niin, että viikko ennen kun mä plussasin niin mun äiti soitti että olenko mä raskaana kun hänen vanha lapsuudenystävä jota hän ei oo tavannu kylläkään useampaan vuoteen soitti hänelle pitkästä aikaa kun oli nähnyt unta et äiti on isoäiti ja niin vaan sitten plussasin melkein heti kyseisen puhelun jälkeen. Harmi vaan kun ei muistanut olikse tyttö vai poika :D sen kyllä sanoi että siinä oli ollut hirveästi rappusia jota joutu kipuumaan ja ajateltiin äitin kanssa et viittaiskohan se tähän mun rankkaan alkuraskauteen ja pahoinvointiin.
Sori eksyin vähän aiheesta, mut musta nää on tosi mielenkiintoisia :D

Ei oltu mitenkään läheisiä, alkoholisti kun oli... Mutta mummu silti! <3

Hitsi kun ei tullut tikkuja mukaan, olisin voinu piruuttani testata (vaikka tiedän että se ovis oli ja meni jo :D)

Silv, täällä kädet jalkoja myöten ristissä toivon, että vanha kansa tietää! :) osanottoni mummosi pois menoon...

On: tuli nukuttua 2,5h päikkärit. :o
On ilmeisesti vähän univelkaa, kun eilen nukuin tunnin päikkärit, viimeyönä nukuin melkein 10h ja nyt tollaset kevyet 2,5h päikkärit... Huh huh!

Onnee kaikille plussanneille :) kunnon plussa-aalto :) mahtavaa!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikkee että pysyy pikkuset mukana :)

Kauhee määrä viestejä tullu tässä, ihan pihalla kenelle pitänyt vastata mitään :D tuli vietettyä mökkipäivä eilen ja pistettyä mökkiä kesäkuosiin ja ei ehtinyt oikein ku läpilukemaan kaiken pikakelauksella :)
Mut on muute mökkipiha haravoitu ja kyllä tuntee tehneensä jtn.

Silv, osanottoni. Ei ne kuolemat oo koskaan mukavia, mulla on viimesen vuoden aikana mennyt mummo ja ukki ja sit miehen isä viimesimpänä. Karua elämänkiertokulkua.. :S

Oma kierto taitaa olla jossain ööm.. kp 24/29 dpo 10? Tätin vierailua odottelen alkavaksi viikonloppuna tai alkuviikosta.

Silv olen pahoillani, koita jaksaa. :Heartred

Miilia aivan ihana kirahvi, taitava olet! :hello2

Murkku kyllä nyt pikkusen hyvältä kuulostaa noi sun oireet! :smiley-bounce012 Mulla ilmaantu eilen illalla ja myös tänään kuvioihin närästys. Omasta mielestä en oo mitään sellaista syöny mikä pistäis närästämään ja ei oo kyllä normaalia mulle.. Eihän tästä enää siis puutu, ku se plussa. Oireet on jo niin mallillaan, et huhhuh.. :laughing021

Hihhih pakko laittaa teillekin kuva kun vähän vielä "tuunasin" mun kesätukkaa oman näköiseksi :) niskavillat vähä valloillaan mut älkää antako sen häiritä :) paljastun tai en...
ImageUploadedByVau Foorumi1429638704.398403.jpg

Aivan ihana kirahvi, miilia! Mäkin kovasti haluisin tehdä käsitöitä mut taidot ei riitä mihinkää :D

Muurahainen, siellä olis kyllä aikas lupaavat oireet kaikenkaikkiaan ;) toivon sulle plussaa niin paljon <3

Ihana tukka Silv!

Onnea Mukkis!

Jee Muurahainen! Liity nyt vaan tuohon plussa-aaltoon joka niin kovasti näkyy tänne vyöryvän! Ja enu myös! Ja Meritähti ja muutkin, jotka unohdin! Täällähän on tosiaan hirveän monta, joilla on kierto suunnilleen samassa vaiheessa. Kyllä lähipäivinä jännitetään! :)

Silv, miks mä oon koko ajan kuvitellut että sulla on tummat hiukset? Hassua, miten tietynlaiset mielikuvat voi muodostua pelkän nimimerkin ja juttujen perusteella. Eikä tää oo mikään blondivitsi, oon itsekin vaalea.

On. Womanlog näyttää kp 24 ja olo on tosi ristiriitainen. Toisaalta tuntuu, että tärppi olisi voinut käydä, mutta toisaalta oon hyvin skeptinen ja ajattelen, että ei se nyt näin aikaisin voi onnistua ja kun ei oikeita oireitakaan ole... Tuntuu, että kaikki kuvitellutkin oireet on tänään kadonneet. Pliis kertokaa mulle, että tämä vauhkoaminen loppuu kun yritykseen tottuu, en halua olla tällainen luulotautinen joka kuukausi!? :bored:

Muoks. Jos joku päivittää sitä listaa, niin meillä tosiaan yritystä 3/15 alkaen.

Myy, onko kipulääkkeet nyt helpottanu tilannetta? Varmaan kyllä hyvä että ultraavat vielä varuiksi.

Miilia, olit tosi ihanan kirahvin tehny! Kunpa itekin osais tai jaksais opetella... :p

Silville pahoittelut mummusi kuolemasta! :Heartred Toivon kovasti että äitipuoli on oikeassa.
Hienot hiukset sulla, tykkään! :happy119 Mäkin jotenkin aattelin että oot tummahiuksinen, aika jännä että monet muutkin on aatellu niin...:shy: Pitäis itekin varailla aikaa kampaajalle että sais vähän kevätilmettä.

Murkun väsy kuulostaa kyllä mun korvaan aika lupaavalta ja Enullakin on komeat oireet. :grin Luotetaan siihen että plussa-aalto saa teistä molemmista jatkoa!

Kävin tossa tanssitunnilla ja loppuilta meneekin rauhallisesti. :happy: Ihana kun huomennakin saa nukkua pitkään kun on iltavuoro edessä.

Elkäähän liikaa aatelko että väsy olisi oire, veikkaan vaan univelkaa kuitenkin. Tulis jo torstai niin pääsis tikkua tihrustelemaan. :)
Ja enun kanssahan me sitten haamuloita torstaina saadaan! Se on päätetty :)

Ja ehdottomasti muut mukaan! :)

Jaahas, jos sitä kävisi sitten nukkumaan, kun eihän tässä nyt vielä paljoa olekaan nukuttu... :D

Takaisin