Raskaaksi 2015

Jotkuu kysyi plussasta kuvia, niin käyn tännää ostamassa apteekin paritestiä ja joskos malttasin keskiviikon aamupissaan saakka odotella testin tekemistä :) Noiku on noita raskauskeijun halpistestejä ni en vaan jotenki nyt luota et tulos ois paikkansa pitävä :rolleyes: Vaikka sainki niil puhtaan neganx2 kun testasin liian aikasin, ja nyt oli kyl selkee toinen viiva ja väriä oli senverta ettei tarvinnu tihrustaa ja miettiä mutta silti. Ja kun vasta koin keskenmenon ni ei tätä ees halua uskoa todeksi, kai sitä on niin epäuskonen ja haluaa suojella itteensä jos meneekin kesken ihan alussa, nyt ois vasta rv 4+5 menossa... Mutta kuvaa laitan kyllä tämänviikon aikana :)

Ja Lucky87 kyllä sä onnistut ihan varmasti, vaatii vaan jumalattoman kovaa tahdonvoimaa :)!! Viime raskaudessa mä vähensin heti alussa puolet röökeistä pois, parinviikon kuluttua poltin n.3-4krt päivässä miehen tupakasta 2-3savut ja siitä parinvkn päästä päätin lopettaa kokonaan kun näin ultravideon miten sikiö käyttäytyy kun äiti polttaa, se sai ajattelemaan asioita tarkemmin ja lopettamispäätös oli sillon aika helppo. Tsempit!

Mukkis siellähän on viiva! :nailbiting::happy:

Larissa hyvältä kuulostaa, eiköhän siellä plussa pärähdä ennen naistenpolikäyntiä.. :wink

Silv aina on jonkinnäkönen todennäkösyys plussata, katsotaan kuinka sun käy. :joyful:

Pepe hyvä, että sait ultran jo aiemmin. Ei oo enää pitkä aika. :smug:

Pepe: toi oli perhoset herkkä testi, se on kyllä antanut viivanpaikkoja yms turhaankin, joten en ihan optimistinen ole...
Toivotaan, ettei teidän onnittelut ole turhia... Vasta oikeesti keskiviikkona voi olla aihetta iloon tai sitten ei... Mitään oireita ei ole. Pitää yrittää hillitä hermot :)

Silv mitkä verikokeet sulla on? Mun pitää kans käydä labrassa tällä viikolla. En vaan yhtään tiedä mitä arvoja ottavat sitä polikäyntiä varten, joten en tiedä pitääkö paastota tms. Mitään ohjeita eivät laittaneet joten menen vaan sinne labraan :D ps. Ollaan näemmä jännäyskamuja tässä kierrossa ;) Ja on sitä kuule huonommillakin prosenteilla tässä ryhmässä plussattu! :D

Mukkis, kyllä siinä selkeä haamu näkyy!!! PC:n testiä tai diginä kehiin ;)

Mukkis toivotaan että viiva lähtee vahvistumaan :) ja voi olla että joku toinen testi näyttää jo vahvempaa tulosta. Tsemppiä :)

Bb: nii jo ees se 1 päivän polttamattomuus vaikka noitten nicotinelien avulla varmaan saa sen tunteen että pystyn sittenki

Mindis: mulla on aina ollu haaveena lähtee Lappiin mökkeilemään ni sit ku tapasin mun miehen ni niillä on tuttujen kautta sellanen todella vaatimaton mökki äkäslompolossa jota voivat lainata. Siellä ollaan pari kertaa käyty ja saanatunturin huipulla käytiin ihastelemassa! Ja voin sanoa että jos kaipuu on auringon alle ni on se kaipuu kyllä sinnekki tunturi Lappiin :) tosiaan mieli lepäs. Haluisin lähtee sinne miehen kans ihan kahdestaanki käymään vaikka teltta retkellä. :D

Mukkis: onnea haamusta. Ja viivalle vahvistumista. :)

Ihanaa pepeXXL että sait siirrettyä aikaa! Voi kun itsekin saisi mutta lääkäri ei ole edellisellä viikolla paikalla :)

Nuuhku, Oli kyllä aivan mielettömän ihana ponikakku!

Lucky, Muista, että meillä naisilla on oikeus muuttaa mieltämme vähintään joka toinen sekunti. Tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen! Itse en ole polttanut ikinä henkäystäkään, joten olen tässä asiassa huono neuvomaan. Muutama kaveri on kuitenkin sanonut, että paras apu lopettamiseen on ollut hyvän motivaation (=raskaus) lisäksi se, että keksii tilalle jonkun muun asian. Esim yksi kaveri kävi aina parvekkeella syömässä porkkanan kun olisi normaalisti mennyt tupakalle, toinen söi rivin suklaata ja kävipä yksi kaveri "rangaistukseksi" mieliteostaan pesemässä vessanpöntön aina kun teki mieli tupakkaa. Jälkimmäinen kertoi, että mieliteot loppui aika nopeasti kun alkuraskauden pahoinvoinnissa ei halunnut lähestyäkään vessaa jos ei ollut hirmuinen hätä ;)

Mymmelisti, Kuulumisia lääkäristä odotellaan täälläkin. Muistilista on aina hyvä asia kun menee lääkäriin. Siellä kun aina unohtuu sanoa vähintään puolet asioista mitä oli mielessä vielä 5 minuuttia aiemmin.

Mukkis, Varovaiset onnittelut haamusta! Toivottavasti lähtee vahvistumaan.

Silv, Eihän sulla nyt isot plussausmahdollisuudet toki ole, mutta mahdollisuudet silti. Älä heitä vielä kirvestä kaivoon!

Larissa, Soita klinikalle tai labraan ja kysy mitä verikokeita sinusta on määrätty otettavaksi ja tarviiko valmistautua. Voin kertoa, että ottaa muuten päähän jos jotain varten olisikin tarvinnut olla ravinnotta tms ja joudut käymään uudestaan.

Pepe, Kiva, että sait ultra-ajan siirrettyä!

On. Täällä menossa kp 2 ja vuodan kuin seula. No, eipä tarvi onneksi töissä kärvistellä kun olen tuon kipeän lapsen kanssa kotona tämän ja huomisen. Leikitään täällä juuri jotain kotileikkiä "Sä voit syöttää tota (=muumipehmo). Sillä ei ole sit suuta vaan leikkisuu mihin syötetään.." :D
Eilen lähti tilaukseen se tukkupakkaus ovistesteistä ja samalla tilasin itselleni uusia vaatteita eli nyt on taas nostettu raskautumistodennäköisyyttä ;)

Pikkuminski, ihanaa kuulla susta! Tsemppiä tutkimuksiin ja pidän peukkuja!

Mukkis, nään haamun sun testissä!! :) vahvistumisia sille!!! ;)

Pepexxl, ihanaa et sait siirrettyä ultraa ja ei enään kun 16päivää! Sehän on vaan kaks viikkoo! :) nyt teet senmosen aamu kamman :D

Larissa, sähän plussaat ennen sitä naistenpoli aikaa ;) sulla kuulostaa jo hyvältä noi oireet. ;D

Nonnniin eli lääkäri kuulumiset, lääkäri kyseli meijän yrittämisestä ja kuinka säännöllistä ja suvusta ja muuta ja kerroin, et oon tehnyt ovulaatiotestejäkin. Kirjasi kaikki ylös ja sanoi kirjottavansa kaikki siihen lähetteeseen. Sanoi myös et koska vuosi sitten oli niitä kokeita ja tutkimuksia niin ei nää tarvetta tehdä uusiksi vaan näillä mennään ja lupasi kirjottaa tänään sen lähetteen ja se on sähkönen joten se menee heti perille ;) mutta ei osannu sanoa yhtään, et kauanko menee et saadaan aika tai kirjettä sieltä päin. Toivottavasti ei ihan hirveen kauan! :)

Hei, te muut terveydenhuoltoalan ihmiset. Oletteko huomanneet, että Oriolan nettikaupasta voi tilata Pregcheck-testejä varsin edukkaasti? Itse siis ihan muita juttuja etsin tuolta ja vahingossa huomasin..

Mymmelisti, Kiva kuulla, että laittoi lähetteen heti ilman lisätestauksia. Toivottavasti saatte ajan pikaisesti! Ja voithan aina vaikka muutaman päivän päästä soittaa polille ja kysyä tyhmänä (ihan kun et olisi tietoinen sähköisestä lähetteestä) onko lähete mennyt perille ;) Voi joskus nopeuttaa lähetteen käsittelyä :)

MindiS sen verran juhlapaikasta voin kertoa, että on rakennettu kallion sisään ja järvimaisema avautuu kallion reunalta :) tunnelmallinen paikka ja varmasti keaäiltana kaunis näky :)

Vesta ihania ultra kuulumisia. Ultrakuvat todistaa varmasti itsellekkin, että joku pieni ihme siellä vatsassa asustaa :) hyvää vointia raskauteen.

Aurinkoinen tervehdys kaikille!! :greet025

Täällä ois yks kuumeilija lisää.. :rolleyes:

Itselläni on aikaisemmasta suhteesta 8v. poika ja nykyisellä miehelläni 2v. tytär.. Kauan ollut jo kuumeilua ilmassa ja nyt reilu 3 viikkoa sitten päätettiin että pillereiden popsiminen saa nyt loppua ja yhteinen pallero olisi enemmän kuin tervetullut.. :joyful:
Oon kovin yrittänyt asennoitua että tulee jos tulee, mut himputin vaikeeta tuntuu olevan.. :oops: Lähinnä oon ihmetellyt et kun on välillä pitänyt (minipillereistä) taukoa (mitä en oo varmaan viimeseen vuoteen pitänyt, joten kierrosta ei mitään tietoa) niin menkat aina alkaneet 2-3pvä päästä.. Nyt reilu 3 viikkoa ilman pillereitä eikä menkoista tietoakaan.. :wideyed: Kuinka todennäköistä että monen vuoden pillereidensyönnin jälkeen tärppäisi heti kun pillerit lopettaa? Jos joku tietäväisempi vähän valaisis mua..? :shy:

Pikainen.

Lucky87 kyllä se lopetus vielä onnistuu! Itse plussasta vedin kaksi viikkoa kaksi tupakkaa päivässä. Jonain päivänä kolmekkin. Sitten päätin että viimeinen iltasavu ja sitten se on loppu! Kyllä miehenikin muostaa kuinka menin tupakka kädessä hänen seurakseen parvekkeelle mutta enpä sytyttänyt! :) siitä olen kaikista eniten ylpeä että kestin myös keskenmenon ilman sortumista vaikka se olikin henkisesti hyvin raskas paikka! Eilen tuli täyteen puoli vuotta savuttomuutta! :)

Freyalle onnea pikku prinssistä! Toivottavasti pääsette pian kotisairaalaan!
Paljon paljon plussaus onnitteluja ja tarrasukkia mindis, pepita ja anni! <3
Pukakommentointina tärkeimmät toivotukset jos viesteissä pääsisi vihdoin loppuun niin voisi muutakin kommentoida. :)

Vestalle onnea ihanista ultra kuulumisista ! :)

Mukkis toivon kovasti, että viiva vahvistuu !!! :)

Ihana kuulla Minskistä !! :)Tsemppiä sinne kovasti :Heartred

Lucky, oot ihana ! :) ihan varmasti saat tupakan pois !! Onneksi keksit muuta puuhaa se auttoi itselläni silloin joskus. Nautihan raskaudesta ! :Heartred

Mymmelistille toivon että saatte ajan nopeasti !! :)

Plussatuulia oikein kovasti jokaiselle.

täällä kp 27/28-30 et sais se täti kohta kurvata paikalle :) kiukuttanut on ainakin :D mä jo niin odotan uutta kiertoa ja mahdollisuutta, vaikka välillä kyllä meinaa tuo epäusko viedä voiton. No olen purkanut tätä pahaa oloa nyt liikkumalla , juostaan tai kävellään jokaikinen päivä plus muuta. Meinasi ihan laiskaksi päästä kun liikkui talvella niin vähän :) josko tällä uudella puhdilla sais niitä pysyviä tuloksia !

Aphrael: kiitos vinkistä ;) mulla ei tollanen siivous tms. Toimi kun oo aina palkinnut itseni siivouksen jälkeen tupakalla ja ennen siivousta tupakalla :) mutta yritän vaan olla polttamatta. Nyt ei ainakaan yhtään tee mieli. Ku lähtiessä imeskelin sen nicotinel tabletin :) yritän sitä vauvaa ajatella tuolla massussa että se potkasee mua palkinnoksi sit aikasempaan jos oon polttamatta. :)

Aphrael, kiitti vinkistä! Soitin labraan ja sanoivat ettei tarvitse valmistautua :) Mites edukkaasti niitä pc:n testeja saisi Oriolan sivuilta? Alkakaas terveydenhuoltoalan ihmiset diilaamaan niitä meille muille :grin

Mymmelisti, hyvä että asiat lähtee etenemään! Mulle tuli ainakin aika nopeasti aika naistenpolille lähetteen saamisesta (olikohan 1-2 viikkoa), mutta itse aika meni sitten 3 kuukauden päähän. Omakanta-sivustolla voi käydä kyttäilemässä tilannetta :wink

Silv, aaaaa okei oletkin varmaan maininnut jo ton aiemmin. Oisko se toinen ollu prolaktiini..?

Jenna, tervetuloa mukaan :) Ootko testiä tehnyt? Kierto saattaa venyä ja hakea paikkaansa pillereiden jälkeen. Tai sitten olet onnekas ja tullut raskaaksi heti :) Kannattaa tehdä testi varuilta, jos et ole jo testannut.

NAPAA: Vitsit miten tehokas vapaapäivä! Pihalla haravointia, kasvimaan siivousta ja marjapensaiden leikkuuta. Enää kasvihuone kuntoon niin sitten alkaa olla valmista uusien kasvien kylvölle/taimien istutukselle, kunhan kelit lämpenee :joyful: Nyt vielä vähän imurointia sisällä ja ruuan jälkeen palaan ehkä vielä pihahommiin :wink Jos saisin miehen raivaussahan käyttöön niin lähtisi pensasaitakin matalaksi :grin:grin:grin

Takaisin