Jotkuu kysyi plussasta kuvia, niin käyn tännää ostamassa apteekin paritestiä ja joskos malttasin keskiviikon aamupissaan saakka odotella testin tekemistä :) Noiku on noita raskauskeijun halpistestejä ni en vaan jotenki nyt luota et tulos ois paikkansa pitävä
Vaikka sainki niil puhtaan neganx2 kun testasin liian aikasin, ja nyt oli kyl selkee toinen viiva ja väriä oli senverta ettei tarvinnu tihrustaa ja miettiä mutta silti. Ja kun vasta koin keskenmenon ni ei tätä ees halua uskoa todeksi, kai sitä on niin epäuskonen ja haluaa suojella itteensä jos meneekin kesken ihan alussa, nyt ois vasta rv 4+5 menossa... Mutta kuvaa laitan kyllä tämänviikon aikana :)
Ja Lucky87 kyllä sä onnistut ihan varmasti, vaatii vaan jumalattoman kovaa tahdonvoimaa :)!! Viime raskaudessa mä vähensin heti alussa puolet röökeistä pois, parinviikon kuluttua poltin n.3-4krt päivässä miehen tupakasta 2-3savut ja siitä parinvkn päästä päätin lopettaa kokonaan kun näin ultravideon miten sikiö käyttäytyy kun äiti polttaa, se sai ajattelemaan asioita tarkemmin ja lopettamispäätös oli sillon aika helppo. Tsempit!
Ja Lucky87 kyllä sä onnistut ihan varmasti, vaatii vaan jumalattoman kovaa tahdonvoimaa :)!! Viime raskaudessa mä vähensin heti alussa puolet röökeistä pois, parinviikon kuluttua poltin n.3-4krt päivässä miehen tupakasta 2-3savut ja siitä parinvkn päästä päätin lopettaa kokonaan kun näin ultravideon miten sikiö käyttäytyy kun äiti polttaa, se sai ajattelemaan asioita tarkemmin ja lopettamispäätös oli sillon aika helppo. Tsempit!

Kuinka todennäköistä että monen vuoden pillereidensyönnin jälkeen tärppäisi heti kun pillerit lopettaa? Jos joku tietäväisempi vähän valaisis mua..?