Raskaaksi 2015

Esma onnea tuplista! :happy:

Mariska onnet negasta, joskus sekin voi olla hyvä asia. :grin

Murkku
kiitos luvasta! Se on hyvä, että siellä on toinen samanlainen.. :hilarious::wacky:

Larissa hahhaa, ei saa yllyttää hullua. :rolleyes::woot:

ON: Voisin noihin omiin "oireisiin" lisätä vielä alakerran kosteuden. (Onneks täällä kirjotellaan anonyyminä, nää jutut on kyllä mitä mainioimmat.. :laughing002 ) Viime kierrossa ei kyllä oviksen jälkeen ollu tämmöstä havaittavissa vaan pikemminkin päinvastoin kuivaa oli sillon.

Lumikello2015 tiedän tuon tunteen kun ne ekat menkat km jälkeen tulee eikä edes kauheesti myöhäs :) onnea :D

Mariska onnea negasta! :)

Esma onnea kaksosista ♡

Muurahaiselle oon päättänyt plussan tulevaks! Kyllä se dpo -2 riittää oikein mainiosti! Ja onnea ei ovuloivalle kunnon o-plussasta! ;)

Freyja, onnea tulevasta pienokaisesta ja tsemppiä sektioon ♡

Miilia, ymmärrän ettei tee mieli noudattaa lääkärin käskyä! Mä en myöskään noudattanu myöhäsen kkm jälkeen kun lkr sanoi että muutama kk ehkäistä.. toiset lääkärit kun neuvoo ihan eri lailla ja tärpin odotuksessakin on ihan tarpeeksi!

On. En usko tässä kierrossa mihinkään. Viime kierron "oireita" joista aattelin et ois voinu tärpätäkki; kurkkukipu, hiiva, oudot mielihalut, asukkaiden nostelu otti mahaan, kaiken maailman nippailut ja nappailut ym ym ym. Ja täti tuli.

Muoks.
Kp 20/29 tätiä ja uutta kiertoa kovasti odottelen! Ps. Mies otti aamulle ekan sinkkitbl! ;)

Enu, kostealla täälläkin mennään. :)
Mulla kyllä tais viime kierrossakin olla kosteaa, muistelisin et ihmettelin sitä kun aiemmin ei oo otuksen jälkeen ollut... Mut sainhan mä niihin raskaustesteihinkin hailuroita, et en tie sit...
AI niin ja nännit ovat hyvin arat olleet eilisillasta lähtien, tie sit johtuisiko clomeista vai mehiläisenkakasta?

Lumikello, mukavaa ettei kierto venynyt. :)

Susanne, kiitos toivotaan, että tuo riittää. :) jospa tuo oireettomuus olisikin oire?

Pikaista paranemista Anskunen ❤️

Elyssei, en oikein tiedä (pikemminkin muista, koska onhan täällä ollut siitä juttua) miten terot vaikuttaa missäkin vaiheessa kiertoa, mutta niin toivon, että tässä kierrossa teillä pikkuinen tarttuisi kovasti kiinni! ❤️ Miksei täällä voi antaa useampaa arviota yhteen viestiin? Mööh...

Voi murkku :hug013 Ei ole kyllä maailman helpoin kokemus olla km:n kanssa synnärin vieressä ja mennä samoista ovista, mutta säkin olet selvinnyt siitä. Ihana, vahva nainen ❤️ Niin odotan, että saat kahden viikon päästä tuplaviivat ja 9kk:n päästä pikkuisen nyytin syliin ❤️

Aphraelille ja kuopukselle kovasti tsemppiä! ❤️Toivottavasti pienen olo helpottaa taas pian ❤️

Mariska, koska sulla on jälkitarkastus? Jahas, olitkin jo illalla ehtinyt negan testaamaan, onnea siitä! (Olen siis kirjoittanut tätä viestiä aamusta asti :grin)

Voi Mimmulih :hug013 luckylta tulikin jo hyviä neuvoja. Niin totta se on, että raha kyllä helpottaa elämistä. Voi, kumpa osaisi kertoa, kumpi olisi parempi ratkaisu... Siskoni oli samassa tilanteessa ja valitsi lopulta pienemmät tulot ja mieluisemman työn. Rahat heillä toki tiukilla, mutta on onnellisempi ja stressittömämpi. Itse varmaan valitsisin samoin, sillä mulle tärkeämpää on se, että työ on mielekästä, eikä pakkopullaa, jaksaa paremmin käydä töissä. Toisaalta jatkuva rahojen laskeminenkin on hyvin raastavaa ja stressaavaa... Ihan mielettömän paljon tsemppiä vaikean ratkaisun kanssa! ❤️

Liisulle kovasti tärppionnea!

Taikatuulelle ja Maaritmariannelle pahoittelut negoista ❤️ Jospa se kuitenkin vielä plussaksi muuttuisi, kun on niin lupaavia oireitakin molemmilla :smiley-angelic001

Gnome tervetuloa ja pikaista plussaa!

Lumikello, repäisykivuista en tiedä millaisia ne ovat, mutta muoks tarkoittaa, että tekstiä on muokattu jälkikäteen muoks:n jälkeisellä tekstillä. Onnea tädistä ja tärppionnea kiertoon!

Oi vitsit! Etsijällä on pikkuinen ihan kohta sylissä! Ihanaa! Tsemppiä viime metreille! ❤️

Pahoittelut mindiS negasta ja tädin ilmoittelusta! Ihailtava asenne sulla kuitenkin ❤️

Kohta3, voi vitsit sulla on mahtava reissu edessä! Kumpa itekin pääsis johonkin ulkomaille... Mies ei suostu lähteen ulkomaille, kun ei saa koiria mukaan, mutta varattiin ystäväperheen kanssa juhannusviikolle lapinreissu :)

Kattipakanalle isot onnittelut, viivoille vahvistumista ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan!

Nepalla jännäviikko edessä! Niin toivon, että saat viikon päästä tuplaviivat r-testiin!:smiley-angelic001

Wau Esma! Tuplasti Onnea odotukseen ja lisää vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan! ❤️

Ei hyvänen aika, räkätän täällä vedet silmissä teidän pakastusjutuille!!! :laughing021:laughing001

Freyalle paljon paljon tsemppiä ja onnea tulevaan sektioon! Viikon päästä sinul on siellä pieni nyytti, ihanaa! ❤️

Pahoittelut Miilia, etteivät tee inssiä! Peukut ja varpaat pystyssä, ettette tarvitsisi kalliimpia hoitoja! ❤️ Ihana kisu teillä ❤️ Nyt on pakko kertoa: äiti on kertonut, että yrittivät mua pitkään. Yksi aamu oli haikara laskeutunut ulkosaunan savupiipun päälle ja sitten äiti plussasikin sen jälkeen.

Nuuhkullakin jännäpäivät siis? Iiiiiks! Plussaonnea! ❤️

Nennaa, onko tietoa mikä dpo? Josko olisi kiinnittymistä? Vai onko sulla ovulaatio jo ollut?

Tsemppiä Lucky ❤️ :hug013

Bb, täällä samanlainen temperamentti :grin

Junibea, jopa väsyneillä silmillä näkyy jotakin! Vahvistumisia kovasti! ❤️

Jäi taas sellanen olo, et unohdin jotain tai jollekin kommentoida o_O

Täällä kanssa mietitty mitä Dikulle mahtaa kuulua?

Kiitos taas teille ihanat ❤️ Soitin tänään osastolle, jossa minuu hoidettiin. Aloin jo epäilemään, että taas on jotain pielessä, kun jälkivuotoa ei ole ollut. Se onkin kuulemma oikein hyvä asia ja tarkoittaa, että kaavinta on onnistunut täydellisesti. :) Hih, tajusin seitsemältä, etten ole ottanut aamun jälkeen lisää kipulääkettä. Happy happy happy! :smiley-bounce012Nyt otin yötä vasten varoiksi, ettei ainakaan mahdollisten kipujen takia mene yö pilalle.
Kuten moni onkin sanonut, tää ryhmä on aivan uskomaton! Tänne on kerääntynyt kaikki ihanat naiset ja henki on aivan mahtava! Suuren suuri plussatornado kaikille!!! :talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017

Esmalle onnea tuplista! Paljon tarrasukkia loppu matkaan! Millaset sun vale menkat oli? :)

KENELLÄ OLI LEFFA VIIVAT!!??? WAU! Ei edes leffoissa nää noin makeita! Hitto et oon kateellinen!!! Onnea ja vauvaliimaa matkaan!<3 :)

Junibea, mä nään kanssa sun testissä jotain.. Laita sinne sivustolle ja kato mitä mieltä jenkkinaiset on ;)

Larissa, kyllä sun vastaukset on tärkeitä! :) ärsyttävää et tollain noi viestit katoilee jonnekkin. Tänään tais olla joku katkos täällä kun mäkään en päässy kattoo mitä täällä on höpisty.

Miilia_ ihana kisumisu!!! <3

Enu, noi oireet on kyl niin pahoja, rasittavaa, et alkaa jo ennen kun voi alkaa!! Taaai sitten sä oot raskaana. Mä tässä sulle "manailen" :D hassuu, et viime kierrossa mulle ei tullu mitää oireita tai en vaan antanut oireille lupaa.

Lumikello, jeee hyvä, et kierto ei venyny! Nyt pääset sitte ihan kunnolla taas laskee päiviä ja tikuttelee ovista ja loppu kierrossa sitte teet plussa testin ;)

Mulla oli paljonkin asiaa mut unohdin tässä kirjottaessa..
Mulla on tän päivän aikana varmaan 10x tullu jotain kramppeja jonnekkin kohdun alueelle ja se on semmosia kipeitä kramppeja. :( toisin musta on "outoo", et menkat kestäää näin "kauan" (nyt siis kp3) kun nyt puol vuotta ollu 2-3pvä menkat ja nää ei kai vielkään oo loppumassa, mut se on vaan hyvä koska se on mun mielestä normaailia.
Jalat niin kipeet et pistin just miehen hieroo, mut ei auta! Mitä tästä opimme?
-Heitä roskiin kaikki lättäpohjaset kengät!!!
Ois kai aika mennä nukkuu kun herätys on 4h 40min päästä :D (nukuin kyllä äsken 3h päikkärit).
Kauniita unia ihanat! :) <3

-Mymmelisti kp3/29 yk 33 & 5päivää lääkäriin ;)

Mymelisti: laitoinkin sinne jo kuvan. Suurin osa on sitä mieltä että on viivanpaikka, osa sanoo negaksi ja vähiten on sitä mieltä että on positiivinen. :rolleyes: Onhan nyt vielä tosi aikaista testata.. ajattelin vasta perjantaina testata uudestaan, mutta sellanen pieni kutina on etten malta :wacky:

"luen" tässä tenttiin.. huomenna ois tentti enkä pysty keskittyyn lukemiseen.. palo-osastointi pitäisi sisäistää..

Huh naiset kun ootte ollu ahkeria taas päivän aikana ja noi teiä höpötykset pakastusjutuista oli ihan pakko lukee viel uusiksi, hassuja naisia :D

Freyja86 ihana kun käyt kertoo kuulumisia välillä. Hui kun se tuli tosissaan äkkiä tuo konkreettinen mammailu! Mutta hurjasti tsemppiä koitokseen ja kyllä se pikkuinen alkaa kasvamaan siitä nopeastin kun saa vähän lisää tilaa kasvaa :)

Miilia ihan oikein, ei kait niitä lääkäreitä aina tarvii ihan kaikessa kuunnella eli peitto vaan heilumaa ;) mutta noi hoidot on kyllä ihan järkyttävän kalliita! Jospa saisitte plussan ihan luonnostaan! :) voi että kun sun kisumami on suloinen <3

Nuuhku ei siellä taideta ihan lauantaihin malttaa ootella, joko siis huomen aamuna? ;)

Nennaa pistät sen lääkärin ottamaan sut tosissaan ja saisitte lähetteen tutkimuksiin mahdollisimman nopeasti! Tosi raastavaa kun tuntuu että monet joutunut odottamaan ihan liian turhan pitkiä aikoja :/

Hipsutin oot sie kyllä melkonen himoliikkuja! Ittellä ei onnistuis 17km juoksu! Hölkäten jo tuo 12km tekee tiukkaa tai no okei yleensä teen hölkäten vaan 5km ja loput sit kävelen nopeeta tahtia. Kunnioitan sua senkin himojuoksija! :) harrastatko muutenkin urheilua paljon? Itsellä tavotteena nyt saaha painoa vielä kolme kiloa pois niin sit ois hyvä :)

Lucky87 voi sun miestäs, onpas se muuttunu tyhmäksi! Jospa sille iski vähän rimakauhua kun plussasit ja kaikki alkaa olla todellista. Mut jospa se siitä mieski innostuu pikkuhiljaa kun sulattelee asiaa :)

Lissu mites siellä niska jumi? Lähtikös se siitä päivän aikana vetreytymään?

Junibea eihän sitä koskaan tiiä jos tärppi oiski käyny, plussapuhuri tarttu suhunki ;)

Mindi2 jospa ne repäisykivut enteilis vaan pelkkää hyvää! Hahha joo meilläki koira joskus (harvoin tosin) osottaa mieltä kaivamalla pyykkikorista alkkareita :'D joulukuussa täälläkin oli remppaa ja remppamies pääs ihailemaan mun hieman verisiä pikkareita joita koira innoissaan oli kantanu sen eteen :'D

Anskunen nopeesti se aika vaan menee ja ihan kohta ultra <3 hihi, siellä siis päästy nauttimaan raskauden ihanista hetkistä eli pöntön halailusta ja flunssasta ;) meillä mies sanoo aina jos mulla on ollu krapulaa että on mustasukkainen meiä vessanpöntölle kun halailen sitä pönttöä mielummin ku mun miestä :'D mietin vaan että mitenköhän usein saan kuulla samaa vitsiä sitten jos joskus satun plussaamaan :D

Larissa saitkos kellistettyä sen isäntäs ;) kyllähän mä siihen tosin luotan että sä oot keinot keksiny ;)

Enu mä niin tiiän noi oireitten metästyksen joka mullakin alkaa yleensä heti oviksen jälkeen :D tosin tässä kierrossa ollut niin seesteinen fiilis että eipä oo tullu mitään oireita bongattua :D

Ninjaana jospa tuo lämpöjen nousu merkkais vaan PLUSSAA!!!! :)

Mariska86 uuteen kiertoon nyt sit vaan uusilla haluilla, tsemppiä! :)

Maaritmarianne jotenki niin semmonen fiilis että sä vielä plussaat! Ja kun plussaat ennen laiva reissua niin sähä se oot joka siellä eniten bailaa ja on sekasin (onnesta) ;)

Lumikello ihana kun kierto pysyi normaalina eli voiskos sanoa että onnittelut tädistä! Tsemppiä uuteen kiertoon :)

Myy82 ihana kun siellä kaavinta sujunut hyvin ja kivutkin alkaa helpottaa. Ihana olet kun jaksat meitä muita tempata kaiken keskellä <3 toivottavasti saat nyt yöllä hyvin nukuttua!

Mymmelisti ihana kuulla että sun menkat piteni vaikkakin kramppeja on ollu melkosesti :/ ihana, ei enää kauaa lääkäriaikaan! Ihan huippu tuo sun mies ku hiero sun jalkoja <3 mun mies hiero tänää mun yläselkää/hartioita ku paikat taas nii jumissa että pyörryttää iha välistä, mut nyt taas parempi :)

Kauniita unia ihanaiset :)

Tuosta lähhoitaja jutusta vielä kommenttia. Kyl miunkin mielestä saisi olla vielä jonkinlaiset soveltavuustestit ku vielä enemmänhän sinne hakeutuu sellaista porukkaa, jotka ei todellakaa kuulu sille alalle! Siitähän kärsii työyhteisö ja hoidettavat! Itekin oon tässä kymmenen vuoden aikana nähnyt, mitä oon alan töitä tehny, et meitä hoitajia on jos jonkinlaisia. Ite oon ollu tyytyväinen ku valitsin sairaanhoidon ja huolenpidon. Oon ollu erilaisilla vuodeosastoilla töissä eli on ollu pitkäaikaispotilaita ja samalla osastolla myös lyhytaikaisia tai pelkästään pitk.aik.

Aikasemmin ennen tätä nykyistä työpaikkaa olin akuuttiosastolla, jossa oli pitkäaikaisia potilaita, mutta enimmäkseen lyhytaikasia eli vaihtuvuus oli suurta. Töissä oppi paljon uusia asioita ja päivät ei olleet samanlaisia. Tietty oli perushoitoa, mutta paljon myös kaikkea muuta haavahoitoja, näytteiden ottoa, ekg:n ottoa...yms. Hyvänä lisänä oli avustaminen vastaanotolla. Eli ilta- ja yövuoroissa ph/lh oli avustamassa lääkäriä. Jos amppari oli paikalla iltavuoron aikana, hyö hoiti vastaanotolla hommat. Kun amppari sai hälytyksen, ni hyö toi osastolle avaimet tai soittivat meille, että hoitajan on tultava vastaanotolle. Meijän osastolta hoitaja meni vastaanotolle lääkärin avuksi ja vastaamaan puhelimeen kun asiakkaat soittivat sinne. Yövuorossa hoitaja vastasi puhelimeen ja teki päätöksen, tarviitseeko tulla lääkäriin vai voisiko odottaa aamuun ja oli avustamassa lääkäriä vastaanotolla, jos potilaista tuli sinne yöaikaan. Etenkin yöllä monellakin oli rintatuntemuksia, otettiin ekg:tä, crp:tä...yms. Työ oli sielläkin monipuolista ja todellakin oppi kaikkea uutta.

Nykyinen työni on arvokasta, mutta mieluummin olsin akuutimmassa paikassa töissä. Tarkoitan tällä sitä ku tuntuu, että se ammattitaito mikä vielä oli hallussa, valuu maahan kun ei pääse tekemään sellaista enää! Olen siis Tehostetussa palveluasumisen yksikössä töissä. Asukkaita on 15, pääsääntöisesti heidät hoidetaan vuoteeseen, yhtä asukasta lukuunottamatta.( Hän siirtyy pyörätuolista wc-pöntölle) Asukkaista suurin osa on syötettäviä ja heidät avustetaan kahden hoitajan auttamana istumaan g-tuoliin tai nosturin avulla. Työ on perushoitoa ja päivät menee samaa rataa. Ikähaitari on 58-95.

Olen suunnitellut, että sitten kun lapset on jo isompia, ni voisi ajatella työpaikanvaihtoa, mutta nyt se ei ole vielä ajankohtaista. Haaveena ois, että pääsisin akuutti-osastolle. Aikoinani miulla oli haaveissa opiskella sairaanhoitajaksi, mutta juuri sinä vuonna ku valmistuin lh:ksi, ni muuttu ammattikorkeeksi ja lähihoitaja opinnot eivät olisi lyhentäneet sh-opiskeluja, vaan olisi pitänyt käyvvä koulua 3.5 vuotta. Sen takia jäi opiskelut. Jälkeenpäin mietittynä, ois kyllä kannattanu jatkaa ku oli vielä nuori. Oli mielessä, et jos kävisin sh-opinnot aikuislinjalla joskus, mutta ei houkuta ku se opintotuki ei paljon oo ja sit pitäisi kumminkin opiskelun ohella jaksaa käyvvä viel töissä, ni eihän sitä paljon ois kotona. Niemja: Minnuukin ois kiinnostanu käyvvä perään ensihoito, mutta opiskelupaikka ois ollu kauempana kuin missä sillä hetkellä asuttiin, ni jäi hakematta silloin.:oops: Tulipa pitkä selostus!

Katariina: Ihania ultrakuulumisia! Sie oot jo pitkällä.:)

Anskunen: Paranemisia! Tsemppiä ultraa.:)

Esma: Onnea kaksosista!:)

Maaritmarianne: Pahoittelut negasta!:sad001 Niinkauan n toivoa ku menkkoja ei näy!

Onnea Kattipakana plussasta!:)

Freyja: Tsemppiä paljon sektioon.:)

Aphrael: Paranemisia!:)

Miilia: Ihana kisumamma.:)

Lumikello: Onnea menkoista!:) ( Harvemminhan näistä onnitellaan!)

Kiitos pahoitteluista! Tänään tuli hyvin hyvin vähän ruskehtaavaa tuhruvuotoa ph-suojaan, mutta sen jälkeen vaan on tullu valkkaria. Vähän on menkkatuntemuksia, mut eivät oo viel alkaneet..... Hitsi, pysyis poissa!!!:angry4 Tuota millainen se kohdunnipukka on, jos ois raskaana tai menkat ois tulleillaan?

Minä liityn tänne... Ennen oon kirjoitellut Raskaaksi 2012 ketjussa.

6/14 annettiin lupa tulla neljännelle, miehelle toinen. Plussa 3/15 -> km 3/15 ja taas plussa 4/15 ja tänään todettiin naisten polilla, että keskeytynyt keskenmeno, perjantaina lääkkeellinen tyhjennys. Olo on tyhjä, niin tyhjä.:sad001

Clomit tulee vissiin ens kiertoon mukaan, se selviää perjantaina, kun pääsen lääkärin kanssa juttelemaan.

Plussatuulia kaikille!:Heartred

Taikatuuli74 : kuulostaa niin minulta tuo työ. Olen myös tehostetussa palveluasumisessa töissä jossa käveleviä muistisairaita ja täysin vuodepotilaita. Ja siltä väliltä. Nuorin on ehkä just 60 ja vanhin 98. Meillä hieman myös asukkaissa vaihtuvuutta lyhytaikais paikkojen johdosta. Itse haaveilen kans akuutissa paikasta...ehkä joku kirurginen tai teho osasto... olis kiva päästä kokeilemaan vaikka 4 viikoksi niinku opiskelu aikaan. Sairaanhoitajaksi olen myös haaveillut opiskelemaan mutta enpä tiedä. ...

Huhhuh voi jestas teidän kirjottelu vauhtia! :D

Toissapäivänä vielä lueskelin kokoajan teidän juttuja aktiivisesti, mutta eilinen ja tämä päivä on menny aika kiireessä ja koitin lueskella aina kun ehdin, mutta eihän siitä mitään tullu.. nyt tooosi monien sivujen jälkeen en enää nyt muista että kenelle kaikille piti vastailla... :sorry:

Mutta nuuhku ainakin vissiin kyseli kierrosta.. niin nyt on siis kp.3/30(-44) en nyt sitte tiiä minkä mukaan laskea tuota kiertoa kun muuten on ollu suht säännölliset että korkeintaan 1-2 päivällä heittää mutta nyt tosiaan tuli nuin iso heitto.. Lääkäriin en viittinyt uudelleen soitella kun siellä on edelleen se nokkapystyssä kulkeva vanha kurppanokka joka on ihan sellainen että ei oikeasti edes haluais olla siellä töissä ja joka kohtelee ihan kuin jotain alienia...

MYY Ihana kuulla että kivut on jo helpannu noin paljon ja että kaavinta menny täydellisesti!
Nuista teroista en osaa kauheasti vastata.. Itsellä ne on ollu ihan vaan endometrioosin "tappamiseen", lääkäri sano että ne estää ovulaation ja kuukautiset kokonaan, varsinkin minun kokoisella ihmisellä kun tällaiseen pikkupakettiin on hirveä määrä sitä lääkettä (3tab/pv-jokapäivä=30mg/pv). Paskat se mitään ovulaatiota estäny ja ihan normaalisti on tullu kuukautiset ku aina ennenki. Kun sehän riippuu mitä varten ne on määrätty, että jos on kuukautisten tasaamiseen niin 1tab/pv tiettyinä kiertopäivinä..
Koitan nyt ainakin positiivisin mielin ajatella että viime kierrossa jotain yritti tapahtua :p Jospa ens kierto olis meidän kun ei ole terojakaan enään ollenkaan kun ne loppuu tän kuun lopulla :joyful:

Esma Tuplatuplaonnea!! :Heartred oon ite aina haaveillu ainakin yhdistä tuplista, mutta jospa nyt edes yksikään tulisi :grin

Kaikille negan testanneille ja tädin kohdanneille, paljon jaksamista ja kyllä se meijän kaikkien kierto vielä tulee!! :wink

Onnea hirveesti PLUSSANNEILLE, täällä oli jonkunverran niitä:happy::smiley-bounce016

Ja tsemppiä Freyja kyllä se varmasti hyvin menee ja kaveri pääsee kasvamaan kun on vähän enemmän tilaa:happy119

Lucky Taitaa sun miestäs jännittää ja kaikkea mahollista, kyllä tuo munki ukkeli oli monta päivää ihan ihmeellinen mörrimöykky kun ei tajunnu aluksi että on täti niin paljon myöhässä kun puhuin kiertopäivistä mutta kun tokasin että tuotanuin, on jo kaks viikkoa myöhässä niin oli niinku pahanen akka menkkapäivinä :D Kyllä se siitä :happy::laughing002

Ihan varmasti unohin vaikka ja mitä mitä piti sanua, mutta ei varmaan mitään kauheen oleellista kumminkaa :D

Napaa Se armoton tissikipu hävinny melkeen kokonaan VIHDOIN, olihan sitä jo monta kuukautta kestäny. On siis vieläkin hellät mutta voi jo pitää rintaliivejä taas :D Muutoin vähän tyhmä kierron vaihe taas kp. 3/30(-44) mutta en nyt tiiä mistä johtuu kun normaalisti vuoto kestää sen 6pv ja 2pv tuhrua niin eilen jo alko olla vuoto vähäsessä, tänään aamulla tuli vähän enemmän (kuten aina) mutta muuten taas ollu melkein jo sellaista tuhrua :bored:

Ps. Vihjasin eilen ukolle siitä sinkistä, ja rupesi nauramaan.. tänään sitten kun käveltiin apteekin ohitte nii kuiskas että "auttaiskohan ne ihan tosissaan" nii siitä sitte tarttu sinkkiä matkaan :D
Pps. En oo mielestäni tolle maininnu mitään greippimehuista yms. mutta puheltiin poppakonsteista tossa yks päivä muuten, tänään sitte kaupassa osti melkeen kilon verran verigreippiä jääkaappiin, olikohan vihjaus tai jotain? :woot:

Ja jos te ihanat naiset jotka käytätte nuita kaikenlaisia "poppajuttuja" niin hihkaiskaa mulleki ku mies ainaki on nyt ihan IN TO tämmösii juttuihin yllättäen :D ja olisin kiinnostunu kuulemaan lisää informaatiota niistä kakkatabuista :p

äh kuinka levoton ja huono yö..

tein testin.. hyyyyvin hailakkaa näyttää.. mutta taitaa olla himpun vahvempi ku eilen..
Huomenna taas uutta testiä kehiin niin näkee mihin suuntaan lähtee.

Liitteet

• dpo10_k1.JPG
    dpo10_k1.JPG
    116.2 KB · Katsottu: 229
He kaikki ihanuudet <3 Janeh täällä huutelee uudella nimellä :'D Mä en nyt vaan pääse yli enkä ympäri niin päädyttiin nyt siihen että, seuraava tulokas saisi saada alkunsa ens vuoden puolella, virallinen yritys alkaa siis silloin mutta eipä meillä ehkäisyäkään käytössä tällä hetkellä ole. Yrittämällä yritetä ei kuitenkaan siis vielä :)

Mulla on niin ikävä ollut teitäkin!! Mikä meiniki täällä on? En jaksa noita paria sataa sivua selata läpi joten valottakaa joku ketä on plussaillu :D Täällä rupean siis hengailemaan ja tarkkailemaan kiertoa kunhan se tasoittuu.

Tyttö sai tosiaan nimensä joka oli Lilian Isla Estel <3 Hänelle siis pikkusisarusta vielä kaivataan. Viimeiseksi siis tosiaan seuraava pieni jääkin. Jatkan koulua tammikuussa ja käyn niin pitkälle kun vaan suinkin mahdollista ;)

Ihanaa olla taas täällä. Tsempit kaikille! Isot plussa halit täältä kaikille!

Onnea myös plussanneet!!! <3

Takaisin