Tintti-8 ei kuulosta hyvältä tuo op-hallituksen "uudistus".
taidetaan taas mennä persus eellä mettään. 
Tosin ei ne pääsykokeet ja soveltuvuustestitkään autuaaksi tee. Mä sain aikoinani tuomion, etten sovi missään nimessä hoitoalalle...Pääsin kuitenkin varasijalta kouluun sisään ja nyt töissä ko. alalla. Ja koen olevani hyvä työssäni (työtovereiden & asiakkaiden palautteen mukaan myös). Joku suodatin kyllä olisi hyvä olla siinä, ketä kouluun pääsee. Tai ainakin ketä valmistuu ja saa pätevyyden.
Myylle kovasti voimia. Onneksi on tuo nyt ohi. Nyt vaan taukokierrosta ilo irti ja hemmottelet itseäsi! Oot sen (hemmottelun) niin ansainnut!
Mimmulih hankala tilanne.
Omasta mielestä mikään rahamäärä ei korvaa henkistä kulumista/väsymistä. Toisaalta sitten tuo, että rahan vähyys tuo myös stressiä. Vaikea asia tosissaan. Ootko selvittäny mahdollisuuksiasi saada jotain tukia? Asumistuki nyt ekana tuli mieleen. Luckyllä oli myös hyviä käytännön vinkkejä! Itse olen ihan kauhean pihi. Justiinsa esim.noita -30% ruokia bongailen jne. Meillä on välillä hassuja tilanteita, kun ollaan miehen kanssa ihan eri yhteiskuntaluokkaa tulojen perusteella. Mies kitisee kun "ei oo rahaa" vaikka tienaa tällä hetkellä 3x mua enemmän...ja ostelee (mun mielestä) kaikkia turhakkeita koko ajan. Onneksi on ollut sille alusta asti selvää, että talouden vetovastuu on sillä. Mä sitten istun ruokalompakon päällä...onpahan ainakin ne kulut hallussa. En tiedä meneekö jo yli, mutta esim.Hope-yhdistyksen kautta voi saada myös apuja. Lähinnä vissiin kyllä tavaran muodossa.
Gnome teretulemast ja kovasti plussaonnea! Samoin kaikille muille uusille.
Eilinen oli ihan kamala. Oikein legendaarinen PMS päivä. Kiukutus alkoi kyllä jo edellisenä päivänä, mutta yltyi jotenkin katastrofaaliseksi eilen. Olin niiiiin kipeä, että päätin ottaa lyhennysvapaata tälle aamulle. Onneksi oli lyhyt tää oireilu ja nyt Kp 2/27-29. Nyt vertaan tätä kiertoa edellisen ja oon aika varma, et viime kierrossa oli kiinnittymisyritys. Olin myös silloin aivan varma, et olis ollut tuplat...kipuja, oloja ja seuranneita menkkoja ajatellen saattoipa ollakin. No, nyt tulee välikierto ja laitan herneen polvien väliin reissun alkuun asti. Toukokuun alussa suunta siis Atlantin toiselle puolelle pariksi viikoksi. Ohjelmassa on lentokenttäloungeja, all-inclusive risteily, snorklausta ja "jahtibileet"...aion siis olla pienessä sievässä ja ottaa niin rennosti, että oksat pois.
Kohta3 ja taukokierto Kp2/27-29 (yk 2 jälkeen taukokierto?
Melkomoista taas.)

Tosin ei ne pääsykokeet ja soveltuvuustestitkään autuaaksi tee. Mä sain aikoinani tuomion, etten sovi missään nimessä hoitoalalle...Pääsin kuitenkin varasijalta kouluun sisään ja nyt töissä ko. alalla. Ja koen olevani hyvä työssäni (työtovereiden & asiakkaiden palautteen mukaan myös). Joku suodatin kyllä olisi hyvä olla siinä, ketä kouluun pääsee. Tai ainakin ketä valmistuu ja saa pätevyyden.
Myylle kovasti voimia. Onneksi on tuo nyt ohi. Nyt vaan taukokierrosta ilo irti ja hemmottelet itseäsi! Oot sen (hemmottelun) niin ansainnut!
Mimmulih hankala tilanne.
Gnome teretulemast ja kovasti plussaonnea! Samoin kaikille muille uusille.
Eilinen oli ihan kamala. Oikein legendaarinen PMS päivä. Kiukutus alkoi kyllä jo edellisenä päivänä, mutta yltyi jotenkin katastrofaaliseksi eilen. Olin niiiiin kipeä, että päätin ottaa lyhennysvapaata tälle aamulle. Onneksi oli lyhyt tää oireilu ja nyt Kp 2/27-29. Nyt vertaan tätä kiertoa edellisen ja oon aika varma, et viime kierrossa oli kiinnittymisyritys. Olin myös silloin aivan varma, et olis ollut tuplat...kipuja, oloja ja seuranneita menkkoja ajatellen saattoipa ollakin. No, nyt tulee välikierto ja laitan herneen polvien väliin reissun alkuun asti. Toukokuun alussa suunta siis Atlantin toiselle puolelle pariksi viikoksi. Ohjelmassa on lentokenttäloungeja, all-inclusive risteily, snorklausta ja "jahtibileet"...aion siis olla pienessä sievässä ja ottaa niin rennosti, että oksat pois.
Kohta3 ja taukokierto Kp2/27-29 (yk 2 jälkeen taukokierto?
Kyllä se onni teillekin suodaan vaikka ei sitä varmaan ymmärräkään kuinka rankkaa se on odotella noinkin pitkään... Toivon kovasti etä olis hyödyllinen lääkärikäynti!
Toivottavasti pikkuinen jaksaisi kasvaa vielä vähän masun sisäpuolella.
MrsH:lla oli oikein leffaviivat, en muista koska oisin tommosia nähny!
Ja tsemppiä tulevaan ultraan! :)

Nyt siis kp 13/27-30