Raskaaksi 2015

Mulla myös tukostaipumus mutta onko sitten lievempi kun ihan aspiriinilla ois tarkotus hoitaa jos/kun raskaaksi tulen. Vai kokeillaanko tota aspiriinia eka ja sit vaihdetaan tujumpaan jos ei auta? Siks testailen aina etukäteen että ehtii sitten ajoissa saamaan lääkkeet tohon verenohentamiseen ettei ehdi mennä kesken. Hyvä syy testailla ajoissa :rolleyes:

Lucky, jos olis vaan kiinnittymisestä?

Mami, se on hyvä että on tollainen tieteellinen syy testailla aiemmin. :)

Muoks. Huomaa taas clomien vaikutuksen, rakas ihana etovaolo tuli tänään takaisin. Ihan saa välillä nieleksiä, ettei oksennus tule... Huoh. Toivottavasti ei turhaa tarttee taas tästä kärsiä. :)

Nuuhkulle negapahoittelut! :( mut jos se vielä siitä muuttuisi? :)

Muokattu viimeksi:
MrsH vau mitkä leffaviivat, onnea! :grin Se vuoto + tuhru voi olla hyvin valemenkkoja tai kiinnittymisestä johtuvaa. ei kannata murehtia, kun noin selvät viivat sait. Tee digi, niin näet kuinka viikot on noussu. :happy:

Lucky ehkä se on vain harmiton klöntti? Tee sääkin digi, niin näät kans miten viikot nousee. :happy:

Pepellä on siellä jo hieno maha :)

enu, näin parin viikon käyttökokemuksella voin sanoa, että mulla maca heitti mahan ihan sekaisin ja aikaisti ovista entisestään. En siis voi suositella sitä lyhytkiertolaisille. Niin ja tosiaan, mä vedän macan tabletteina. Mutta kyllä se maistuu läpi sen kuorenkin, että aikamoista kuraa siis on :)

MrsH, onnea vielä tätäkin kautta :Heartred

Onnea nuuhku hakuun!

Eikös se murkku ollut just niin, että dpo -3 tai -2 oli parhaat tärppipäivät.

Lucky, laskennallisesti dpo 14 on rv 4+0 mutta viikot voi laskea myös noilla netin laskureilla. Toivotaan, että klöntti on ihan harmiton!

Mä vähän veikkaan, että se mun ovis oli jo. Kelatkaa nyt, aloitin ovistestien teon kp 8 ja nyt valkkarista päätellen ovis oli jo. Ovis olis siis ollut kp 6-7. Kyllä on naisen kroppa mahtava! :sad001

Juu heti ku alkaa innostua ni sit tulee tollanen... paniikkihan siitä tulee... en oo ennen ollut suunnitellusti raskaana ni en oo osannut mitään pelätä... nyt varmaan joka asiassa oon ylitarkka vaikka se ei mihinkään johda

No huh mikä määrä viestejä... En valitettavasti muista YH-TÄÄN mitä kellekkin piti kommentoida!

Onnea plussista!

Silv on tosiaan vähän ollut omissa maailmoissaan ja nyt viimeisen viikon stressannut tota lääkäriä.... Muutenkin on tuo oma pää vähän sekasin ihan kaikesta eikä tiedä oikein enää että mitä pitäis mistäkin ajatella!

En vaan jotenkaan osannut ajatella että hyytymistekijät vaikuttais kun ei aiemmin oo kukaan mistään semmosesta puhunut..

Pitäisköhän käydä hakemassa apteekista ovistestejä. Nyt siis kp 15/30-? Womanlog toki ennustaa ens kierrosta piiiitkääää ja ovistakin vasta kp23 eli ensi viikon keskiviikolle... Eli hyvin ehtisin tilatakin...

Lucky, mul tuli ihan kunnolla verta sillon kun menkkojen piti alkaa..
Toivotaan parasta meille molemmille ja kaikille muille myös <3

Ainiin joo. Se käski ottaa raskausvitamiinin lisäksi vielä 1mg foolihappoa ja D-vitskulisän.. Mä jotenkin kuvittelin et se 400mikrog foolihappoa olis riittävä.

Silv, suositus on 800 mutta monesti km:n jälkeen suositellaan jo 1 mg.

Kiva, kun palasit. Ja tosiaan hyvähän se on, että nyt tutkitaan kaikki mahdollinen niin seuraava plussa on sitten pysyvä :)

No joo, mä otin tuolta raskauskeijulta sen 800mikrog paketin samalla kun tilasin ovistestejä... Toivottavasti ne nyt sit kerkee vielä tähän kiertoon :o

MrsH, siulla on kyllä sellaset leffaviivat siellä, ett muut voisitte ottaa mallia! ;)
Onnea todella isosti ja toivottavasti pieni pysyy loppuun asti kyydissä❤

Lucky, ehkä se ei ollut vaarallinen klöntti? Toivotaan parasta❤

Nuuhkuko kouluun haki? Onnea hakuihin ja toivottavasti pääset :)

Silv, kiva kun palasit :) toivottavasti siun ei tartte odottaa sitä kuukautta, vaan plussaisit välissä ;)

Mimmu, johan siulla on aikasin ollu ovis :o toivottavasti saitte hyödynnettyä :)

Murkku, mie kyllä luotan siihen, ett tein puuhailut riittävät taatusti plussaan :)

Ömh olikohan muita joille piti vastata.. Ei tää pää muista ennää mittää :D

On; vv on vähän omituista ja tulee silleen niinku _todella_ isoina tippoina, lähes klöntteinä, mut vaan vessassa käydessä. Näinköhän täytyy nyt jo vetästä toi lääkekuuri jonka gyne kirjotti silloin pari vk sitten... Ja toivoa vaan ettei kukaan ollutkaan yrittämässä kyytiin tälläkään kertaa...

Nenna kp18/33(28-35) yk12

Mulla on fv-leiden geenimutaatio, kolme kertaa suurempi riski saada veritulppa kuin tavallisella tallaajalla. E-pillerit, burana, tupakka, ym vähän niinku äkkiä pois. Lisäävät riskiä vielä enemmän ja tietty ylipaino. Äidillä, tädeillä ja serkulla on "sama sairaus". Tädillä mennyt eka raskaus hyvin niin ei joutunut klexanea piikittämään, serkun esikon synnytyksessä havaittiin taas tulppa muistaakseni istukassa ja tässä hänen toisessa raskaudessa pitää jo piikittää. Tosin täti joutui synnytyksen jälkeen piikittämään itseään. Mä en koommin halua vielä ajatella että tosta vois olla jotain vaikutusta koska elimistö kumminkin pelaa aika hyvin. Toistaseksi. Tietty mietityttää se että oot 20v ja huomenna voit saada tulpan ja kuolla..

Takaisin