Raskaaksi 2015

Enu ovista en oo koskaan tikuttanut, mutta veikkaisin siinnä 13-15kp jos oikein muistan niin niihin aikoihin oli välillä jopa todella kovat menkkakivut ja luulin että nytkö se täti jo tulee :D

• Tykkään
Reaktiot: enu
Pikainen omanapailu,kun muutama sivu jäi vielä lukematta..
4 tunnin päästä ois lähettävä kohti lentokenttää ja kuudelta lähtee lento Espanjaan. Tuskin kerkiin ees nukahtamaan,3h ois aikaa.
Menossa kp23/29-33 dpo8, oireita tasan nolla.

Koitan perillä lueskella välillä teidän kuulumisia etten ihan tipahda :)
Mymmelistille halaus <3 Ranskikset on ihania,meillä ranskis-pinseri mix. Brindle väritykseltään ja aivan mahtava ja kaunis otus :)

Lumelle tulossa ihana karvakaveri!!

Voi Mymmelisti. :hug013 Voimia kovasti sinulle.

MindiS, ollaan lähdössä Floridaan lämmittelemään ja kun sinne nurkalle kun lennetään, niin täytyyhän sellanen all-inclusive risteily bahamalle käydä tekemässä. Mä niiiiiiiiin odotan sitä.

Jotenkin kummasti aina näin loppukierrosta tulee näitä "haasteita"... Naamakirjassa vilisee vauvajuttuja ja taas tuli yksi vauvauutinen työpiireistä. Oon kamalan iloinen ja onnellinen kaikkien vauvailijoiden puolesta, mutta silti, haistakaa p**** :smiley-angry016 Huoh. Tää on se vaikein heki kestää noita. No, kohtahan se kuukausittainen vakiovieras saapuu, niin helpottaa hetkeksi.

Ninjaana: täälläkin eletään hyvin jännitäviä aikoja, ovistestiin plussa 5.4 ja oletettu ovis 6.4 :grin voidaan jännäillä yhdessä.

maaritmarianne: täällä kans on repäisykipuja.. eilen ja tänään tuntunut.

Mymmelistille paljon voimia.:Heartred En voi edes kuvitella tuskan määrää.. me ehdittiin toista lasta yrittää vuosi ennen kun tärppäs ja jo se aika tuntui kidutukselta.
Luckyn viivoille vahvistumista. :gen014

nennaa: selvästi askel eteenpäin kun mieskin suostuu tutkimuksiin. On varmaan melkoisen työn mielessään tehnyt ennen kuin suostui.

Itse olen koittanut pitää ajatuksia vähän muualla. Olen yrittänyt vähentää foorumilla käyntiäkin. Viikonlopun aikana aloitin kirjan lukemisen ja sain tänään luettua sen loppuun. Työhakemuksia oon laittanut miljoonia kun ois pakko saada kesätöitä, oon muuten tuloton koko kesän. :sad010Joka paikasta vaan tuntuu tulevan viestiä "valintamme ei kohdistunut sinuun" Sairastelut jatkuu vaan meidän perheessä, pienin neiti taas kipeenä ollut koko viikonlopun ja viime yönä oli henki ahtaalla flunssan ja kuumeen vuoksi. Nyt onneks paljon parempi ja kuumekin pysynyt poissa.
Aamu onkin jännittävä kun meidän keskimmäisellä on kouluun tutustuminen. :love017

Oireita: nää voi kyllä tarkottaa lähestyviä menkkojakin.. menkkamaisia kipuja jo 4 päivää, munasarjoissa repäisykipuja, tänään oli yhdessä välissä hiukan huono olo. Fiilikset ennallaan siitä että ei oo tärpännyt. Huvikseen tein ovistestin ja selkee nega.. hailakampi ku yksikään testi tässä kierrossa, joten ovulaatio on ainakin tapahtunut.

Kiitos Lucky! Mulla tuli ovis clomi + pregnyl yhdistelmällä kp 11 ja muuten se on ollut kp 8-11 niin siksi ihmetyttää ja huolestuttaa. Ei ole ollut edes mitään normaaleja kasvukipuja.

Mä alotin kyllä ottamaan tässä kierrossa myös macaa. Onko siitä kellään kokemuksia, mitä se tekee kierrolle?

Kiva lukea teidän mietteitä! Ja terve kaikille! =) Meillä alkoi kolmannen lapsen kuume siitä, kun viime kuussa sain yllättäen raskausoireita! Mitään raskautta ei kuitenkaan ollut, se todettiin verikokeilla, vaan kuumehan siitä iski! :angelic:

Nyt siis ankara yrittäminen ja ovis-testit käytössä... Kp 14 olis nyt menossa, vaan ei viivaa vielä ovistesteissä näy...
Meillä yrittämistä hieman hillitsee tuo meidän 3-vuotias, joka vielä asustelee samassa huoneessa, joten luovuutta tarvitaan...:p Ja meillä on elämässä tulossa myös iso projekti, joten jos vauvaa olisi tuloillaan, se olisi tultava "pian", tai sitten joudutaan lykkäämään vauvaa... ainakin 5-10 vuotta...:grumpy:

Mutta toiveet on nyt kovat, pari-kolme-neljä kuukautta olis aikaa yrittää ennenkuin pitää unohtaa... Toivottavasti tärppäisi, aiemmat kaksi raskautta on alkaneet kyllä jo heti kun ehkäisy jätettiin...:wink Jos tosin kävis niin, ettei lapsi saisikaan nyt suht. pian alkuaan, niin olishan se valtava pettymys ja sit pitäis varmaan punnita joitain arvoja uudelleen... :eek: mutta peukkuja että tärppäisi... Hyvä sauma olisi vauvalle nyt tulla, ei tämän parempaa meillä ole ollut ja tuskin on tulossakaan...:happy:

Kaikille kovasti tsemppejä, toiv. tärppäisi ja tavattaisiin tammikuisissa...:woot:

Eipä sitten heiluteltu peittoja tänään :( mies nukahti melkein heti kun tuli töistä kotia. Ilmoitti kyllä ennen nukahtamistaan, että huomenna saat... Olin vaan, että kiva.
No onneksi eilen tuli heiluteltua peittoja, koska pelkään, että huomenna se on jo myöhäistä. Pakko myöntää että harmittaa hiukan. Sanoin miehellekin, että jos tänään annat niin lupaan etten kuukauteen vonkaa. Ei auttanut... :( aina ei voi voittaa... Hän siis ei edelleenkään tiedä ovisplussasta tai siitä että tikuttelin edes ovista.

Oireet muuttuneet tämän päivän aikana jännästi, silloin ovisplussan aikaan kohtua poltteli todella paljon. Nyt illalla nännit on muuttuneet hyvin aroiksi...

Nennaa, jes tutkimuksille! Vaikka vielä enemmän jes, jos niitä ei tarvita :)

Tervetuloa Ninjaana! Toivottavasti ei tartte kuumeilla kauaa!

Ihanaa reissua Nyytti! Tuo plussa tuliaisiksi ;)

Mymmelisti, pois pahat ajatukset! Sä oot vahva nainen! Onneks lääkäri tulossa <3

Mymmelisti *halaus* Mä niin tiedän ton tunteen, esikoinen tärppäs siis yk 33. Ja sitä ennen olin käynyt jo vaikka minkälaisen tunneskaalan läpi. Ja itseasiassa olin hetken saikullakin, kun veti voimat niin pois toi pettyminen yhä uudelleen ja uudelleen. Pohdin juuri tuota, että mikä tarkoitukseni on? Ja mitä pahaa olen tehnyt, kun jo yli kymmenen vuotta sitä lasta olin halunnut ja sen kolme vuotta yrittänyt, eikä sitten niin millään tule raskaaksi... Välillä tuli tunne, että millään ei ole enää mitään merkitystä, jos en elämäni tarkoitusta pääsekkään toteuttamaan... Mutta sitten yht äkkiä alkoikin raskaustesteihin positiivisia tulemaan, eka ja toka km veti maton pahasti alta, mutte kuitenkin olin onnellinen, että todistetusti voin raskaaksi tulla. Ja kolmas raskaus sitten pysyikin mukana.
Tulipas pitkä avautuminen omasta historiasta. Sen olen kyllä huomannut, että noi pettymykset ovat vahvistaneet minua, vaikka en sillä hetkellä itseäni kovin vahvaksi tuntenutkaan.
Voi kumpa tämä olisi nyt se teidän kierto! Tiedän että ei noi sanat mitään auta, eikä lohduta... Jaksamisia sinne! Ja tänne saa avautua, se helpottaa!

Luckyn haamulle vahvistumista!!!!!!!

Taalla kp 20/26-28(30+) eika ovista ainakaan huomattavasti nakyny/tuntunu :( no taaki tietty viela tauko kiertoa vaikka sita ehkaisya ei ollakkaan kaytetty ;)

Plussia kaikille!

Kiitos, vähänkö ootte ihania :)<3

Nyytille hyvää reissua, pidä oikein ihana ja rentouttava loma :)

Lucky, ihana olet<3

Mimmu, eikö sulla oo mitään seurantaa ollenkaan clomien kanssa? Eiks se niin ollu et pitäs käydä ultrassa tai verikokeissa kattoo et clomit toimii? Vai oonko sekottanut johonkin toiseen systeemiin?

Kiitos muurahainen, aina on kiva kun joku tietää mistä puhuu. Tai kaikki täällä tietää kuinka kurjaa kun plussa ei heti tuukkaan. Harmi ettei mies suostunut petihommiin, onneks eilen sentään ja eiks se -2 ollu parmpi kun -1? :)

Onneks enään viikko sinne lääkäriin ja sit tosiaan kaikki sormet,varpaat,kädet,jalat ja hiukset ristiin et asia menee nopeemmin eteenpäin, kun ei meinaa enää jaksaa pettyy vaikka toivo jo melkein mennyt.
Tuntuu niin vieraalta ajatukselta et voisi koskaan tulla raskaaksi vaikka sen pitäis olla vaa niin helppoa.

Ihana pepe kun jaksat tännekkin tulla höpisee. :)

Junibea, musta on tosiaan outoa et se ekat 12 kk meni niin hitaasti ja tuskallisesti sit luinkin et se on toisille ihan normaalia ja sit aikaa vaan meni eteenpäin ja eteenpäin nyt onki menny yk 33 ja se on ihan käsitäämätöntä, ehkä se tekeekin sen tunteen et raskautuminen tuntuu vieraalt. vuosi sitte olin ekan kerran gynellä ja verikokeissa tän asian suhteen ja nyt vasta tässä odottelee aikaa ja toivoo et saa lähetteen ihan kunnon tutkimuksiin.

Kohta3, se voi olla et loppu kierrossa omat toiveet on niin korkeella ja kiinnittää huomioo sellasiin asioihin jotka itselle on ajankohtaisia.

Tervetuloa uudet! ++plussa tuulia!

Nyt vois olla ihan hyvä mennä nukkumaan kun kellokin on jo noin paljon. Hyvää yötä ihanat naiset<3 ;) paljon paljon plussia kaikille! ++

Muurahainen: tuo on kyllä tosi ärsyttävää mutta eipä sille voi mitään. Mutta miks just sillon pitää väsyttää ku on ovis? Olkoon aikaisemmat tallettelut sellaset että niistä saa papu alkunsa. Ja huomenna lissää

Dpo 16 tänään :) voihan kevät. En kyllä meinannu yöllä saada unta ku mietin eilistä testiä :) tässä tämän aamuinen.

Liitteet

• 1428981189641.jpg
    1428981189641.jpg
    25.6 KB · Katsottu: 211
Uu !! Lucky siellä on jotain sun testissä ! Vahvistumista sille <3

Murkulle isot onnittelut ovisplussasta !! :)

Pepe noin pitkällä <3 vau !!

Pahoittelut Mymnelisti tädin tulosta :( kovasti tsemppiä uuteen kiertoon !! <3

Tää ol nyt hyvin pikainen, nyt on pakko lähtee keittää lapsille puuroa töihin :)

Maaritmarianne oi kuulostaapa kivalta! Nuo vaaleet raidat kyllä heti piristää ja kesällä ei haittaa jos aurinko vähä kärventää väriä ;) pitäis kyllä ittekki taas laittaa vähä vaaleita raitoja kesäks ja syksyllä sit taas vetäistä tummaksi :) äkkiäkös sinä opettelet kiharoita laittelemaan, pienellä muotoiluraudalla onnistuu tosi kätsästi :)

Nyytti ihanaa lomaa! :) tiiä vaikka sulla on kivoja plussa uutisia kun palaat lomalta ;) teilläkin tosi suloinen kaveri siellä kotona kun ranskikset on vaan niin sulosia :D

Kohta3 floridaan ja bahamalle?!? Mahtuuko laukkuun mukaan! Australian lisäksi toinen unelma lomakohde ois ehottomasti florida!! :P nautit sitten siellä munkin edestä! :) ymmärrän kyllä nuo kaksi suuntaiset ajatukset, mutta eiköhän teidänkin vuoro tule pian :)

Junibea no onpas siellä paljon huonoa tuuria kohdistunu teihin :/ onneksi pikku neitin olo kuitenki on jo parempi! Työllisyystilanne on tällä hetkellä ihan surkea! Jospa sieltä etes joku kuukauden työputki suotas sulle kesäksi!

Kingisuu tervetuloa ja pikaista plussaa :)

Pakko kertoo teille että tuo parin päivän tauko täältä ja sit ku koko eilisen luin teiä juttuja ni tais mennä mun alitajuntaan! Näin unta että minä ja kaks foorumilaista hypättiin autoon ja ajettiin yliopistollisen apteekin ikkunasta sisään keskellä yötä kommandopipot päässä rosvoomaan kaikki ovis- ja raskaustestit sekä vitamiinit :'D heräsin ja oli kyllä naurussa pitelemistä etten herätä vieressä tuhisevaa miestä :D ketkä tunnustaa että oli mun kans rosvoilemassa testejä ja vitamiineja viime yönä? :'D

Sitten vähä omaa napaa eli tänään kp24/26-28 ja ei mitään oireita. Ei menkkamaisia saati mitään muutakaan! :O taitaa kierto venyä koska vähintään viikko ennen menkkoja alkaa turvotus jne. Viime kierrossa tosin löysin kaikkia raskausoireita mitä vaan ehdin keksiä oli tissit kipeet, finnejä ilmaantu, turvotus, ummetus, suupielet halki, jatkuva jano, jatkuva pissihätä, perhosia mahassa jne. Nyt tässä sit kauhulla saa ootella että venyykö ekaa kertaa mun kierto ja jos venyy ni mitenköhän järjettömän paljon :O

Mutta ihanaa tiistaita ihanaiset :)

Se on vattatautia tai aamupahoinvointia. Kävin ensimmäisen herätyksen jälkeen vessassa ja menin vielä hetkeks takasin maaten..niin huono olo tuli. Myös mun lempparille eli kraavikalalle jouduin sanomaan ei.

Muoks. Jääkaapin avasin niin aloin kyökkimään.

Takaisin