Raskaaksi 2015

Niemja?? Oliko se semmonen nimimerkki. ONNEA HURJASTI! :) täälläkin vuosi sitten valmistunut lähihoitaja.

Muurahainen onnea! Hieno juttu!!:)

Lucky minäkin taidan nähdä PUNAISTA ylemmässä. Toivottavasti menkat jäävät pitkäksi aikaa pois, jos punanen vahvistuu:)

Lisäkuvissa alempi näyttää punasta.

On. Uus tukka piristää kummasti, mutta asiaan. Kova närästys jatkuu ja tänään kampaajatuolista noustuani tuli repäisykipu. Eilen sattui äärettömän paljon vatsaan noin puolisen tuntia. Ajattelin että nytkö ne menkat alkaa. Viiltäviä ja pisteleviä kipuja kyljessä ja navan vieressä toisinaan. Kaippa se täti kohta tulee... Toivottavasti pian jos on tullakseen, sillä lauantaina laivalle...

Kp29/22-35

Täti saapui ajallaan ja tänään lähetee käyntiin yk 33, oon ihan loppu. Oon epäonnistunut kaikessa mitä ikinä yritänkään ja mietin et mikä hitto on mun tarkotus täällä maailmassa!? Anteeks negatiivisuus mut nyt vaan sattuu.
-Mymmelisti kp 1/29 yk33

Mimmu, miekin oon miettinyt missähän Silv mahtaa olla..

Murkku, unohtu edelliseen viestiin lisätä vielä tuosta siun fb-mokasta, voi luoja kun näin sen mielessäni ja nauroin niin makeasti :D onneks siekin pystyt jo nauramaan asialle :)

Larissalla ihanat kevät kynnet! :)
Miekin kävin juuri tuossa kaverilla, joka lupasi geelata miun kynnet, jos vaikkapa pituus pysyis ees hetken yli sormenpäiden, eikä aina lohkeilis :/ miekin mietin tuota kirkasta ja glitteriä ;D

Muurahainen ei oo epäilystäkään! Nyt hyödynnätte hyvin ja näytätte niille lääkäreille! Miten siellä painonpudotus etenee? Ja nauti tosta plussasta mäkin nautin tässä plussakierrossa ovistestistä ovuloin ilman lääkkeitä. Toivotaan että siellä käy samoin kuin meillä ja parin viikon päästä saatte samanmoiset viivat siihen toiseen testiin.

Lucky tänne näkyy haamut testikuvissa!! Jos sittenkin ootat pidempään kuin muutaman päivän ;) mä näin myös unta testistä päivää ennen plussaa. Ja tosiaan silloin kun plussasin oli viivat kyllä tasavahvat.

Mindis musta tää ketju on jotenkin vielä kotoisaksi kuin nuo odottajaketjut. Ja kun tiedän teidän jokaisen tunteet mitä käytte läpi. Vaikka en aina kommentoi niin elän täällä mukana!

Larissa sun uus kuva hämää mua koko ajan. Ja ihanat kynnet. Itse teen myös kynsiä tosin nyt oppisopimuksen aikaan en ole oikein jaksanut laittaa itselle mutta ikävä on. Tuskin kuitenkaan nyt raskauden aikana hirveesti teen lakkailen vaan :)

Nennaa meilläkin mies teki eilen pitsaa. Nam tänään oli töissä eväänä ja neuvolassa käydessä mielessä pyöri vain se pitsa mikä mua odottaa töissä :D

Mymmelisti oisin niin toivonut teille jo plussan!!! Täällä on teitä jotka ootte erityisesti jääneet mieleen niin sä oot yksi niistä. teille jos kelle pitäis plussa suoda <3

Hahah oonpa nykyään jo "tuttu foorumilla"kin näköjään, eihän se kerro ett roikun täällä liikaa? :D

Mymmeli, suuret pahoittelut negasta :( onneks kohta on lääkäri, toivottavasti pienillä avuilla suodaan teillekin suuri onni❤

Miekin tänään töissä aloin ihan varoittamatta itkemään (joka on todella harvinaista miulle) kun mietin ett ihan oikeesti yli vuosi mennyt (tiedän ettei se nyt ole vielä aika eikä mikään, mutta silti).
Lupaan ja vannon, ett jos tutkimuksissa (sitten kunhan sinne asti edes pääsen) todetaan ettei miusta ikinä tule äitiä, ainka tuon miehen kanssa (jonka kanssa olen ajatellut viettää loppu elämäni, tapahtui mitä vaan) irtisanoudun välittömästi tuosta työstä, jota vihaan yli kaiken! Sittenhän ei tarvitse enää säästää rahaa ku vaan meihin kahteen (ja kissaan...) ;) keksin jotain mitä oikeasti haluan elämältä, kun suunnitelmat ovatkin muuttuneet..

Aijoo ja pakko viel lisätä tälleen ennen nukkumaanmenoa, ett mieskin suostui tänään vihdoin omalta osaltaan lapsettomuustutkimuksiin❤❤❤ i'm so happyhappy ett on todella hyvä fiilis käydä nukkumaan! :)

Voi Mymmelisti, isot pahoittelut menkoista ja kurjasta mielestä :( Kyllä on teilläkin jo turhan pitkä matka ollut!

Kuis monella on kokemusta clomeista? Mä vähän pelkään, että nyt välikierrossa ei tule ovista ollenkaan. Jos mun munikset ei toimikaan enään ollenkaan ilman lääkkeitä, kun kerran apua on jo annettu. En muista, että olis ikinä viimeisen 1,5 vuoden aikana ovistesti näyttänyt kp 9 näin tyhjää. Huoh.

Kp29/22-35

Viime kierto oli toi 22 ja sitä ennen ollut 28-35 välillä. Dposta ei tietoa, mutta veikkaisin, että siinnä 13-15 oli ovis ku kovia menkkakipuja oli niihin aikoihin.

Mimmu: se voi olla että ainaki tauko kierrossa kierto pitenee ja ja clomeilla ovis venyy yli 15... monella ollu siellä 18-21

Maaritmarianne aikamoisia oireita sulla, tiiä vaikka ;) oi, itsekkin pitäis uus kevät tukka pistää!! Mimmosen tukan sait? :)

Mymmelisti oon tosi pahoillani, voimia <3 onneksi sulla on nyt lääkäriaika varattu! Toivottavasti asiat siitä lähtis rullaamaan!

Pepe mulla ei tosissaan vielä oo kokemuksia siitä odottajien foorumista mut täällä on kyl ihan huippu porukka, ni ei mikään ihme että säki mielelläs täällä käyt kertoo kuulumisia ja kuuntelee meiä juttuja :) ihana kyllä ku jaksat tännekki kertoo mitenkä teillä menee :)

Nennaa ihan mahtava uutinen että sulla mies ihan täysillä mukana vauvvan haaveilussa ja suostuu tutkimuksiinkin menemään! Joillekin miehille tosi kova paikka nuo lapsettomuustutkimukset ettei niitä meinaa niihin saaha :/

Ninjaana tervetuloa ja pikaista plussaa :)

Mymmelisti pahoittelut tädistä, ois kyllä voinut olla jo teidän vuoro. :sad001 Toivottavasti sitten viikon päästä asiat lähtee vauhdilla eteenpäin ja saatte plussan pian. :happy:

nennaa jee, hyvä että mieskin suostui! :joyful:

Ninjaana tervetuloa joukkoon! Jospa siellä viikon päästä pärähtää sit plussa testiin, tsemppiä piinailuun. :nailbiting:

Maaritmarianne sulla kyllä oireita on vaikka millä mitalla, ehkäpä saat myöhäisen plussan. Ootko tikuttanu ovista, koska se on ollut? :)

Hieman leikeltiin ja vaaleita raitoja! Mulla on semmonen v:n vai a:n muotoilu tukassa kumpi se nyt sit onkaan :D ja ihanat kiharat laittoi vielä lopuksi olin niiiin rakastunut niihin. Harmi kun itse en osaa kihartaa kunnolla :(

Takaisin