Täällä taas :) olipas kyllä touhurikas viikonloppu! Ihana kyllä kun oli upeet ilmat ja sai olla pihallakin. Teki kyllä niin hyvää tämä foorumitauko vaikka ikävähän mulle tuli teitä! :)
Larissalle oikein aurinkoisia ja rentouttavia vapaapäiviä :) täällä Savossa ainakin paistaa aurinko! Toivottavasti sielläkin :)
Jasmi93 tosi hyvä että sait uuden kierron alkamaan niin loppu se turvotus ja kipuilu, nyt siis todellakin uudella puhdilla tähän kiertoon ja tammivauvvaa vaan yrittämään
Lucky87 mikäs tilanne siellä on?
MrsH onpas kyllä tosi outoa jos ne on menkat, mutta jospa olis valemenkat kun testitkin näyttänyt haamua kuitenkin! :) minäkin olen huomannut saman näiden foorumien suhteen että tälle foorumille on kyllä eksynyt ihan loistava porukka! :)
Elyssei_ onpa inhottavaa! Eikö tätiä vieläkään näy? Vai ehditkö tekemään jo uuden r-testin? Sais jo joku selvyys tulla, kun tuo on niin hermoja raastavaa ja kropallekin raskasta kun kierto vaan venyy! :/ mut on teillä kyllä hommaa tuossa askarrella! Saittekos viikonloppuna eteenpäi sitä hiottua jne?
Sarina1 eiköhän se tarkemmat viikot selviä kun pikkuinen vähän kasvaa taas

mutta tuo on kyllä tosi mahtavaa että pääsit käymään jo näin aikaisessa vaiheessa neuvolassa :)
Myy82 tosi rankkoja kokemuksia sinullakin ollut ja nyt vielä tämä km kovine fyysisine ja henkisine kipuineen! Olet uskomattoman vahva nainen! :) ihana kun jaksat uudella puhdilla jatkaa yrittämistä! Hyvin oot ainakin valmistautunut kun mehut ja testit on ostettu jo

ootko päiväkodissa töissä kun saat lasten kanssa touhuta päivät? Se on taatusti parasta terapiaa! :) mitenkä siellä nyt jaksellaan? Toivottavasti tutkimuksissa kaikki oli hyvin eikä mitään komplikaatioita ole tullut! Voimia <3
Ninukki mites meni työt toisessa yksikössä? Saitkos ajan kulumaan? Hahahha ja sulla ollu kyl iha perus maanantai :DD onneks se isäntäs kuitenki tajus kahtoo sitä puhelinta!! Mut olipa ainaki koiralla pihalla seuraa
Enu oi jospa siellä ois tärpänny kun niin ahkerasti metsästit ovista!!! :)
Lume paljon onnea pikkuisesta karvakamusta, suloinen kuin mikä <3 kyllä mahtaa nyt kaikki muu unohtua kun saatte tuon ihanuuden kotiin :)
Mymmelisti tsemppiä tutkimuksiin, toivotaan että asiat lähtee sitten rullaamaan! :) mullakin ois hirveä hinku alkaa kasvattamaan kaikkea ja ruokkia sisäistä viherpeukaloa :P tosin mulla se viherpeukalo taitaa olla niin syvällä ettei sitä vielä tänä keväänä sieltä kaivella :'D
Bb jokos siellä ovisviivat alkaa vahvistua? Itsekkin mietin että jospa sitä ens kiertoon hankkis ihan ovistestejä :P mutta voi olla että mulla menee sit stressaamisen puolelle jos alan ovista ahkerasti tikuttelemaan :/ ja kyllä sinut täällä muistetaan ja tunnistetaan jo

aika nopeasti täällä oppii uudet aktiiviset kirjoittelijat tunnistamaan :) mitäs se miehes kokkas? Oliko lopputulos ihan syötävää

meillä mun mies on yleensä se joka tekee ruokaa koska se on ihan törkeen hyvä kokkaamaan, ja tosin mä oonki yleensä iltavuorossa niin miehen helpompi tehä ruokaa kun jos se mun kotiutumista oottelis ni raukka kuolis nälkään varmaan :D
Nennaa Beislasta onkin tosi helppo uskoo että se on livenäkin yhtä huippu ku täällä foorumilla! Voi ku tosissaa ittekki asuis etelässä ni pääsis teiän mukaan kokeilemaan joskus :) nam nam, että grillakausi?! Viikonloppuna olikin niin upeet ilmat että ei ihmekkään jos siellä on ollu grilli kuumana :D hahahah teilläkin ollut hauska grillailu kokemus talvella! Kait olitte pukeutuneet grillaamista varten shortseihin
Beisla ääk mä en kestä! Te meette siis australiaan?!? Oon aina unelmoinu että sinne joskus pääsis!! Nauttikaaha siskos kanssa :)
Aphrael no mutta olihan se silti kokemus sulle ja lapselle tuo "vaipaton" yö :'D joo, onhan tässä hetki mennyt kun kaiken teiän jutustelun on käynyt läpi ja koettanut kommentoida kaikille ja pysyä jutuissa mukana :D mutta kyllä teki ihan hyvääkin rentoutua ilman puhelinta pari päivää :) ja kyllä nauratti tuo mielikuva teiän grillikauden avajaisista karkauspäivänä, täällä veet silmissä hekotan taukotilassa töissä :'D
Maaritmanne ihana herätys päiväunilta ollut sulla lauantaina kun siellä on mies häärännyt grillin kimpussa tehden sulle gourmet ateriaa
Wildside_ tervetuloa ja hirveesti vauvaliimaa ja tarrasukkia että pikkuinen pysyis nyt matkassa loppuun asti! Olen tosi pahoillani keskenmenoista, todella rankkoja
Anskunen millos teillä nyt pitäis olla se ultra, että vieläkö joutuu kauan oottelee? Odottavan aika on kyl piiinaavan pitkä

mut kauheesti vauvvaliimaa että pikkuinen pysyy loppuun asti tiukasti matkassa <3 :)
Mukkis no ei luoja kyllä millanen kätilö sulle on sattunu?! Ois saanukki saaha korvilleen!
Azalea melkonen kätilö teillekki sattunut! Iha uskomatonta!
Mariska86 ootkos malttanu eilisen jälkeen testailla vielä vai joko se täti kurvas paikalle? Sielläkin ihanasti nautittu kevät ilmasta grillailemalla :)
Sarinalle tsemppiä! Tuo pahoinvointi on varmasti ihan pahinta :/ toivotaan että alkaa pian helpottamaan!
Ai hirvitys mimmosia synnytyskokemuksia osalla on ollu!!! Sain kahlattua läpi vasta osan teiän viesteistä ni pitää jatkaa sit taas illasta tai huomenna tätä urakkaa :D ootte kyl ahkerii kirjottelemaan :D