Raskaaksi 2015

Mami91 apua noi sun repeäminen, mä täällä aloin jo kuvittelee itelle semmosta hui.. mutta onneksi silti haluat vielä lapsia synnyttää :wink

Larissa.. no ei ollut juu ihan oikein :oops: oli yks numero jäänyt pois, mutta kävin korjaamassa. Kiitos huomautuksesta. :Heartred

Sarina, ou nou, toivottavasti ei kauaa jatku noin raju pahoinvointi!!!

Junibealle tärppionnea, eikös se yleensä silloin osu ku ite on varma että ei varmasti ;)

Meritähdelle ja muurahaiselle ovisonnea ja tarmokasta hyödyntämistä!!

On. Täällä oikein kaikkien maanantai aamujen äiti.. Puoli seitsemän menin viemään koiraa takapihalle naruun hihhuloimaan siks aikaa että mun pitää töihin lähtee, ja en tiedä kävikö tuuli sen verran vai työnsinkö ite oven kiinni, mutta kiinni se oli LUKOSSA. Minä ulkona, avaimet ja puhelin sisällä, päällä huppari ja jalassa crocsit.. Mieskin oli jo tietysti lähtenyt töihin. Ystävällinen lenkkeilijä lainas puhelinta, mutta isäntä ei vastaa, laitoin viestin ja toivoin että se tajuaa kattoa puhelintaan pian. Viis vaille kasi se kurvas pelastaan mua, vähän oli kylmä ja seiskalta piti olla töissä.. Loppu hyvin kuitenkin :) kaikkee tarvii kokeilla näköjään, tänään piilotan vara avaimen pihalle ku pääsen kotiin!

Ninukki kp10/30(-50) yk5 ja hirveet himot päällä koko ajan :D

Jasmi, ei noin pahat repeemät oo niin yleisiä, useimmat selviää muutamalla tikillä. Ja jos on normi repeemiä niin ne paranee helpommin ja nopeemmin kun eppari haava, joten kaikin keinoin kannattaa yrittää välttää tota että leikataan välilihaa. Kyllähän toinen synnytys tulee jännittään enemmän kun toi eka meni noin, mut tietääpähän ainakin osittain mitä tuleman pitää ja tietää että noista kaikista jälkijutuista selviää kyllä :) Kaikki uudet äidit saa äidinvoimat ja kestää sellasia asioita mitä ei ennen aatellu kestävänsä. :)

Mami onpa sulla ollu aika rankanpuoleinen synnytys, mutta ihanaa kuitenkin, että kaikesta huolimatta kuumeilet jo toista. Niin se mieli vaan muuttuu ja kuten sanoit, ehkä me naiset vaan ollaan masokisteja. :happy:

ninukki voi mikä aamu sulla on ollut! Onneks miehes tuli ja pelasti sut. Toivotaan, että loppupäivä sujuu vähän paremmin. :grin

junibea sulla alkaa jännäilyt kohta, jee! :nailbiting:

Myy mites siellä? Joko voit paremmin? :)

Mymmelisti ja Lucky eihän täti oo saapunu paikalle? :joyful:

Murkku tärppionnea sinne peiton heilutuksiin! :wink

ON: Nyt sit vaan jännäillään alkaako oireita tulla vaiko ei. Esikoisesta muistan, ettei mulla ollu oikeestaan mitään muuta oiretta, ku se et täti ei tullu paikalle. Nyt varmaan saan mielikuvituksella aikaan vaikka mitä, joten katsotaan.. :grin

enu kp18/31

Lumikello, täällä mä vähän naureskelin tota sun viestiä, oli niin hauskanen! :grin Toivottavasti pääsette pian uudesta kierrosta kunnolla yrittämään.

Sarinalle tsemppiä pahoinvoinnin kanssa taisteluun. Toivottavasti helpottais pian eikä tarttis pitkään siitä kärsiä...

Murkku: hyvä että ootte päässeet tallettelemaan, paljon tärppionnea sinne! :happy:

Mami: kuulosti kyllä aika rajulta toi sun synnytys.. Toivottavasti seuraava menis helpommin! Sullakin ovis ilmeisesti on lähestymässä eli tärppionnea sinne! :)

Ninukki: sulla alkokin surkeesti tää viikko.. :confused: Toivottavasti päivä jatkuu paremmissa merkeissä! Sullakin ovis lähenee, tärppionnea ja pupuiluintoa sinne! :p

On. Tarttis kohta lähteä töihin tai ensin koulutukseen ja sieltä suoraan iltavuoroon... Mites teillä on muuten oviksen jälkeen menny, loppuuko limat ovikseen vai jatkuuko vielä pitkään sen jälkeenkin? Nyt vasta ekaa kertaa koitan saada jotain selvyyttä siihen että koska ovis on niin olis kiva kuulla muiden kokemuksia... En oo siis ovista tikutellu, koittanu vaan oireista päätellä...

Lissu kp 17/30?

Mami93 : Kylläpä on ollu ahdas kokemus. Itse repesin kans mutta en yhtä pahasti toisen asteen syvä repeämä.

Mami91 kylläpä joo kuulosti aika rankalta synnytykseltä, toivottavasti seuraava tulee ihan huomaamatta ulos :)

Sarinalle kans tsemppiä pahoinvointeihin. Miekin ihan ihmeissäni ootan että onkohan mulla pahoinvointia paljon ku äitilläni on ollut vissiinki jokainen raskaus aika rankka sen suhteen. :/

Ninukki mullakin jäi joskus avaimet kotiin sisälle kun olin vielä töissä käynyt välissä ja mies oli vielä sillon töissä jossain toisessa kaupungissa ja yks vara-avain 50 kilsan päässä äitillä ja sekin ilman autoa :D piti sit ootella pihalla pari tuntia kävin kaupasta ostamassa ristikon ja täyttelin pihakeinussa miestä ootellessa :D

Myy ?

Enu toi oireiden kuvittelu on tosi jännää.. siis itsekin oon ihan mestari siinä :D mut toivotaan että sun oireet on ihan oikeita ! Jos on oireita ja että jäisi täti tulematta!

Lissu, mulla ainakin oletettavan oviksen jälkeen limat loppuu ja muuttuu normaaliksi kosteudeksi tms.

Lucky plussaaa!!!

Kaikki muutkin nyt oviksen aikana pupuilleet tai ovista odottavat toivon teille plussaonnea :) ois tosi piristävää saada plussia tänne pikkuhijaa.
Pahoittelut myös täteistä ja tuhrutteluista.

:)

On. Tänään pitäs taas testailla sitä ovista. Saas nähdä mitä piirtyy tän päivän testiin :D taidan jättää oviksen metsästyksen jatkossa muille :D

BB kp 16/29

Ompa kyllä synnytyskokemuksia :0

En nyt pysty kaikkia viestejä lukemaan, luen ne sitten illemmalla.. on meinaa niin kovat menkkakivut taas ettei pysty keskittyy mihinkään.. elikäs KP1 nyt sitten.. aattelin että olis ollu kiva aamu herätä ja miehen kanssa sovittu jo viikonloppuna että lähetään "shoppailemaan" ostelemaan kaikenlaista hyödyllistä uutta sisustusta varten ja kesää varten niin voi jumalauta kun heräsin nuihin kipuihin ja pahenee vaa.. ei auta 2xpanadol 1g eikä mitkään tulehduskipulääkkeetkään.. voi jestas, hyvää maanantaita kaikille -.-

Oma napailen röyhkeästi tännekin ultrakuulumiset. Tänään siis rv 30+2 ja lääkäriä nähty. Alkoi hieman jännittää kun ei tuo pieni ollut kasvanut masussa kahden viikon aikana ollenkaan. Painoarvio edelleen sen 1000g ja lääkäri sanoi et juttelee huomenna muiden lääkäreiden kanssa et miten edetään. Lapsiveden määräkin näytti hänestä vähentyneen mut en mä oo huomannut et sitä olis tullut... Muuten virtaukset ym ennallaan, mutta jännitetään nyt et milloin sitten tehdään sektio. Lääkäri sanoi et toukokuun loppuun asti ei päästä joten juhannusvauva syntyy kyllä reilusti etuajassa :)

Lissu, mulla on ovispäivänä viimeiset limat. Siitä oikeastaan tiedänkin oviksen olevan ohi :) seuraavana päivänä ei oo enää limoja (valkovuotoa korkeintaan) ja tissit ja nännit tulee kipeäksi.

Freyja isot tsempit sinne!!! Toivottavasti pikkuisella on kaikki ok ja malttaa vielä hetken pysytellä masussa <3

Lucky ja Mymmelisti saisi kyllä jo testailla! :D

Awww, Lumelle tulossa ihanan värinen chihu :) <3
Huh mitä synnytyskertomuksia täällä on ollu :eek: Mä mietiskelin jo km kivuissani että kun jo ne kivut oli karmasevat eikä lääkkeet auttanu pätkääkään, etten halua ikänään synnyttämään kun se nyt luultavimmin on vielä kivuliaampaa :wacky: Mutta niin sitä vaan tässä tuskaillaan ja plussaa malttamattomana ootellaan, toiv. mahd.pian :)

Mistä te ootte tilailleet noita ovis/raskaustestejä ? Moni tais moittia mm.raskauskeijun testejä..??
Aluks aattelin etten tasan testaile ennenkun menkat on reilusti myöhässä, mutta niin vaan piti kiusata itteensä Dpo 10 ja saada nega :crybaby2 Pitäs tässäkin asiassa kehitellä hivenen malttia!

Freya suunnattomat tsempit täältä ! Tulehan kertomaan jatkossakin kuulumiset <3 toivon niin kaiken menevän hyvin !!

kylläpäs oli tullut taas luettavaa ja oonkin jälkijunassa tykkäilly teidän viesteistä. Onnea plussille ainakin soffillekko se oli ja muurahainen toivottavasti tärppää kun peitto heilunu ilmeisesti oikeaan aikaan!

Joku kertoili kans ettei ovuloi niin ei muutako lääkärille niin saa lääkkeet ja pääsee yrittelemään tosissaan..itsellä sama etten ovuloi, just kävin kp16 siis ultrassa ja pcon takia isoimmat follit vain 11mm, kummallakin puolella kaks ja nyt sitten odotellaan kp1 tä että pääsee aloittamaan lääkekuurin ja seuraavassa kp15 ultra jossa toivottavasti limakalvo on hyvä ja päästäs alkion siirtoon..menee ensi vuoden puolelle meilläkin odotus mikäli tärppää..

ja muuta sitten kun ei tuo oma ala enää nappaa ollenkaan ja tässä hoitovapaalla oon suunnitellut kaikenlaisia uusia ammatteja mutta mitenhän sitä joutas kouluja käymään..hatunnosto kaikille teille jotka pienten lasten kanssa suoriudutte vielä koulusta..ja töistä..ite nyt haluan olla tytön kanssa kotona niin pitkään kuin mahdollista mutta jospa sitä jotain keksis ja toivottavasti se toinenkin kaveri olisi kohta tulossa meille..

Lucky ei munkaan pitänyt plussata ;)

Täällä tänään jo 8+6 ja käytiin ekassa neuvolassa. Nyt odotetaan vaan että tulee ultra aika postissa. Toivottavasti tulee ennen äitienpäivää. :) neuvolasta mukaan tarttui lippuja ja lappuja ja kertoi kaikkea tulevasta.

Plussatuulia teille kaikille ++++++! Mymmelistille varsinkin. Meillä meni kierrot aina päivän erolla.

Takaisin