Raskaaksi 2015

Oletteko muuten lukeneet Eve Hietamiehen Puolinainen kirjan? Kertoo keskenmenoista, yrittämisestä, pettymyksistä ja hyvistäkin hetkistä. Surullinen ja ahdistava kirja mutta kuitenkin lohduttava ja hyvä, kivasti kirjoitettu ja niin tavallinen. Voisi kertoa ihan kenestä vaan vastaantulijasta. Lueskelen sitä vaan nyt ja ajattelin kysyä mitä olette tykänneet jos luettu on? Aihe vähän ohi yleisistä puheenaiheista mutta täällä on niin rauhallista että täytyy keskustelua herättää kun on harvinaisen hiljaista täällä. :D
Lukutoukka kp 2/20-28

859d7d5b88f167165b1af1b199193a43

tässäpä ois nyt tää klo 17:15 otettu tikutus.. oon vähä yllättyny että tästä tuli näinki selkee.. tosin 3 tuntii kerkes olla tekeytymässä.. :D täytyy kai huomenna kokeilla uudestaan että miltä sit näyttää :)

Apua! Unohdinko toivottaa uudet tervetulleeksi???
Uusille siis tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Mites kaikki viettää iltaa? Grillailtu oli ainakin (voi nam! tahtoo kanssa! :p).

On. Jään tänne toiseen sairaalaan osastolle, huomenna kaikki on lopultakin ohi. Kun pääsen tuonne osastolle, niin laittelen viestiä moderaattorille, jonka nimenkin jo unohdin :grin (onneksi sen löytää tuolta aiemmista viesteistä :))

Täällä positiivinen asenne lähtenyt tipotiehen! Työpäivä juostenkustiin kun oli vaan niiiin kiire! Siittä sitte tuli armottoman huono olo, päänsärky/migreeni ja väsy. Onneks kohta voi pistää silmät kiinni ja mennä nukkumaan :) kaunis ilma on ollut, mutta ei ole jaksanut tehdä mitään kun töistä pääsin puol 5.. Mies herätti päiväunilta ja oli grillannut pihviä ja maggaraa :)

Larissa muistatko millä sivulla noi sun tekemät kuvaukset on? Mä haluan käydä lukemas ne mä oon vaan kuullu juttua niistä :D

Täällä on kiukuteltu, ulkoiltu, haravoitu pihamaata, pyöräilty, pesty ikkunoita ja savustettu tupa. Kaupassa käyty... mieli olis tehny itsekin grillata k naapurissa niin hyvälle tuoksu mut ukko ei viittiny grilliä hakee. Ihan järkky väsymys ollut koko päivän. Kaupassa ukolle sanoin että nyt on tunne että kohta kiire vessaan ku menkat tuntuis tulevan. Tultiin kotia ni eipäs ollukkaa ku valkkaria vaan tullu reilusti. En mää Viiti testata ennen ku on oikeesti myöhässä. En ees testiä ostanu. Ehkä sit 15. Päivä ku palkka tulee. Ni sit on jo pakko testata.

Heippa, ajattelin liittyä joukkoon näin varovasti.

Itse tein eilisenä päivänä plussan. Kolme keskenmenoa jo takana eli tää on neljäs raskaus. Yhtään lasta ei meillä ole vielä.
Kaikki raskaudet on lähteny helposti käyntiin. Pillerit lopetin, ekat menkat ja raskaus. Keskenmeno, menkat ja raskaus. Keskenmeno, menkat ja raskaus ja viimenen toistaa samaa kaavaa. Eli kaikki on siis ekasta normaalista kierrosta.

Pelottaa todella paljon. Saadaan viikolla 7 progesteroni lääkitys tukemaan raskautta.

Rv 3+5 ja plussa tuli siis 11 päivää oviksesta :)
Kiva, että tällasta vertaistukea on saatavilla niin ei tarvitse näiden asioiden kanssa painia yksin.
Olin aiemmin muuten tuolla elokuun ryhmässä.

Tervetuloa kyfi(numerosarja) :) otan osaa keskenmenoistasi ja toivotaan että pysyy tämä pikkuinen kyydissä mukana :)
Nimimerkin jos osaat vaihtaa ni on helpompi kommentoida henk.koht :)

Lucky oot ihan varmana pieniin päin :) pidät täällä kaikkia jännityksessä nyt!!

Täällä on jotenki tänään ollut tosi eriskummallisen hiljaista. Ilmeisesti aurinkoinen keli ja grillit on vieneet kaikki kuumeilijat muualle. :)

Wildside tervetuloa joukkoon! Täällä kyllä saat ihan varmasti vertaistukea. :happy: Pahoittelut kokemistasi keskenmenoista, mutta toivotaan että nyt pääset loppuunsaakka ja saat vauvan syliin asti. :joyful:

Lucky noi sun oireet kyllä kuulostaa niin hyvältä. Kuten BB jo sanoikin, plussaat ihan satavarmasti. :nailbiting:

Mä just tajusin että oon womanlogia lukenut ihan jotkut idioottilasit päässä ja kun mun kiertoo ihan päin pyllyä.. joka siis ihan selittä ton ovistestinkin tummuuden kun mulla on nyt menossa siis kp14/29 eikä 11/29 :D womanlogin mukaan ovis pitäs olla maanantaina.. katsotaan mitä tuleman pitää. Veikkaan kyllä että on ihan näillä näppäimillä kun on ollu kipuilua vasemmalla alavatsalla ja semmosta nippailua..

Eli siis..

BB kp 14/29

Tänne on taas niin paljon tullut tekstiä että mun täytyy rehellisesti myöntää että pintaraapasulla kävin viestit läpi. Enkä tietystikään muista keille kaikille piti vastata. Pahoittelut niille joille mun olisi kuulunut vastailla..

Myy
, voimia sulle! :hug013 mä ainakin vakipaikasta täällä hehkutin :)

Luckylla jännät paikat! :nailbiting: Saisi plussa sinne kyllä tulla!

Tervetuloa uusille!

Pahoittelut negoista ja tädin visiiteistä!

On. Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. Oleskellaan vaan ja yritetään malttamattomana odotella ultraa. Vielä pitäisi 12 päivää odotella tai oikeestaan voi sanoa jo kohta puoliin että 11 :grin kilppariarvot oli laskenut joten niistä ei pitäisi olla ainakaan tällä kertaa huolta.

Plussatuulia vielä kaikille :talk017:talk017

BB haha, toi Womanlog on kyllä hyvä, kun sieltä voi aina kätevästi tarkastaa missä vaiheessa kiertoa mennään. :) Eriasia tietenkin osaako sitä kattoa oikein.. :laughing002:wink Mutta hyvä kuitenkin, että nyt oot ajantasalla. Ei muuta kun peittoa heiluttelemaan vaan. Mennään melko samoissa kierron vaiheessa, mulla kp16/31.

Elyssei pahoittelut negasta. :sad001 Toivottavasti saat piakkoin selvyyden tuohon pitkäksi venähtäneeseen kiertoosi. Tiedän kokemuksesta, että se on kyllä ihan pyllystä. :wtf:

Anskunen on se jännä, kun noi piinapäivät vaan jatkuu vaikka on jo plussannu. :wacky: Ensin piinaillaan varhaisultraa, jos sellaseen menee, sit np-ultraa ja sen jälkeen rakenneultraa. Yhtä jännäystä ja odottelua vaan koko aika. :nailbiting: Tsemppiä ultraan ja toivotaan, että tää raskaus kestää loppuun saakka. :happy:

Enu. Kiitos, ja juu kyllä itekki haluisin kyllä selvyyden, soitin äitiyspolille henk koht yhdelle mukavalle lääkärille joka on kahteen otteeseen ultrannu "tuulimunasta" ja epäillystä km. Mutta ei pysty ottaa vastaan ellei tuu toista haamua kun on niin paljon ruuhkaa mutta käski soitella jos oireet jatkuu ja kuukautisia ei kuulu että jos tulee peruutusaikoja vastaan (:

• Tykkään
Reaktiot: enu
Myy, uskoisin kyllä myös, ett pääset sinne km-ryhmään, kerro toki kun olet saanut Miramarialta vastauksen :)
Voi höh, ihan ku ei olisi tarpeeksi keskenmenossa jo itsessään, niin piti vielä mennä tyhjennyskin vähän puihin :( tsemppiä sairaalaan❤
Pikaista uutta plussaa, kun sen aika on❤

Tervetuloa tällekin puolelle wildside! Toivottavasti tällä kertaa pieni pysyy matkassa loppuun asti❤ :)

Enpä enää muista kuka puhui edellisellä sivulla (mobiiliversiolla ainki) ett olitte karkauspäivänä grillanneet, talvellahan siinä vasta tunnelmaa onkin! :) myö joskus pari vuotta sitten poikien kanssa pistettiin grilli tulille kun oli yli 25 astetta pakkasta :D samoin viimekesänä grillattiin räntäsateessa jollain kehnolla laavulla :D eli todellakin aina on hyvä sää grillata ;)

Anskunen, tsemppiä ultran odottamiseen, pitänee kai keksiä vaan paljon muuta tekemistä jotta aika menisi nopeemmin :) ja hyvä ett kilppariarvot on laskenut, toivottavasti nyt raskaus päättyisi nyyttiin sylissä❤

Lucky, iiiks voi kun plussaisit! Tsemppiä odotteluun :)

Bb, toivottavasti bongaisit oviksen nyt nopeammin, kun kp:tkin juoksi yks-kaks edemmäs :D

On; ÄLLÖVAROITUS tänään aiemmin tuli vv:tä sellanen iso "klöntti" kun olin vessassa. Aivan valkoista, vähän jogurttimaista, ei yhtään venyvää. Olikohan se nyt se paljon puhuttu limatulppa, jota en vain aiemmin oo bongannyt, vaikka olenkin limoja yrittänyt seurailla? Ovis saattaisi olla ehkä huomenna kiertopäivien perusteella, en oo muistanu tikutella :D

Nenna kp15/33(28-35) yk12

Takaisin