Kiitos teille tsemppauksista ihanaiset!
Soffiella oli ainakin selvä plussa!

Hirmuisesti onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan!
Monella on taustalla järkyttäviä kokemuksia, joita kenenkään ei kuuluisi kokea.

Iso halaus teille!

Itsellä myös sama kokemus muistaakseni miilian kanssa, kyseessä oli silloinen kihlattuni. Kaikki alkoi kihlauksen jälkeen ja pääsin hänestä viimein 9kk:n jälkeen eroon, kun muutin takaisin kotikaupunkiini. En pystynyt puhumaan asiasta kahteen vuoteen, mutta kun viimein sain suuni auki, edessä oli monen vuoden traumaterapia, hypnoosit ja iso määrä lääkkeitä.
Carnagan

Niin sanattomaksi vetää... Paljon voimia teille ja kaikkea hyvää!
Beislalle aivan mielettömän mahtavaa reissua!
Suuret pahoittelut tädin kohdanneille! Olkoon uusi kierto The Kierto!
Kukas olikaan vakipaikan saanut? Anskunen? Suunnattoman paljon onnea!!!

Olen täällä joka päivä käynyt lukemassa, mutten ole jaksanut kirjoittaa, niin ei millään enää muista kaikkea
Sarina, ihanaa, että pikkuinen on oikeassa paikassa!

Ensi kerralla näkyykin jo syke
Mulla näkyi myös ensimmäisessä ultrassa sikiöpussi ja viikon päästä papunen ja sydämen syke. Ekassa ultrassa oli viikkoja 6+1.
Onnea myös Vestalle ihanista ultrakuulumisista!

Mahtavaa, että pääsette jo ensi viikolla uudestaan katselemaan pikkuista!
Elyssei_, jos nyt oikein osaan selittää, niin munasolu kasvaa pussin sisällä, jota kutsutaan follikkeliksi. Tai ainakin jotain sinne päin. Korjatkaa, jos nyt meni täysin harakoille
Monella oli jännäpäivät menossa. Plussaonnea teille!
On. Tyhjennys ei mennyt ihan oppikirjojen mukaan, mutta onneksi olin sairaalassa ja lääkäri paikalla. Vuoto on edelleen aivan tolkutonta ja eilen palasi kivut ja ne on paljon voimakkaammat, kuin tiistaina. Olenkin miettinyt, mahtavatko olla tyhjennys-endo-suolisto-sekoitus, kun kipulääkkeet ei auta.
Torstaina palasin töihin, joka oli aivan ihanaa! Ne lapset ovat niin ihania ja aitoja!

Parasta terapiaa :)
Aphraelillako oli se siivousvimma? Täällä myös huseerattu keskiviikosta lähtien

Alan varmaan pikkuhiljaa jälleen kuumeilemaan teidän kanssa. Ovulaatiotestit ja greippimehut on jo ostettu.

Maanantaina olin kuitenkin vielä sitä mieltä, etten halua enää yrittää...
Ihanaa ja aurinkoista päivää teille ihanuudet!

Tää alkaa taas huseeraamaan